Stránka 6 z 15
Re: Duratec HE 1.8 - 2.0 - 2.3 + LPG
Napsal: 17.02.2014 08:30
od smoula
+1
jsou dve moznosti... Vyměnit za 4 ramenný + tempomat.. Dodělat jiným způsobem...
Re: Duratec HE 1.8 - 2.0 - 2.3 + LPG
Napsal: 18.02.2014 11:06
od kiblik
Ok, diky za info ohledne tempomatu vypada to, ze tohle problem neni.
Dokazal by mi tady nekdo povedet (treba majitel FF2 2.0LPG) co vsechno je na tom motoru/aute s origo LPG jineho nez u obycejneho benzinu 2.0? Fotka toho co je pod kapotou nebo v kufru by taky nebyla k zahozeni?
Zvazuji, ze bych vymenil svoje 1.6TDCi (210 000km) za novejsi 2.0HE s origo LPG , ale potrebuji znat technicke detaily o teto motorizaci, zkusenosti majitelu, jak se to servisuje, s cim jsou problemy a na co si dat pozor atd... pripadne kdyby se nasel nejaky dobrovolnik v okoli MB nebo Prahy, ktery by byl ochotny mi svoje auto predvest, vubec bych se nebranil.....
PS: Prosim ale jen overena fakta, to co pani povidala mi nijak nepomuze

Re: Duratec HE 1.8 - 2.0 - 2.3 + LPG
Napsal: 18.02.2014 11:09
od smoula
Silnější sedlo ventilů
Re: Duratec HE 1.8 - 2.0 - 2.3 + LPG
Napsal: 18.02.2014 11:20
od Dreede
FF hlava a ventily. Inak všetky informácie sa tu už popisovali, stačí prečítať pár strán dozadu, na str.3 máš aj popis a foto.
Re: Duratec HE 1.8 - 2.0 - 2.3 + LPG
Napsal: 18.02.2014 11:27
od Dreede
BTW zaráža má o koľko nižšiu spotrebu mám cez zimu. Nie je to odchýlka benzínom najazdených km, tie odrátavam a z domu odchádzam so zohriatym a prepnutým na LPG. Žeby rozdielnym zimným pomerom LPG? Či lepšie spaľuje s chladnejším vzduchom.
Re: Duratec HE 1.8 - 2.0 - 2.3 + LPG
Napsal: 19.02.2014 11:24
od kiblik
Jo tak sem to tady proletel a docetl sem se, ze po instalaci LPG je potreba casto kontrolovat ventilovou vuli, aby se neupalili ventily. Ale predpokladam, ze vsechny benzinove motory osazovane do FF2 od roku 2005 tedy 1.6i 74kw, 1.6TiVCT 85kw, 1.8i 92kw, 2.0i 107kw maji hydrostely pro vymezovani vuli, nebo snad ne???
No a pak je tu dalsi vec, ktera se tyka LPG ridici jednotky od BRC. Nikde sem to tu nenasel ale zajima me jakym zpusobem je v ni zapsana charakteristika davkovani paliva a jeji korekce. Je v ni zapsana jen jedna krivka (mezni charakteristiky motoru), tak jak sem to videl u dodelavanych prestaveb nebo je v tom od Fordu nahrata kompletne cela mapa spotreb v celym rozsahu pracovnich otacek a zatizeni?
Re: Duratec HE 1.8 - 2.0 - 2.3 + LPG
Napsal: 19.02.2014 17:16
od foki
zadny ford z vyse uvedenych nema hydrostely
Re: Duratec HE 1.8 - 2.0 - 2.3 + LPG
Napsal: 20.02.2014 06:55
od jimm
Já si myslel že ford lpg orig u nás nedělají a když už tak to pro ně montuje firma která to dělá i pro ostatní značky.
Re: Duratec HE 1.8 - 2.0 - 2.3 + LPG
Napsal: 20.02.2014 07:18
od Dreede
Vyrábajú v Saarlouis, Nemecko, kde si Ford v 2008 pričlenil Ford CNG Technik divíziu, postavil halu a montujú CNG, LPG, (BRC komponenty) do predpripravených áut. To, že sa u nás nepredávajú znamená iba neschopnosť tunajších importérov a dílerov dovybaviť dielne a spraviť školenia pre technikov.
http://www.at.ford.com/news/cn/ArticleA ... Focus.aspx
Re: Duratec HE 1.8 - 2.0 - 2.3 + LPG
Napsal: 20.02.2014 12:37
od kiblik
foki píše:zadny ford z vyse uvedenych nema hydrostely
Dobrej vtipek, haha sem se zasmal

.... a to jako fakt

Re: Duratec HE 1.8 - 2.0 - 2.3 + LPG
Napsal: 20.02.2014 13:35
od V12
Ano, je to drsna realita. Preto pisem, ze atmosfericke Duratecy su 100 rokov za opicami, okrem TiVCT, ktory je za nimi iba o 50 rokov.
Re: Duratec HE 1.8 - 2.0 - 2.3 + LPG
Napsal: 20.02.2014 13:38
od smoula
Ale zase jsou to držáky

Re: Duratec HE 1.8 - 2.0 - 2.3 + LPG
Napsal: 20.02.2014 13:45
od V12
Pozri si sekciu Motory Mondeo, mozno Ta ten optimizmus prejde...
Re: Duratec HE 1.8 - 2.0 - 2.3 + LPG
Napsal: 20.02.2014 13:52
od smoula
Vždyt si psal, že 2.0i ve focusu je nejlepší a nejspolehlivější motor

Re: Duratec HE 1.8 - 2.0 - 2.3 + LPG
Napsal: 20.02.2014 14:04
od pkadecka
Dreede píše:Vyrábajú v Saarlouis, Nemecko, kde si Ford v 2008 pričlenil Ford CNG Technik divíziu, postavil halu a montujú CNG, LPG, (BRC komponenty) do predpripravených áut. To, že sa u nás nepredávajú znamená iba neschopnosť tunajších importérov a dílerov dovybaviť dielne a spraviť školenia pre technikov.
http://www.at.ford.com/news/cn/ArticleA ... Focus.aspx
Po autech s LPG přímo z výroby zas tak velká poptávka není. I škodovka je nabízela, jenže to byly motory 1.6 MPI, ty ale s příchodem TSI skončily. Ford v Německu nabízí focuse LPG (motor 1.6, ale nevím jaký, výkon má 86kW) za 23070,- EUR, benzínový s 1.0 ecoboost 74kW stojí 19420,- EUR (to je v Kč 100 000 rozdíl), 1.6 ecoboost 110 kW stojí 21820,- EUR, diesel 1.6 tdci 70 kW za 21120,-, diesel 2.0 tdci 103 kW za 23270,-.
Podle mě to v ČR nenabízejí pro hodně malý zájem zákazníků, lidi si radši koupí za stejné nebo menší peníze diesel.