startování studeného motoru 2.0 TDCi
- kiblik
- Pokročilý
- Příspěvky: 540
- Registrován: 01.05.2012 14:57
- Bydliště: CR
Re: startování studeného motoru 2.0 TDCi
Jeste by me zajimalo jak se pomoci diagnostiky kontroluji vstriky, teda pokud to na techto motorech DV6 a DV10 vubec jejich RJ umoznuje. Zkousel jsi to nejak proverovat, teda krom toho ze je vyndas a odneses do servisu na testovaci stolici.
Mam takovy pocit ze u moji DV6 to nic co se tyka vstriku neukazovalo. Ale mozna jsem jen nemel ten spravny kod na vypisovani.
Mam takovy pocit ze u moji DV6 to nic co se tyka vstriku neukazovalo. Ale mozna jsem jen nemel ten spravny kod na vypisovani.
KIBLIK007
Mozna Mondeo MK4
Je:HUBERT FordFocusCombi 1.6TDCi100kW(chip), noDPF,noEGR, r.v.2007,najeto 322tis km,5.5/100km...... jede i bez turba
Je:STRIBRNAK ŠkodaOctavia 1.6MPi75kW,r.v.2009,najeto235tis km,7.0l/100km
Mozna Mondeo MK4
Je:HUBERT FordFocusCombi 1.6TDCi100kW(chip), noDPF,noEGR, r.v.2007,najeto 322tis km,5.5/100km...... jede i bez turba

Je:STRIBRNAK ŠkodaOctavia 1.6MPi75kW,r.v.2009,najeto235tis km,7.0l/100km
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: startování studeného motoru 2.0 TDCi
Vstreky na motore kompletne neotestujes. Vies urobit iba tak test prepadu a aj to nie cez diagnostiku - odpojis prepadove hadicky a nechas motor bezat na volnobeh urcity cas. Hladina by mala byt rovnaka pre vsetky vstrekovace, mnozstvo je tiez definovane v tabulkach, ktore maju v diesel servisoch (toto je pricina, preco sa obcas vstrekovace vracaju z testov ako OK, ale v skutocnosti potom v motoroch robia problemy pod plnym plynom a zatazou - test sa zameria iba na rozdiely v prepadoch, nemeria sa celkove mnozstvo paliva odtecenene prepadmi). Diagnostikou sa da skontrolovat vyrovnavacia davka na vstrekovacoch, ta svedci o celkovej kondicii vstrekovacov, ciastocne aj motora. Diagnostika meria akceleraciu klukovky po vznieteni paliva vo valci a cas vznietenia sa paliva po jeho vstreku do valca. Ked su vstrekovace OK, hodnoty na jednotlivych valcoch sa lisia iba minimalne. Na toto ale ma vplyv aj stav kruzkov a valcov ako takych.
100% test vstrekovacov sa robi na skusobnej stolici podla postupov predpisanych vyrobcami vstrekovacov, na toto je autodiagnostika kratka.
100% test vstrekovacov sa robi na skusobnej stolici podla postupov predpisanych vyrobcami vstrekovacov, na toto je autodiagnostika kratka.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
- Mr.Zdenda
- Junior
- Příspěvky: 318
- Registrován: 25.11.2011 20:38
- Bydliště: Ml. Boleslav, Ústí n. Labem
Re: startování studeného motoru 2.0 TDCi
Dnes rano start po 3 dnech v -6° C. Na prvni pokus,ale nelibilo se mi to, po tom co to chytlo otacky vylitly na cca 1400 a jakoby to lapalo po naftě a otacky hodne kolisaly a nepravidelný chod motoru.. po cca 5ti sekundach ok. Jinak jako obvykle při mých špatných startech:-(V aute pul nadrze s VIFem samozrejme.
2018-?: Rapid 1.0
2016-2018: ex. BMW e39 530dA, 142 kW
2015-2016: ex. Rapid 1.2 TSI 63 kw
2011-2015: ex. Ford Focus II 2.0 100 kW TDCI
2012-2018: ex. Suzuki Bandit GSF 600s 57 kW
2007-2012: ex. 323F BG 1.6 16V 66 kW
2006-2007: ex. Seat Ibiza 1.5glx 66 kW
2016-2018: ex. BMW e39 530dA, 142 kW
2015-2016: ex. Rapid 1.2 TSI 63 kw
2011-2015: ex. Ford Focus II 2.0 100 kW TDCI
2012-2018: ex. Suzuki Bandit GSF 600s 57 kW
2007-2012: ex. 323F BG 1.6 16V 66 kW
2006-2007: ex. Seat Ibiza 1.5glx 66 kW
- lucky.jack
- Test driver
- Příspěvky: 8449
- Registrován: 12.03.2011 21:18
- Bydliště: v Hradci Královým
Re: startování studeného motoru 2.0 TDCi
Já bych to přisuzoval stavu motoru...stav žhaviček, stav vstřikovačů, tlaky ve válcích atd.
Mě taky dneska prvních pár sekund kolísaly otáčky, šly nelibý zvuky z motoru...ale co bych chtěl ve 170000km
Mě taky dneska prvních pár sekund kolísaly otáčky, šly nelibý zvuky z motoru...ale co bych chtěl ve 170000km

Focus III combi, 10/2011, 1.6 Ti-VCT 105 koníků
>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm
>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm
- Mr.Zdenda
- Junior
- Příspěvky: 318
- Registrován: 25.11.2011 20:38
- Bydliště: Ml. Boleslav, Ústí n. Labem
Re: startování studeného motoru 2.0 TDCi
Ja mam nyni cca 216tis a resim to od koupi(169tis).
2018-?: Rapid 1.0
2016-2018: ex. BMW e39 530dA, 142 kW
2015-2016: ex. Rapid 1.2 TSI 63 kw
2011-2015: ex. Ford Focus II 2.0 100 kW TDCI
2012-2018: ex. Suzuki Bandit GSF 600s 57 kW
2007-2012: ex. 323F BG 1.6 16V 66 kW
2006-2007: ex. Seat Ibiza 1.5glx 66 kW
2016-2018: ex. BMW e39 530dA, 142 kW
2015-2016: ex. Rapid 1.2 TSI 63 kw
2011-2015: ex. Ford Focus II 2.0 100 kW TDCI
2012-2018: ex. Suzuki Bandit GSF 600s 57 kW
2007-2012: ex. 323F BG 1.6 16V 66 kW
2006-2007: ex. Seat Ibiza 1.5glx 66 kW
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: startování studeného motoru 2.0 TDCi
Co sa stazujete ? Je to uplne normalne, kazdy dolietany diesel pri studenom starte chrochce ako diva svina. Aj moj chrochtal...
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
- Mr.Zdenda
- Junior
- Příspěvky: 318
- Registrován: 25.11.2011 20:38
- Bydliště: Ml. Boleslav, Ústí n. Labem
Re: startování studeného motoru 2.0 TDCi
Znameho o1 1.9 tdi 66kw ma nalitano >260tis turbo puvodni auto startuje na brnknuti i v nejvetsich mrazech.. tdci nutno prodat do aaa a hlavne na jare
2018-?: Rapid 1.0
2016-2018: ex. BMW e39 530dA, 142 kW
2015-2016: ex. Rapid 1.2 TSI 63 kw
2011-2015: ex. Ford Focus II 2.0 100 kW TDCI
2012-2018: ex. Suzuki Bandit GSF 600s 57 kW
2007-2012: ex. 323F BG 1.6 16V 66 kW
2006-2007: ex. Seat Ibiza 1.5glx 66 kW
2016-2018: ex. BMW e39 530dA, 142 kW
2015-2016: ex. Rapid 1.2 TSI 63 kw
2011-2015: ex. Ford Focus II 2.0 100 kW TDCI
2012-2018: ex. Suzuki Bandit GSF 600s 57 kW
2007-2012: ex. 323F BG 1.6 16V 66 kW
2006-2007: ex. Seat Ibiza 1.5glx 66 kW
- phofy
- Moderátor
- Příspěvky: 9483
- Registrován: 23.07.2011 11:32
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: startování studeného motoru 2.0 TDCi
Můj taky chrochtne a to mám nový vstřiky cca měsíc, je pravda, že se otáčky hned ustálí a hlavně nekouří. Když sem měl starý vstřiky tak to v těchhle mrazech kouřilo jak stará V3S a nebylo zamnou nic vidět
a dýl to točilo

- kiblik
- Pokročilý
- Příspěvky: 540
- Registrován: 01.05.2012 14:57
- Bydliště: CR
Re: startování studeného motoru 2.0 TDCi
Mam stejnou zkusenost s O1. Motor 66kw 320 000tis km vse puvodni bez oprav perfektni stav, zbytek auta srot 

KIBLIK007
Mozna Mondeo MK4
Je:HUBERT FordFocusCombi 1.6TDCi100kW(chip), noDPF,noEGR, r.v.2007,najeto 322tis km,5.5/100km...... jede i bez turba
Je:STRIBRNAK ŠkodaOctavia 1.6MPi75kW,r.v.2009,najeto235tis km,7.0l/100km
Mozna Mondeo MK4
Je:HUBERT FordFocusCombi 1.6TDCi100kW(chip), noDPF,noEGR, r.v.2007,najeto 322tis km,5.5/100km...... jede i bez turba

Je:STRIBRNAK ŠkodaOctavia 1.6MPi75kW,r.v.2009,najeto235tis km,7.0l/100km
-
- Junior
- Příspěvky: 482
- Registrován: 03.01.2013 19:57
- Bydliště: Bardejov
Re: startování studeného motoru 2.0 TDCi
Nevedel som kam to dať tak to dam do tejto témy ale s iným motorom...v noci -11, pri štarte -6,8, myslím, že štart v pohode, ale až dnešná a zajtrajšia noc ho preverí, hlasia v noci až -22, tak uvidíme.
https://www.youtube.com/watch?v=ijr7QZW ... e=youtu.be
https://www.youtube.com/watch?v=ijr7QZW ... e=youtu.be
FOFO 1,6 TdCI 2007 80kw DPF off, EGR off, 103kw
Punto 1,8 HgT 2003 96kw
https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 97&t=40537
Punto 1,8 HgT 2003 96kw
https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 97&t=40537
- Mr.Zdenda
- Junior
- Příspěvky: 318
- Registrován: 25.11.2011 20:38
- Bydliště: Ml. Boleslav, Ústí n. Labem
Re: startování studeného motoru 2.0 TDCi
Mně to nekouří, ale je to startování na *ovno no, už mě to trápí 3 roky, 30.12.2011 jsem si FoFo přivezl.
A už to bylo ve 3 servisech a nikdy se závada neprojevila, pokaždý to startuje i v -15 C na brnknutí a "nemá problémy"
marosmanik25: to ti startuje v cajku, u mě to kolikrát točí točí a nenaskočí viz předešlé stránky.
A už to bylo ve 3 servisech a nikdy se závada neprojevila, pokaždý to startuje i v -15 C na brnknutí a "nemá problémy"
marosmanik25: to ti startuje v cajku, u mě to kolikrát točí točí a nenaskočí viz předešlé stránky.
2018-?: Rapid 1.0
2016-2018: ex. BMW e39 530dA, 142 kW
2015-2016: ex. Rapid 1.2 TSI 63 kw
2011-2015: ex. Ford Focus II 2.0 100 kW TDCI
2012-2018: ex. Suzuki Bandit GSF 600s 57 kW
2007-2012: ex. 323F BG 1.6 16V 66 kW
2006-2007: ex. Seat Ibiza 1.5glx 66 kW
2016-2018: ex. BMW e39 530dA, 142 kW
2015-2016: ex. Rapid 1.2 TSI 63 kw
2011-2015: ex. Ford Focus II 2.0 100 kW TDCI
2012-2018: ex. Suzuki Bandit GSF 600s 57 kW
2007-2012: ex. 323F BG 1.6 16V 66 kW
2006-2007: ex. Seat Ibiza 1.5glx 66 kW
-
- Junior
- Příspěvky: 482
- Registrován: 03.01.2013 19:57
- Bydliště: Bardejov
Re: startování studeného motoru 2.0 TDCi
Zdenda tvoje videa som pozeral, myslim si umňa že to je celkom okej, otáčky nejak ani nekolíšu a zatiaľ to nedymí....až od zajtra noci hlásia mrazy, tak to tiež nakamerujem....ale tak u teba to asi budu vstreky, alebo len jeden može robiť šarapatu
FOFO 1,6 TdCI 2007 80kw DPF off, EGR off, 103kw
Punto 1,8 HgT 2003 96kw
https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 97&t=40537
Punto 1,8 HgT 2003 96kw
https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 97&t=40537
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: startování studeného motoru 2.0 TDCi
1.9TDI s rotackou je dolietany ked ma v kolesach tristvrte mega. V 250k je prave dobre zabehnuty. Toto boli najlepsie motory, co boli kedy postavene. Hned potom Fiat/Iveco 2.5TD - kolega na tom mal tristvtre mega a Croma mu uhynula na hrdzu. No motor do poslednej chvile bez vaznejsich problemov - povodne turbo, 2x pretesnovane radove vstrekovacie cerpadlo, 1x meneny starter a 1x capice vstrekovacov, vsetko dohromady za cca 400 EUR, z toho 300 za starter.Mr.Zdenda píše:Znameho o1 1.9 tdi 66kw ma nalitano >260tis turbo puvodni auto startuje na brnknuti i v nejvetsich mrazech.. tdci nutno prodat do aaa a hlavne na jare
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
- Mr.Zdenda
- Junior
- Příspěvky: 318
- Registrován: 25.11.2011 20:38
- Bydliště: Ml. Boleslav, Ústí n. Labem
Re: startování studeného motoru 2.0 TDCi
By mě zajímalo, kolik mi v AAA nabídnou, ale nemam teďka čas na to uklízet auto (kufr) po psovi a celej interiér vonět 

2018-?: Rapid 1.0
2016-2018: ex. BMW e39 530dA, 142 kW
2015-2016: ex. Rapid 1.2 TSI 63 kw
2011-2015: ex. Ford Focus II 2.0 100 kW TDCI
2012-2018: ex. Suzuki Bandit GSF 600s 57 kW
2007-2012: ex. 323F BG 1.6 16V 66 kW
2006-2007: ex. Seat Ibiza 1.5glx 66 kW
2016-2018: ex. BMW e39 530dA, 142 kW
2015-2016: ex. Rapid 1.2 TSI 63 kw
2011-2015: ex. Ford Focus II 2.0 100 kW TDCI
2012-2018: ex. Suzuki Bandit GSF 600s 57 kW
2007-2012: ex. 323F BG 1.6 16V 66 kW
2006-2007: ex. Seat Ibiza 1.5glx 66 kW
- Robertilos
- Pokročilý
- Příspěvky: 965
- Registrován: 10.02.2008 21:38
- Bydliště: Frýdek-Místek
- Kontaktovat uživatele:
Re: startování studeného motoru 2.0 TDCi
Do Áček to klidně zavez špinavé. Nedávno jsem tam prodával auto. Stavil jsem se k nim a tam mi řekli, ať to nečistím a nemyju, že si to stejně dělají sami po svém. Cenu výkupu to stejně neovlivní.
Ford Focus Combi 2.0i Titanium r.v. 2008, 107kW, Black Panther
Ford Focus Combi 1.6 Ti-VCT r.v. 2009, 85kW, Frozen white
Byl: Ford Focus Combi 1.8 TDCi Ghia r.v. 2002, 85kW, Blue tonic
Ford Focus Combi 1.6 Ti-VCT r.v. 2009, 85kW, Frozen white
Byl: Ford Focus Combi 1.8 TDCi Ghia r.v. 2002, 85kW, Blue tonic
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Semrush [Bot] a 0 hostů