Budoucí vývoj automobilismu

Moderátor:phofy
Odpovědět
fofok
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4969
Registrován: 16.10.2009 19:27
Bydliště: střední čechy
Kontaktovat uživatele:

Re: Budoucí vývoj automobilismu

Příspěvek od fofok » 08.04.2020 22:13

Ty jo v čem jezdíš.Papír možná tak na 💩😃Před deseti rokama Ford neuměl hlasový ovládání česky a dneska to umí každá druhá apka do mobilu potažmo v autě.Atlas se mi válel tak třináct let doma a letěl nedávno do konťáku od 2007 co jsem začal používat navigaci jsem ho nepotřeboval.
Byl Focus II kombi 2011 1,6 16v
Obrázek
Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019

blackbox80
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 760
Registrován: 24.01.2020 17:38
Bydliště: Chrudim/PCE

Re: Budoucí vývoj automobilismu

Příspěvek od blackbox80 » 08.04.2020 22:20

nj ford byl pozadu :) co už ..on celkově ten "automotiv" je pozadu s moderními funkcemi a když už je začlení, tak to neudělá jednoduše a už vůbec ne levně a každý prd navíc je za příplatek :) , ale řeč byla o navigaci (všeobecně nezávisle na značce vozidla/zařízení) :)

Uživatelský avatar
Karel2
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6870
Registrován: 10.09.2011 09:51
Bydliště: Přerov

Re: Budoucí vývoj automobilismu

Příspěvek od Karel2 » 09.04.2020 06:24

Ze by se blyskalo na lepsi casy? Gretenum asi rupne cevka.
Prvním bodem, o němž Haberland mluví, je odsunutí přísnějších limitů emisí CO2, a to minimálně o několik let. Totéž se pak týká řady prvků, jež mají být povinné od roku 2022
https://www.autoforum.cz/predstaveni/ne ... it-nebude/?
Ford Focus III ST-Line, 1.5, 110kW, Red and Black ed. (r.v. 17)
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie

Ma.rt
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2867
Registrován: 25.04.2008 19:25
Bydliště: Praha

Re: Budoucí vývoj automobilismu

Příspěvek od Ma.rt » 09.04.2020 15:08

Kéž by. Ať postihujou ty, kterým auta neprojdou ani dle starých norem, na silnici se toho "válí" dost :)
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down

Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001

Uživatelský avatar
jenikHK
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 3118
Registrován: 10.03.2008 14:30
Bydliště: Praha

Re: Budoucí vývoj automobilismu

Příspěvek od jenikHK » 11.04.2020 08:36

Ford C-Max 1.8i 16V, 2010, Titanium
Obrázek

Byl: Ford Focus 1.8 TDdi kombi, 1999, ghia
Byl: Ford Sierra 2.0i DOHC kombi, 1989, LX

Uživatelský avatar
petulak
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5658
Registrován: 06.02.2010 15:45
Bydliště: Liberec

Re: Budoucí vývoj automobilismu

Příspěvek od petulak » 11.04.2020 11:37

To už uměli naše V3S, jen se překlopil doraz na páčce čerpadla, a jelo se na benál. :mrgreen: :mrgreen:
FF-1.8-16V-ZETEC-E, SPORT-hatchback

stano.
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 13502
Registrován: 18.07.2011 19:55

Re: Budoucí vývoj automobilismu

Příspěvek od stano. » 11.04.2020 14:42

To asi myslis ten downsizingovany motor, kde urezali polovicu valcov z V12, ze? :mrgreen:

Ma.rt
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2867
Registrován: 25.04.2008 19:25
Bydliště: Praha

Re: Budoucí vývoj automobilismu

Příspěvek od Ma.rt » 11.04.2020 18:36

Myslím, ze i Tatry do SSSR umely obe paliva. V tamních mrazech byla nafta casto nepouzitelna.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down

Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001

Uživatelský avatar
Karel2
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6870
Registrován: 10.09.2011 09:51
Bydliště: Přerov

Re: Budoucí vývoj automobilismu

Příspěvek od Karel2 » 11.04.2020 19:16

kdepak v tomhle byli a jsou rusaci mistri :D zelezna tyc do nadrze, dali precist Rude pravo a hned ten motor blafnul :mrgreen:
Ford Focus III ST-Line, 1.5, 110kW, Red and Black ed. (r.v. 17)
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie

stano.
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 13502
Registrován: 18.07.2011 19:55

Re: Budoucí vývoj automobilismu

Příspěvek od stano. » 11.04.2020 19:56

Ma.rt píše: 11.04.2020 18:36 Myslím, ze i Tatry do SSSR umely obe paliva. V tamních mrazech byla nafta casto nepouzitelna.
Tatra 111 mala v podstate ten isty motor, 2x, ako V12. A 113 tiez jazdila na vsetko, co aspon trochu horelo :lol:

Uživatelský avatar
smoula
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4355
Registrován: 21.06.2012 15:24
Bydliště: Klecany

Re: Budoucí vývoj automobilismu

Příspěvek od smoula » 12.04.2020 19:27

smoula píše: 08.04.2020 07:39
Ma.rt píše: 08.04.2020 07:25 Ani kdyz dva jedou za sebou, tak to není uplne super srovani. Ale 2x na jedny trase s jednim autem udelam rozdil i pres 0.5/100km. No jsem zvedav.
Tu trasu jezdím často, bohužel s Focusem ještě ne :-D U TSIček je to od 5,4 co jsem jel s 1.2 TSI 82kW, po 6,9L kdy sem jel s 1.5 110kW, ale zase to byla rychlá jízda :-)
Tak jsem se právě vrátil z Jižních Čech. Celkem jsem ujel 480km. Nebyl jsem brzdou provozu, když bylo potřeba tak jsem předjel, jinak klasika, kolem kila po okreskách. A výsledná spotřeba? 6,3l. U 2.0i 107kW mě to fakt překvapilo a spokojenost největší :-))

Uživatelský avatar
enjoy
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5329
Registrován: 05.02.2013 18:38
Bydliště: Praha

Re: Budoucí vývoj automobilismu

Příspěvek od enjoy » 12.04.2020 20:17

A ještě navíc motor přidá autu trochu toho charakteru a neklepe se na volnoběh jako drahej pes :D
Ford Mondeo MK4 Kombi 2008, 2.0i
Ford Ranger, 2008, 2.5 TDCi

Ma.rt
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2867
Registrován: 25.04.2008 19:25
Bydliště: Praha

Re: Budoucí vývoj automobilismu

Příspěvek od Ma.rt » 13.04.2020 13:00

No vidíš a smekam kloboucek, ze vubec mas odvahu to sem napsat :lol:
Ono totiz kolem te stovky to nebere ani 6 a k tomu nejake to predjeti, dalnice, nebo mesto a do 7 neni problem. Mas lehci auto nez ja, asi i malinko delsi petku, tak Ti to musi jezdit jeste za mene nez mne.
A jak pise enjoy, ten motor ma charakter a je krasne tocivy. Mit to sestku, jel bys pod 6 :-)
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down

Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001

Ma.rt
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2867
Registrován: 25.04.2008 19:25
Bydliště: Praha

Re: Budoucí vývoj automobilismu

Příspěvek od Ma.rt » 13.04.2020 13:08

...no a jak vidis, silnejsi atmoska jede v urcitem rezimu za stejnou spotrebu nez slabsi TSI. A to je presne to, co rikam od zacatku. Člověk si ma vybrat motor vhodny pro svuj rezim jizd a spousta rodin pres den převáží deti a dela nakupy kolem komina - pro primovstrik nebo naftu naprosto nevhodne; a o víkendu udělají vylet a parkrat do roka dovolená - a zde i trochu vetsi atmoska jede za peknou spotrebu a vykon tam taky je. Vyrobni naklady nizsi a prodejní cena ojetiny spis vyssi, protože atmoska nevyvolava tolik pochybnosti, jak se s tim vubec jezdilo, aby se to nevysypalo.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down

Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001

fofok
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4969
Registrován: 16.10.2009 19:27
Bydliště: střední čechy
Kontaktovat uživatele:

Re: Budoucí vývoj automobilismu

Příspěvek od fofok » 13.04.2020 14:10

Já mám teď kolem komína vesnice mezi město město 4,7l na letních a to předjíždím kamiony a nejsem brzda provozu.
Byl Focus II kombi 2011 1,6 16v
Obrázek
Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019

Odpovědět

Zpět na „Pokec“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host