1,6TDCI - podfouknuty vstrik
-
- Nováček
- Příspěvky: 52
- Registrován: 18.04.2009 13:10
- Bydliště: Kojetín
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1,6TDCI - podfouknuty vstrik
Právě jsem se někde dočetl,že se vytaha závit. Nicméně příčina nalezena. Praskla membrána v odlučovací oleje a plyval tama olej na 4. vstřikovač,proto byl neustále mastný. Nyní budu pozorovat,zda vstřik těsní. Byl jsem pro stefty ve Fordu a tam říkal,že neustále drží stefty skladem a servisaci je berou často.
Byl: Ford Focus Turnier 1.8 16V/85kW r.v.2000
Ford Focus 3dv 1.8 16V/85kw r.v.1999
Je: Ford Focus combi 1.8 16V/85kw r.v. 1999
Ford Focus 5dv 1.8 16V/85kw r.v.1999
Ford Focus Turnier 1.6tdci 80kw r.v.2008
Ford Focus 3dv 1.8 16V/85kw r.v.1999
Je: Ford Focus combi 1.8 16V/85kw r.v. 1999
Ford Focus 5dv 1.8 16V/85kw r.v.1999
Ford Focus Turnier 1.6tdci 80kw r.v.2008
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 13485
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: 1,6TDCI - podfouknuty vstrik
Natahuju sa po celej dlzke. Potom ked dotahujes vstrek (ma sa pri kazdej vymenr oleja), tak stredova cast steftu trci hlboko do valceka.
Zaroven s tym treba menit aj plastove kolecko na drieku vstreku.
Stefty treba menit aj pri zhadzovani veka ventilov - velkeho hlinikoveho, kde su aj vacky. Pri povolovani sa casto ulomi spicka a potom ho treba kliestami chytit za zavit.
Zaroven s tym treba menit aj plastove kolecko na drieku vstreku.
Stefty treba menit aj pri zhadzovani veka ventilov - velkeho hlinikoveho, kde su aj vacky. Pri povolovani sa casto ulomi spicka a potom ho treba kliestami chytit za zavit.
-
- Nováček
- Příspěvky: 52
- Registrován: 18.04.2009 13:10
- Bydliště: Kojetín
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1,6TDCI - podfouknuty vstrik
Díky za doplňující informace,když jsem to dělal poprvé jsem ještě nevěděl o vytahajicim se závitu,ale měnil kompletně vše. Měděné podložky,černé gufera,bílé kroužky. Jak jsem psal výše,uvidím zda se bude stále rosit a případně udělám znovu. Sedla pro měděnou podložku jsem "prefrezoval" sadou na to určenou.
Byl: Ford Focus Turnier 1.8 16V/85kW r.v.2000
Ford Focus 3dv 1.8 16V/85kw r.v.1999
Je: Ford Focus combi 1.8 16V/85kw r.v. 1999
Ford Focus 5dv 1.8 16V/85kw r.v.1999
Ford Focus Turnier 1.6tdci 80kw r.v.2008
Ford Focus 3dv 1.8 16V/85kw r.v.1999
Je: Ford Focus combi 1.8 16V/85kw r.v. 1999
Ford Focus 5dv 1.8 16V/85kw r.v.1999
Ford Focus Turnier 1.6tdci 80kw r.v.2008
-
- Nováček
- Příspěvky: 11
- Registrován: 30.04.2013 09:01
Re: 1,6TDCI - podfouknuty vstrik
Vstrek som pretesnoval ja a opakovane aj automechanik a vysledok rovnaky ..... ta vymena stiftu mi pride ako posledna moznosť ako tento problem vyriesit. Len ci ten stift pojde vybrat (mam obavy z ulomenia), mate s tym skusenosti ?
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 13485
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: 1,6TDCI - podfouknuty vstrik
Koncek s reverznym torxom asi odlomis. Ak bol podfuknuty, tak na 90%. Potom za telo steftu s glickami ho v pohode odkrutis. Ale za tym ucelom asi musis zlozit plastove sanie, najma ak zlomis ten zadny. Predny steft ide niekedy vykrutit aj po zlozeni plastoveho veka ventilov (ta cast s otvorom na nalievanie oleja).
-
- Nováček
- Příspěvky: 11
- Registrován: 30.04.2013 09:01
Re: 1,6TDCI - podfouknuty vstrik
Prvý stift išiel ľahko, ale druhý už nie, zložil som teda sanie, potom kontramatky (nie najbeznejsi rozmer M7).
Po zlozeni sania pribudla robota to sanie vycistit....môžem to povyskrabovat a vyfukat kompresorom?
Po zlozeni sania pribudla robota to sanie vycistit....môžem to povyskrabovat a vyfukat kompresorom?
- C-Maxis
- Zkušený
- Příspěvky: 1851
- Registrován: 21.07.2009 20:39
- Bydliště: Praha 9
Re: 1,6TDCI - podfouknuty vstrik
vyfoukáním to ale nabordelíš i dovnitř, ne?
-
- Nováček
- Příspěvky: 11
- Registrován: 30.04.2013 09:01
Re: 1,6TDCI - podfouknuty vstrik
ciastocne ano, ludia ako ste to cistili vy ?
- C-Maxis
- Zkušený
- Příspěvky: 1851
- Registrován: 21.07.2009 20:39
- Bydliště: Praha 9
Re: 1,6TDCI - podfouknuty vstrik
Nemáte někdo nějakýho servisáka- ideálně Praha- 9- blízko ČM, co je schopný se zabývat podfouknutým vstřikem a nebude mít auto u sebe týden?
Nějak nemůžu najít někoho solidního.
Díky
Nějak nemůžu najít někoho solidního.
Díky
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 13485
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: 1,6TDCI - podfouknuty vstrik
Na kompletnom motore ani raz.
Bud isla dole cela hlava. Alebo dole aspon veko ventilov s vackami - vtedy su vsetky ventily zatvorene.
Takze by som si vzdy pootocil motorom, aby zatvorilo sacie ventily, a potom to vycistil. Naprv mechanicky, odsat. Potom chemicky (dekarbonizer) a odsat.
-
- Nováček
- Příspěvky: 11
- Registrován: 30.04.2013 09:01
Re: 1,6TDCI - podfouknuty vstrik
Vycistil som to mechanicky, len startovanie aj po odvzdusneni trvalo trochu dlhsie s trochou dymu, uz absolvovana aj STK a EK
Teraz po najazde cca 200 km som si vsimol okolie vstrekovaca zatecene asi od nafty pravdepodobne z prevlecnej matice co ide do vstrekovaca.
Viem ze podla manualov by sa tie kovove trubky mali vymenit, ale chcem sa spytat kolko vydrzia ak ich potrebujem v tej casti co ide do vstreku vyhnut do povodneho uhla, alebo ako to utesnit aby neunikala nafta?
Ďakujem
Teraz po najazde cca 200 km som si vsimol okolie vstrekovaca zatecene asi od nafty pravdepodobne z prevlecnej matice co ide do vstrekovaca.
Viem ze podla manualov by sa tie kovove trubky mali vymenit, ale chcem sa spytat kolko vydrzia ak ich potrebujem v tej casti co ide do vstreku vyhnut do povodneho uhla, alebo ako to utesnit aby neunikala nafta?
Ďakujem
-
- Nováček
- Příspěvky: 3
- Registrován: 18.04.2023 13:13
- Bydliště: Votice
Re: 1,6TDCI - podfouknuty vstrik
Ahoj,
můžu se zeptat na chemii, kterou jsi to čistil?
Díky za odpověď.
Ford Focus mk1 1.8 16V rv99
Ford Mondeo kombi mk4 2.2 Tdci rv08
Ford Mondeo kombi mk4 2.2 Tdci rv08
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host