Nie "nehnuls mi se žlučí"

ty - iba si bol ostatný v poradí, tak si to prosím neber osobne.
Oki beriem Kota - z tvojich slov je mi jasné, že sa k tomu staviaš maximálne zodpovedne a cítiť i to že budeš tak ohľaduplný, ako to len bude možné. K maximusovi sa už vyjadrovať nebudem - zdá sa, (že mal ťažké detstvo, je zatrpklý a všetko berie ješitne ako človek slkamaný životom) že sa chce hádať za každú cenu a iba by sme to tu zasierali...a na čokoľvek čo napíšem pôjde ako pitbul. Ak mu to vyvrátim vymyslí si niečo zas - veď aj jeho odpoveď je v tom duchu. Takže by to bolo neverending story...
Ja som chcel iba prejaviť svoj nesúhlas s dodatočnou montážou.
O.i. napríklad so svojpomocnou výmenou xen. výbojok súhlasím - pokiaľ sú svetlá nastavené správne, tak ani po výmene jednej či oboch podľa mňa nie je vôbec potrebné(pokiaľ nemáme "sponzoring" servisu ako srdcovú záležitosť) navštíviť servis. Jasné že nás radi prijmú, podobne ako keby sme si dennodenne dávali robiť diagnostiku motora...kým platíme.
Jasné, že ak na svetle uschnú v lete mušky - tak ich to nemá šancu dať dolu - ale na to aby to omylo ten sajrajt a "břečku"...z kolies auta pred tebou to v pohode stačí. Inak približne to isté ako rosa ráno na svetlách(či námraza) je aj ten jemný hnedý prchovoblatový sajrajt súvisle rozsdtrieknutý po ploche svetla. Najlepšie to asi približuje pohľad na žiarovku s "mliečnym" povrchom.
Jasné že ani dynamická neskoriguje všetko...to snáď ani nejde...ale trebárs tá moja sa výnimočne snaží
Hovoriť o tom, že niekto si dá daschvál nastaviť xenóny vyššie ako majú byť - to už nepotrebuje komentár...a s tým tiež nič nenarobíme.
Mne osobne sa zdajú jedny z najhorších pre oprotiidúce autá Fábiácke svetlá - a čo sa týka oktávie II - naposledy som šiel kamarátovou a zdesilo ma ako zle svietia krátke i dlhé svetlá keď v nej sedíš - až som to podorzieval na zlé nastavenie...ale viditeľne nebolo vidieť "rozladenie".
Ja som hovoril napríklad o tom, že v Cliu II(2001) i v Mégane II(2004) - svetlá okamžite a rýchlo urobili to čo som robil s koliečkom - reagovali promptne a bez omeškania - ale stretol som sa s autami - kde posunieš koliečko a kým sa vôbec pohne svetlo trvá asi sekundu..nieto ešte, ke´d by si skočil o väčšiu hodnotu...to má normálne "dobeh"...a potom ty zistíš, že to aj tak chceš mať v inej úrovni a musíš korigovať opäť - teda je to zložitejšie...
jasné že oslnenie cez šošovku je rovnako "účinné"...netvrdil som že nie ani náhodou - povedal som len že menšia plocha svetelného zdroja pri správnom nastavení spôsobuje, že sme menej konfrontovaný s tým svetelným lúčom - tokom. Proste cítim sa podstatne pohodlnejšie či príjemnejšie ako keď ide oproti hoci aj správne nastavená halogénová klasika s plochou emisie svetla snáď 6 až 10krát väčšou - snáď sa z toho dá chápať čo som tým mienil.
PS: Večer pri návrate domov z práce som zľava stretol takého "osemtisícáka"... bola to sila.
Predpokladám krátky a silný krk, holá hlava...kerky...
