Stránka 42 z 168
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Napsal: 30.03.2020 08:13
od Karel2
fofok píše:Ma.rt píše:ballu píše:Ješt k tomu článku, pro 1,6 a 2,0 EB motor byly použity jen bloky motorů z atmosfér. Zbytek vše nové.
Presne..ale to asi je zde tezke vysvetlit. Dokonce domrvili i vodni pumpu

A to byl právě ten problém,přímý vstřik a vyšší teplota spalování tudíž se patně chhladili válce a pak popraskaly a unikala chladící kapalina z toho perfektního nesmrtelnýho atmosférickýho bloku.
fofok: Tvoje logika mne obcas unika, valce popraskaly protoze byly v bloku z atmosfery?? Co s tim ma blok motoru, vzdyt jen drzi vlozky a prislusenstvi a vede vodu s olejem? Nebude to spis tim, jak je uz psano predemnou, navesenim novych a nesladenych veci? Nebo ze se snazili usetrit a opomneli to poradne otestovat? Chapu Tvou averzi k atmosferam, ale ty duvody musi mit obcas hlavu a patu.

Re: Budoucí vývoj automobilismu
Napsal: 30.03.2020 08:24
od Ma.rt
smoula píše:Ma.rt píše:
A kolik mas aktualni spotrebu pri 80?
Mezi 5,2-7,5l, záleží podle sklonu vozovky
7,5 mam uz teda znatelně do kopce. Rovinka tech 5,2 mi asi sedi.
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Napsal: 30.03.2020 08:53
od smoula
Tím neříká, že si stěžuji

Dlouhodobá dejme tomu 7,5l i teď v zimě na starou atmosféru o objemu 2L je libová, a jsem spokojen

Re: Budoucí vývoj automobilismu
Napsal: 30.03.2020 10:03
od fofok
fofok píše: Tvoje logika mne obcas unika, valce popraskaly protoze byly v bloku z atmosfery?? Co s tim ma blok motoru, vzdyt jen drzi vlozky a prislusenstvi a vede vodu s olejem? Nebude to spis tim, jak je uz psano predemnou, navesenim novych a nesladenych veci? Nebo ze se snazili usetrit a opomneli to poradne otestovat? Chapu Tvou averzi k atmosferam, ale ty duvody musi mit obcas hlavu a patu.

Asi všechno dohromady,já jen abych byl na stejný vlně zdejší diskuse, když všechny turba jsou špatný tak se to musí nějak vyvážit.Nechci hanit Ford a je tady mnono majitelů co s tím problém nemají,ale Ford uznal chybu a nějak se to řešilo svolávačkama.
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Napsal: 30.03.2020 11:01
od Ma.rt
smoula píše:Tím neříká, že si stěžuji

Dlouhodobá dejme tomu 7,5l i teď v zimě na starou atmosféru o objemu 2L je libová, a jsem spokojen

Ja Ti to nekritizuju

proste zadnych 9. 7,5 je v pohodě.
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Napsal: 30.03.2020 11:03
od Ma.rt
fofok: no snad aspon trochu chapes, ze tohle nekdo do garaze proste nechce. Ty pozitivní vlastnosti tak vyrazne nejsou, aby to někomu za to riziko stalo.
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Napsal: 30.03.2020 11:25
od Stanley_vy
ballu píše:Stanley_vy píše:miki21 píše:Nebo jezdí stylem jak byl doteď zvyklý a nebojí se to pustit do vyšších otáček.

Já s 1.5, když se opravdu nehlidam a točim 3 - 5 tis., pohybuju se kolem těch 8 litrů. Jen jestli nám ballu nezapomněl říct, že jeho kamarád z hospody má pořád v kufru michacku nebo ta autem vozík s palatou cihel.

A ejhle, již to z tebe leze. Já když se nehlídal a jezdil v těchto otáčkách, tak ten dvoulitr bral 7,6. Nesmíš být trotl s dřevěnou nohou, a půjdeš níž jak já.

A nauč se číst, spolupracovník, musíš méně chodit do cukrárny, v hospodě se dovíš více. Ale nesmíš sedět u stolu s majiteli EB, to si budete přicmrndávat, jak máte výborné motory.
Třeba 1,1 Hunday, bral 9 L, motor se po 11 tis.km uvolnil a ustálil se na 7,5L. A tak mohu pokračovat, papírová spotřeba je jen papírová, realita je však jiná.
Z mě nic neleze, já zde na fóru svoji spotřebu sdílím vcelku pravidelně a určitě jsem si nové auto nekupoval kvůli spotřebě, abych řešil každou deci.
Co to znamená, že ses nehlídal? Zařadil jsi i pětku nebo naopak nejvýš trojku? Jak už Ti napsali níže, průměry ze sprint monitoru hovoří jasně. Já jsem s 2.0i ve FF2 taky pár tisíc km najel a vím, jak to auto jelo a za kolik. Taky zde neargumentuju tím, že jsem dojel do CH za šest.
Do hospody chodím často (jednu totiž provozuju) a tak dobře vím, co tam sedává za odborníky a jaká moudra z nich padají. Myslím, že bys zapadl.
A nechápu jak někdo může jezdit s 1.1 za 9, natož s novým. Já byl během zajíždění motoru pod dlouhodobým průměrem...
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Napsal: 30.03.2020 11:32
od fofok
Mart -To se bavíme ale o jednom turbo motoru ze začátku produkce Fordu.I v tomhle doba pokročila a dneska už je vývoj o kus dál.Jako ojetinu bych to nechtěl,ale jinejch bych se nebál.
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Napsal: 30.03.2020 11:36
od Stanley_vy
Ma.rt píše:Stanley_vy píše:miki21 píše:Nebo jezdí stylem jak byl doteď zvyklý a nebojí se to pustit do vyšších otáček.

Já s 1.5, když se opravdu nehlidam a točim 3 - 5 tis., pohybuju se kolem těch 8 litrů. Jen jestli nám ballu nezapomněl říct, že jeho kamarád z hospody má pořád v kufru michacku nebo ta autem vozík s palatou cihel.

Nehlidas se a dostanes se na 3 i na 5 tis.ot.? Tak pak uz chapu, proc jsou pro Tebe mrtvé atmosfery

a jsi pak na 8 jako ja s tou atmoskou, kdyz ji takhle tocim - bavime-li se tedy o nejake akceleraci, pri ustalene rychosti tam samozrejme mam co nejvyssi kvalt.
Ona prave i ta gradace vykonu u te atmosky a ta vyrovnanost od volnobehu je takova ridicska radost, kterou to turbo moc nema.
Až si někdy vyzkoušíš něco jiného než atmosféru tak zjistíš, že jsou auta, co jedou i pod 3 tisíce otáček a není třeba čekat na výkon do omezovače a omlouvat to požitkem z gradace "výkonu". Spotřebu komentovat nebudu. Sám ji neřeším, sprintmonitor mluví jasně.
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Napsal: 30.03.2020 11:39
od Stanley_vy
Ma.rt píše:Stano: jo, obcas zerou. Akorat soucasne motory zerou olej uz jako nove, tak co je lepsi?
Hmmm. Zajímavé, že jsem ještě nemusel nikdy dolít ani ml.
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Napsal: 30.03.2020 11:52
od fofok
Já do atmosféry dolejval.Každej benzín si pápne trochu oleje hlavně delží trasy v zátěži po dálnici.Bráchovo tsi si zobne, když tahá karavan třeba.
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Napsal: 30.03.2020 11:55
od ballu
Stenley-vy. Zajeď do servisu, něco budeš mít s motorem. Protože všude píší, že tyto motory žerou olej od novoty. Asi kroužky, benzín ti jde do oleje.
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Napsal: 30.03.2020 12:11
od Ma.rt
fofok píše:Mart -To se bavíme ale o jednom turbo motoru ze začátku produkce Fordu.I v tomhle doba pokročila a dneska už je vývoj o kus dál.Jako ojetinu bych to nechtěl,ale jinejch bych se nebál.
Ale ja tu nepíšu nic jineho. Nove snad budou lepsi a ukaze to cas. Ty stare taky chvili jezdily bez problemu a pak to prislo.
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Napsal: 30.03.2020 12:18
od Stanley_vy
fofok píše:Já do atmosféry dolejval.Každej benzín si pápne trochu oleje hlavně delží trasy v zátěži po dálnici.Bráchovo tsi si zobne, když tahá karavan třeba.
Mně si nevzal ani po Francii (2 x lyže) s rakví nebo letní Albánii. Měnil jsem zatím vždy max. po 15 tis. km (teď spíš méně) a vždy se to během toho roku vešlo mezi rysky).
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Napsal: 30.03.2020 12:19
od Stanley_vy
ballu píše:Stenley-vy. Zajeď do servisu, něco budeš mít s motorem. Protože všude píší, že tyto motory žerou olej od novoty. Asi kroužky, benzín ti jde do oleje.
Jj, hned jak v létě pojedu na garančku, jim to vzkážu.