Stránka 47 z 168
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Napsal: 05.04.2020 18:05
od IvanSt
Ale nesere

a moc se to ani nikdy nesralo. Kolik lidí tady řešilo problémy? 10 lidí za deset let? Nebo 20 lidí? Ale vlastně oni by se tím nechlubili že, tak odkud máš tyhle informace? Já si odpovím, řeklo ti to tvé podvědomí, nebo chodíš na pivo s ředitelem všech autoopraven v ČR a nemůžeš tyto tajné informace veřejně šířit, tak říkajíc TOP secret

Vlastně ono se to teprve začne srát, až budou mít ty motory 20 let, je to tak správně?
V turbu se jede líp, obzvlášť pro běžnou ženskou - nebavím se o závodění na trati. A v elektrice se dá jet ještě líp/komfortněji
Karle Mazda má ještě atmošky ne? Půjdeš si ji koupit? Atmosféra je samozřejmě hlučná hlavně proto, že se musí vytáčet, aby jela. Takže z toho důvodu je i v relativně dobře odhlučněném FFIII slyšet více.
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Napsal: 05.04.2020 18:05
od ballu
IvanST:
prodejce prodával v téhle době starého dvoulitra v novém autě - no víte paní sice to moc nejede a víc to žere, je to trochu těžké na předek a bude vyšší pojistka, ale je to poctivá atmoška a bude se vám snadněji opravovat.
To jsi úplně vedle, tu paní tyto věci nebudou vůbec zajímat. Její střed zájmu bude barva auta, interiéru, osvětlené zrcátko ve sluneční cloně, prostě samé velmi důležité věci.
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Napsal: 05.04.2020 18:30
od fofok
Mladýho bude zase zajímat úhlopříčka a rozlišení displaye,konektivita a rychlost připojení,důchodce vysokej posez,šetřílka spotřeba,chalupáře kufr,cestovatele pohodlí a sedačky,muzikanta zvuk a až někde hodně vzadu na chvostu způsob plnění motoru a jestli to přežije dvě krize bez úhony.
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Napsal: 05.04.2020 18:32
od Ma.rt
Karel2 píše: 05.04.2020 17:46
IvanSt píše: 05.04.2020 16:56
Fakt si nedovedu představit, jak by prodejce prodával v téhle době
starého dvoulitra v novém autě - no víte paní sice to moc nejede a víc to žere, je to trochu těžké na předek a bude vyšší pojistka, ale je to poctivá atmoška a bude se vám snadněji opravovat

Jo a když budete chtít předjet kamion, nebojte se to pořádně podkopat, jinak se na to raději vykašlete a toho kraválu při tom požitku si nevšímejte, možná to i začnete mít s dětmi ráda
Taky pouzivas podpasovky ze? Kdy se prestalo s vyvojem atmosfer? Pokud by se do vyvoje dostalo tolik, kolik do dnesnich "ekologickych" motoru, tak jak by asi vypadal, i ja tu daval odkazy na atmosfery s vykonem a splnujici emise. Bohuzel to nebyl motor pro masy. Porad se ptam proc jsou v americe tyhle vysokoobjemove motory, navic v ekologicky zamerene americe? Mne vadi to, ze si clovek nemuze vybrat jaky motor chce, protoze to EU pres nesmyslne ekologicke pozadavky automobilkam stopla. Ale je to tu porad dokola.

Ta blbost dosla tak daleko, ze davali litrovej 3valec do auta velikosti Superbu. Chtel bych videt 100konovej motor po tahani privesu, rekneme po 50k km a 100kon. atmosferu, myslim v plne zatezi a potom rozdelane.
Mm. co ta atmosfera v FFIII? Taky je hlucna?
Vida, i majitel ecoboostu, který uzná, že atmosféry by pořád měly své místo. Pod Tvůj příspěvek bych se podepsal. JJ, oni ten litrovej tříhrnek dávali do Mondea, ale myslím, že to pak ukončili. To jezdilo se stejnou spotřebou jako dvoulitrové turbo, akorát to má aspoň velkou rezervu.
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Napsal: 05.04.2020 18:41
od 321910336
Karel2 píše: 05.04.2020 17:46
Taky pouzivas podpasovky ze? Kdy se prestalo s vyvojem atmosfer? Pokud by se do vyvoje dostalo tolik, kolik do dnesnich "ekologickych" motoru, tak jak by asi vypadal, i ja tu daval odkazy na atmosfery s vykonem a splnujici emise. Bohuzel to nebyl motor pro masy. Porad se ptam proc jsou v americe tyhle vysokoobjemove motory, navic v ekologicky zamerene americe? Mne vadi to, ze si clovek nemuze vybrat jaky motor chce, protoze to EU pres nesmyslne ekologicke pozadavky automobilkam stopla. Ale je to tu porad dokola.

Ta blbost dosla tak daleko, ze davali litrovej 3valec do auta velikosti Superbu. Chtel bych videt 100konovej motor po tahani privesu, rekneme po 50k km a 100kon. atmosferu, myslim v plne zatezi a potom rozdelane.
Mm. co ta atmosfera v FFIII? Taky je hlucna?
S vývojem se nepřestalo, většina výrobců dál vyvíjí a prodává, jen ne na našem trhu. V Americe mají trošku jiné zvyklosti. Kdyby u nás za socíku jezdily škodárny s osmiválcem, tak je tu dnes máme třeba taky. Ford už je pomalu nahrazuje ecoboostem, stejně tak Honda a další. Kam se dá dostat s moderním přístupem u atmosféry nám ukázala Mazda. Ten její nový atmosférický skyactiv nesplňuje kromě papírové spotřeby ani hodnoty výkonu a zrychlení.
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Napsal: 05.04.2020 18:42
od Ma.rt
IvanSt píše: 05.04.2020 18:05
Ale nesere

a moc se to ani nikdy nesralo. Kolik lidí tady řešilo problémy? 10 lidí za deset let? Nebo 20 lidí? Ale vlastně oni by se tím nechlubili že, tak odkud máš tyhle informace? Já si odpovím, řeklo ti to tvé podvědomí, nebo chodíš na pivo s ředitelem všech autoopraven v ČR a nemůžeš tyto tajné informace veřejně šířit, tak říkajíc TOP secret

Vlastně ono se to teprve začne srát, až budou mít ty motory 20 let, je to tak správně?
V turbu se jede líp, obzvlášť pro běžnou ženskou - nebavím se o závodění na trati. A v elektrice se dá jet ještě líp/komfortněji
Karle Mazda má ještě atmošky ne? Půjdeš si ji koupit? Atmosféra je samozřejmě hlučná hlavně proto, že se musí vytáčet, aby jela. Takže z toho důvodu je i v relativně dobře odhlučněném FFIII slyšet více.
Nesere? To je stejná blbost, jako kdybys tvrdil, že to ten benzín vyrábí. Podívej se, co je inzerátů s ecoboosty, kde je motor po smrti, nebo vyměněný. Někdo má motor už třetí. Fakt se tohle stávalo s duratecama? Ani náhodou. Ballu ti to napsal dobře, přečti si, co se v tom motoru děje. Kolik času dochází v těch motorech k nedokonalému spalování. Že tomu motoru třeba vadí malá zátěž, což je naprosto běžný režim, protože na většinu trasy TI stačí jen zlomek max.výkonu. Jasně, že se to technicky řeší, zdá se, že motory budou tedy mít obojí vstřikování, přímé i nepřímé. To je další složitost.
Hlučnost atmosféry není dána ani tak motorem, jako bohužel absencí 6. stupně. Ty kvalty, co má třeba litrový eb, by dvoulitr utáhl s prstem v nose.
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Napsal: 05.04.2020 18:47
od Ma.rt
321910336 píše: 05.04.2020 18:41
Karel2 píše: 05.04.2020 17:46
Taky pouzivas podpasovky ze? Kdy se prestalo s vyvojem atmosfer? Pokud by se do vyvoje dostalo tolik, kolik do dnesnich "ekologickych" motoru, tak jak by asi vypadal, i ja tu daval odkazy na atmosfery s vykonem a splnujici emise. Bohuzel to nebyl motor pro masy. Porad se ptam proc jsou v americe tyhle vysokoobjemove motory, navic v ekologicky zamerene americe? Mne vadi to, ze si clovek nemuze vybrat jaky motor chce, protoze to EU pres nesmyslne ekologicke pozadavky automobilkam stopla. Ale je to tu porad dokola.

Ta blbost dosla tak daleko, ze davali litrovej 3valec do auta velikosti Superbu. Chtel bych videt 100konovej motor po tahani privesu, rekneme po 50k km a 100kon. atmosferu, myslim v plne zatezi a potom rozdelane.
Mm. co ta atmosfera v FFIII? Taky je hlucna?
S vývojem se nepřestalo, většina výrobců dál vyvíjí a prodává, jen ne na našem trhu. V Americe mají trošku jiné zvyklosti. Kdyby u nás za socíku jezdily škodárny s osmiválcem, tak je tu dnes máme třeba taky. Ford už je pomalu nahrazuje ecoboostem, stejně tak Honda a další. Kam se dá dostat s moderním přístupem u atmosféry nám ukázala Mazda. Ten její nový atmosférický skyactiv nesplňuje kromě papírové spotřeby ani hodnoty výkonu a zrychlení.
s výkonem/zrychlením máš pravdu, ale spotřebu to má slušnou a té kultivovanosti nikdy žádný oturbený tříhrnek konkurovat nebude.
U nás jezdily Tatry s 8-válcem, litrový výkon žalostný, ale tam člověk mohl dát čtyřku pomalu při volnoběhu

Tenhle pocit si pamatuji dodnes, takhle vyhlazený průběh s karburátorem bez elektroniky, paráda....
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Napsal: 05.04.2020 19:06
od Karel2
321910336 píše: 05.04.2020 18:41
S vývojem se nepřestalo, většina výrobců dál vyvíjí a prodává, jen ne na našem trhu. V Americe mají trošku jiné zvyklosti. Kdyby u nás za socíku jezdily škodárny s osmiválcem, tak je tu dnes máme třeba taky. Ford už je pomalu nahrazuje ecoboostem, stejně tak Honda a další. Kam se dá dostat s moderním přístupem u atmosféry nám ukázala Mazda. Ten její nový atmosférický skyactiv nesplňuje kromě papírové spotřeby ani hodnoty výkonu a zrychlení.
Podivej se na ceny Mustangu s EB a klasikou v americkych bazarech. Kdyz uz jsme u Mazdy, co jejich motor v MX5 a 135kW to se ti zda malo i spotreba ujde, vim je to lehke kotatko, ale prece. Vyvoj toho uplne noveho motoru je v pocatcich a pokud ho vychytaj?

Ale reknu to takhle, mam srovnani a pokud budou nove EB spolehlive po konstrukcni strance, tak proc ne. Bohuzel clovek musi mit tak 20% seslapnuty plyn oproti atmosfere, turbo, respektive kroutak dostava papiry do cistirny.

Davkovani plynu je proste na mnohem mensi draze plynoveho pedalu jak v atmosfere, ale to je o zvyku.
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Napsal: 06.04.2020 13:12
od fofok
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Napsal: 07.04.2020 09:53
od Ma.rt
Je to motor s nepřímým vstřikem, což je asi vhodné pro cílovou skupinu takového auta - tady se desetitisíce km ročně a dlouhé trasy moc očekávat nedají.
zajímavé porovnání je tady:
https://www.auto.cz/dacia-duster-1-0-tc ... kapitola=1
a zajímavý výsledek spotřeby - s dusterem 1.0T jeli za 7,9 (v technických datech je ale úplně něco jiného, jak jsme již zvyklí

) Co k tomu nahrálo? Jednak nepochybně ten nepřímý vstřik a pak kratší převody než má srovnávaná škodovka.
Ale za mě jinak dobré auto za ty peníze. Netřeba výkřiky poslední techniky, tady by se to ani nevyplatilo a má to dobrou prognózu, aby to drželo.
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Napsal: 07.04.2020 14:00
od fofok
Tak hlavně je ve všem lepší jak atmosféra i ve spotřebě o litr,už jsem to tu psal.Ve Světě Motorů byl tenhle srovnávací test někdy před třema týdnama.
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Napsal: 07.04.2020 14:55
od Ma.rt
Ve všem lepší ne. Ve spotřebě ano. Na tyhle malorážky je to i tak dost. Jak říká ve videu, je to jak na gumovém laně, tj. nejede, jede, nejede, no co chtít od motoru z warťase, když mu nefouká vrtule. Naštěstí to zdražilo jen o 6 tisíc, takže zázraky nikdo nečeká a auto to bude jako celek docela fajn.
No abych jel s o čtvrt těžším mondeem, s o půlku větším výkonem za 7,9, dle některých s předpotopním motorem, to už je dost svižná jízda, nebo dálnice přes limit, nebo by na trase muselo být dost ucpané město.
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Napsal: 07.04.2020 17:43
od IvanSt
Podsouvat k tomu své "tj" netřeba, navíc pokud máš s těmi motory zkušenosti jako já s V8 a nebo méně

I tak je tenhle ne příliš moderní downsizing pokrok oproti atmosféře.
A ještě jedna drobnost Marty, když máš potřebu všude porovnávat svůj starý dvoulitr, věz, že oni by s ním v podobném testu jezdili třeba za deset.
Ač mám několikátého Forda a jsem naprosto spokojený, musím uznat, že mě dnes znovu velmi mile překvapil motor 1.4TSI 110kW. Díky za svezení H.

Re: Budoucí vývoj automobilismu
Napsal: 07.04.2020 18:12
od Ma.rt
Pokrok to je mozna k te 1.6ce, co tam byla. S duratecem za 10 je tvuj laicky odhad, ale v zadnem testu za 10 nejezdil. Navic ma o 50% vetsi vykon.
1.4TSI je povedeny, rozhodne lepsi nez 1.5TSI. Ejhle, tady se pokrok zase nějak nepovedl.
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Napsal: 07.04.2020 21:28
od fofok
Jel si v tom?