Jen pro ty, co mají DPF vykuchané

Odpovědět
Uživatelský avatar
Dav
Nováček
Nováček
Příspěvky: 153
Registrován: 20.08.2009 07:23
Bydliště: Ostrava

Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ

Příspěvek od Dav » 10.01.2011 20:46

Emise me cekaji v kvetnu, takze jsem nebyl, ale nemam strach, ze bych neprosel :wink:
Eolys se nadale vstrikne do nadrze i po odstraneni DPF, muzes si do te nadrzky nalit treba vif nebo naftu. Pokud se ti nadrzka vycerpa a cerpadelko pojede na sucho, tak se zadre a nebude davkovat nic. To davkovani se spusti pri kazdem tankovani, je to tak nastaveno v RJ a softwarove to upravit nejde.
Toto mi bylo zdeleno pri odstranovani Dpf ve fapoff.
Ford Focus III FL kombi, Titanium, 1,5TDCi 88KW r.v. 5/2016 Obrázek
Byl Ford Focus II kombi, 1,6 TDCi 80KW, r.v.12/2005, Obrázek

Uživatelský avatar
pavel28
Junior
Junior
Příspěvky: 447
Registrován: 10.09.2009 21:55
Bydliště: Jižní Morava

Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ

Příspěvek od pavel28 » 10.01.2011 22:29

Dav píše:Emise me cekaji v kvetnu, takze jsem nebyl, ale nemam strach, ze bych neprosel :wink:
Eolys se nadale vstrikne do nadrze i po odstraneni DPF, muzes si do te nadrzky nalit treba vif nebo naftu. Pokud se ti nadrzka vycerpa a cerpadelko pojede na sucho, tak se zadre a nebude davkovat nic. To davkovani se spusti pri kazdem tankovani, je to tak nastaveno v RJ a softwarove to upravit nejde.
Toto mi bylo zdeleno pri odstranovani Dpf ve fapoff.
Tak tohle mě poslali s FAPOOF
Co se tyka aditiv tak ty se nedolévají jelikož tam uz na nic nejsou. I když je nádobka zcela prazdna tak nedojde k zadnemu omezeni vykonu a ani k rozsviceni diagn. Kontrolky. Pracuje je to na bazi softwaroweho pocitadla kdy softwaru reknete ze je nádobka naplnena a on tomu proste veri i když je fyzicky prazdna. To se samozrejme bavime o vasem aute a modelu, protože na jinych autech je to jinak.
Tak kdo má tet pravdu???!!! :irre: :nixw: :nixw:
Naposledy upravil(a) pavel28 dne 11.01.2011 18:20, celkem upraveno 3 x.
Ford C-Max rv.12.2006 1.6 TDCi-DPF 80kw.Ghia už bez DPF
Škoda Octavia combi SLXi 1.6-74KW.rv.1999
Škoda Felicia combi GLXi 1.3-50KW.rv.1997
Honda Civic LXi 1.6-83KW.rv.1992
Lada Žiguli 1.3 rv.1975
Škoda 100LX rv.1973

Uživatelský avatar
Sobull
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1393
Registrován: 24.08.2009 18:09
Bydliště: Polička

Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ

Příspěvek od Sobull » 11.01.2011 06:14

To si přece neodporuje...
FFII kombi 2,0TDCI, 2006

Uživatelský avatar
pavel28
Junior
Junior
Příspěvky: 447
Registrován: 10.09.2009 21:55
Bydliště: Jižní Morava

Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ

Příspěvek od pavel28 » 11.01.2011 18:21

Omlouvám se,ale asi si sedím na vedení HOP-HOP-- :lol: Mě osobně řekli,že žádné dávkování z nádržky na aditiva po natankování už neprobíhá. :nixw: a ani žádná regenerace.Tak už jsem z toho magor. :irre: :irre:
Ford C-Max rv.12.2006 1.6 TDCi-DPF 80kw.Ghia už bez DPF
Škoda Octavia combi SLXi 1.6-74KW.rv.1999
Škoda Felicia combi GLXi 1.3-50KW.rv.1997
Honda Civic LXi 1.6-83KW.rv.1992
Lada Žiguli 1.3 rv.1975
Škoda 100LX rv.1973

Uživatelský avatar
Dav
Nováček
Nováček
Příspěvky: 153
Registrován: 20.08.2009 07:23
Bydliště: Ostrava

Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ

Příspěvek od Dav » 11.01.2011 20:38

No pred rokem mi primo majitel rek, ze davkovani aditiva stale probiha, ale aditivum tam je na nic, takze tammuzu nalit klidne naftu nebo vif. Jinak samozrejme plati, ze davkovani aditiva je vec softwarova, odviji se od poctu tankovani. RJ si pamatuje kolikrat a kolik aditiva davkovala, pak se rozsviti kontrolka o nedostatku aditiva. Staci bez doliti jen reset pres IDS a funguje se dal.
Je mozne, ze se jim podarilo softwarove odstranit i tento problem. Ale v kazdem pripade neni nijak zasadni, jestli to davkuje nebo ne 8)
Ford Focus III FL kombi, Titanium, 1,5TDCi 88KW r.v. 5/2016 Obrázek
Byl Ford Focus II kombi, 1,6 TDCi 80KW, r.v.12/2005, Obrázek

Uživatelský avatar
Perna_81
Nováček
Nováček
Příspěvky: 112
Registrován: 02.02.2008 03:18
Kontaktovat uživatele:

Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ

Příspěvek od Perna_81 » 23.02.2011 19:43

Tak nejspíš moje "černá můra" DPF půjde taky ven..
Jak to tak tady pročítám, je hlavně potřeba vybrat někoho, kdo tu úpravu udělá opravdu odborně a poradí si s veškerými "zákoutími" sw pro řízení regenerace :idea:

Většina z vás je víceméně spokojena s rozhodnutím vyndat DPF. Jen škoda, že to bude na místě trochu víc smrdět. Prostě to v těch letech ještě neměli tak vychytané, tak na to nechci doplácet. Stejně více jak 95% aut s diesely filtr nemá a na světě je takových různých ohnisek znečištění ovzduší (Indie, Čína, ..), že si tady v Evropě můžeme "hrát" na ekology jak chceme :!: ..a stejně to v globálním měřítku bude směšné :irre:

Je tady někdo, kdo zkoušel i opačnou cestu? Vrátit se po demontáži DPF zpátky k provozu s ním? Myslím, že po příslušných zásazích směrem "zpátky" by to nemusel být problém, ne :?:

Chtěl bych využít služeb této firmy http://www.chiptuner.cz/ a udělat vše najednou - chiptuning i vyndání DPF. Sice nemají "brzdu" k ověření výkonové křivky, ale to by nemuselo být až tak úplně nutné. Má s nimi někdo zkušenosti a jaké? Díky :)
Perňa#81
FORD FOCUS II 2.0 TDCi Sport S 113kW (06/2007) - DPF off Galerie Obrázek
FORD FOCUS II 1.6 TiVCT Sport 85kW (11/2004) - byl Galerie
KTM RC8-R (2009) 128kW - závodní pro třídu Superbike Galerie

Uživatelský avatar
Giggo
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1215
Registrován: 06.02.2011 09:43
Bydliště: Praha

Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ

Příspěvek od Giggo » 25.02.2011 10:38

Vy co už ste vyndávali DPF v kolika km ste to dělali? Já s ním zatím problém nemám. Podle diagnostiky je stále ještě celkem OK, takže prozatím to neplánuju, ale jednou to přijít musí. Jináč mám 108 tis km.

OT: V12
V jednom příspěvku si popisoval, že jezdíš sanitkou. O co přesně šlo? Všiml sem si toho zvuku teď u sebe v autě taky především na 2 a 3 z počátku záběru turba slyším zvuk jak, kdyby jela sanitka a z počátku jsem se rozhlížel i po okolí.
Samozřejmě, že mě napadlo co je špatně na turbu a bohužel prozatím nebyla možnost to čeknout. Auto mám cca. měsíc takže ani olej a případnej úbytek prozatím nemám odpozorovanej.
Mondik IV. 2011 2.0 TDCi 120kW
dříve FoFo II. 2006 1.6 TDCi 80kW@106kW

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ

Příspěvek od V12 » 25.02.2011 16:44

Pisal som o tom uz viackrat a na viacerych miestach, takze uz budem velmi strucny :
Turbo vydavalo tiche no zretelne zvuky v style hiiiuuu. Skoncilo to jeho vymenou.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Uživatelský avatar
vita_k
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 4025
Registrován: 05.11.2010 17:55
Bydliště: Brno a okoli

Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ

Příspěvek od vita_k » 31.03.2011 11:56

To wilder a pavel:

Nejake novinky ohledne toho cukání? máme všichni stejné symptomy. Já mám furt podezření na regenerace. Zkusim to potvrdit na 100 % jestli mi přijde z číny diagnostika, v ECU je totiz udaj o kilometrech od poslední regenerace. Ono to začne víc žrát kvůli tomu aby si to zvýšilo teplotu a pak se to snazí regenerovat neco, co tam není. Pán z fapoff mi to v podstate potvrdil, že to může být regeneracemi, rikal, že to může být nekdy špatnym čidlem. Fapoff se mi zatim s novým FW pro ECU neozývá, ale říkali, že to testovali.

Jaké to má u vás intervaly? u mě přes 200-350cca. diky
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw

Uživatelský avatar
wilder01
Junior
Junior
Příspěvky: 491
Registrován: 07.06.2009 22:24
Bydliště: Trnava

Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ

Příspěvek od wilder01 » 31.03.2011 12:24

Ja mam taktiez podozrenie na pricinu tohto javu v regeneraciach. Na diagnostike som zatial nebol takze to neviem potvrdit. Dnes som objednal cez ebay z Ciny tak uvidim co zistim ked dorazi.
Interval cukania odsledovany nemam, u mna je to dost problem odsledovat. Na okreske mi to necuklo nikdy a na dialnice sa dostavam skor sporadicky. Pri poslednej ceste to bolo bez problemov a to som skusal zrychlovat nad 160 pomerne casto a sledoval reakcie na plyn.. ale cuknutie ani raz.

Po tom co som kupil manzelke auto a po meste jazdime vacsinou nim + do roboty v tomto pocasi chodim aj peso mi klesol najazd na Focuse na zhruba 500-700 km mesacne. Pri servisnom intervale raz za rok budem menit olej po menej ako 10 000 km :).
Ford Focus Turnier 2, 1.6 Tdci 80 kW DPF
Moj strieborny sip: https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 97&t=16058
Fiat Punto 188 1,2 8V 44kW

Obrázek

Uživatelský avatar
Sobull
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1393
Registrován: 24.08.2009 18:09
Bydliště: Polička

Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ

Příspěvek od Sobull » 31.03.2011 12:54

Pak dejte vědět, kde to v te diagnostice najdete. ja jsem tam nic takového neviděl (je ale pravda, že sem to nehledal).
FFII kombi 2,0TDCI, 2006

Uživatelský avatar
pavel28
Junior
Junior
Příspěvky: 447
Registrován: 10.09.2009 21:55
Bydliště: Jižní Morava

Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ

Příspěvek od pavel28 » 31.03.2011 20:40

vita_k píše:To wilder a pavel:

Nejake novinky ohledne toho cukání? máme všichni stejné symptomy. Já mám furt podezření na regenerace. Zkusim to potvrdit na 100 % jestli mi přijde z číny diagnostika, v ECU je totiz udaj o kilometrech od poslední regenerace. Ono to začne víc žrát kvůli tomu aby si to zvýšilo teplotu a pak se to snazí regenerovat neco, co tam není. Pán z fapoff mi to v podstate potvrdil, že to může být regeneracemi, rikal, že to může být nekdy špatnym čidlem. Fapoff se mi zatim s novým FW pro ECU neozývá, ale říkali, že to testovali.

Jaké to má u vás intervaly? u mě přes 200-350cca. diky
Můj interval je různý,nekdy kolem 300km. a někdy zase třeba ujedu 700km. a nic. :nixw:
Ford C-Max rv.12.2006 1.6 TDCi-DPF 80kw.Ghia už bez DPF
Škoda Octavia combi SLXi 1.6-74KW.rv.1999
Škoda Felicia combi GLXi 1.3-50KW.rv.1997
Honda Civic LXi 1.6-83KW.rv.1992
Lada Žiguli 1.3 rv.1975
Škoda 100LX rv.1973

kouki123
Nováček
Nováček
Příspěvky: 108
Registrován: 03.03.2010 20:14
Bydliště: Bystřice nad Pernštejnem
Kontaktovat uživatele:

Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ

Příspěvek od kouki123 » 08.04.2011 18:36

Cau chtěl bych poradit i se zeptat jsem obědnanej na odstranění DPF a zároveň výměnu oleje a doporučily mě že bych mě přejít na jiný olej místo 5W 30 na plnou syntetiku ale ještě musím zjistit to označení. Ještě se chci zeptat ty jste přešly na jiný olej při odstranění DPF na jiný olej?
Budou mě to dělat ve Fappof bystřice

Uživatelský avatar
pavel28
Junior
Junior
Příspěvky: 447
Registrován: 10.09.2009 21:55
Bydliště: Jižní Morava

Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ

Příspěvek od pavel28 » 08.04.2011 20:02

kouki123 píše:Cau chtěl bych poradit i se zeptat jsem obědnanej na odstranění DPF a zároveň výměnu oleje a doporučily mě že bych mě přejít na jiný olej místo 5W 30 na plnou syntetiku ale ještě musím zjistit to označení. Ještě se chci zeptat ty jste přešly na jiný olej při odstranění DPF na jiný olej?
Budou mě to dělat ve Fappof bystřice
Olej dávám zatím furt stejný 5W 30 Ford formul.Tuhle informaci mě řekli taky,ale zatím nevím,jaký olej bych tam tady měl dát.A už vůbec,proč bych to měl měnit. :nixw:
Ford C-Max rv.12.2006 1.6 TDCi-DPF 80kw.Ghia už bez DPF
Škoda Octavia combi SLXi 1.6-74KW.rv.1999
Škoda Felicia combi GLXi 1.3-50KW.rv.1997
Honda Civic LXi 1.6-83KW.rv.1992
Lada Žiguli 1.3 rv.1975
Škoda 100LX rv.1973

Uživatelský avatar
wilder01
Junior
Junior
Příspěvky: 491
Registrován: 07.06.2009 22:24
Bydliště: Trnava

Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ

Příspěvek od wilder01 » 09.04.2011 10:49

ja som presiel na TOTAL QUARTZ 9000 5W-40, pretoze je to olej ktory tam dava vyrobca motora - PSA.
Ford Focus Turnier 2, 1.6 Tdci 80 kW DPF
Moj strieborny sip: https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 97&t=16058
Fiat Punto 188 1,2 8V 44kW

Obrázek

Odpovědět

Zpět na „DPF a vše okolo“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host