Stránka 50 z 120
Re: Monitoring tisku - aneb co se píše o Fordu
Napsal: 29.07.2020 08:28
od TomFocus
Re: Monitoring tisku - aneb co se píše o Fordu
Napsal: 31.07.2020 08:39
od rob456
Re: Monitoring tisku - aneb co se píše o Fordu
Napsal: 05.08.2020 22:39
od ZaQik
Re: Monitoring tisku - aneb co se píše o Fordu
Napsal: 05.08.2020 23:06
od 321910336
Re: Monitoring tisku - aneb co se píše o Fordu
Napsal: 09.08.2020 22:06
od Ozzman
Re: Příčníky na MONDEO
Napsal: 09.08.2020 23:18
od RosemanCZ
Re: Monitoring tisku - aneb co se píše o Fordu
Napsal: 10.08.2020 05:47
od ZAHRY
Měl jsem možnost u toho stát na živo na půl metru blízko a čuměl jsem na to jak puk

Hlavně o to víc mě to zarazilo, když to bylo tady u nás v takové doslova prdeli vesnici

To auto je šílenost na kolech, ale fakt nádherný - já ho viděl v modré barvě s bílými pruhy

Re: Monitoring tisku - aneb co se píše o Fordu
Napsal: 10.08.2020 13:51
od 321910336
Nic moc
https://www.youtube.com/watch?v=S7O-XwrH7pc
Pro porovnání Focus ST-line s litrem. Pneumatiky Skoro stejné
https://youtu.be/d_v9sy32Z5I
Re: Monitoring tisku - aneb co se píše o Fordu
Napsal: 10.08.2020 14:05
od Sentik
No, já bych k tomu dodal, že to auto má ještě sport režim, ve kterým se chová "malinko" jinak.
(oni maji zaznamenanej nejlepší pokus na normal, což vůbec nechapu ... )
Jinak v normal režimu, to auto je těžší, podmínky jiný (teploty komplet jiný atd) a výsledek nakonec dost podobnej... Tomu ST line to nakonec stejně naloží kdekoliv...
EDIT: Ale píšu si a pamatuju, jelenovi se vyhejbat max v 77!

To abych sakra za chvíli jezdil jen na jedničku

Re: Monitoring tisku - aneb co se píše o Fordu
Napsal: 10.08.2020 14:32
od ZAHRY
Taky si myslím, že to ST je puštěný do testu v normálním obyč režimu, protože kdyby tohle dělalo na Sportovní mód, tak by si to koupili akorát sprintující rádoby závodníci co kupují ty rychlé Golfy a Ochcávky

Jinak docela palec tomu litrovýmu ST linu - měl malinko výhodu, že má lehčí předek, ale průjezd zvládnul hezky

Re: Monitoring tisku - aneb co se píše o Fordu
Napsal: 10.08.2020 14:35
od Sentik
Ono je to asi nakonec jedno jestli 77 nebo 83, to je rozdíl, kterej udělá jiný nahuštění gum, jiný gumy obecně, jiná teplota a nebo prostě jinej řidič, neni to porovnávaný za stejnych podmínek.
Joo, to hodnoty kolem 65 by me asi znervozněly, ale tak ono je obecně jak se tohle auto v zatačkách chová. Recenzí a zkušeností je všude víc než dost.
A to i třeba s vypnutou stabilizací jako tady tenhle ďábel: ( L'argus - Ford Focus ST 280 (2019) Nürburgring hot lap onboard, ESC off)
https://www.youtube.com/watch?v=HiLZ51fTZxY
(ani nevím, jestli jsem sem tohle už dříve postoval, ale stojí to za to...)
Re: Monitoring tisku - aneb co se píše o Fordu
Napsal: 10.08.2020 14:41
od ZAHRY
Vypsal jsi to hezky. Ten testovací jezdec by musel být v podstatě 100% tní ve všech momentech a úsecích co se týče reakcí. To je nemožný, to nemají ani závodní jezdci. Je ale zajímavý vidět různý značky jak se chovají ve stejných rychlostech a za v podstatě hodně podobných podmínek. Ve finále projede losí test na jedničku a pak tomu začnou svévolně upadávat kola a odlítávat kapoty a automobilky Ti řeknou, že jsi hňup, co si nepřečetl návod

Re: Monitoring tisku - aneb co se píše o Fordu
Napsal: 10.08.2020 14:51
od MIROMEN
Tak něco se tam piše tušim o změně asfaltu a pak taky teplota toho asfaltu při zkoušce ST byla 55°C a to je sakra hodně. A pokud ty auta nejezdi za podobnych podminek jako je pravě např. ta teplota asfaltu, ktera muže fest ovlivnit vysledek pak jsou tyto zkoušky opravdu hodně orientačni.
Re: Monitoring tisku - aneb co se píše o Fordu
Napsal: 10.08.2020 15:22
od Karel2
Neni ST-line uz v zakladu tvrdsi oproti ST, kde se ten "konfortni" mod musi navolit? Myslim tim, ze nejeli na stejne(jak tu bylo psano) nastaveni. Koukam a pak ctu vase prispevky a nejak me to nesedi, ten rozdil .

Re: Monitoring tisku - aneb co se píše o Fordu
Napsal: 10.08.2020 15:45
od 321910336
Nejde mi ani tak o rychlost, jako o chování, kde se ten ST line chová v podstatě úplně ideálně a zadkem se stočí do zatáčky, kdežto ST na stejných gumách, jen o palec větší kola, je v normal módu nedotáčivé až běda a v režimu track zase hodně přetáčivé. Třeba Fiesta ST, která je hodně tail happy nemá žádný problém. Oni tam ty průjezdy komentují, ale jejich jazyk neovládám.