Cukání motoru a jiné..
- vita_k
- Člen klubu
- Příspěvky: 4025
- Registrován: 05.11.2010 17:55
- Bydliště: Brno a okoli
Re: Cukání motoru a jiné..
kdyz to bylo bez DPF, tak se mohlo zkusit "SW vypnout klapky". Ted uz to nejde.
proc je RJ nastavuje tak blbe vubec nechapu, delalo mi to taky a bylo to hodne neprijemne.
Jak vis, ze je podtlak dobre nastavovan?
proc je RJ nastavuje tak blbe vubec nechapu, delalo mi to taky a bylo to hodne neprijemne.
Jak vis, ze je podtlak dobre nastavovan?
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
-
- Nováček
- Příspěvky: 174
- Registrován: 16.02.2011 14:30
Re: Cukání motoru a jiné..
Podtlak funguje, kdyby nefungoval je problém i jinde.
Mám nějaký mezitypový motor, klapky u mě jsou elektrické, kdyby nedojely, tak by to mělo signalizovat na diagnostice né?.
Poslední šance, kterou chce mechanik vyzkoušet je výměna celé ŘJ(jestli, jak říkáš nedává zmatené pokyny). Jinak si už neví rady.........
Pak už to jedině hodit ze skály nebo na protiúčet....
Mám nějaký mezitypový motor, klapky u mě jsou elektrické, kdyby nedojely, tak by to mělo signalizovat na diagnostice né?.
Poslední šance, kterou chce mechanik vyzkoušet je výměna celé ŘJ(jestli, jak říkáš nedává zmatené pokyny). Jinak si už neví rady.........
Pak už to jedině hodit ze skály nebo na protiúčet....

Mondeo MKIV combi 2011, 2.0 TDCi 103 kW Titanium, průměr 6,1 l/100Km
Focus II combi 2008, 1.6 TDCi 80 kW (už zase s DPF), průměr 4,9 l/100Km
Focus I combi 2001, 1.8 TDCi 85 kW , průměr 5,6 l/100Km
Escort combi 1985
Focus II combi 2008, 1.6 TDCi 80 kW (už zase s DPF), průměr 4,9 l/100Km
Focus I combi 2001, 1.8 TDCi 85 kW , průměr 5,6 l/100Km
Escort combi 1985
- vita_k
- Člen klubu
- Příspěvky: 4025
- Registrován: 05.11.2010 17:55
- Bydliště: Brno a okoli
Re: Cukání motoru a jiné..
njn, tady uz i hovn* prestava smrdet.
Ja to odhaduji chybu a chybu jednotky tak 50/50. Aby auto cukalo jak splaseny a originalni SW nebyl schopen ani vyhodit chybu, tak to Bosh, nebo kdo tento system dodava, pekne zmrsil. Chteli mozna usetrit na diagnostickych schopnostech motoru a takto to dopadlo.
Ja to odhaduji chybu a chybu jednotky tak 50/50. Aby auto cukalo jak splaseny a originalni SW nebyl schopen ani vyhodit chybu, tak to Bosh, nebo kdo tento system dodava, pekne zmrsil. Chteli mozna usetrit na diagnostickych schopnostech motoru a takto to dopadlo.
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
-
- Nováček
- Příspěvky: 174
- Registrován: 16.02.2011 14:30
Re: Cukání motoru a jiné..
Jo originál SW vyhodil chybu přeplňování turba. Pak jsem dám kód chyby a text, nepamatuji si to přesně.
Klapky tomu nebrání....měnili se na zkoušku
DPF je nový a má ztrátu 80Pa
Vzduchový filtr nový
Váha vzduchu se také měnila.
Je možnost přicpaný výfuk....asi blbost co????
Statická regenerace na místě proběhne bez problémů....tzn. že to dělá jenom pod zátěží.
Klapky tomu nebrání....měnili se na zkoušku
DPF je nový a má ztrátu 80Pa
Vzduchový filtr nový
Váha vzduchu se také měnila.
Je možnost přicpaný výfuk....asi blbost co????
Statická regenerace na místě proběhne bez problémů....tzn. že to dělá jenom pod zátěží.
Mondeo MKIV combi 2011, 2.0 TDCi 103 kW Titanium, průměr 6,1 l/100Km
Focus II combi 2008, 1.6 TDCi 80 kW (už zase s DPF), průměr 4,9 l/100Km
Focus I combi 2001, 1.8 TDCi 85 kW , průměr 5,6 l/100Km
Escort combi 1985
Focus II combi 2008, 1.6 TDCi 80 kW (už zase s DPF), průměr 4,9 l/100Km
Focus I combi 2001, 1.8 TDCi 85 kW , průměr 5,6 l/100Km
Escort combi 1985
- vita_k
- Člen klubu
- Příspěvky: 4025
- Registrován: 05.11.2010 17:55
- Bydliště: Brno a okoli
Preplnovani je asi až důsledek než příčina, jak to cuka, tak to zvyšuje tlak v sání.
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
-
- Nováček
- Příspěvky: 174
- Registrován: 16.02.2011 14:30
Re: Cukání motoru a jiné..
Vypadá to jako když to nemá kam tlačit vzduch...splodiny.
Mondeo MKIV combi 2011, 2.0 TDCi 103 kW Titanium, průměr 6,1 l/100Km
Focus II combi 2008, 1.6 TDCi 80 kW (už zase s DPF), průměr 4,9 l/100Km
Focus I combi 2001, 1.8 TDCi 85 kW , průměr 5,6 l/100Km
Escort combi 1985
Focus II combi 2008, 1.6 TDCi 80 kW (už zase s DPF), průměr 4,9 l/100Km
Focus I combi 2001, 1.8 TDCi 85 kW , průměr 5,6 l/100Km
Escort combi 1985
-
- Nováček
- Příspěvky: 68
- Registrován: 04.04.2015 21:29
- Bydliště: Bytča
- Kontaktovat uživatele:
Re: Cukání motoru a jiné..
Ahojte, vie mi napísať niekto aký je normálny tlak na DPF? Ked mam spustenu diagnostiku tak mi to vychádza cca na 6 kPa pri 4000 ot/min. Na volnobeh 1,2kPa .
-
- Nováček
- Příspěvky: 174
- Registrován: 16.02.2011 14:30
Re: Cukání motoru a jiné..
Tak tady je ten chybový kód: P0234
Popis:Podmínky přeplňování turbodmychadle
během akcelerace zjištěn neočekávaně vysoký tlak přeplňování
Dal bych to jsem jako přílohu, ale nevím v jakém formátu, nic mi to nebere ani příponu doc.
Máte nějaké zkušenosti s tímto chybovým kódem prosím?
Popis:Podmínky přeplňování turbodmychadle
během akcelerace zjištěn neočekávaně vysoký tlak přeplňování
Dal bych to jsem jako přílohu, ale nevím v jakém formátu, nic mi to nebere ani příponu doc.
Máte nějaké zkušenosti s tímto chybovým kódem prosím?
Mondeo MKIV combi 2011, 2.0 TDCi 103 kW Titanium, průměr 6,1 l/100Km
Focus II combi 2008, 1.6 TDCi 80 kW (už zase s DPF), průměr 4,9 l/100Km
Focus I combi 2001, 1.8 TDCi 85 kW , průměr 5,6 l/100Km
Escort combi 1985
Focus II combi 2008, 1.6 TDCi 80 kW (už zase s DPF), průměr 4,9 l/100Km
Focus I combi 2001, 1.8 TDCi 85 kW , průměr 5,6 l/100Km
Escort combi 1985
- Andymaniac
- Junior
- Příspěvky: 480
- Registrován: 21.10.2011 10:42
- Bydliště: Praha 8
Re: Cukání motoru a jiné..
Nedavno jsem to tu psal, že se mi toto děje na oktávce. Jedná se nejspíš o zaseklý variabl na turbu.
Ford Focus II kombi po faceliftu (2008)
Motor: 1,8 TDCi
Výbava: GHIA
Motor: 1,8 TDCi
Výbava: GHIA
-
- Nováček
- Příspěvky: 174
- Registrován: 16.02.2011 14:30
Re: Cukání motoru a jiné..
Mám nový turbo odzkoušené(myslíš naklápění lopatek)....to by se nedělo jenom při regeneraci né?
Mondeo MKIV combi 2011, 2.0 TDCi 103 kW Titanium, průměr 6,1 l/100Km
Focus II combi 2008, 1.6 TDCi 80 kW (už zase s DPF), průměr 4,9 l/100Km
Focus I combi 2001, 1.8 TDCi 85 kW , průměr 5,6 l/100Km
Escort combi 1985
Focus II combi 2008, 1.6 TDCi 80 kW (už zase s DPF), průměr 4,9 l/100Km
Focus I combi 2001, 1.8 TDCi 85 kW , průměr 5,6 l/100Km
Escort combi 1985
- Komi
- Junior
- Příspěvky: 414
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Bratislava
Re: Cukání motoru a jiné..
skoda ze nemas merane hodnoty za jazdy - pri regeneracii jedno z opatreni RJ je vyznamne znizenie tlaku - napr idem po dialnici 120-130, tlak mam okolo 1,8-1,9, po nabehnuti regeneracie klesne cca k 1,2-1,3 predpokladam ze to stiha regulovat cez VGT
Focus II. kombi, Trend (A), 1,6TDCI 80kW 2006 , DPF vymeneny 2011, turbo 2009
-
- Nováček
- Příspěvky: 174
- Registrován: 16.02.2011 14:30
Re: Cukání motoru a jiné..
Mám měřené hodnoty(a dost hodnot) i za jízdy, ale je to v souboru BMP a nejde mi to vložit jako příloha....ani print scren mi nejde.
Mondeo MKIV combi 2011, 2.0 TDCi 103 kW Titanium, průměr 6,1 l/100Km
Focus II combi 2008, 1.6 TDCi 80 kW (už zase s DPF), průměr 4,9 l/100Km
Focus I combi 2001, 1.8 TDCi 85 kW , průměr 5,6 l/100Km
Escort combi 1985
Focus II combi 2008, 1.6 TDCi 80 kW (už zase s DPF), průměr 4,9 l/100Km
Focus I combi 2001, 1.8 TDCi 85 kW , průměr 5,6 l/100Km
Escort combi 1985
- lucky.jack
- Test driver
- Příspěvky: 8449
- Registrován: 12.03.2011 21:18
- Bydliště: v Hradci Královým
Re: Cukání motoru a jiné..
OT : dej to do formátu JPEG.
Focus III combi, 10/2011, 1.6 Ti-VCT 105 koníků
>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm
>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm
-
- Nováček
- Příspěvky: 174
- Registrován: 16.02.2011 14:30
Re: Cukání motoru a jiné..
Tak tady jsou přílohy měření a chybový kód.
Upozorňuji, že to dělá jenom při regeneraci, jinak auto jede naprosto v pohodě.
Kdo přijde na závadu má u mě lahvičku slivovice....taková motivačka
.
Jinak jsem vše popsal v minulých příspěvcích.
Upozorňuji, že to dělá jenom při regeneraci, jinak auto jede naprosto v pohodě.
Kdo přijde na závadu má u mě lahvičku slivovice....taková motivačka

Jinak jsem vše popsal v minulých příspěvcích.
Mondeo MKIV combi 2011, 2.0 TDCi 103 kW Titanium, průměr 6,1 l/100Km
Focus II combi 2008, 1.6 TDCi 80 kW (už zase s DPF), průměr 4,9 l/100Km
Focus I combi 2001, 1.8 TDCi 85 kW , průměr 5,6 l/100Km
Escort combi 1985
Focus II combi 2008, 1.6 TDCi 80 kW (už zase s DPF), průměr 4,9 l/100Km
Focus I combi 2001, 1.8 TDCi 85 kW , průměr 5,6 l/100Km
Escort combi 1985
- Komi
- Junior
- Příspěvky: 414
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Bratislava
Re: Cukání motoru a jiné..
ja tam akurát nevidim plniaci tlak u ktorého ti hlasi chybu...zle pozeram ?
Focus II. kombi, Trend (A), 1,6TDCI 80kW 2006 , DPF vymeneny 2011, turbo 2009
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů