TDDi - ztráta výkonu, bliká žhavení

Motor, převodovka ...
Moderátor:ZaQik
Uživatelský avatar
pelen
Test driver
Test driver
Příspěvky: 9259
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Nový Jičín
Kontaktovat uživatele:

Re: TDDi - ztráta výkonu, bliká žhavení

Příspěvek od pelen » 18.03.2008 00:54

D1U7A mam take a 9E25A na samolepce, to muze byt vyrobni cislo nebo take znacka kontroly. Benzin nema elektricky pedal. Pred montazi si vyzkousej plynulost zmeny vsech 3 odporu.
Ford Mondeo Combi 2.0 TDCi 12/2005, 85kW, Diamond White
Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
pepe123
Junior
Junior
Příspěvky: 262
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: BA

Re: TDDi - ztráta výkonu, bliká žhavení

Příspěvek od pepe123 » 18.03.2008 19:32

Diky Pelen, pomohol si mi, mam vylačený tvoj super popis, len musim k svojmu meraku dokupit krokosvorky, pretože mam malo ruk :roll: .
Ford Focus combi 1.8 TDDi Ghia, r.v. 1999, black, 66kW
[img:1gcj4sat]https://www.focus.kvalitne.cz/black_group.gif[/img:1gcj4sat]

Uživatelský avatar
FocusWRC
Nováček
Nováček
Příspěvky: 134
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Zdice
Kontaktovat uživatele:

Re:

Příspěvek od FocusWRC » 20.03.2008 20:36

Noah píše:Tak pouziju vyraz nevim kdo uz to byl snad opicak,prave sem se vratil z hradu :))opet diagnostika,tentokrat 6 jinych podle technika nesmyslnych chyb,nevedel si uz rady co s tim vstriky udajne podle nakyho grafu na ktery koukal to podle nej nedeleji,jelikoz budou svatky tak prej na to jukneme po svatcich,ale jako jeste jednu zkousku opet znova nakodoval vstriky a svete div se tuk,tuk nekam na zelezo klepani prestalo.Tak bud uz je to tesne pred smrti a nebo se povedlo.Achjo to sou nervy ze by mi praskla hlava uz :))
Jasně pokud ti nekdo měnil vstřiky a nenaprogramoval je do počítače tak to klepaní bylo na 100 procent a jestli je v tahu dvouhmotnostní setrvak tak to poznáš tak když vypneš motor a slyšíš takový jako šustění od převodovky cca5 vteřin :D

Marex
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1720
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Traplice - Zlínský kraj
Kontaktovat uživatele:

Re: TDDi - ztráta výkonu, bliká žhavení

Příspěvek od Marex » 01.05.2008 15:01

Ten setrvak bych popsal takto :: Zacalo mi to jen slabym klepanim a po trech dnech jsem treba jen trochu pridal nebo zatocil a hned to skubalo a praskalo...jinak od setrvaku mne odesla i prevodovka, takze jsem komplet resil od Fokiho. Mam to sesty den po oprave a zacala blikat kontrolka zhaveni, momentalne auto nad 2 tis. otacek netahne a nejak huci kdyz pridam...jako by turbo vubec nespinalo....jak resetnout program? Nebo cim mam teda zacit? Byl jsem 3 tydny bez auta a ted to musim vsechno dohanet - bohuzel zatim tak pesky :( Jo a jestli je to neco vaznejsiho, tak prisaham bohu ze Fofo pujde po znich k Turkovi
1,8TDCi, 2001, 85kW, K&N, Eibach Pro Kit
Obrázek
bylo :: Citroen AX 1,4D 1991
Seat Toledo 1,9D 1995

Uživatelský avatar
Noah
Junior
Junior
Příspěvky: 327
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Lounsko

Re: TDDi - ztráta výkonu, bliká žhavení

Příspěvek od Noah » 01.05.2008 17:17

Marex píše:Ten setrvak bych popsal takto :: Zacalo mi to jen slabym klepanim a po trech dnech jsem treba jen trochu pridal nebo zatocil a hned to skubalo a praskalo...jinak od setrvaku mne odesla i prevodovka, takze jsem komplet resil od Fokiho. Mam to sesty den po oprave a zacala blikat kontrolka zhaveni, momentalne auto nad 2 tis. otacek netahne a nejak huci kdyz pridam...jako by turbo vubec nespinalo....jak resetnout program? Nebo cim mam teda zacit? Byl jsem 3 tydny bez auta a ted to musim vsechno dohanet - bohuzel zatim tak pesky :( Jo a jestli je to neco vaznejsiho, tak prisaham bohu ze Fofo pujde po znich k Turkovi
Pokud ti zhaveni sviti porad je motor v nouzovem rezimu,jedine na diagnostiku kde to muzou smaznout,jenze zalezi na zavade,kterou to vypise
Ford Focus 1.8 TDCi 2003 combi
Ford Focus 1.5 TDCi MK3.5 2016 Titanium

Marex
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1720
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Traplice - Zlínský kraj
Kontaktovat uživatele:

Re: TDDi - ztráta výkonu, bliká žhavení

Příspěvek od Marex » 01.05.2008 19:09

To zhaveni nesviti porad....ale vykon tam je ztraceny momentalne porad...nad 2 tis. to vubec nejede...zkusim na hodku odpojit baterku a pak znova projet...ale nevim nevim
1,8TDCi, 2001, 85kW, K&N, Eibach Pro Kit
Obrázek
bylo :: Citroen AX 1,4D 1991
Seat Toledo 1,9D 1995

Uživatelský avatar
hihi
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1011
Registrován: 02.02.2008 03:18

Re: TDDi - ztráta výkonu, bliká žhavení

Příspěvek od hihi » 10.10.2010 23:58

Takže jsem taky v klubu :-(. Jednou (jen jednou) mi při pokusu nastartovat auto chcíplo a kontrolka žhavení blikala. Pak jsem se jen coural po městě. No a včera jsem zjistil, že auto netáhne nad 1750 otáček... Nicméně po odpojení baterky se to na dva tři zátahy srovnalo, pak zase problém. Dokonce jsem jednou zaregistroval pocit, že to zase táhne normálně. Nějaký tah tam je, úplně nula asi ne. Při 2000 otáčkách stojíc na místě jsem zkusil stlačit hadice k intercoleru. Byly asi jako špatně nafouklé (jízdní) kolo (stisknout to šlojednoduše). Jak mají být tvrdé? Já mám pocit, že je někde díra, ale slyšet nic není. Turbo? Auto nekouří ani nic jiného. DTC palubovky píše NONE...
FF MK3, 2015, 1.5 TDCi 88 kW
byl FF kombi 09,TDCi,66kW+DPF
byl FoFo kombi 99, TDDI,66kW,Ghia, Diamond White

Uživatelský avatar
hihi
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1011
Registrován: 02.02.2008 03:18

Re: TDDi - ztráta výkonu, bliká žhavení

Příspěvek od hihi » 11.10.2010 18:02

Takže to vypadá na špatný kontakt čidla váhy vzduchu (nebo co to je za airboxem).
FF MK3, 2015, 1.5 TDCi 88 kW
byl FF kombi 09,TDCi,66kW+DPF
byl FoFo kombi 99, TDDI,66kW,Ghia, Diamond White

tesarimorava
Nováček
Nováček
Příspěvky: 2
Registrován: 23.02.2011 22:11

Re: TDDi - ztráta výkonu, bliká žhavení

Příspěvek od tesarimorava » 24.02.2011 11:37

Ahoj šici koupil jsem Focuse kombi TDDI a najednou mě bliká žhavení ze začátku jen při jízdě,když zastavím a znovu nastartuju tak je to o.k.

Ale včera se to stalo i když sem ho nastartoval a nechal zahřát na místě , jak sem do něj vztoupil tak to blikalo zas.

Jo a když dám tomu do kopce na trojku plnej knedl tak to cuká jako by to nechtělo žrát naftu stejně jako když mám espaceho v benzínu a u něj bych vyměnil jen svíčky , ale co tady ???

Špatný spalování či co???

Díky za informace Libor :wallbash:

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: TDDi - ztráta výkonu, bliká žhavení

Příspěvek od V12 » 24.02.2011 16:47

Toto vyzera na vstrekovacie cerpadlo jednou nohou v hrobe. Ak mozes, tak to rychlo vrat, je to hoodne draha oprava. Ten, kto to predaval vedel veeelmi dobre, preco.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Uživatelský avatar
kaminek
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 530
Registrován: 07.03.2009 15:30

Re: TDDi - ztráta výkonu, bliká žhavení

Příspěvek od kaminek » 24.02.2011 17:08

tesarimorava píše:Ahoj šici koupil jsem Focuse kombi TDDI a najednou mě bliká žhavení ze začátku jen při jízdě,když zastavím a znovu nastartuju tak je to o.k.


Jo a když dám tomu do kopce na trojku plnej knedl tak to cuká jako by to nechtělo žrát naftu :
Vyměn co nejrychleji palivový filtr ,pokud ho nemáš měněný ,jinak si odděláš vstřikovací čerpadlo ,pokud ti to nedělá už to.Mně to taky takhle dělalo ,jenže jsem byl asi 500 km od domova ,hrozná cesta domů a po výměně pal.filtru klid a pohoda jenže po ujetí 600 km padlo čerpado :? Mám tušení že právě díky tomu filtru ,protože když musí čerpadlo tahat naftu přes ucpaný filtr ,je vněm vše velmi namáhané a jde brzo do kytek.
Byl Ford Focus combi Trend 1,8TDDI 1999, 90ps
,pružiny Enzo-40mm,vzd.filtr K&N,chip,7jx15 ET 38 195/55R15
https://forum.ford-focus.cz/viewtopic.php?f=96&t=14237 Galerie Obrázek


Je BMW 330d Touring

tesarimorava
Nováček
Nováček
Příspěvky: 2
Registrován: 23.02.2011 22:11

Re: TDDi - ztráta výkonu, bliká žhavení

Příspěvek od tesarimorava » 25.02.2011 21:05

Čau všici

Tak už mě to nebliká , ale stává se toto.Když řadím do 3000 ot. tak je vše ok ale jak to roztáhnu tak to začne cukat.

Stejně jako když chceš sešlápnout rychle plyn.Ale jak tomu dáš v určitý poloze plynu a samo se to vytáčí až až a pak řadíš je vše O.K.

Napadly mě střiky , ale sou měněný pak tu někdo psal něco okolo plynu půjdu na diagnostiku a uvidím snad to bude dobré.

Jinak jede slušně :nixw:

Uživatelský avatar
pepo30
Nováček
Nováček
Příspěvky: 92
Registrován: 26.03.2011 10:31
Bydliště: Sereď (SVK)

Re: TDDi - ztráta výkonu, bliká žhavení

Příspěvek od pepo30 » 13.04.2011 22:52

Takže ludia podobný problém so stratou výkonu, avšak bez akéhokolvek upozornenia na prístrojovke. Odlišnosť je len v tom, že tato strata na výkone sa mi prejavuje až po riadnom zohriatí motora na prevádzkovú teplotu aj to až po nejakej chvíli od zohriatia, cca. po 15 km jazdy. Turbo ide v poriadku, to počujem cca. od tých 2000 ot. . Vymenil som filter vzduchový a teraz na skušku vytiahol podtlakovú hadičku k EGR ventilu. Zajtra to skúsim znova prefuknuť. Inak na 1. a 2. prev. stupni ešte ok, 3. horšie, 4. zle a na 5.st to je už uplný slimák... Inak štarty ok, chod motora krásny, pravidelný na voľnobehu, žiadne cukanie ani nič podobné.
Mohlo by to byť pal. filtrom? Auto je dovezené z DE, ako som tak pozeral, je tam filter BOSCH neviem posúdiť či je pôvodný alebo menený.
Ford Focus combi 2,0 TDCi rv.2009

Uživatelský avatar
pepo30
Nováček
Nováček
Příspěvky: 92
Registrován: 26.03.2011 10:31
Bydliště: Sereď (SVK)

Re: TDDi - ztráta výkonu, bliká žhavení

Příspěvek od pepo30 » 15.04.2011 11:02

No tak to vyzerá, že si hned aj sám odpoviem.
Po odpojení podtlakovej hadičky k EGR ventilu je všetko ok a motor ide super aj po zohriatí na prevádz.tepoltu. Takže zrejme vadný EGR ventil, alebo sa jednoducho po otvorení už nezavrel....
Ford Focus combi 2,0 TDCi rv.2009

Uživatelský avatar
LewiT
Nováček
Nováček
Příspěvky: 40
Registrován: 02.02.2008 03:18

Re: TDDi - ztráta výkonu, bliká žhavení

Příspěvek od LewiT » 16.12.2011 20:11

Hlásím se do klubu,
dnes po cestě jsem udržoval otáčky kolem 2 200. Cítím jsem lehké cukání, ale velmi jemné, přítelkyně to ani neregistrovala. Po zvýšení nebo snížení táček vše uplně v pořádku, při sečlápnutí plynu normální odezva a výkon taky ok. Asi v půlce cesty začalo blikat žhavení a otáčky padly na volnoběh a nešlo přidat. Po vypnutí a nastartování už vše v pořádku.
V pondělí se dostanu k měřáku tak to proměřím a dám vědět. Ale dle popisu je to asi plynový pedál. Alespoň doufám ...

Zkoušel jste to třeba někdo prostříknout sprejem na staré potenciometry ?

Odpovědět

Zpět na „Motor“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti