Stránka 6 z 8

Re: Som ďaľšou obeťou common railu?

Napsal: 09.06.2009 21:46
od tomason
:D spíš de oto nenatankovat naftu s malou mazivostí cáklou LTO ,vodou ,ředidlem atd. Delphi stačí asi málo, aby se začlo přidírat :|

Re: Som ďaľšou obeťou common railu?

Napsal: 09.06.2009 22:21
od Vewehr
Přesně tak. Nafta je základ. Jen u bazarů holt člověk nikdy neví, co tam který prase lilo dřív... Snad by tomu mohla pomoct nafta čistící tzv. úsady v motoru. To je taky důvod, proč mám ještě pořád cukání používat chválený/zatracovaný V-Power Diesel. Třeba to vážně čistí. Nebo se tím alespoň Shell ohání :(. Narozdíl i od Vervy Diesel, která prý udržuje motor čistý, ale o samotném aktivním čištění se zmiňují jen u benzínu. Čjort znajet :evil:.

Re: Som ďaľšou obeťou common railu?

Napsal: 09.06.2009 22:36
od alexino
no myslím ze o tom VPoveru uz bylo napsano dost...asi cisti, ale ne ten co se toci u nas, ale za hranicama.... :D

Re: Som ďaľšou obeťou common railu?

Napsal: 09.06.2009 22:40
od Vewehr
Problém je ale v tom, že právě tohle nikdo vlastně nezměřil, takže by to MOHL být jediný rozdíl oproti Diesel extra (a vlastně i jiným palivům). A docela důležitý. Byť u něj se tím chlubí taky :D. To ale utíkáme do OT, který patří jinam...

Re: Som ďaľšou obeťou common railu?

Napsal: 10.06.2009 01:00
od goodbuy
Vewehr píše:Jj, v zádech z toho mrazí, ale snad nebude tak zle. Vždycky se uklidňuju, že tahle fóra jsou zatížená velkým výběrovým bias - ti spokojení mlčí. Alespoň se tím uklidňuju :|. BTW, aby se nakonec nezačala počítadla km místo stáčení přetáčet, aby auto vypadalo, že má vyměněný díly :lol:.
Tady k tomu bych doplnil věcnou, že se ozývají jen ti slušný(ti spokojení třeba mlčí tak že to jdou prodat, stačí se podívat po bazarech kolik FOFO1 tam stojí, kdyz jsem sveho TDCI 2003 kupoval u lesa, tak jich tam bylo skoro stejne jako ochcávek,myslim v combiku)

Obětí common rail od delphi jsme všichni, protože každého z nás čeká následující otázka:
mám si to nechat opravit? - u TDCI-připomínám čerpadlo 22, vstriky 20, nový přívody k čerpadlu, čištění palivové soustavy 50-60 tis.Kč
Na opravě je pikantní to že vám tam Ford dá opět stejný typ delphi, který se teoreticky po "špatném" natankování zase sesype.

Není jednodušší použít peníze na nákup nového?

Re: Som ďaľšou obeťou common railu?

Napsal: 10.07.2009 08:54
od Noah
goodbuy píše:
Vewehr píše:Jj, v zádech z toho mrazí, ale snad nebude tak zle. Vždycky se uklidňuju, že tahle fóra jsou zatížená velkým výběrovým bias - ti spokojení mlčí. Alespoň se tím uklidňuju :|. BTW, aby se nakonec nezačala počítadla km místo stáčení přetáčet, aby auto vypadalo, že má vyměněný díly :lol:.
Tady k tomu bych doplnil věcnou, že se ozývají jen ti slušný(ti spokojení třeba mlčí tak že to jdou prodat, stačí se podívat po bazarech kolik FOFO1 tam stojí, kdyz jsem sveho TDCI 2003 kupoval u lesa, tak jich tam bylo skoro stejne jako ochcávek,myslim v combiku)

Obětí common rail od delphi jsme všichni, protože každého z nás čeká následující otázka:
mám si to nechat opravit? - u TDCI-připomínám čerpadlo 22, vstriky 20, nový přívody k čerpadlu, čištění palivové soustavy 50-60 tis.Kč
Na opravě je pikantní to že vám tam Ford dá opět stejný typ delphi, který se teoreticky po "špatném" natankování zase sesype.

Není jednodušší použít peníze na nákup nového?
Repas cerpadla 7 tisic,vstriku 4300 za kus..autorizovany servis DELPHI :wink:
alespon takhle mi to bylo sdeleno.

Re: Som ďaľšou obeťou common railu?

Napsal: 10.07.2009 11:59
od priwi
A kde ti tohle řekli? 7 tisíc za opravu čerpadla je přece jenom lepší než 20 tis. :-)

Re: Som ďaľšou obeťou common railu?

Napsal: 10.07.2009 12:37
od gappa
Pokial viem, tak repas cerpadla sa u toho typu neda robit a nove stoji 1000 e

Re: Som ďaľšou obeťou common railu?

Napsal: 16.07.2009 08:33
od Kačud
Tak jsme si tu poznadávali. :D A určitě oprávněně. Diesel se už i pro mě stal sprostým slovem. Jen co jsem si nechal vyměnit setrvačník tak už od motoru slyším takové kovové cvakání. Místo klasického klapání studeného dieselu je to kovové cvakání. Takže buď je zas něco se setrvačníkem a nebo mě čeká další věc ze seznamu klasických poruch. Proto bych uvítal nějaké informace kde jak a za kolik se dá udělat diagnostiku vstřiků, čerpadla a pak repase. Diagnostika u fordu nemá smysl, tam je vždycky vše vpořádku.

Re: Som ďaľšou obeťou common railu?

Napsal: 21.07.2009 21:56
od autotiptop
Kačud píše:Tak jsme si tu poznadávali. :D A určitě oprávněně. Diesel se už i pro mě stal sprostým slovem. Takže buď je zas něco se setrvačníkem a nebo mě čeká další věc ze seznamu klasických poruch. Proto bych uvítal nějaké informace kde jak a za kolik se dá udělat diagnostiku vstřiků, čerpadla a pak repase. Diagnostika u fordu nemá smysl, tam je vždycky vše vpořádku.
A jelikož jsem toto auto prodával já, tak zareaguji.

1. Omlouvám se, že jsem neporadil se strvačníkem. Opravdu nemám oči na každém vlákně :cry: . Jinak Mr.Dudík jich pro moje zákazníky dělal už dost...za 11 vč DPH.
2. Taktéž jakýkoliv další problém jsme ochotni řešit a z Olomouce to do Opavy není daleko.

Takže jestli můžu poradit, tak stačí se mrknout do kupní smlouvy a zavolat na tel.číslo (moje maličkost) a domluvíme se na diagnostice a prohlídce.

Re: Som ďaľšou obeťou common railu?

Napsal: 26.07.2009 08:53
od futri
Zdravim Vas vsetkych.
Mam otazocku: V mojom super servise mi zabudli po vymene rozvodov do motoru zapojit hadicku (nejaku tlakovu, alebo tak nejak) do turba. Tym padom moje auto slo ako slimak. Skratka ked som dal nohu na podlahu tak nic :( Skoro mi srdce utrhlo, ked som na tom jazdil. Potom sa mi pri ceste do strmsieho este rozsvietila aj oranzova kontrolka motoru. Samozrejme ked som prisiel do servisu mi povedal, ze to je v pohode, to len treba zapojit tu hadicku, co aj spravil a vsetko OK. To spravil a ide.. Kontrolku sme vynulovali a vraj to uz bude v poriadku.
Pri nulovani kontrolky som si dal hned spravit diagnostiku motora a nasli mi tam dve zavady:
1. Okruh snimaca teploty nasavacie vzduchu P 0110
2. Chybný chod plniaceho systemu posilovaca /turboduchadla/ P2263

Neviem zatial co to znamena, lebo este nemam navod k fofikovi a tak sa len chcem opytat, ci to nemohla sposobit ta nezapojena hadicka???
Snad mi neodplili trisky alebo cerpadlo :(

Re: Som ďaľšou obeťou common railu?

Napsal: 21.08.2009 21:05
od Milano
Nic, musím reagovat na strašáka jménem Delphi...
Rozhodl jsem se před rokem a půl pro Focus tdci, i když jsem o Delphi věděl úplně vše již tenkrát...ale chtěl jsem prostě Focuse a naftu, pač hodně jezdím...
Vyhlídl jsem si jednoho černýho krasavce v Německu, inzerovaných 126t., se serv.knížkou a zajel si pro něj. Auto opravdu bylo jak nový, ale špatně startovalo za studena, prostě klasicky na 3 válce, už jsem diesele před tím měl, usoudil jsem, že to je jen špatná žhavící svíčka, za tepla bylo vše ok, tak jsem ho vzal.
Po výměně svíček startuje do ted' perfektně, takže risk vyšel :) Od 150t. km jsem začal přidávat do nafty při každém tankováni VIF až do nynějších 200t. km, kdy můžu říct, že můj motor kadla kadla nezná, dokud nebyli dálniční pasati, tak po dálnici 180kou pořád, ale okrsky jezdím těch 150 běžně a vstřiky drží!!! Snažím se tankovat tu nejlacinější naftu, ale jen tam, kde maj pečet' kvality (třeba i Tesco) a se vstřiky nemám problém. Proveden před 5t. km baňkový test, za 3 min daly všechny stejně - 1ml, což je jak u nových. V práci máme firemní auta stejných ročníků, co maj 230t.km a zatím bez repase i bez Vifu. A měním palivový filtr každých 30t. a pouze origo - důležité!!!
Jen mi za tu dobu odešlo egrko - vyřešeno záslepkou a praskl intercooler!! Divný, ale budiš. Jinak věřte nevěřte, žádný jiný problém, auto dostává, co potřebuje, ale za to mu taky pěkně nakládám a opravdu jsem příjemně překvapenej, že vše drží včetně náprav, tlumičů a ložisek. Jen ty gumy kdo má furt platit a ty brzdy teda taky nic moc, musel jsem dát Bremba max + Ferodo premiér, aby to vůbec brzdilo, jinak se mi vlnily kotouče a popraskaly destičky - originály...
A ted' pointa tohoto vyprávění.... chci ty vyděšený lidičky s tdci, co maj najeto 170t. a v noci kvůli tomu nespí, trochu utěšit. Pač ty řeči o tom, že vstřiky od Delphi se sypou kolem 150t. km je blbost. Třeba se stane, ale ono to fakt bude natankováním šméčka a nepopírám, že jinej systém by i přesto vydržel, ale když člověk dodržuje určitý pravidla, co diesel vyžaduje, nebál bych se ničeho i s Delphi. Nikdy auto nehoním studený, měním olej po 15t., nejezdím v nízkých otáčkách a vstřiky drží, turbo super a o dvojhmot'áku taky nevím.
Takže ničeho se nebojte, když znáte původ auta, ale jestli kupujete zajíce v pytli, hlavně kombíky s najetými "120t". po 6-7 letech, tak se bojte oprávněně, pač si prostě koledujete.
Dovozový auto-diesel se západu, počítejte co rok, to min. 30-40t. km, to je prostá realita. Pak tu může někdo brečet, že má najeto 150t. a má vstřiky v haji...a pamatujte, i serviska se dá ojebat, já dám nejvíc na celkový stav, kdy auto prolezu skrz naskrz a pořádně vyzkouším, pak teprv kupuju, když nerozumím, vemu někoho, kdo se vyzná, jednoduchý.
Věřím tomu, že kdo dodržuje rychlostní limity, by s mým Fofem najel 300t. bez problémů, já dám snad 250 a budu spokojenej, pak zrepasuju a pojedu dál...S Vifem se o čerpadlo už tak nebojím a jen pro info, už jsem viděl půl milionový Focusy s tímto motorem....
Takže hlavu vzhůru a jedeeeem!!!!! :wink: :lol: :lol:

Re: Som ďaľšou obeťou common railu?

Napsal: 21.08.2009 21:17
od tomason
Sláva tak tady většinou lidi zapláčou nad auty z bazaru (většinou ČR)ne že by si je dojebali oni .I tak je skvělý žes to tady napsal to s půlmilionem je ale tddi nebo už nějakej rekordman tdci:wink: Na naftu z tesca to přestalo jezdit mě osobně líný líný tys s nima spokojenej :?:

Re: Som ďaľšou obeťou common railu?

Napsal: 22.08.2009 12:51
od Milano
tím rekordmanem je tdci...
Já osobně na spotřebě ani pocitově nepoznám, jestli natankuju u Ona, Tesca či Vervu nebo Shell V-power, na vše mi to jezdí víceméně stejně dobře. Když chci, není problém jet i za 5 litrů, ale to nesmím jezdit víc jak 110, ale to jsem jel tak snad asi 2x jen na zkoušku :), nemám na to nervy se tak plížit a kdybych jezdil 90 jak ti dědci s Octávkama tdi, tak se dostanu v poho i pod těch 5 co oni. Normálně jezdím tak za 6,5, ale to se fakt svezu, strop je asi u 8,5l, kdy jsem zajel v noci Praha - Brno za 1h 8 min (od cedule k ceduli, prázdná dálnice).
A Tomason, neměl jsi spíš ňákou závadu, prasklou hadici od intercooleru nebo něco takovýho, že píšeš líný, líný, já fakt v naftě rozdíl nepoznám, mám i svá místečka, kde zkouším výkon, vím prostě, kolik tam dá a i s tou nej naftou mi to jelo pořád stejně...

Re: Som ďaľšou obeťou common railu?

Napsal: 22.08.2009 13:15
od tomason
to rozhodně nemám prostě to fakt nejelo .Musel sem pocitově víc tlačit na pedál a kopance od turba jakoby nebyli, tak markantní a hodně to bylo znát na rozjezdech tam se se skoro rozjížděl přes spojku a prošlapával plyn prostě se tomu nechtělo zatím asi to nejhorší co sem natankoval přitom Tesco má zavážet Petrotrans a ten je od nás přímo asi 1km od Kralupská rafinerie vůbec tomu nerozumím :roll: