Cukání motoru a jiné..

Odpovědět
Uživatelský avatar
vita_k
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 4025
Registrován: 05.11.2010 17:55
Bydliště: Brno a okoli

Re: Cukání motoru a jiné..

Příspěvek od vita_k » 16.06.2016 09:36

kdyz to bylo bez DPF, tak se mohlo zkusit "SW vypnout klapky". Ted uz to nejde.

proc je RJ nastavuje tak blbe vubec nechapu, delalo mi to taky a bylo to hodne neprijemne.

Jak vis, ze je podtlak dobre nastavovan?
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw

pepé
Nováček
Nováček
Příspěvky: 174
Registrován: 16.02.2011 14:30

Re: Cukání motoru a jiné..

Příspěvek od pepé » 16.06.2016 11:17

Podtlak funguje, kdyby nefungoval je problém i jinde.
Mám nějaký mezitypový motor, klapky u mě jsou elektrické, kdyby nedojely, tak by to mělo signalizovat na diagnostice né?.
Poslední šance, kterou chce mechanik vyzkoušet je výměna celé ŘJ(jestli, jak říkáš nedává zmatené pokyny). Jinak si už neví rady.........
Pak už to jedině hodit ze skály nebo na protiúčet.... :(
Mondeo MKIV combi 2011, 2.0 TDCi 103 kW Titanium, průměr 6,1 l/100Km
Focus II combi 2008, 1.6 TDCi 80 kW (už zase s DPF), průměr 4,9 l/100Km
Focus I combi 2001, 1.8 TDCi 85 kW , průměr 5,6 l/100Km
Escort combi 1985

Uživatelský avatar
vita_k
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 4025
Registrován: 05.11.2010 17:55
Bydliště: Brno a okoli

Re: Cukání motoru a jiné..

Příspěvek od vita_k » 16.06.2016 15:15

njn, tady uz i hovn* prestava smrdet.
Ja to odhaduji chybu a chybu jednotky tak 50/50. Aby auto cukalo jak splaseny a originalni SW nebyl schopen ani vyhodit chybu, tak to Bosh, nebo kdo tento system dodava, pekne zmrsil. Chteli mozna usetrit na diagnostickych schopnostech motoru a takto to dopadlo.
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw

pepé
Nováček
Nováček
Příspěvky: 174
Registrován: 16.02.2011 14:30

Re: Cukání motoru a jiné..

Příspěvek od pepé » 17.06.2016 09:45

Jo originál SW vyhodil chybu přeplňování turba. Pak jsem dám kód chyby a text, nepamatuji si to přesně.
Klapky tomu nebrání....měnili se na zkoušku
DPF je nový a má ztrátu 80Pa
Vzduchový filtr nový
Váha vzduchu se také měnila.
Je možnost přicpaný výfuk....asi blbost co????
Statická regenerace na místě proběhne bez problémů....tzn. že to dělá jenom pod zátěží.
Mondeo MKIV combi 2011, 2.0 TDCi 103 kW Titanium, průměr 6,1 l/100Km
Focus II combi 2008, 1.6 TDCi 80 kW (už zase s DPF), průměr 4,9 l/100Km
Focus I combi 2001, 1.8 TDCi 85 kW , průměr 5,6 l/100Km
Escort combi 1985

Uživatelský avatar
vita_k
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 4025
Registrován: 05.11.2010 17:55
Bydliště: Brno a okoli

Příspěvek od vita_k » 17.06.2016 10:27

Preplnovani je asi až důsledek než příčina, jak to cuka, tak to zvyšuje tlak v sání.
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw

pepé
Nováček
Nováček
Příspěvky: 174
Registrován: 16.02.2011 14:30

Re: Cukání motoru a jiné..

Příspěvek od pepé » 17.06.2016 12:23

Vypadá to jako když to nemá kam tlačit vzduch...splodiny.
Mondeo MKIV combi 2011, 2.0 TDCi 103 kW Titanium, průměr 6,1 l/100Km
Focus II combi 2008, 1.6 TDCi 80 kW (už zase s DPF), průměr 4,9 l/100Km
Focus I combi 2001, 1.8 TDCi 85 kW , průměr 5,6 l/100Km
Escort combi 1985

oniko
Nováček
Nováček
Příspěvky: 68
Registrován: 04.04.2015 21:29
Bydliště: Bytča
Kontaktovat uživatele:

Re: Cukání motoru a jiné..

Příspěvek od oniko » 20.06.2016 21:14

Ahojte, vie mi napísať niekto aký je normálny tlak na DPF? Ked mam spustenu diagnostiku tak mi to vychádza cca na 6 kPa pri 4000 ot/min. Na volnobeh 1,2kPa .

pepé
Nováček
Nováček
Příspěvky: 174
Registrován: 16.02.2011 14:30

Re: Cukání motoru a jiné..

Příspěvek od pepé » 22.06.2016 08:41

Tak tady je ten chybový kód: P0234
Popis:Podmínky přeplňování turbodmychadle
během akcelerace zjištěn neočekávaně vysoký tlak přeplňování
Dal bych to jsem jako přílohu, ale nevím v jakém formátu, nic mi to nebere ani příponu doc.
Máte nějaké zkušenosti s tímto chybovým kódem prosím?
Mondeo MKIV combi 2011, 2.0 TDCi 103 kW Titanium, průměr 6,1 l/100Km
Focus II combi 2008, 1.6 TDCi 80 kW (už zase s DPF), průměr 4,9 l/100Km
Focus I combi 2001, 1.8 TDCi 85 kW , průměr 5,6 l/100Km
Escort combi 1985

Uživatelský avatar
Andymaniac
Junior
Junior
Příspěvky: 480
Registrován: 21.10.2011 10:42
Bydliště: Praha 8

Re: Cukání motoru a jiné..

Příspěvek od Andymaniac » 22.06.2016 08:46

Nedavno jsem to tu psal, že se mi toto děje na oktávce. Jedná se nejspíš o zaseklý variabl na turbu.
Ford Focus II kombi po faceliftu (2008)
Motor: 1,8 TDCi
Výbava: GHIA

pepé
Nováček
Nováček
Příspěvky: 174
Registrován: 16.02.2011 14:30

Re: Cukání motoru a jiné..

Příspěvek od pepé » 22.06.2016 09:35

Mám nový turbo odzkoušené(myslíš naklápění lopatek)....to by se nedělo jenom při regeneraci né?
Mondeo MKIV combi 2011, 2.0 TDCi 103 kW Titanium, průměr 6,1 l/100Km
Focus II combi 2008, 1.6 TDCi 80 kW (už zase s DPF), průměr 4,9 l/100Km
Focus I combi 2001, 1.8 TDCi 85 kW , průměr 5,6 l/100Km
Escort combi 1985

Uživatelský avatar
Komi
Junior
Junior
Příspěvky: 414
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Bratislava

Re: Cukání motoru a jiné..

Příspěvek od Komi » 23.06.2016 08:03

skoda ze nemas merane hodnoty za jazdy - pri regeneracii jedno z opatreni RJ je vyznamne znizenie tlaku - napr idem po dialnici 120-130, tlak mam okolo 1,8-1,9, po nabehnuti regeneracie klesne cca k 1,2-1,3 predpokladam ze to stiha regulovat cez VGT
Focus II. kombi, Trend (A), 1,6TDCI 80kW 2006 , DPF vymeneny 2011, turbo 2009

pepé
Nováček
Nováček
Příspěvky: 174
Registrován: 16.02.2011 14:30

Re: Cukání motoru a jiné..

Příspěvek od pepé » 23.06.2016 08:30

Mám měřené hodnoty(a dost hodnot) i za jízdy, ale je to v souboru BMP a nejde mi to vložit jako příloha....ani print scren mi nejde.
Mondeo MKIV combi 2011, 2.0 TDCi 103 kW Titanium, průměr 6,1 l/100Km
Focus II combi 2008, 1.6 TDCi 80 kW (už zase s DPF), průměr 4,9 l/100Km
Focus I combi 2001, 1.8 TDCi 85 kW , průměr 5,6 l/100Km
Escort combi 1985

Uživatelský avatar
lucky.jack
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8449
Registrován: 12.03.2011 21:18
Bydliště: v Hradci Královým

Re: Cukání motoru a jiné..

Příspěvek od lucky.jack » 23.06.2016 08:38

OT : dej to do formátu JPEG.
Focus III combi, 10/2011, 1.6 Ti-VCT 105 koníků

>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm

pepé
Nováček
Nováček
Příspěvky: 174
Registrován: 16.02.2011 14:30

Re: Cukání motoru a jiné..

Příspěvek od pepé » 23.06.2016 09:04

Tak tady jsou přílohy měření a chybový kód.
Upozorňuji, že to dělá jenom při regeneraci, jinak auto jede naprosto v pohodě.
Kdo přijde na závadu má u mě lahvičku slivovice....taková motivačka :beer: .
Jinak jsem vše popsal v minulých příspěvcích.
Přílohy
chyba diagnostika.jpg
měřené honoty 1.jpg
měřené hodnoty.jpg
Mondeo MKIV combi 2011, 2.0 TDCi 103 kW Titanium, průměr 6,1 l/100Km
Focus II combi 2008, 1.6 TDCi 80 kW (už zase s DPF), průměr 4,9 l/100Km
Focus I combi 2001, 1.8 TDCi 85 kW , průměr 5,6 l/100Km
Escort combi 1985

Uživatelský avatar
Komi
Junior
Junior
Příspěvky: 414
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Bratislava

Re: Cukání motoru a jiné..

Příspěvek od Komi » 24.06.2016 08:43

ja tam akurát nevidim plniaci tlak u ktorého ti hlasi chybu...zle pozeram ?
Focus II. kombi, Trend (A), 1,6TDCI 80kW 2006 , DPF vymeneny 2011, turbo 2009

Odpovědět

Zpět na „Focus - naftové 2004 - 2011“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů