Stránka 42 z 45
Re: Vyčtené chyby z diagnostiky
Napsal: 11.09.2022 19:03
od ScorpionSX
No tak teraz som z toho zmätený...test tlačítok bol v poriadku, pípalo každé, akurát "ON" iba v trochu špecifickej polohe stlačenia. Keď som si ich včera prepípaval meračom, tak som ale nameral požadovaný odpor len na dvoch tlačítkach - neviem či to meriam správne, ale myslím že áno. Musím ešte vyskúšať zmazať znova chyby po tom čo bol úspešný test tlačítok, na tom som nemal potrebné vybavenie a potom ešte skúsiť jazdu.

Re: Vyčtené chyby z diagnostiky
Napsal: 12.09.2022 06:59
od ZaQik
pipat musi vsechny bez problemu, jinak je v tlacitkach neco spatne

pomoc s identicikaci chyb
Napsal: 18.10.2022 13:04
od jahodax
AHoj
Prosim o pomoc s identifikaci nasleducjich chyb z ForScanu. Tyto chyby se vypisou pouze kdyz vlezu do menu s "chipem" a nasledne dam vypsat DTC chyby. Pokud menu konfigurace nenavstivim chyby se v DTC nevypisou.
Prochazel jsem forum i google viceme bez uspechu. Videl bych to na chybu asistenta pro Cross traffic, nicmene BLIS funguje spravne a behem jizdy zadny problem neeviduju. Dik za pomoc
Mam model Ford Focus 3 2018 po FL 2.0L Duratorq (110kW/150PS) WF06XXGCC6JY62367
===PCM DTC B1206:00-26===
Kód: B1206 - Nastal náraz
===PCM DTC P027C:00-26===
Kód: P027C - Řídicí okruh modulu B palivového čerpadla Nízký
===ABS DTC U0140:00-28===
Kód: U0140 - Ztráta komunikace s jednotkou řízení karosérie
===IPC DTC U0140:00-28===
Kód: U0140 - Ztráta komunikace s jednotkou řízení karosérie
===IPC DTC U0121:00-28===
Kód: U0121 - Přerušená komunikace sřídicí jednotkou protiblokovacího brzdového systému (ABS)A
===IPC DTC U0151:00-28===
Kód: U0151 - Ztráta komunikace s jednotkou řízení zádržného systému
===IPC DTC U0232:00-28===
Kód: U0232 - Ztráta komunikace sřídicí jednotkou A systému rozpoznávání bočních překážek
===IPC DTC U0233:00-28===
Kód: U0233 - Ztráta komunikace sřídicí jednotkou B systému rozpoznávání bočních překážek
==IPC DTC U0131:00-28===
Kód: U0131 - Přerušená komunikace sřídicí jednotkou posilovače řízení A
Re: pomoc s identicikaci chyb
Napsal: 18.10.2022 13:52
od Anduril
Pokud "vlezes do menu s chipem", tak patrne tam provadis konfigurace jednotek auta a tim ti vzniknou tyto chyby ztraty komunikace, to je normalni. Chyby muzes po konfiguraci vymazat. Nicmene ty prvni dve s tim spise nesouvisi.
Re: pomoc s identicikaci chyb
Napsal: 19.10.2022 13:13
od jahodax
Nemusim nic nastavovat a stejne se pak tyto chyby objevi, mas za to ze je to problem FordScanu / kabelu ?
Re: pomoc s identicikaci chyb
Napsal: 19.10.2022 13:31
od jahodax
Anduril píše: 18.10.2022 13:52
Pokud "vlezes do menu s chipem", tak patrne tam provadis konfigurace jednotek auta a tim ti vzniknou tyto chyby ztraty komunikace, to je normalni. Chyby muzes po konfiguraci vymazat. Nicmene ty prvni dve s tim spise nesouvisi.
k chybe :
===PCM DTC P027C:00-26===
Kód: P027C - Řídicí okruh modulu B palivového čerpadla Nízký
V servisu mi vymenovali palivovy filtr , je potreba reset nastaveni po ukonu ?
Auto jede normalne bez zavad..
Prohledavam internet a nasel jsem toto reseni, myslite ze pomuze?:)
https://pmmonline.co.uk/technical/autod ... ire-fault/
Re: Vyčtené chyby z diagnostiky
Napsal: 19.10.2022 15:03
od ZaQik
nelez do "menu s cipem" a chyby tam mit nebudes, ne?
(alespon tak svuj problem popisujes)
Re: Vyčtené chyby z diagnostiky
Napsal: 19.10.2022 15:44
od jahodax
Ja bych chtel jenom vedet zda jsou to realne problemy nebo jen zpusobene prostredim ForScanu. tzn zda je mam resit nebo ne, abych predesel nejakymu pruseru
Re: Vyčtené chyby z diagnostiky
Napsal: 19.10.2022 18:57
od ZaQik
kdo diagnostice rozumi, tak vi, ze se pripoji k autu a vycte chyby ... teprve potom dela "psi kusy", ktere mohou dalsi chyby vytvorit ... a na konci kazde prace vsechny chyby po sobe smaze
Re: Vyčtené chyby z diagnostiky
Napsal: 19.10.2022 23:17
od jahodax
V diagnotice jsem nic nemenil , jen vycetl chyby. Tady se asi odpovedi nedockam...
Re: Vyčtené chyby z diagnostiky
Napsal: 29.08.2023 15:39
od tauco
Zdravím.
Po nastartování Focus C-maxe 2,0 TDCI (2004) jsem vyjel z brány, aktivoval el. ruční brzdu, nechal motor běžet a šel zavřít vrata. Poté nastoupil a chtěl se rozjet. Motor klidně běžel na volnoběh, ale nefungoval plynový pedál, otáčky držely na 800 a svítily snad všechny kontrolky. Vypnul jsem zapalování a znovu již nešlo nenastartovat. Diagnostika hlásí tyto chyby:
U0001 - Vysokorychlostní komunikační sběrnice CAN
U0140 - Ztráta komunikace s řídícím modulem karoserie
U0155 - Ztráta komunikace s řídícím modulem skupiny přístrojové desky IPC
U0121 - Ztráta komunikace s řídícím modulem ABS
U0073 - Řídící modul komunikační sběrnice OFF
U0131 - Ztráta komunikace s řídícím modulem posilovače řízení
P0A09 - DC/DC měnič (converter) stavový obvod - nízký signál na vstupu
P1934 - Specifická závada Ford
Závada je zřejmě na komunikační sběrnici. Je možná souvislost závady s el. ruční brzdou? Předem děkuji za jakoukoliv radu.

Re: Vyčtené chyby z diagnostiky
Napsal: 29.08.2023 17:01
od miki21
Není problém v už tolikrát tady řešených budících?
Re: Vyčtené chyby z diagnostiky
Napsal: 29.08.2023 17:30
od ZaQik
neco Ti zkratuje vysokorychlostni sbernici ... zacni proletovanim konektoru budiku (jak uz napsal miki21)
Re: Vyčtené chyby z diagnostiky
Napsal: 30.08.2023 21:53
od tauco
Děkuji za nápovědu.
Dnes jsem důkladně propájel budíky a bohužel žádný posun k lepšímu. Stále stejné chyby bez možnosti vymazání. Kontroloval jsem i konektor v centrální svorkové skříni, pročistil, bez úspěchu. Budu bádat dál, pokud by měl někdo nějaký nápad, budu vděčný.
Re: Vyčtené chyby z diagnostiky
Napsal: 30.08.2023 22:06
od stano.
Ak tam mas tuto chybu v PCM
P0A09 - DC/DC měnič (converter) stavový obvod - nízký signál na vstupu
mas asi v haji samotnu RJ motora.
Mozno odprasknuty nejaky FET, mozno oxidacia z natecenej vody, mozno oxidacia na konektore RJ.