Stránka 43 z 168

Re: Budoucí vývoj automobilismu

Napsal: 30.03.2020 12:22
od Ma.rt
Stanley_Vy:

Prave, ze jsem si nejednou vyzkousel a s 1.0eb obcas paralelně jede znamy. Takze rozdil spotřeby znam docela presne. A proto mam to, co mam. 1.6eb je pruser jeste vetsi.
2.0 ma i dole 170Nm, tedy to, co je pro opevovany 1.0eb maximum. A to 2.0 je v tezsim aute, v nizsi stredni jezdit nechci. Spotreba na spritmonitoru je jen prumer mnoha uživatelu. Ja jsem vic jak litr pod ni, protoze s tim umim jezdit. Nekdo jede za 7 a nekdo za 8.5 pri stejnem rychl.prumeru.

Re: Budoucí vývoj automobilismu

Napsal: 30.03.2020 12:24
od Ma.rt
fofok píše:Já do atmosféry dolejval.Každej benzín si pápne trochu oleje hlavně delží trasy v zátěži po dálnici.Bráchovo tsi si zobne, když tahá karavan třeba.
Ja do 1.8 dolil asi 2x 2 decy treba 9000 km po vymene, jen abych se dostal o 2mm na merce na max.rysku a novy olej, co zbyl, nevyleval. Ted mam 9000 km od vymeny a olej stale na max. Takze jak vidis, nektery si nezobne.

Re: Budoucí vývoj automobilismu

Napsal: 30.03.2020 12:26
od Ma.rt
Stanley_vy píše:
Ma.rt píše:Stano: jo, obcas zerou. Akorat soucasne motory zerou olej uz jako nove, tak co je lepsi?
Hmmm. Zajímavé, že jsem ještě nemusel nikdy dolít ani ml.
No ja taky ne (az na vyjimecne doliti 2mm na merce, ktere nebylo nutne), ale nove motory to dnes delaji docela casto. Nerikam, ze kazdy.

Re: Budoucí vývoj automobilismu

Napsal: 30.03.2020 12:32
od fofok
Ja do 1.8 dolil asi 2x 2 decy treba 9000 km po vymene, jen abych se dostal o 2mm na merce na max.rysku a novy olej, co zbyl, nevyleval. Ted mam 9000 km od vymeny a olej stale na max. Takze jak vidis, nektery si nezobne.

Tak to mě ani u tvýho stylu jízdy nepřekvapuje.Jezdíš krátký,nevytáčíš motor,takže ředíš benzínem.

Re: Budoucí vývoj automobilismu

Napsal: 30.03.2020 13:19
od smoula
Libový téma!! :mrgreen: Když to žere olej, tak je to špatně. Když to olej nežere, tak je to taky špatně, protože se určitě přimíchává benzín do oleje :mrgreen: :mrgreen:

Re: Budoucí vývoj automobilismu

Napsal: 30.03.2020 13:27
od Ma.rt
fofok píše:Ja do 1.8 dolil asi 2x 2 decy treba 9000 km po vymene, jen abych se dostal o 2mm na merce na max.rysku a novy olej, co zbyl, nevyleval. Ted mam 9000 km od vymeny a olej stale na max. Takze jak vidis, nektery si nezobne.

Tak to mě ani u tvýho stylu jízdy nepřekvapuje.Jezdíš krátký,nevytáčíš motor,takže ředíš benzínem.
Benzin se snad odpari, ne? Nejezdim jen kratke trasy. Proc myslis, ze nevytacim motor?

Re: Budoucí vývoj automobilismu

Napsal: 30.03.2020 14:24
od stano.
Ked si uz tu premeriavate pindikov.... Uz to nie je ani o buducom vyvoji, ale o spotrebe benzinu, oleja, turb, a neviem coho este.
Tak ked uz si porovnavate, tak dajte do rovnice tych cca 130-140kW. 1.6 ecoboost vs. 3.0 V6 atmo. A mozete hovorit takemu, co seno zere, ze ta V6 bude jazdit za 7 litrov, alebo ze nebude vobec zrat olej.

Re: Budoucí vývoj automobilismu

Napsal: 30.03.2020 15:05
od Ma.rt
Vzdyt jsem psal, ze pro větší objemy to funguje dobře. Akorat ta 3.0 uz pred 17 lety mela 150-166 kW a s jejim projevem se 1.6t moc merit nemuze. Ale i s tim 3.0 se v mk3 dala jet dalka za 9. Nebyl to ale mainstream, jako je dnes kdejaka 1.5/1.6t.

Re: Budoucí vývoj automobilismu

Napsal: 30.03.2020 15:09
od smoula
Ale 7L vs. 9L/100km je pokud jedeš dálku docela markantní rozdíl ;-)

Re: Budoucí vývoj automobilismu

Napsal: 30.03.2020 15:28
od Ma.rt
Jak se to vezme, pokud si někdo koupí takový motor, že bude jezdit sportovně, tak ta atmosféra bude při zatížení dost možná úspornější (na netu nějaké testy jsou, jak při zatížení ty silnější TB jdou spotřebou přes atmosféry). A projev té atmosféry je fakt někde jinde. U nějakého lehtání planu pak je otázka, co LSPI u turba :)

Re: Budoucí vývoj automobilismu

Napsal: 30.03.2020 15:37
od stano.
Prejav myslis asi to, ze v zakrute si mozes pod kapotu 1.6TB hodit dve vrecia cementu, aby si mal rovnake rozlozenie hmotnosti.

Re: Budoucí vývoj automobilismu

Napsal: 30.03.2020 15:55
od Ma.rt
Kam? Do motoru?

Re: Budoucí vývoj automobilismu

Napsal: 30.03.2020 17:41
od stano.
Na prednu napravu.

Re: Budoucí vývoj automobilismu

Napsal: 30.03.2020 18:01
od Stanley_vy
Ma.rt píše:Stanley_Vy:

Prave, ze jsem si nejednou vyzkousel a s 1.0eb obcas paralelně jede znamy. Takze rozdil spotřeby znam docela presne. A proto mam to, co mam. 1.6eb je pruser jeste vetsi.
2.0 ma i dole 170Nm, tedy to, co je pro opevovany 1.0eb maximum. A to 2.0 je v tezsim aute, v nizsi stredni jezdit nechci. Spotreba na spritmonitoru je jen prumer mnoha uživatelu. Ja jsem vic jak litr pod ni, protoze s tim umim jezdit. Nekdo jede za 7 a nekdo za 8.5 pri stejnem rychl.prumeru.
1.0 EB ale není alternativa 2.0i. Můžeme jej srovnávat třeba s atmo 1.6i.

1.6 EB se nepovedly, ale o tom se píše pár příspěvků zpět ("evoluce" původního atmo bloku). Na druhou stranu i tady je x uživatelů, kterým slouží bez problémů jak ve Focusu, tak Mondeu, takže generalizace není na místě.

Re: Budoucí vývoj automobilismu

Napsal: 30.03.2020 18:02
od ballu
Stano , v tom poměřování máš opravdu toho pindíka největšího a nejdelšího.