Stránka 5 z 6

Re: Znizovanie / znizovani hmotnosti

Napsal: 10.06.2009 00:30
od bee
Tak som mrkol na zadne sedacky, je to tam natvrdo priskrutkovane THORX skrutkami - sadu s nadstavcami nemam takze to vzdavam. Ako radia aj na Fastturn-e vyhodim len to co netreba srobovakom riesit (somarinky z odkladacich priestorov, dojazdovku, polku paliva z nadrze)

Re: Znizovanie / znizovani hmotnosti

Napsal: 10.06.2009 01:10
od TripleJay
Ja som sa rozhodol ze nebudem vyhadzovat nic, max. tak rezervu ak ju bude kde nehat vobec. Chcem si zajazdit v pohodicke, bez atakovania rekordikov, asi ako jediny nemam ani struny a mam seriove 16" balony a tazky diesel k tomu, takze sa skor pasujem za rolu safetycar :mrgreen: Ale tesim sa ;)

Re: Znizovanie / znizovani hmotnosti

Napsal: 10.06.2009 07:48
od Anndy
Za to sa ti autíčko aj podakuje.

Re: Znizovanie / znizovani hmotnosti

Napsal: 10.06.2009 10:27
od vcedula
tie sedadla som pozeral aj ja a tiez som to vzdal. Predpokladal som, ze to bude easy, nieco potiahnes, otocis a je to vonku.
A kedze zadne su problem, tak sa neoplati riesit ani to predne :oops:
Takze podobne ako vy: rezerva, chujoviny, manzelka a to staci :)

Re: Znizovanie / znizovani hmotnosti

Napsal: 25.06.2009 20:48
od munch
jestli je to tu ještě aktivní tak mám taky pár rad

1. laminatova kapota předni cca 3-4kg a zadní 3-4kg
2. určitě zadni sedačky koupit torx 50 v baumaxu a odskrutkovat (tech sroubu je tam ale docela dost a nektery blbě přistupný)
3. magneziový disky
4. sundat podbehy
5. odlehčena zpetna zrcatka F1
6. sportovni volant

myslim že tyhle upravy si muže udelat každý sám doma na koleni

no a dál třeba laminatový dveře, blatniky, vykuchani airbagu atd ale to už jsou složitější upravy a ne zrovna legální

Re: Znizovanie / znizovani hmotnosti

Napsal: 25.06.2009 21:05
od risomas
preco by maly byt laminatove blatniky nelegalne ked ich maju niektore auta serovo z plastu. rovnako airbagy,polka starych aut ich ma nefunkcne a nie su povinne v aute (iba vyrobcovia ich musia montovat od nejakeho roku).

Re: Znizovanie / znizovani hmotnosti

Napsal: 26.06.2009 10:36
od misoo
zabudol si na kvanta odhlucnovacich hmot a komplet tapacirung interieru. tiez to neni nutnost :)

Re: Znizovanie / znizovani hmotnosti

Napsal: 26.06.2009 11:05
od munch
misoo to už tu někdo zminoval tak sem to nechtěl opakovat :)

risomas
skoro sis na to sám odpověděl když to nemáš laminátové z výroby tak je takova uprava nelegální

co se týče airbagů tak když je máš napsaný ve výbavě vozidla tak je tam mít musíš, ve fordu mi řekli že posílaj lidi do háje i stim když chtej dočasně odpojit airbag kvuli dítěti na předni sedačce, nehledě na to co pak budeš vysvetlovat pojištovně a policii když se ti zraní spolujezdec a ty jim řekneš že si tam ten airbag neměl a od výroby tam bejt má, tohodle se bojim asi nejvíc (ale možná že mě jen lakovali)

jinak jsem tu někde zahlédl něco o nerovnoměrnym rozložení hmotnosti, u fíka je to problém už od výroby, je o hodně težší na předku (aspon u mého tdci) a po odlehčení se to ještě znásobí ale od toho tu máme přeci zadní přítlačné křídlo :!: které dávkuje přítlak úměrně zvyšující se rychlosti ( jsou to desítky a stovky kg )

Re: Znizovanie / znizovani hmotnosti

Napsal: 26.06.2009 13:44
od Marťas
Kridlo ti jen tlaci zadek dolu, aby byl stabilni. Jde to primou umerou k rychlosti - cim rychleji, tim vetsi pritlak. A taky ne kazde kridlo z burzy, koupit kvalitni funkcni kridlo a dobre ho nastavit je celkem alchymie :!:. Dobre rozlozeni vahy je potreba v zatackach, kde stejne vetsinou rychle nejedes. Kazdopadne kridlem rozlozeni hmotnosti neovlivnis :!:.

Re: Znizovanie / znizovani hmotnosti

Napsal: 26.06.2009 15:57
od TripleJay
Sorry ale tieto kridelka akoby ti dali nejaky pritlak, to skor brzdia...
Spravit funkcne kridlo je riadna makacka ako pise Martas, stovky hodin v aero tunely a verim tomu ze ziadne stock kridlo fordovo tunel nevidelo (mozno to maxi co bolo na starom escort cosworth). Dnes je skor trend vytvarat pritlak zadnym difuzorom. Neviem ako u RS noveho, ale napr. na Cliu Sport robi ten difuzor nad 120km/hod cca 80kg pritlak... Stovky kg v ziadnom pripade nedosiahnes, mozno na race autach a v rychlosti okolo 200km/h.

Re: Znizovanie / znizovani hmotnosti

Napsal: 26.06.2009 21:13
od munch
TripleJay samozřejmě máš pravdu, tyhle křidélka jsou jen estetického charakteru :) špatně jsem to napsal z toho to vyznělo jako že tu máme ty stock křídla , tak jsem to samozřejmě nemyslel ale např toto http://www.focus-gallery.de/images/cars ... /Bild3.jpg ty wrc křídla určitě funkční a odladěné jsou
Dobre rozlozeni vahy je potreba v zatackach, kde stejne vetsinou rychle nejedes
stim souhlasim, ale to by musel bejt dobrej extrém, aby si při pomalý rychlosti roztočil takovýhle auto(za sucha), to snad ani nemuže bejt vyčítáno rozložení hmotnosti, spíš jezdececká chyba
(vim o čem mluvim mám tdci, těžši předek už bejt nemuže)

každopádně rozložení hmotnosti pozlobí i v rychlejch zatáčkách levá pravá a auto je nestabilní ustřelí prdel a je zle, proto sem zminoval to přítlačný křídlo ale samozřejmě je to jen jedna z mnoha vychytávek jsou toho mraky který by měli bejt všechny sladěný o tom se tu nechci bavit to by sme tu byli ještě zejtra

Re: Znizovanie / znizovani hmotnosti

Napsal: 26.06.2009 21:18
od TripleJay
njn, to WRC kridlo je ina vec, to uz vidis podla jeho obrovskej plochy :idea:
Ale na kazdy den, hanbil by som sa to mat na zadku :roll:

Re: Znizovanie / znizovani hmotnosti

Napsal: 26.06.2009 21:19
od munch
TripleJay hold v rally už se na estetiku tolik nehledí od toho tu máme tie naše kšilty :D

Re: Znizovanie / znizovani hmotnosti

Napsal: 27.06.2009 00:46
od Marťas
WRC kridlo z kompozitu je....celkem drahe :roll:, videl jsem ho kolem 22.000kc na novejsi model (http://www.tomuli.cz/). Pokud tam vubec pocitis nejaky rozdil, tak stejne se to za ty penize nevyplati. Taky se mi uz povedly hodiny na suche ceste :oops: a vsadim se, ze ani WRC kridlo by mi nepomohlo :lol:. Pokud chces auto ciste na zabavu a chces super rozlozeni hmotnosti - prodej Focus a kup MX-5 :twisted:

Re: Znizovanie / znizovani hmotnosti

Napsal: 27.06.2009 12:42
od misoo
niekto ale uz neviem kto mi nedavno spominal, ze jazdil MX-5 a oproti focusu je to makke a naklana sa to. takze pocit zo sportovosti je tatam, vraj focus je lepsia motokara ako MX-5 !! 8O