startování studeného motoru 2.0 TDCi

Odpovědět
Uživatelský avatar
kiblik
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 540
Registrován: 01.05.2012 14:57
Bydliště: CR

Re: startování studeného motoru 2.0 TDCi

Příspěvek od kiblik » 16.12.2014 12:14

Jeste by me zajimalo jak se pomoci diagnostiky kontroluji vstriky, teda pokud to na techto motorech DV6 a DV10 vubec jejich RJ umoznuje. Zkousel jsi to nejak proverovat, teda krom toho ze je vyndas a odneses do servisu na testovaci stolici.

Mam takovy pocit ze u moji DV6 to nic co se tyka vstriku neukazovalo. Ale mozna jsem jen nemel ten spravny kod na vypisovani.
KIBLIK007
Mozna Mondeo MK4
Je:HUBERT FordFocusCombi 1.6TDCi100kW(chip), noDPF,noEGR, r.v.2007,najeto 322tis km,5.5/100km...... jede i bez turba :D
Je:STRIBRNAK ŠkodaOctavia 1.6MPi75kW,r.v.2009,najeto235tis km,7.0l/100km

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: startování studeného motoru 2.0 TDCi

Příspěvek od V12 » 16.12.2014 13:37

Vstreky na motore kompletne neotestujes. Vies urobit iba tak test prepadu a aj to nie cez diagnostiku - odpojis prepadove hadicky a nechas motor bezat na volnobeh urcity cas. Hladina by mala byt rovnaka pre vsetky vstrekovace, mnozstvo je tiez definovane v tabulkach, ktore maju v diesel servisoch (toto je pricina, preco sa obcas vstrekovace vracaju z testov ako OK, ale v skutocnosti potom v motoroch robia problemy pod plnym plynom a zatazou - test sa zameria iba na rozdiely v prepadoch, nemeria sa celkove mnozstvo paliva odtecenene prepadmi). Diagnostikou sa da skontrolovat vyrovnavacia davka na vstrekovacoch, ta svedci o celkovej kondicii vstrekovacov, ciastocne aj motora. Diagnostika meria akceleraciu klukovky po vznieteni paliva vo valci a cas vznietenia sa paliva po jeho vstreku do valca. Ked su vstrekovace OK, hodnoty na jednotlivych valcoch sa lisia iba minimalne. Na toto ale ma vplyv aj stav kruzkov a valcov ako takych.
100% test vstrekovacov sa robi na skusobnej stolici podla postupov predpisanych vyrobcami vstrekovacov, na toto je autodiagnostika kratka.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Uživatelský avatar
Mr.Zdenda
Junior
Junior
Příspěvky: 318
Registrován: 25.11.2011 20:38
Bydliště: Ml. Boleslav, Ústí n. Labem

Re: startování studeného motoru 2.0 TDCi

Příspěvek od Mr.Zdenda » 28.12.2014 12:27

Dnes rano start po 3 dnech v -6° C. Na prvni pokus,ale nelibilo se mi to, po tom co to chytlo otacky vylitly na cca 1400 a jakoby to lapalo po naftě a otacky hodne kolisaly a nepravidelný chod motoru.. po cca 5ti sekundach ok. Jinak jako obvykle při mých špatných startech:-(V aute pul nadrze s VIFem samozrejme.
2018-?: Rapid 1.0
2016-2018: ex. BMW e39 530dA, 142 kW
2015-2016: ex. Rapid 1.2 TSI 63 kw
2011-2015: ex. Ford Focus II 2.0 100 kW TDCI
2012-2018: ex. Suzuki Bandit GSF 600s 57 kW
2007-2012: ex. 323F BG 1.6 16V 66 kW
2006-2007: ex. Seat Ibiza 1.5glx 66 kW

Uživatelský avatar
lucky.jack
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8449
Registrován: 12.03.2011 21:18
Bydliště: v Hradci Královým

Re: startování studeného motoru 2.0 TDCi

Příspěvek od lucky.jack » 28.12.2014 14:39

Já bych to přisuzoval stavu motoru...stav žhaviček, stav vstřikovačů, tlaky ve válcích atd.

Mě taky dneska prvních pár sekund kolísaly otáčky, šly nelibý zvuky z motoru...ale co bych chtěl ve 170000km :nixw:
Focus III combi, 10/2011, 1.6 Ti-VCT 105 koníků

>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm

Uživatelský avatar
Mr.Zdenda
Junior
Junior
Příspěvky: 318
Registrován: 25.11.2011 20:38
Bydliště: Ml. Boleslav, Ústí n. Labem

Re: startování studeného motoru 2.0 TDCi

Příspěvek od Mr.Zdenda » 28.12.2014 17:29

Ja mam nyni cca 216tis a resim to od koupi(169tis).
2018-?: Rapid 1.0
2016-2018: ex. BMW e39 530dA, 142 kW
2015-2016: ex. Rapid 1.2 TSI 63 kw
2011-2015: ex. Ford Focus II 2.0 100 kW TDCI
2012-2018: ex. Suzuki Bandit GSF 600s 57 kW
2007-2012: ex. 323F BG 1.6 16V 66 kW
2006-2007: ex. Seat Ibiza 1.5glx 66 kW

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: startování studeného motoru 2.0 TDCi

Příspěvek od V12 » 29.12.2014 16:00

Co sa stazujete ? Je to uplne normalne, kazdy dolietany diesel pri studenom starte chrochce ako diva svina. Aj moj chrochtal...
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Uživatelský avatar
Mr.Zdenda
Junior
Junior
Příspěvky: 318
Registrován: 25.11.2011 20:38
Bydliště: Ml. Boleslav, Ústí n. Labem

Re: startování studeného motoru 2.0 TDCi

Příspěvek od Mr.Zdenda » 29.12.2014 16:21

Znameho o1 1.9 tdi 66kw ma nalitano >260tis turbo puvodni auto startuje na brnknuti i v nejvetsich mrazech.. tdci nutno prodat do aaa a hlavne na jare
2018-?: Rapid 1.0
2016-2018: ex. BMW e39 530dA, 142 kW
2015-2016: ex. Rapid 1.2 TSI 63 kw
2011-2015: ex. Ford Focus II 2.0 100 kW TDCI
2012-2018: ex. Suzuki Bandit GSF 600s 57 kW
2007-2012: ex. 323F BG 1.6 16V 66 kW
2006-2007: ex. Seat Ibiza 1.5glx 66 kW

Uživatelský avatar
phofy
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 9483
Registrován: 23.07.2011 11:32
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: startování studeného motoru 2.0 TDCi

Příspěvek od phofy » 29.12.2014 17:20

Můj taky chrochtne a to mám nový vstřiky cca měsíc, je pravda, že se otáčky hned ustálí a hlavně nekouří. Když sem měl starý vstřiky tak to v těchhle mrazech kouřilo jak stará V3S a nebylo zamnou nic vidět :D a dýl to točilo

Uživatelský avatar
kiblik
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 540
Registrován: 01.05.2012 14:57
Bydliště: CR

Re: startování studeného motoru 2.0 TDCi

Příspěvek od kiblik » 29.12.2014 19:13

Mam stejnou zkusenost s O1. Motor 66kw 320 000tis km vse puvodni bez oprav perfektni stav, zbytek auta srot :totlsmile:
KIBLIK007
Mozna Mondeo MK4
Je:HUBERT FordFocusCombi 1.6TDCi100kW(chip), noDPF,noEGR, r.v.2007,najeto 322tis km,5.5/100km...... jede i bez turba :D
Je:STRIBRNAK ŠkodaOctavia 1.6MPi75kW,r.v.2009,najeto235tis km,7.0l/100km

marosmanik25
Junior
Junior
Příspěvky: 482
Registrován: 03.01.2013 19:57
Bydliště: Bardejov

Re: startování studeného motoru 2.0 TDCi

Příspěvek od marosmanik25 » 29.12.2014 19:16

Nevedel som kam to dať tak to dam do tejto témy ale s iným motorom...v noci -11, pri štarte -6,8, myslím, že štart v pohode, ale až dnešná a zajtrajšia noc ho preverí, hlasia v noci až -22, tak uvidíme.

https://www.youtube.com/watch?v=ijr7QZW ... e=youtu.be
FOFO 1,6 TdCI 2007 80kw DPF off, EGR off, 103kw
Punto 1,8 HgT 2003 96kw
https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 97&t=40537

Uživatelský avatar
Mr.Zdenda
Junior
Junior
Příspěvky: 318
Registrován: 25.11.2011 20:38
Bydliště: Ml. Boleslav, Ústí n. Labem

Re: startování studeného motoru 2.0 TDCi

Příspěvek od Mr.Zdenda » 29.12.2014 19:50

Mně to nekouří, ale je to startování na *ovno no, už mě to trápí 3 roky, 30.12.2011 jsem si FoFo přivezl.
A už to bylo ve 3 servisech a nikdy se závada neprojevila, pokaždý to startuje i v -15 C na brnknutí a "nemá problémy"
marosmanik25: to ti startuje v cajku, u mě to kolikrát točí točí a nenaskočí viz předešlé stránky.
2018-?: Rapid 1.0
2016-2018: ex. BMW e39 530dA, 142 kW
2015-2016: ex. Rapid 1.2 TSI 63 kw
2011-2015: ex. Ford Focus II 2.0 100 kW TDCI
2012-2018: ex. Suzuki Bandit GSF 600s 57 kW
2007-2012: ex. 323F BG 1.6 16V 66 kW
2006-2007: ex. Seat Ibiza 1.5glx 66 kW

marosmanik25
Junior
Junior
Příspěvky: 482
Registrován: 03.01.2013 19:57
Bydliště: Bardejov

Re: startování studeného motoru 2.0 TDCi

Příspěvek od marosmanik25 » 29.12.2014 20:24

Zdenda tvoje videa som pozeral, myslim si umňa že to je celkom okej, otáčky nejak ani nekolíšu a zatiaľ to nedymí....až od zajtra noci hlásia mrazy, tak to tiež nakamerujem....ale tak u teba to asi budu vstreky, alebo len jeden može robiť šarapatu
FOFO 1,6 TdCI 2007 80kw DPF off, EGR off, 103kw
Punto 1,8 HgT 2003 96kw
https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 97&t=40537

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: startování studeného motoru 2.0 TDCi

Příspěvek od V12 » 29.12.2014 20:30

Mr.Zdenda píše:Znameho o1 1.9 tdi 66kw ma nalitano >260tis turbo puvodni auto startuje na brnknuti i v nejvetsich mrazech.. tdci nutno prodat do aaa a hlavne na jare
1.9TDI s rotackou je dolietany ked ma v kolesach tristvrte mega. V 250k je prave dobre zabehnuty. Toto boli najlepsie motory, co boli kedy postavene. Hned potom Fiat/Iveco 2.5TD - kolega na tom mal tristvtre mega a Croma mu uhynula na hrdzu. No motor do poslednej chvile bez vaznejsich problemov - povodne turbo, 2x pretesnovane radove vstrekovacie cerpadlo, 1x meneny starter a 1x capice vstrekovacov, vsetko dohromady za cca 400 EUR, z toho 300 za starter.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Uživatelský avatar
Mr.Zdenda
Junior
Junior
Příspěvky: 318
Registrován: 25.11.2011 20:38
Bydliště: Ml. Boleslav, Ústí n. Labem

Re: startování studeného motoru 2.0 TDCi

Příspěvek od Mr.Zdenda » 29.12.2014 20:38

By mě zajímalo, kolik mi v AAA nabídnou, ale nemam teďka čas na to uklízet auto (kufr) po psovi a celej interiér vonět :-)
2018-?: Rapid 1.0
2016-2018: ex. BMW e39 530dA, 142 kW
2015-2016: ex. Rapid 1.2 TSI 63 kw
2011-2015: ex. Ford Focus II 2.0 100 kW TDCI
2012-2018: ex. Suzuki Bandit GSF 600s 57 kW
2007-2012: ex. 323F BG 1.6 16V 66 kW
2006-2007: ex. Seat Ibiza 1.5glx 66 kW

Uživatelský avatar
Robertilos
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 965
Registrován: 10.02.2008 21:38
Bydliště: Frýdek-Místek
Kontaktovat uživatele:

Re: startování studeného motoru 2.0 TDCi

Příspěvek od Robertilos » 29.12.2014 20:48

Do Áček to klidně zavez špinavé. Nedávno jsem tam prodával auto. Stavil jsem se k nim a tam mi řekli, ať to nečistím a nemyju, že si to stejně dělají sami po svém. Cenu výkupu to stejně neovlivní.
Ford Focus Combi 2.0i Titanium r.v. 2008, 107kW, Black Panther
Ford Focus Combi 1.6 Ti-VCT r.v. 2009, 85kW, Frozen white
Byl: Ford Focus Combi 1.8 TDCi Ghia r.v. 2002, 85kW, Blue tonic

Odpovědět

Zpět na „Focus - naftové 2004 - 2011“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Semrush [Bot] a 0 hostů