Stránka 5 z 5

Re: Výměna stabilizační tyčky

Napsal: 12.05.2025 18:58
od vladka1
Tak FAG taky nebrat - 30kkm a vytlučený horní i dolní kloub. Originál kosti co byly na autě z prvovýroby vydržely 250kkm a chcíply na sundavání při výměně nápravnice.
Demontáž - kdo rovnou neže flexou, takdůležitý je dobře očistit volný závit od rzi (projet pilníkem nebo závitníkem), pak to jde lehce. Jinak se matka povolí a hned pak blokne o rez v závitu a začne se protáčet šroub. Pokud je vyrezlej 6HR pro inbus, tak šroub sedá přidržet sikovkama. Šroub přidrží i nepruženej stabilizátor když je zvedlý jen jedno kolo. Pro montáž si to pak přizvedávám panenkou, ne za rameno ale za kotouč (přitaženej matkama k náboji a proti otáčení bloklej šroubovákem zapíchlým skrz třmen do větracího otvoru).