Turbo - komu húka krajšie?

Odpovědět
Uživatelský avatar
vita_k
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 4025
Registrován: 05.11.2010 17:55
Bydliště: Brno a okoli

Re: Turbo - komu húka krajšie?

Příspěvek od vita_k » 23.07.2014 13:26

pokud by ta fotka byla poradna, mohl bych ji poslat kolegovi, co dela materialove analyzy obeznych kol turbodmychadel. Ale toto neni dostatecna kvalita.

Mohl by pak odhadnout cim se to mohlo odrbat.
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: Turbo - komu húka krajšie?

Příspěvek od V12 » 23.07.2014 13:27

Za predpokladu ze motor nepluje vyfukom casti kruzkov a ventilov, jedine lopatky variabilu...
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Uživatelský avatar
vita_k
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 4025
Registrován: 05.11.2010 17:55
Bydliště: Brno a okoli

Re: Turbo - komu húka krajšie?

Příspěvek od vita_k » 23.07.2014 13:32

nebo je zasrane sani od usazenin oleje a prachu a ty se nespali dokonale a leti si na turbinu, kterou poskodi. Ukapavajici tryska by nemusela udelat tak tvrde castice...

fotky jak je zuzene sani bordelem o 40 % sme vsichni videli...
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw

Uživatelský avatar
smoula
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4355
Registrován: 21.06.2012 15:24
Bydliště: Klecany

Re: Turbo - komu húka krajšie?

Příspěvek od smoula » 23.07.2014 13:35

Já ne. Je tu někde odkaz? :)

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: Turbo - komu húka krajšie?

Příspěvek od V12 » 23.07.2014 14:01

Smoula, Smoula, co spis so Smoulinkou ? Ty ako byvaly prikladac do kachiel by si o tom mal vediet :
http://www.assuredperformance.ie/assets ... issues.pdf
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Uživatelský avatar
zdenyvm
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 585
Registrován: 09.03.2010 15:29
Bydliště: Zlínský kraj

Re: Turbo - komu húka krajšie?

Příspěvek od zdenyvm » 23.07.2014 18:43

Motor prolezený kamerou, nikde nic, všechno čisté. Komplet celé cesty prohlídlé, vyfoukané a čisté. Je to repas, ale nemyslím si že by to zbabrali repasníci, ten můj servisák tam bere turba už 15 roků a bez problému. A toto je už druhé stejné poškození na mojem autě a turbu od nich, vydrželo 3000km... do té doby než jsem jel delší trasu, max. 3500 otáček.

Teď budu dávat trysky na test, ještě by to mohl být ten soft. Spotřeba se zvedla o cca 0.7 litru za poslední tři nádrže, což je taky divné.
Ford Focus IV 1,0 Ecoboost (155HP Bluefin)
Obrázek

Ford Focus III 1,0 Ecoboost (150HP Bluefin) - prodáno
Obrázek

Ford Focus II 1,6 TDCi (80kw) - prodáno
Obrázek

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: Turbo - komu húka krajšie?

Příspěvek od V12 » 23.07.2014 19:38

Co je na tom divne ? Turbo netlaci, motor nema vykon, tak mu musis viac sliapat na krk. Ohlodane lopatky turba podla mna soft nesposobil. Napadaju ma rozne katastroficke scenare - pri prvom poskodeni sa zdeformovala skrina turba alebo nieco na variabile, co umoznilo kontakt lopatiek turbiny s lopatkami variabilu. Treba pozriet tie, ci nemaju stopy po kolizii s turbinou. Neverim, ze kusky karbonu by mali dostatok energie na to, aby takto znicili tu turbinu.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Uživatelský avatar
foker
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 551
Registrován: 15.01.2012 14:27
Bydliště: Nitra

Re: Turbo - komu húka krajšie?

Příspěvek od foker » 23.07.2014 21:53

V12 píše:Smoula, Smoula, co spis so Smoulinkou ? Ty ako byvaly prikladac do kachiel by si o tom mal vediet :
http://www.assuredperformance.ie/assets ... issues.pdf

Ja teda motorom nerozumiem ale sprostym monterskym rozumom by som povedal ze tak mu treba.Servisny interval 2x po 48000km a 3x 24000km je na hlavu :irre:

Za vyse 170tis km bol 5x v servise.Ak zoberiem len interval 15tis km tak tam mal byt min 11x
Ford S-Max 2014 2.0TDCi 120kW

Uživatelský avatar
djcraty
Junior
Junior
Příspěvky: 294
Registrován: 25.08.2013 21:41
Bydliště: Most

Re: Turbo - komu húka krajšie?

Příspěvek od djcraty » 24.07.2014 00:02

Já mám opačnej problém.. turbo přefukuje přes 2,5Baru a auto nejede :D
Ford Focus 2 2006 - 1.6 TDCi: EGR ON, DPF OFF, DECAT, úprava SW, Hybrid turbo (1,5 Bar)
https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 95&t=39649
Obrázek

Uživatelský avatar
zdenyvm
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 585
Registrován: 09.03.2010 15:29
Bydliště: Zlínský kraj

Re: Turbo - komu húka krajšie?

Příspěvek od zdenyvm » 24.07.2014 08:36

Fotku naklápění mám taky, ale tam žádné mechanické poškození vidět není. Moc to na fotce není vidět, ale jsou spíš jen jakoby opečené lopatky.
20140722_174519.jpg
Ford Focus IV 1,0 Ecoboost (155HP Bluefin)
Obrázek

Ford Focus III 1,0 Ecoboost (150HP Bluefin) - prodáno
Obrázek

Ford Focus II 1,6 TDCi (80kw) - prodáno
Obrázek

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: Turbo - komu húka krajšie?

Příspěvek od V12 » 24.07.2014 08:45

foker :
Ano, je to ukazka neblaheho vplyvu pretahovania intervalov vymen oleja. No ani to by nemalo zasvinit saci trakt tak, ze sa svetlost potrubi znizi na 40%. To sa potom turbo moze aj posrat, aby tam natlacilo potrebne mnozstva vzduchu...

zdenyvm :
Tak tomu potom nerozumiem. Skusit reklamovat repas - vada materialu, poskladat a predat do vykupu, este lepsie do srotu. Pretoze toto ma nabeh na opakovanie sa pribehu mechanika menom liborm (5 turb na 2000 km).
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

marosmanik25
Junior
Junior
Příspěvky: 482
Registrován: 03.01.2013 19:57
Bydliště: Bardejov

Re: Turbo - komu húka krajšie?

Příspěvek od marosmanik25 » 24.07.2014 13:12

Tak moje turbo podľa všetkého by to ešte na 60% vydržalo. Ale je to iba možno, nebolo v zlom stave ale je dobre že som si to dal spraviť odkazali repasnici:)...viem, že koli ich biznisu..:)...ale cena repasu 135Eur...keď budem mať papier budem vedieť presne čo urobili....dam vediet.
FOFO 1,6 TdCI 2007 80kw DPF off, EGR off, 103kw
Punto 1,8 HgT 2003 96kw
https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 97&t=40537

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: Turbo - komu húka krajšie?

Příspěvek od V12 » 24.07.2014 16:12

Keby sa poskodili lopatky kolies, bolo by to 230 -350 EUR, keby doslo k naruseniu skrine - 450 EUR. Cize urobil si dobre a usetril si :palec_nahoru:
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

marosmanik25
Junior
Junior
Příspěvky: 482
Registrován: 03.01.2013 19:57
Bydliště: Bardejov

Re: Turbo - komu húka krajšie?

Příspěvek od marosmanik25 » 24.07.2014 16:19

Presne to mi hovoril aj repasnik, že je lepšie včas a lepšie vtedy keď je niečo počuť a vrtuľka ma vôľu...a mal tam rozobratu jednu fabiu rs, ktorej turbo len hukalo asi 5000km...prišiel na nej z nemecka turbo doslova rostrelilo a lopatky sa zasekli v skrini tak, že sa ani neda stým pohnuť a nevedia čo ďalej, lebo nove tam nechce a zrepasovať sa nedá.
FOFO 1,6 TdCI 2007 80kw DPF off, EGR off, 103kw
Punto 1,8 HgT 2003 96kw
https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 97&t=40537

Uživatelský avatar
rh1980
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 794
Registrován: 06.10.2012 09:39
Bydliště: Vysočina

Re: Turbo - komu húka krajšie?

Příspěvek od rh1980 » 24.07.2014 17:28

Repasníkovi je to u prdele jestli jsi přijel včas, hlavně že má kšeft. Čím je víc turbo v hájí...tím pro něj líp, vydělá víc $$$$$$
Ford Focus II kombi 1,6TDCi, 80kW (chip 96kW), 08/2007, Panther Black, DPF OFF, GALERIE

Odpovědět

Zpět na „Focus - naftové 2004 - 2011“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti