Cukání/škubání motoru při prudkém přidání plynu

Motor, převodovka ...
Moderátor:ZaQik
Odpovědět
chmelko
Test driver
Test driver
Příspěvky: 9136
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Jablonec nad Nisou

Příspěvek od chmelko » 29.07.2007 21:38

kupovat ine sviečky ako motorcraft , ktoré su ešte drahšie je totalna blbost..ešte som nepočul aby niektoré ine vydržali viac ako motorcraft

maras
Nováček
Nováček
Příspěvky: 108
Registrován: 02.02.2008 03:18

Příspěvek od maras » 29.07.2007 22:20

to je pravda. já jsem je tenkrát koupil, protože byla sobota, do Fordu daleko a chtěl jsem to mít ten den v pořádku, ale to jsem nevěděl že original jsou o tolik levnější.......už bych to nikdy neudělal! Ty dva dny by to určitě ještě vydrželo.
FF 1,6/74kW LPG r.v.99

Uživatelský avatar
Vankart
Nováček
Nováček
Příspěvky: 127
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Olomouc
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vankart » 02.08.2007 19:47

Prosím všechny skušené fokusáky,jestli by mi neporadily vocogo a jaká je jeho funkce.Jedná se zřejmě o nějaký ventil,je umístěný na přívodní hadici paliva do vstříkovací lišty.Zajímalo by mě k čemu slouží a jestli jeho odstaněním nemůžu nejak ublížit motoru.Moc všem děkuji.
Přílohy
300px-1999_Ford_Zetec-R_engine.jpg
300px-1999_Ford_Zetec-R_engine.jpg (21.26 KiB) Zobrazeno 5006 x
Ford Focus 1.6 16V ZETEC SE,Hatchback,r.v. 2001 Deep Blue,LPG Tartarini,FlashLube
Obrázek

Uživatelský avatar
PePe_tdci
Junior
Junior
Příspěvky: 275
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od PePe_tdci » 17.11.2007 17:24

Včera jsem objevil jeden problémek..

Natankoval jsem u Agipu a při plnym plynu na jedničku asi okolo 3500 ot. přestane táhnout, je to jen chvilka a pak se zase chytí a vyrazí k červenému poli..

Před tím, jsem jezdil na V-power diesel, myslíte, že to může být naftou?
Ford Focus 1,8 TDCI, 85kW, 5dv., 2003
Obrázek

Uživatelský avatar
pktest
Nováček
Nováček
Příspěvky: 60
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Ústí nad Labem

Příspěvek od pktest » 25.11.2007 17:27

To Vankart: podle mě je to ventil, regulující tlak v palivové soustavě, pokud bys ho vyndal, motor by asi nefungoval úplně dobře, možná by to mohlo mít vliv i na vstřiky (třeba by odešly).
Ford Focus 1.4i 16V, r.v. 1999

Uživatelský avatar
chalomi
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 640
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Kromeriz

Příspěvek od chalomi » 26.11.2007 16:58

dá se vyměnit cívka doma nebo je to složitý :?:
Ford Focus 1,6 16v r.v.2001 stříbrná metalíza

Uživatelský avatar
pelen
Test driver
Test driver
Příspěvky: 9259
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Nový Jičín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pelen » 26.11.2007 18:06

Pokud myslis vn civku (vn blok), tak to neni nic sloziteho. Musis si poznacit zapojeni kabliku ke svickam, abys je pak nepripojil na jiny kontakt na vn bloku.
Ford Mondeo Combi 2.0 TDCi 12/2005, 85kW, Diamond White
Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
chalomi
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 640
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Kromeriz

Příspěvek od chalomi » 28.11.2007 15:34

a nenačel by se tu nějaký odkaz na cívky i s fotem :?:
Ford Focus 1,6 16v r.v.2001 stříbrná metalíza

Uživatelský avatar
Vankart
Nováček
Nováček
Příspěvky: 127
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Olomouc
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vankart » 28.11.2007 18:14

chalomi píše:a nenačel by se tu nějaký odkaz na cívky i s fotem :?:
Tu cívku zvladne vyměnit i absolutní technický antitalent,nebot je vše perfektně popsáno jak na cívce,tak i na kabelech kam co patří.A kabely nejdou zaměnit vzhledem ke své délce ke svíčkám.Takže s chutí do toho.
Ford Focus 1.6 16V ZETEC SE,Hatchback,r.v. 2001 Deep Blue,LPG Tartarini,FlashLube
Obrázek

Uživatelský avatar
chalomi
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 640
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Kromeriz

Příspěvek od chalomi » 28.11.2007 19:03

jo je mi to jasný.jen jsem se chtel zeptat jestli se to da vymenit doma prece jen to neni skodovka :lol: urcite to zvladnu s toho strach nemam :wink:
Ford Focus 1,6 16v r.v.2001 stříbrná metalíza

Uživatelský avatar
klingy
Nováček
Nováček
Příspěvky: 22
Registrován: 02.02.2008 03:18

Příspěvek od klingy » 06.12.2007 14:16

pls vedel by mi niekto poradit. Rovnako mi motor "cuka" ale mam Diesel 1,8 TDDi.....
Dakujem

Uživatelský avatar
chalomi
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 640
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Kromeriz

Příspěvek od chalomi » 06.12.2007 19:38

vzměnil sem cívku,svíčky,kablíky a pořád cuká.většinou na druhý a třetí převodový stupen.napadá vás čím by to mohlo být :?: dík za rady
Ford Focus 1,6 16v r.v.2001 stříbrná metalíza

Uživatelský avatar
Vankart
Nováček
Nováček
Příspěvky: 127
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Olomouc
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vankart » 07.12.2007 18:29

chalomi píše:vzměnil sem cívku,svíčky,kablíky a pořád cuká.většinou na druhý a třetí převodový stupen.napadá vás čím by to mohlo být :?: dík za rady
Zkontroluj všechny hadice,jestli tam nemáš někde ďouru,když ne pak jedine ventily,to byl můj problém.
Ford Focus 1.6 16V ZETEC SE,Hatchback,r.v. 2001 Deep Blue,LPG Tartarini,FlashLube
Obrázek

Uživatelský avatar
chalomi
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 640
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Kromeriz

Příspěvek od chalomi » 09.12.2007 20:28

a co ti s něma dělali :?: jako vyměnili :?: a co to stálo :?:
Ford Focus 1,6 16v r.v.2001 stříbrná metalíza

Uživatelský avatar
Vankart
Nováček
Nováček
Příspěvky: 127
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Olomouc
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vankart » 10.12.2007 02:22

Ventily nechej seřídit.I s rozvodama jsem platil něco kolem 8 litrů.BTW:Kolik máš najeto?
Ford Focus 1.6 16V ZETEC SE,Hatchback,r.v. 2001 Deep Blue,LPG Tartarini,FlashLube
Obrázek

Odpovědět

Zpět na „Motor“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti