škubání motoru
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 13489
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: C-Max 2006 1,6 TDCi škubání po startu
Starter je viac zatazovany kvoli vacsim kompresnym tlakom. Pripadne ak diesel neodpali pri prvej hornej uvrati piestov, musi tocit dalej. Ale tam nie je az taky rozdiel. Obrovsky rozdiel je v zhaveni. To su desiatky amperov. A zhavi sa pred kazdym startom. Za istych podmienok este aj chvilu po nastartovani. Podrobnosti neviem, tuto pani s dieslami budu vediet lepsie.
- cr4sh3r87
- .
- Příspěvky: 559
- Registrován: 28.09.2008 14:21
- Bydliště: Přerov
Re: C-Max 2006 1,6 TDCi škubání po startu
Jenže mu to dělá teď, kdy jsou horka a to mu určitě nežhaví
No a teplej motor nežhaví ani v zimě
Takže odběry pro start jsou teď +- stejný pro benzín i diesel. Každopádně, tohle vůbec nesouvisí s jeho problémem, takže to nemá cenu řešit.


Je:Ford Mondeo ST220, 05', BLACK PANTHER-RECARO RED INFRA
Je:Ford Focus 1,6 16V 02' - silver, tinted window, -40mm, 17Alu z ST170 - Kostitřas do špatného počasí
Bylo:Ford Focus mkII 1.6TDCi 80kw bez DPF, EGR off
Bylo:Ford Focus mkI 1.8 16V Wolf
Je:Ford Focus 1,6 16V 02' - silver, tinted window, -40mm, 17Alu z ST170 - Kostitřas do špatného počasí
Bylo:Ford Focus mkII 1.6TDCi 80kw bez DPF, EGR off
Bylo:Ford Focus mkI 1.8 16V Wolf
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: C-Max 2006 1,6 TDCi škubání po startu
Ked maju motory kompresny pomer 18:1 a 11:1, je to pre startery dost podstatny rozdiel.
S problemom to suvisiet nemusi, ale aj moze. Niekde je tu prispevok, ze od motora sli podivne zvuky ale iba za zvyseneho prudoveho odberu a mohol za to napinak remena alternatora. Ked bol altik viac zatazeny, napinak hrkotal, ked na alternatore zataz nebola, bol potichu. Pomohla vymena napinaku aj remena. Aby sa dalo kvalifikovane rozhodnut, chcelo by ten zvuk kvalitne nahrat.
S problemom to suvisiet nemusi, ale aj moze. Niekde je tu prispevok, ze od motora sli podivne zvuky ale iba za zvyseneho prudoveho odberu a mohol za to napinak remena alternatora. Ked bol altik viac zatazeny, napinak hrkotal, ked na alternatore zataz nebola, bol potichu. Pomohla vymena napinaku aj remena. Aby sa dalo kvalifikovane rozhodnut, chcelo by ten zvuk kvalitne nahrat.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 13489
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: C-Max 2006 1,6 TDCi škubání po startu
Nie je pravda.cr4sh3r87 píše:Jenže mu to dělá teď, kdy jsou horka a to mu určitě nežhavíNo a teplej motor nežhaví ani v zimě
![]()
- cr4sh3r87
- .
- Příspěvky: 559
- Registrován: 28.09.2008 14:21
- Bydliště: Přerov
Re: C-Max 2006 1,6 TDCi škubání po startu
V12: Staticky kompresni pomer ma na velikost startovaciho proudu vliv asi tak jako jestli prsi nebo sviti slunko 
Stano.: Aha, tak me pouc kdy to ma zhavit, asi mam na svem TDCi neco spatne kdyz mi nezhavi
Jinak kdyby to byla kladka, tak by se mu to projevilo i pri zaple klime si myslim, ta ma vetsi odber nez altik.

Stano.: Aha, tak me pouc kdy to ma zhavit, asi mam na svem TDCi neco spatne kdyz mi nezhavi

Jinak kdyby to byla kladka, tak by se mu to projevilo i pri zaple klime si myslim, ta ma vetsi odber nez altik.
Je:Ford Mondeo ST220, 05', BLACK PANTHER-RECARO RED INFRA
Je:Ford Focus 1,6 16V 02' - silver, tinted window, -40mm, 17Alu z ST170 - Kostitřas do špatného počasí
Bylo:Ford Focus mkII 1.6TDCi 80kw bez DPF, EGR off
Bylo:Ford Focus mkI 1.8 16V Wolf
Je:Ford Focus 1,6 16V 02' - silver, tinted window, -40mm, 17Alu z ST170 - Kostitřas do špatného počasí
Bylo:Ford Focus mkII 1.6TDCi 80kw bez DPF, EGR off
Bylo:Ford Focus mkI 1.8 16V Wolf
-
- Nováček
- Příspěvky: 80
- Registrován: 15.04.2012 11:34
Re: C-Max 2006 1,6 TDCi škubání po startu
Tak jsem se to snažil znova nasimulovat a za boha to nejde. Zahřál jsem auto na provozní teplotu a několikrát natočil a nic. Je fakt, že mě to dělalo jenom když venku bylo extrémní vedro nad 35. Jak teď poklesla teplota okolo 20 tak nic. Malinko jde teda něco slyšet z míst jak je startér, je to v době kdy motor naskočí a přestanu startérem točit, jako by mu jak se ohřeje něco vadilo v odskočení? Že by po těch několika startech drhnul pastorek?
- cr4sh3r87
- .
- Příspěvky: 559
- Registrován: 28.09.2008 14:21
- Bydliště: Přerov
Re: C-Max 2006 1,6 TDCi škubání po startu
Mi podobně drnčela trubka výfuku za katem (v místech pod motorem). Taky mi to dělalo jen za určité teploty, při určité teplotě motoru a podle toho jak moc auto dobíjelo, nebo chladila klima
3x jsem si myslel, že jsem to vyřešil, až jsem si naposledy vyrobil lepší držák výfuku.

Je:Ford Mondeo ST220, 05', BLACK PANTHER-RECARO RED INFRA
Je:Ford Focus 1,6 16V 02' - silver, tinted window, -40mm, 17Alu z ST170 - Kostitřas do špatného počasí
Bylo:Ford Focus mkII 1.6TDCi 80kw bez DPF, EGR off
Bylo:Ford Focus mkI 1.8 16V Wolf
Je:Ford Focus 1,6 16V 02' - silver, tinted window, -40mm, 17Alu z ST170 - Kostitřas do špatného počasí
Bylo:Ford Focus mkII 1.6TDCi 80kw bez DPF, EGR off
Bylo:Ford Focus mkI 1.8 16V Wolf
-
- Nováček
- Příspěvky: 80
- Registrován: 15.04.2012 11:34
Re: C-Max 2006 1,6 TDCi škubání po startu
Tohle je ale takový jakoby zvuk, když spadne řetěz z kola a porad šlapeš
odhaduju to na ten pastorek, že zůstává vyset občas když jsou pro to podmínky a unavim ho několika starty za sebou. Asi to nebudu řešit, teď se to vůbec neprojevuje a když jsem o tom mluvil s mechanikem tak na mě divně koukal co po něm vlastně chci když to nic nedělá.

-
- Nováček
- Příspěvky: 4
- Registrován: 11.06.2013 12:14
škubání motoru
ahoj
už cca rok se potýkám se škubáním za jízdy. Nemá to žáné pravidlo (otáčky atd.) Nikdo neví co s tím, bylo to už u 5 ti maníků, počítač neukazuje žádnou chybu, ( pouze nějaká vedlejší závada na čidlu spojky). Naopak to vyhodnocuje jako, že na vstřikách je větší tlak než by měl být. Filtr nový.
Měl bych dvě otázky - nemá někdo podobnou zkušenost , a - má tenhle motor podávací čerpadlo ?
vypadá to na mechanickou závadu na přívodu paliva , ale to už bylo také zkontrolované a žádná netěsnost atd.
jo a mám již 4 roky vykuchanej filtr pevných částic , a jezdilo to tři roky absolutně bez problémů.
Děkuji za případnou radu.
Přesunuto, upraven název vlákna. lucky.jack
už cca rok se potýkám se škubáním za jízdy. Nemá to žáné pravidlo (otáčky atd.) Nikdo neví co s tím, bylo to už u 5 ti maníků, počítač neukazuje žádnou chybu, ( pouze nějaká vedlejší závada na čidlu spojky). Naopak to vyhodnocuje jako, že na vstřikách je větší tlak než by měl být. Filtr nový.
Měl bych dvě otázky - nemá někdo podobnou zkušenost , a - má tenhle motor podávací čerpadlo ?
vypadá to na mechanickou závadu na přívodu paliva , ale to už bylo také zkontrolované a žádná netěsnost atd.
jo a mám již 4 roky vykuchanej filtr pevných částic , a jezdilo to tři roky absolutně bez problémů.
Děkuji za případnou radu.

Přesunuto, upraven název vlákna. lucky.jack
- phofy
- Moderátor
- Příspěvky: 9482
- Registrován: 23.07.2011 11:32
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: focus 1.6 TDCi 2007
Seš ve špatný sekci
kolísaj ti otáčky při studeným startu? Nemáš problém se startem? Nemáš takový kovový zvuk při rozjezdu?
To cukání je takový jako když tě někdo chytne za nárazník a pak pustí?

To cukání je takový jako když tě někdo chytne za nárazník a pak pustí?
- foki
- Admin
- Příspěvky: 19253
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: focus 1.6 TDCi 2007
podavaci cerpadlo v nadrzi neni .
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
-
- Nováček
- Příspěvky: 4
- Registrován: 11.06.2013 12:14
Re: focus 1.6 TDCi 2007
ahoj
omlouvám se za špatnou sekci i za zbytečné otázky, jsem zde zřídka a nějak moc se zde neorientuju .
Jinak díky za odpovědi a pro "phofyho" otáčky nikdy nekolísají, motor je krásně kulatej pořád,
nastartuju vždy napoprvé i v zime, a když např nepohlídám manželku tak i bez žhavení ,
žádnej kovovej zvuk jsme nikdo nezaregistrovali , hezky čistej stále i při rozjezdu
ano to cukání je jako když tě nekdo chytí za nárazník ( jako když někdo na půl sekundy zmáčke hadici s palivem)
pro fokiho
dovol mi ještě jednu debilní otázku, v nádrži čerpadlo není ok, ale není tam ještě před filtrem na vedení nějaké čerpadlo ? Prostě to vypadá jako kdyby si to "vyžíralo" palivo ještě před filtrem. Ted se to ještě zhoršilo a už to na volnoběh neudržím ani na 3000, zdechne to a pak musím počkat např 10 min než to nastartuju.
Díky za případné info
omlouvám se za špatnou sekci i za zbytečné otázky, jsem zde zřídka a nějak moc se zde neorientuju .

Jinak díky za odpovědi a pro "phofyho" otáčky nikdy nekolísají, motor je krásně kulatej pořád,
nastartuju vždy napoprvé i v zime, a když např nepohlídám manželku tak i bez žhavení ,
žádnej kovovej zvuk jsme nikdo nezaregistrovali , hezky čistej stále i při rozjezdu
ano to cukání je jako když tě nekdo chytí za nárazník ( jako když někdo na půl sekundy zmáčke hadici s palivem)
pro fokiho
dovol mi ještě jednu debilní otázku, v nádrži čerpadlo není ok, ale není tam ještě před filtrem na vedení nějaké čerpadlo ? Prostě to vypadá jako kdyby si to "vyžíralo" palivo ještě před filtrem. Ted se to ještě zhoršilo a už to na volnoběh neudržím ani na 3000, zdechne to a pak musím počkat např 10 min než to nastartuju.
Díky za případné info
- phofy
- Moderátor
- Příspěvky: 9482
- Registrován: 23.07.2011 11:32
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: focus 1.6 TDCi 2007
To vypadá na zanešenej palivový filtr, jakej si tam nechával dávat přímo origo?
- foki
- Admin
- Příspěvky: 19253
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: focus 1.6 TDCi 2007
jediné cerpadlo je na motoru .
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
- lucky.jack
- Test driver
- Příspěvky: 8448
- Registrován: 12.03.2011 21:18
- Bydliště: v Hradci Královým
Re: škubání motoru - focus 1.6 TDCi 2007
Bylo na na origo diagnostice nebo nějaký garážový diagnostiky? Čidlo na railu je OK, konektor pořádně zastrčenej a kabeláž v pořádku?
Focus III combi, 10/2011, 1.6 Ti-VCT 105 koníků
>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm
>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti