Budoucí vývoj automobilismu
-
- Test driver
- Příspěvky: 4969
- Registrován: 16.10.2009 19:27
- Bydliště: střední čechy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Ty jo v čem jezdíš.Papír možná tak na 
Před deseti rokama Ford neuměl hlasový ovládání česky a dneska to umí každá druhá apka do mobilu potažmo v autě.Atlas se mi válel tak třináct let doma a letěl nedávno do konťáku od 2007 co jsem začal používat navigaci jsem ho nepotřeboval.
Byl Focus II kombi 2011 1,6 16v

Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019

Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019
-
- Pokročilý
- Příspěvky: 760
- Registrován: 24.01.2020 17:38
- Bydliště: Chrudim/PCE
Re: Budoucí vývoj automobilismu
nj ford byl pozadu
co už ..on celkově ten "automotiv" je pozadu s moderními funkcemi a když už je začlení, tak to neudělá jednoduše a už vůbec ne levně a každý prd navíc je za příplatek
, ale řeč byla o navigaci (všeobecně nezávisle na značce vozidla/zařízení) 



- Karel2
- Test driver
- Příspěvky: 6870
- Registrován: 10.09.2011 09:51
- Bydliště: Přerov
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Ze by se blyskalo na lepsi casy? Gretenum asi rupne cevka.
https://www.autoforum.cz/predstaveni/ne ... it-nebude/?Prvním bodem, o němž Haberland mluví, je odsunutí přísnějších limitů emisí CO2, a to minimálně o několik let. Totéž se pak týká řady prvků, jež mají být povinné od roku 2022
Ford Focus III ST-Line, 1.5, 110kW, Red and Black ed. (r.v. 17)
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
-
- Test driver
- Příspěvky: 2867
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Kéž by. Ať postihujou ty, kterým auta neprojdou ani dle starých norem, na silnici se toho "válí" dost 

Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
- jenikHK
- Moderátor
- Příspěvky: 3118
- Registrován: 10.03.2008 14:30
- Bydliště: Praha
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Ford C-Max 1.8i 16V, 2010, Titanium
Byl: Ford Focus 1.8 TDdi kombi, 1999, ghia
Byl: Ford Sierra 2.0i DOHC kombi, 1989, LX

Byl: Ford Focus 1.8 TDdi kombi, 1999, ghia
Byl: Ford Sierra 2.0i DOHC kombi, 1989, LX
- petulak
- Test driver
- Příspěvky: 5658
- Registrován: 06.02.2010 15:45
- Bydliště: Liberec
Re: Budoucí vývoj automobilismu
To už uměli naše V3S, jen se překlopil doraz na páčce čerpadla, a jelo se na benál.



FF-1.8-16V-ZETEC-E, SPORT-hatchback
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 13502
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: Budoucí vývoj automobilismu
To asi myslis ten downsizingovany motor, kde urezali polovicu valcov z V12, ze? 

-
- Test driver
- Příspěvky: 2867
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Myslím, ze i Tatry do SSSR umely obe paliva. V tamních mrazech byla nafta casto nepouzitelna.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
- Karel2
- Test driver
- Příspěvky: 6870
- Registrován: 10.09.2011 09:51
- Bydliště: Přerov
Re: Budoucí vývoj automobilismu
kdepak v tomhle byli a jsou rusaci mistri
zelezna tyc do nadrze, dali precist Rude pravo a hned ten motor blafnul 


Ford Focus III ST-Line, 1.5, 110kW, Red and Black ed. (r.v. 17)
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 13502
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Tatra 111 mala v podstate ten isty motor, 2x, ako V12. A 113 tiez jazdila na vsetko, co aspon trochu horeloMa.rt píše: 11.04.2020 18:36 Myslím, ze i Tatry do SSSR umely obe paliva. V tamních mrazech byla nafta casto nepouzitelna.

- smoula
- Test driver
- Příspěvky: 4355
- Registrován: 21.06.2012 15:24
- Bydliště: Klecany
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Tak jsem se právě vrátil z Jižních Čech. Celkem jsem ujel 480km. Nebyl jsem brzdou provozu, když bylo potřeba tak jsem předjel, jinak klasika, kolem kila po okreskách. A výsledná spotřeba? 6,3l. U 2.0i 107kW mě to fakt překvapilo a spokojenost největšísmoula píše: 08.04.2020 07:39Tu trasu jezdím často, bohužel s Focusem ještě neMa.rt píše: 08.04.2020 07:25 Ani kdyz dva jedou za sebou, tak to není uplne super srovani. Ale 2x na jedny trase s jednim autem udelam rozdil i pres 0.5/100km. No jsem zvedav.U TSIček je to od 5,4 co jsem jel s 1.2 TSI 82kW, po 6,9L kdy sem jel s 1.5 110kW, ale zase to byla rychlá jízda
![]()

- enjoy
- Test driver
- Příspěvky: 5329
- Registrován: 05.02.2013 18:38
- Bydliště: Praha
Re: Budoucí vývoj automobilismu
A ještě navíc motor přidá autu trochu toho charakteru a neklepe se na volnoběh jako drahej pes 

Ford Mondeo MK4 Kombi 2008, 2.0i
Ford Ranger, 2008, 2.5 TDCi
Ford Ranger, 2008, 2.5 TDCi
-
- Test driver
- Příspěvky: 2867
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Budoucí vývoj automobilismu
No vidíš a smekam kloboucek, ze vubec mas odvahu to sem napsat
Ono totiz kolem te stovky to nebere ani 6 a k tomu nejake to predjeti, dalnice, nebo mesto a do 7 neni problem. Mas lehci auto nez ja, asi i malinko delsi petku, tak Ti to musi jezdit jeste za mene nez mne.
A jak pise enjoy, ten motor ma charakter a je krasne tocivy. Mit to sestku, jel bys pod 6

Ono totiz kolem te stovky to nebere ani 6 a k tomu nejake to predjeti, dalnice, nebo mesto a do 7 neni problem. Mas lehci auto nez ja, asi i malinko delsi petku, tak Ti to musi jezdit jeste za mene nez mne.
A jak pise enjoy, ten motor ma charakter a je krasne tocivy. Mit to sestku, jel bys pod 6

Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
-
- Test driver
- Příspěvky: 2867
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Budoucí vývoj automobilismu
...no a jak vidis, silnejsi atmoska jede v urcitem rezimu za stejnou spotrebu nez slabsi TSI. A to je presne to, co rikam od zacatku. Člověk si ma vybrat motor vhodny pro svuj rezim jizd a spousta rodin pres den převáží deti a dela nakupy kolem komina - pro primovstrik nebo naftu naprosto nevhodne; a o víkendu udělají vylet a parkrat do roka dovolená - a zde i trochu vetsi atmoska jede za peknou spotrebu a vykon tam taky je. Vyrobni naklady nizsi a prodejní cena ojetiny spis vyssi, protože atmoska nevyvolava tolik pochybnosti, jak se s tim vubec jezdilo, aby se to nevysypalo.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
-
- Test driver
- Příspěvky: 4969
- Registrován: 16.10.2009 19:27
- Bydliště: střední čechy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Já mám teď kolem komína vesnice mezi město město 4,7l na letních a to předjíždím kamiony a nejsem brzda provozu.
Byl Focus II kombi 2011 1,6 16v

Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019

Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host