Stránka 5 z 15

Re: C-Max 2006 1,6 TDCi škubání po startu

Napsal: 08.08.2013 21:16
od stano.
Starter je viac zatazovany kvoli vacsim kompresnym tlakom. Pripadne ak diesel neodpali pri prvej hornej uvrati piestov, musi tocit dalej. Ale tam nie je az taky rozdiel. Obrovsky rozdiel je v zhaveni. To su desiatky amperov. A zhavi sa pred kazdym startom. Za istych podmienok este aj chvilu po nastartovani. Podrobnosti neviem, tuto pani s dieslami budu vediet lepsie.

Re: C-Max 2006 1,6 TDCi škubání po startu

Napsal: 09.08.2013 05:22
od cr4sh3r87
Jenže mu to dělá teď, kdy jsou horka a to mu určitě nežhaví :-) No a teplej motor nežhaví ani v zimě :-) Takže odběry pro start jsou teď +- stejný pro benzín i diesel. Každopádně, tohle vůbec nesouvisí s jeho problémem, takže to nemá cenu řešit.

Re: C-Max 2006 1,6 TDCi škubání po startu

Napsal: 09.08.2013 05:49
od V12
Ked maju motory kompresny pomer 18:1 a 11:1, je to pre startery dost podstatny rozdiel.

S problemom to suvisiet nemusi, ale aj moze. Niekde je tu prispevok, ze od motora sli podivne zvuky ale iba za zvyseneho prudoveho odberu a mohol za to napinak remena alternatora. Ked bol altik viac zatazeny, napinak hrkotal, ked na alternatore zataz nebola, bol potichu. Pomohla vymena napinaku aj remena. Aby sa dalo kvalifikovane rozhodnut, chcelo by ten zvuk kvalitne nahrat.

Re: C-Max 2006 1,6 TDCi škubání po startu

Napsal: 09.08.2013 11:13
od stano.
cr4sh3r87 píše:Jenže mu to dělá teď, kdy jsou horka a to mu určitě nežhaví :-) No a teplej motor nežhaví ani v zimě :-)
Nie je pravda.

Re: C-Max 2006 1,6 TDCi škubání po startu

Napsal: 09.08.2013 11:38
od cr4sh3r87
V12: Staticky kompresni pomer ma na velikost startovaciho proudu vliv asi tak jako jestli prsi nebo sviti slunko :)

Stano.: Aha, tak me pouc kdy to ma zhavit, asi mam na svem TDCi neco spatne kdyz mi nezhavi :-D

Jinak kdyby to byla kladka, tak by se mu to projevilo i pri zaple klime si myslim, ta ma vetsi odber nez altik.

Re: C-Max 2006 1,6 TDCi škubání po startu

Napsal: 09.08.2013 11:50
od kabes
Tak jsem se to snažil znova nasimulovat a za boha to nejde. Zahřál jsem auto na provozní teplotu a několikrát natočil a nic. Je fakt, že mě to dělalo jenom když venku bylo extrémní vedro nad 35. Jak teď poklesla teplota okolo 20 tak nic. Malinko jde teda něco slyšet z míst jak je startér, je to v době kdy motor naskočí a přestanu startérem točit, jako by mu jak se ohřeje něco vadilo v odskočení? Že by po těch několika startech drhnul pastorek?

Re: C-Max 2006 1,6 TDCi škubání po startu

Napsal: 09.08.2013 14:36
od cr4sh3r87
Mi podobně drnčela trubka výfuku za katem (v místech pod motorem). Taky mi to dělalo jen za určité teploty, při určité teplotě motoru a podle toho jak moc auto dobíjelo, nebo chladila klima :D 3x jsem si myslel, že jsem to vyřešil, až jsem si naposledy vyrobil lepší držák výfuku.

Re: C-Max 2006 1,6 TDCi škubání po startu

Napsal: 09.08.2013 15:10
od kabes
Tohle je ale takový jakoby zvuk, když spadne řetěz z kola a porad šlapeš :-) odhaduju to na ten pastorek, že zůstává vyset občas když jsou pro to podmínky a unavim ho několika starty za sebou. Asi to nebudu řešit, teď se to vůbec neprojevuje a když jsem o tom mluvil s mechanikem tak na mě divně koukal co po něm vlastně chci když to nic nedělá.

škubání motoru

Napsal: 23.09.2013 11:18
od Pilous69.+
ahoj

už cca rok se potýkám se škubáním za jízdy. Nemá to žáné pravidlo (otáčky atd.) Nikdo neví co s tím, bylo to už u 5 ti maníků, počítač neukazuje žádnou chybu, ( pouze nějaká vedlejší závada na čidlu spojky). Naopak to vyhodnocuje jako, že na vstřikách je větší tlak než by měl být. Filtr nový.
Měl bych dvě otázky - nemá někdo podobnou zkušenost , a - má tenhle motor podávací čerpadlo ?
vypadá to na mechanickou závadu na přívodu paliva , ale to už bylo také zkontrolované a žádná netěsnost atd.

jo a mám již 4 roky vykuchanej filtr pevných částic , a jezdilo to tři roky absolutně bez problémů.

Děkuji za případnou radu. :(

Přesunuto, upraven název vlákna. lucky.jack

Re: focus 1.6 TDCi 2007

Napsal: 23.09.2013 17:17
od phofy
Seš ve špatný sekci :roll: kolísaj ti otáčky při studeným startu? Nemáš problém se startem? Nemáš takový kovový zvuk při rozjezdu?
To cukání je takový jako když tě někdo chytne za nárazník a pak pustí?

Re: focus 1.6 TDCi 2007

Napsal: 24.09.2013 08:27
od foki
podavaci cerpadlo v nadrzi neni .

Re: focus 1.6 TDCi 2007

Napsal: 25.09.2013 14:09
od Pilous69.+
ahoj

omlouvám se za špatnou sekci i za zbytečné otázky, jsem zde zřídka a nějak moc se zde neorientuju . :oops:

Jinak díky za odpovědi a pro "phofyho" otáčky nikdy nekolísají, motor je krásně kulatej pořád,
nastartuju vždy napoprvé i v zime, a když např nepohlídám manželku tak i bez žhavení ,
žádnej kovovej zvuk jsme nikdo nezaregistrovali , hezky čistej stále i při rozjezdu
ano to cukání je jako když tě nekdo chytí za nárazník ( jako když někdo na půl sekundy zmáčke hadici s palivem)

pro fokiho

dovol mi ještě jednu debilní otázku, v nádrži čerpadlo není ok, ale není tam ještě před filtrem na vedení nějaké čerpadlo ? Prostě to vypadá jako kdyby si to "vyžíralo" palivo ještě před filtrem. Ted se to ještě zhoršilo a už to na volnoběh neudržím ani na 3000, zdechne to a pak musím počkat např 10 min než to nastartuju.

Díky za případné info

Re: focus 1.6 TDCi 2007

Napsal: 25.09.2013 17:26
od phofy
To vypadá na zanešenej palivový filtr, jakej si tam nechával dávat přímo origo?

Re: focus 1.6 TDCi 2007

Napsal: 25.09.2013 18:03
od foki
jediné cerpadlo je na motoru .

Re: škubání motoru - focus 1.6 TDCi 2007

Napsal: 25.09.2013 20:08
od lucky.jack
Bylo na na origo diagnostice nebo nějaký garážový diagnostiky? Čidlo na railu je OK, konektor pořádně zastrčenej a kabeláž v pořádku?