Stránka 60 z 168
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Napsal: 26.06.2020 08:14
od Karel2
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Napsal: 05.07.2020 19:18
od ZaQik
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Napsal: 06.07.2020 20:02
od Ma.rt
Ono dat jeden rok CO limit 130 a druhy 95 g/km, to muze jen totální magor si myslet, ze to automobilky ustoji. Tolik hybridu a elektro se jeste par let prodávat nebude.
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Napsal: 06.07.2020 20:26
od TomFocus
Typuji, že je bláhové si myslet, že evropské (určitě německé/frnacouzké(DE a F dirigují a určují směr v Evropě spolu)) automobilky v tom "nejedou" s EU.
Je to můj typ.
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Napsal: 06.07.2020 21:06
od ZaQik
od diesel gate nejedou ... jsou ted protivniky politiku
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Napsal: 06.07.2020 21:15
od TomFocus
Ty nafťáky šidili to ano, ale pak si podali ruce.
Zrovna BMW a VW (RENAULT) jsou extrémě vlivné EXTRÉMĚ bohaté automobilky (RODINY), které prodují politiky různých frakcí (směrů).
Není logické, aby si nechali diktovat nějakými úředníky a zmohli se pouze na vztek přes média.
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Napsal: 07.07.2020 22:15
od Tonda-B
TomFocus píše: 06.07.2020 20:26
Typuji, že je bláhové si myslet, že evropské ... automobilky v tom "nejedou" s EU.
Automobilky mají smůlu.
S nimi se bavila Evropská komise naposledy v roce 2012.
Takže nikdo nechépe, kde EK vzala těch 95 g CO2/km - zřejmě nějaká romatická inspirace, kdy uzákonili nejbližší hezké číslo nižší než 100...
A jediné co výrobcům zbývá je obrana - vzít auto se spalovacím motorem - ověšeným všemi možnými emisními vychytávkami - a doplnit ho o elektropohon.
Je to rychlé řešení, které nepotřebuje léta vývoje. Auto tak ztloustne o 250 kilo, zdraží o 250 tisíc a může do světa.
Nebo ukončí výrobu malého auta, kde by takové řešení nebylo možné technicky - typicky Citigo za Kč 190 tis. a nahradí ho čistě elektrickým Citigo za Kč 500 tis.
No a pak už stačí tyhle elektroauta a hybridy zákazníkům vnutit.
Takže smůlu máme i my zákazníci...
Automobilky v tom zcela určitě nejedou.
To by byli blázni a sami proti sobě, kdyby chtěly platit ty miliardy Euro pokut, které z nich EK vymlátí při nesplnění.
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Napsal: 07.07.2020 22:27
od TomFocus
Je lepší vyrábět dle regulí než manýrů zákazníků. (XXX stránek zpět se to zde rozebíralo).
Je lepší vyrábět v menších objemech za vyšší ceny.
Než chrlit kusy za kulový...
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Napsal: 08.07.2020 06:51
od ZaQik
automobilky opravdu prestaly byt partnery pro politiky v EU - staly se spolehlivym zdrojem penez (auto = svoboda ... a svobody se lide jen tak nezvdaji)
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Napsal: 08.07.2020 07:00
od Karel2
no to plati pro stredni a starsi generaci, dnesni mladi se "pry" zrikaji i sexu, jsem nekde cet

pro mladsi generaci, cest vyjimkam, je cestovani svym autem prezitek

Re: Budoucí vývoj automobilismu
Napsal: 08.07.2020 07:10
od TomFocus
Vzdají... stačí jim (nám) ,,vysvětlit,, že je to pro naše dobro
A nám opakovat, že už to nejde vrátit a není cesty zpět....a časem to vyprchá. Budou vážnější situace k řešení než nemít auto o to se média postarají.
Manipulace stáda (voličů pardón).
Však si to zde můžeme postupně připomínat
Řešení je, ale to by bolelo mnohé (muselo by se začít u sebe a myslet - tím by ale zkoncila EU jak ji známe).
A co by jsme si bez těch aparátčniku v Belgii počali kdo by za nás rozhodoval, že spalovaky v autech ne ale letadla a lodě yes
Že RR, Ferrari, Lambo mají výjimky, ale ff5 má dva válce a osm tužkových baterek a stojí 786k Kč.
Ale motorového člunu se dvěma motory po 300ps je ok a i bez filtru

Já si teda v okolí Prahy nevšiml, že by příměstská MHD byla plná mladých

Re: Budoucí vývoj automobilismu
Napsal: 08.07.2020 07:13
od Karel2
oni jezdi uberem

Re: Budoucí vývoj automobilismu
Napsal: 08.07.2020 07:13
od ZaQik
mladi nemaji penize ani na MHD a tak chodi pesky

Re: Budoucí vývoj automobilismu
Napsal: 08.07.2020 07:20
od Ma.rt
Mladí nikam nejezdí. Vše řeší online, vč. sexu

Re: Budoucí vývoj automobilismu
Napsal: 08.07.2020 07:29
od TomFocus
Karle...uberem jezdí sporadicky né pravidelně do škol,za penězi.
Pražská MHD je plná všech, protože je v pohodě jak se dostat do centra a z něj.
Ale mrkněte alespoň kousíček za města či venkov, památky, turistické cíle (přírodu). Hromadnou dopravu používají výhradně minoritní skupiny obyvatel.
Rozhodně nevidím třetinu vlaku, autobusu mladých (18-28) v moderních hadrech jak jdou k cíli svého zájmu. Hodně cestujeme, tak nějaký obrázek mám.
Pokud je u zámku 200 aut (400-600lidi) hromadnou přepravou k zámku dorazí 5-20% (super max 30%) lidí a to musí být velmi dobrý spoj.
Prostě cestovat hromadnou dopravou mimo města je velice omezující časově, logisticky. Jde to, ale že by to mladí upřednostňovali to rozhodně ne.