Stránka 6 z 30

Re: DVOUHMOTOVÝ SETRVAČNÍK

Napsal: 09.02.2009 00:02
od foki
a maverick cz :muze tam byt sachs nebo Luk . a podle toho se bere i lamela s pritlacakem

Re: DVOUHMOTOVÝ SETRVAČNÍK

Napsal: 09.02.2009 08:35
od vozgrunt
Nejsem si teda jist, jestli dávat opět setrvák od FORDA. Vzhledem k tomu, kolik vydržel, bych se nebál tam dát snad cokoliv. :evil:

Re: DVOUHMOTOVÝ SETRVAČNÍK

Napsal: 09.02.2009 10:10
od Maverick_cz
Foki a nedokázal by si říct, kterej typ tam teda je, když ti řeknu, že auto je vyrobený v roce 2005 6měsíc přímo ve fabrice v Německu? Je to dvoulitr 100kW. Moch by si sem napsat kolik to stojí ať je to teda Sach, nebo Luk?
Každopádně, jak napsal vozgrunt, pokud to odchází takhle rychle, tak nevím, jestli je investice do toho samého zrovna to nejlepší řešení, když to stojí takový prachy. Každopádně nehodlám to vyměňovat nijak extra brzo. Ještě se s tím musí najet nějaká porce kilometrů. Jak jsem psal, nemá to na mě (až na pocit, že není všechno ok) žádnej vliv. Co se týče ostatních komponentů, tak možná tam můžou být zvýšený rázy do převodovky, ale né takový, aby se to rozsypalo, takže to zatím nechám jak to je, ale každopádně bych chtěl vědět, s jakou částkou mám počítat, až to budu chtít dát do kupy. Taky je otázka, jestli je to opravdu všechno kvůli setrváku. Jestil například ty vibrace v některých otáčkách nejsou způsobený homokloubama. Ach jo. Škoda, že řídící jednotka nedokáže měřit nějaký frekvence kmitání toho setrváku, aby mi pak na diagnostice dokázali říct, že je to opravdu tohle.
Foki někdy v létě bych k tobě rád zajel, na diagnostiku a vůbec celkově, aby sis poslech co to dělá. Přeci jen máš hodně zkušenností se závadama přímo na focusech a tenhle motor tuším přímo i máš, takže raději k tobě, než do forda.

Re: DVOUHMOTOVÝ SETRVAČNÍK

Napsal: 09.02.2009 10:13
od Maverick_cz
Foki a ještě, jestli by si mi moch napsat, co se na tom dvouhmotovym setrváku vlastně vysírá. Koukal jsem na nějaký animace a jediný co mě napadá, že se vyběhávaj ty pružiny, ale to by se neměnil celej setrvák při tom, když to odchází, takže prosím, jestli víš co se tam konkrétně ničí, tak to písni dík

A ještě jedna drobnost. Z diskuzí jsem pochopil, že dvouhmoťák odchází, když se auto často podtáčí. Je to všechno? Jenom z tohohle důvodu, nebo jsou tu ještě další aspekty, který mu nevyhovujou? Snažím se auto nepodtáčet, ale rád bych se vyvaroval i dalších věcí, který mu pomáhaj do kytek a potom až se tam dá novej, tak bych rád jezdil stylem, kterej půjde naproti s jeho dlouhověkostí ;o)

Re: DVOUHMOTOVÝ SETRVAČNÍK

Napsal: 10.02.2009 00:09
od jamaka
Maverick_cz píše:Foki a ještě, jestli by si mi moch napsat, co se na tom dvouhmotovym setrváku vlastně vysírá. Koukal jsem na nějaký animace a jediný co mě napadá, že se vyběhávaj ty pružiny, ale to by se neměnil celej setrvák při tom, když to odchází,
no a ako si prestavujes tu vymenu len tych pruzin? a to ako by to robil Ford? A co takto zaruka a podobne?

Re: DVOUHMOTOVÝ SETRVAČNÍK

Napsal: 10.02.2009 17:52
od mirec1000
Cez vikend som sa viezol s kamosom vo Fiat Stilo JTD 85kW a ten motor celym tym autom triasol daleko vyraznejsie ako focus. Ci ta nema dvojhmotak, alebo je uz zavareny a je z neho jednohmotak. ? :P
V kazdom pripade sa neoklepol...

Re: DVOUHMOTOVÝ SETRVAČNÍK

Napsal: 10.02.2009 18:07
od mirec1000
...a este mi neda nespomenut. Prave som pozeral ceny v Elit a Autokellly, vlani koncom roka boli zotrvaky cca 10tis, dnes okolo 13tis. Hezkyyy

Re: DVOUHMOTOVÝ SETRVAČNÍK

Napsal: 12.02.2009 23:03
od lewis
foki píše:
Regulos píše:Zdravím! Odešel mi setrvák do věčných lovišť, sháním nový. V Auto Kelly ho mají za 10088,-, nevíte, kde by se dal sehnat za rozumější cenu?
u forda je drazsi , ale montoval jsem jednou LUK z elitu a pak tam neco chrastilo a klepalo coz se mi u fordackeho nestalo .
Tak to se jedná o mě. V létě jsem byl u tebe s díly z Elitu (setrvák, komplet spojka - vše original LUK). Myslel jsem, že si to sedne, ale dodnes to má vibrace při volnoběhu, dále při cca 1100 a 2100 ot/min. Už mě to fak štve....Co s tím? Původně jsem tam měl setrvák s větším momentem setrvačnosti....Porovnával jsem i originanál díl od Motorcraftu (na pohled stejný jako z elitu - nyní se dle vinu dodává jen setrvák s nižší setrvačností). V případě, že vibrace má na svědomí setrvák s nižší setrvačností, tak originál mě nepomůže......auto mám z roku 2004, kde se dávaly těžší setrvačníky...už mě to nebaví...

Re: DVOUHMOTOVÝ SETRVAČNÍK

Napsal: 16.02.2009 10:23
od vozgrunt
http://www.auto-pilot.cz/spojka/setrvac ... 131&list=1
Tady jsme našel setrvák LUK za 8847 s DPH.
Přemýšlím nad tím, že si setrvák vyměním sám, akorát nevím jak přesně oddělat ty poloosy a řazení od převodovky. Další co mě trápí je výměna spojky, prej jsou na to potřeba spešl nástroje.??? Poradí někdo ?

Re: DVOUHMOTOVÝ SETRVAČNÍK

Napsal: 16.02.2009 10:47
od vozgrunt
jamaka píše:Ford a Valeo??? to je zasa co za novinka? ale ved jasne ked chce predavac predat.
http://www.mjauto.cz/newdocs/spojkyvaleo.htm

Re: DVOUHMOTOVÝ SETRVAČNÍK

Napsal: 16.02.2009 11:09
od jamaka
vozgrunt - a co chcel ako basnik povedat tym odkazom? To ze Valeo robi spojky aj zotrvaky je jasna a normalna vec, ale pre Ford je prvovyrobca pri FFI fy LUK urcite nie Valeo.

Re: DVOUHMOTOVÝ SETRVAČNÍK

Napsal: 16.02.2009 11:14
od vozgrunt
jamaka píše:vozgrunt - a co chcel ako basnik povedat tym odkazom? To ze Valeo robi spojky aj zotrvaky je jasna a normalna vec, ale pre Ford je prvovyrobca pri FFI fy LUK urcite nie Valeo.
Jseš si tým istý ? Mě říkali ve Fordě, že dávaj Valeo, teda alespoň teďkom.

Re: DVOUHMOTOVÝ SETRVAČNÍK

Napsal: 16.02.2009 22:09
od foki
lewis píše:Tak to se jedná o mě. V létě jsem byl u tebe s díly z Elitu (setrvák, komplet spojka - vše original LUK). Myslel jsem, že si to sedne, ale dodnes to má vibrace při volnoběhu, dále při cca 1100 a 2100 ot/min. Už mě to fak štve....Co s tím? Původně jsem tam měl setrvák s větším momentem setrvačnosti....Porovnával jsem i originanál díl od Motorcraftu (na pohled stejný jako z elitu - nyní se dle vinu dodává jen setrvák s nižší setrvačností). V případě, že vibrace má na svědomí setrvák s nižší setrvačností, tak originál mě nepomůže......auto mám z roku 2004, kde se dávaly těžší setrvačníky...už mě to nebaví...
jj , to je ono , a po tobe jsem montoval z forda a pan je spokojenej .

Re: DVOUHMOTOVÝ SETRVAČNÍK

Napsal: 16.02.2009 22:14
od foki
vozgrunt píše: Přemýšlím nad tím, že si setrvák vyměním sám, akorát nevím jak přesně oddělat ty poloosy a řazení od převodovky. Další co mě trápí je výměna spojky, prej jsou na to potřeba spešl nástroje.??? Poradí někdo ?

ty woe , smíchy jsem spadl ze zidle , to je asi to same jako kdybych napsal na Mudr forum ze mam zanicenej koren u zubu a ze premyslím ze si to vyndam sam , akorat ze nevím jakou narkozu a jak se to taha a prej na to maji spesl kleste , poradi mi teda nekdo ?

Re: DVOUHMOTOVÝ SETRVAČNÍK

Napsal: 16.02.2009 22:42
od vozgrunt
Jsem rád, že jsem tě pobavil, ale stejně si myslím, že taková věda to nebude, jak z toho tady děláš. Nejsem žádná lama, jak si asi myslíš, vždy jsem si opravil vše sám, ikdyž nejsem mechoš.
Tvůj příspěvek je stejný jak chování většiny autorizovaných servisů - My jsme autorizovaný servis a kdo je víc. Nicméně opravu jsem si domluvil s kámošem, takže budu u toho a trochu to tady popíšu a přidám nějaký foto třeba to někomu pomůže.