
Vyčtené chyby z diagnostiky
- ScorpionSX
- Zkušený
- Příspěvky: 1805
- Registrován: 29.01.2011 18:05
- Bydliště: Trenčín, SR
Re: Vyčtené chyby z diagnostiky
No tak teraz som z toho zmätený...test tlačítok bol v poriadku, pípalo každé, akurát "ON" iba v trochu špecifickej polohe stlačenia. Keď som si ich včera prepípaval meračom, tak som ale nameral požadovaný odpor len na dvoch tlačítkach - neviem či to meriam správne, ale myslím že áno. Musím ešte vyskúšať zmazať znova chyby po tom čo bol úspešný test tlačítok, na tom som nemal potrebné vybavenie a potom ešte skúsiť jazdu. 

- ZaQik
- Admin
- Příspěvky: 24546
- Registrován: 30.05.2010 17:33
- Bydliště: exit 82 na D0
Re: Vyčtené chyby z diagnostiky
pipat musi vsechny bez problemu, jinak je v tlacitkach neco spatne 

Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
-
- Nováček
- Příspěvky: 10
- Registrován: 14.06.2022 09:33
pomoc s identicikaci chyb
AHoj
Prosim o pomoc s identifikaci nasleducjich chyb z ForScanu. Tyto chyby se vypisou pouze kdyz vlezu do menu s "chipem" a nasledne dam vypsat DTC chyby. Pokud menu konfigurace nenavstivim chyby se v DTC nevypisou.
Prochazel jsem forum i google viceme bez uspechu. Videl bych to na chybu asistenta pro Cross traffic, nicmene BLIS funguje spravne a behem jizdy zadny problem neeviduju. Dik za pomoc
Mam model Ford Focus 3 2018 po FL 2.0L Duratorq (110kW/150PS) WF06XXGCC6JY62367
===PCM DTC B1206:00-26===
Kód: B1206 - Nastal náraz
===PCM DTC P027C:00-26===
Kód: P027C - Řídicí okruh modulu B palivového čerpadla Nízký
===ABS DTC U0140:00-28===
Kód: U0140 - Ztráta komunikace s jednotkou řízení karosérie
===IPC DTC U0140:00-28===
Kód: U0140 - Ztráta komunikace s jednotkou řízení karosérie
===IPC DTC U0121:00-28===
Kód: U0121 - Přerušená komunikace sřídicí jednotkou protiblokovacího brzdového systému (ABS)A
===IPC DTC U0151:00-28===
Kód: U0151 - Ztráta komunikace s jednotkou řízení zádržného systému
===IPC DTC U0232:00-28===
Kód: U0232 - Ztráta komunikace sřídicí jednotkou A systému rozpoznávání bočních překážek
===IPC DTC U0233:00-28===
Kód: U0233 - Ztráta komunikace sřídicí jednotkou B systému rozpoznávání bočních překážek
==IPC DTC U0131:00-28===
Kód: U0131 - Přerušená komunikace sřídicí jednotkou posilovače řízení A
Prosim o pomoc s identifikaci nasleducjich chyb z ForScanu. Tyto chyby se vypisou pouze kdyz vlezu do menu s "chipem" a nasledne dam vypsat DTC chyby. Pokud menu konfigurace nenavstivim chyby se v DTC nevypisou.
Prochazel jsem forum i google viceme bez uspechu. Videl bych to na chybu asistenta pro Cross traffic, nicmene BLIS funguje spravne a behem jizdy zadny problem neeviduju. Dik za pomoc
Mam model Ford Focus 3 2018 po FL 2.0L Duratorq (110kW/150PS) WF06XXGCC6JY62367
===PCM DTC B1206:00-26===
Kód: B1206 - Nastal náraz
===PCM DTC P027C:00-26===
Kód: P027C - Řídicí okruh modulu B palivového čerpadla Nízký
===ABS DTC U0140:00-28===
Kód: U0140 - Ztráta komunikace s jednotkou řízení karosérie
===IPC DTC U0140:00-28===
Kód: U0140 - Ztráta komunikace s jednotkou řízení karosérie
===IPC DTC U0121:00-28===
Kód: U0121 - Přerušená komunikace sřídicí jednotkou protiblokovacího brzdového systému (ABS)A
===IPC DTC U0151:00-28===
Kód: U0151 - Ztráta komunikace s jednotkou řízení zádržného systému
===IPC DTC U0232:00-28===
Kód: U0232 - Ztráta komunikace sřídicí jednotkou A systému rozpoznávání bočních překážek
===IPC DTC U0233:00-28===
Kód: U0233 - Ztráta komunikace sřídicí jednotkou B systému rozpoznávání bočních překážek
==IPC DTC U0131:00-28===
Kód: U0131 - Přerušená komunikace sřídicí jednotkou posilovače řízení A
Ford Focus Turnier 2018 2.0L Duratorq (110kW/150PS)
- Anduril
- Test driver
- Příspěvky: 5099
- Registrován: 07.11.2009 16:56
- Bydliště: Ostrava
Re: pomoc s identicikaci chyb
Pokud "vlezes do menu s chipem", tak patrne tam provadis konfigurace jednotek auta a tim ti vzniknou tyto chyby ztraty komunikace, to je normalni. Chyby muzes po konfiguraci vymazat. Nicmene ty prvni dve s tim spise nesouvisi.
-
- Nováček
- Příspěvky: 10
- Registrován: 14.06.2022 09:33
Re: pomoc s identicikaci chyb
Nemusim nic nastavovat a stejne se pak tyto chyby objevi, mas za to ze je to problem FordScanu / kabelu ?
Ford Focus Turnier 2018 2.0L Duratorq (110kW/150PS)
-
- Nováček
- Příspěvky: 10
- Registrován: 14.06.2022 09:33
Re: pomoc s identicikaci chyb
k chybe :Anduril píše: 18.10.2022 13:52 Pokud "vlezes do menu s chipem", tak patrne tam provadis konfigurace jednotek auta a tim ti vzniknou tyto chyby ztraty komunikace, to je normalni. Chyby muzes po konfiguraci vymazat. Nicmene ty prvni dve s tim spise nesouvisi.
===PCM DTC P027C:00-26===
Kód: P027C - Řídicí okruh modulu B palivového čerpadla Nízký
V servisu mi vymenovali palivovy filtr , je potreba reset nastaveni po ukonu ?
Auto jede normalne bez zavad..
Prohledavam internet a nasel jsem toto reseni, myslite ze pomuze?:)
https://pmmonline.co.uk/technical/autod ... ire-fault/
Ford Focus Turnier 2018 2.0L Duratorq (110kW/150PS)
- ZaQik
- Admin
- Příspěvky: 24546
- Registrován: 30.05.2010 17:33
- Bydliště: exit 82 na D0
Re: Vyčtené chyby z diagnostiky
nelez do "menu s cipem" a chyby tam mit nebudes, ne?
(alespon tak svuj problem popisujes)
(alespon tak svuj problem popisujes)
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
-
- Nováček
- Příspěvky: 10
- Registrován: 14.06.2022 09:33
Re: Vyčtené chyby z diagnostiky
Ja bych chtel jenom vedet zda jsou to realne problemy nebo jen zpusobene prostredim ForScanu. tzn zda je mam resit nebo ne, abych predesel nejakymu pruseru
Ford Focus Turnier 2018 2.0L Duratorq (110kW/150PS)
- ZaQik
- Admin
- Příspěvky: 24546
- Registrován: 30.05.2010 17:33
- Bydliště: exit 82 na D0
Re: Vyčtené chyby z diagnostiky
kdo diagnostice rozumi, tak vi, ze se pripoji k autu a vycte chyby ... teprve potom dela "psi kusy", ktere mohou dalsi chyby vytvorit ... a na konci kazde prace vsechny chyby po sobe smaze
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
-
- Nováček
- Příspěvky: 10
- Registrován: 14.06.2022 09:33
Re: Vyčtené chyby z diagnostiky
V diagnotice jsem nic nemenil , jen vycetl chyby. Tady se asi odpovedi nedockam...
Ford Focus Turnier 2018 2.0L Duratorq (110kW/150PS)
- tauco
- Nováček
- Příspěvky: 3
- Registrován: 14.08.2023 11:33
- Bydliště: Mníšek pod Brdy
Re: Vyčtené chyby z diagnostiky
Zdravím.
Po nastartování Focus C-maxe 2,0 TDCI (2004) jsem vyjel z brány, aktivoval el. ruční brzdu, nechal motor běžet a šel zavřít vrata. Poté nastoupil a chtěl se rozjet. Motor klidně běžel na volnoběh, ale nefungoval plynový pedál, otáčky držely na 800 a svítily snad všechny kontrolky. Vypnul jsem zapalování a znovu již nešlo nenastartovat. Diagnostika hlásí tyto chyby:
U0001 - Vysokorychlostní komunikační sběrnice CAN
U0140 - Ztráta komunikace s řídícím modulem karoserie
U0155 - Ztráta komunikace s řídícím modulem skupiny přístrojové desky IPC
U0121 - Ztráta komunikace s řídícím modulem ABS
U0073 - Řídící modul komunikační sběrnice OFF
U0131 - Ztráta komunikace s řídícím modulem posilovače řízení
P0A09 - DC/DC měnič (converter) stavový obvod - nízký signál na vstupu
P1934 - Specifická závada Ford
Závada je zřejmě na komunikační sběrnici. Je možná souvislost závady s el. ruční brzdou? Předem děkuji za jakoukoliv radu.
Po nastartování Focus C-maxe 2,0 TDCI (2004) jsem vyjel z brány, aktivoval el. ruční brzdu, nechal motor běžet a šel zavřít vrata. Poté nastoupil a chtěl se rozjet. Motor klidně běžel na volnoběh, ale nefungoval plynový pedál, otáčky držely na 800 a svítily snad všechny kontrolky. Vypnul jsem zapalování a znovu již nešlo nenastartovat. Diagnostika hlásí tyto chyby:
U0001 - Vysokorychlostní komunikační sběrnice CAN
U0140 - Ztráta komunikace s řídícím modulem karoserie
U0155 - Ztráta komunikace s řídícím modulem skupiny přístrojové desky IPC
U0121 - Ztráta komunikace s řídícím modulem ABS
U0073 - Řídící modul komunikační sběrnice OFF
U0131 - Ztráta komunikace s řídícím modulem posilovače řízení
P0A09 - DC/DC měnič (converter) stavový obvod - nízký signál na vstupu
P1934 - Specifická závada Ford
Závada je zřejmě na komunikační sběrnici. Je možná souvislost závady s el. ruční brzdou? Předem děkuji za jakoukoliv radu.

- miki21
- Test driver
- Příspěvky: 13412
- Registrován: 01.04.2009 18:21
- Bydliště: Třinec
Re: Vyčtené chyby z diagnostiky
Není problém v už tolikrát tady řešených budících?
Fofo II 1,8 16v modrá combi
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.
- ZaQik
- Admin
- Příspěvky: 24546
- Registrován: 30.05.2010 17:33
- Bydliště: exit 82 na D0
Re: Vyčtené chyby z diagnostiky
neco Ti zkratuje vysokorychlostni sbernici ... zacni proletovanim konektoru budiku (jak uz napsal miki21)
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
- tauco
- Nováček
- Příspěvky: 3
- Registrován: 14.08.2023 11:33
- Bydliště: Mníšek pod Brdy
Re: Vyčtené chyby z diagnostiky
Děkuji za nápovědu.
Dnes jsem důkladně propájel budíky a bohužel žádný posun k lepšímu. Stále stejné chyby bez možnosti vymazání. Kontroloval jsem i konektor v centrální svorkové skříni, pročistil, bez úspěchu. Budu bádat dál, pokud by měl někdo nějaký nápad, budu vděčný.
Dnes jsem důkladně propájel budíky a bohužel žádný posun k lepšímu. Stále stejné chyby bez možnosti vymazání. Kontroloval jsem i konektor v centrální svorkové skříni, pročistil, bez úspěchu. Budu bádat dál, pokud by měl někdo nějaký nápad, budu vděčný.
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 13485
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: Vyčtené chyby z diagnostiky
Ak tam mas tuto chybu v PCM
P0A09 - DC/DC měnič (converter) stavový obvod - nízký signál na vstupu
mas asi v haji samotnu RJ motora.
Mozno odprasknuty nejaky FET, mozno oxidacia z natecenej vody, mozno oxidacia na konektore RJ.
P0A09 - DC/DC měnič (converter) stavový obvod - nízký signál na vstupu
mas asi v haji samotnu RJ motora.
Mozno odprasknuty nejaky FET, mozno oxidacia z natecenej vody, mozno oxidacia na konektore RJ.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host