ani by som si ten narast vykonu nevsimol
Meranie vykonu auta - Hlasovanie
- killerhammer
- Test driver

- Příspěvky: 5140
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Banská Bystrica / Slovensko
Re: Meranie vykonu auta - Hlasovanie
trafil si misoo
ani by som si ten narast vykonu nevsimol
ani by som si ten narast vykonu nevsimol
-
zirafak
- Test driver

- Příspěvky: 8970
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Re: Meranie vykonu auta - Hlasovanie
mas pred sebou dlhu cestu...silnejsi zaklad od toho,co teraz jazdis je Fabia RSkillerhammer píše:ja som v tomto dost principialny![]()
teda cipovanie ma uz nezaujima![]()
este nad tym bluefin stage 1 by sa dalo uvazovat![]()
ale najskorej, ak budem xciet silnejsie auto, znovu zvolim silnejsi zaklad
- killerhammer
- Test driver

- Příspěvky: 5140
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Banská Bystrica / Slovensko
- misoka
- Pokročilý

- Příspěvky: 951
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Meranie vykonu auta - Hlasovanie
Fabia RS TDIzirafak píše:mas pred sebou dlhu cestu...silnejsi zaklad od toho,co teraz jazdis je Fabia RSkillerhammer píše:ja som v tomto dost principialny![]()
teda cipovanie ma uz nezaujima![]()
este nad tym bluefin stage 1 by sa dalo uvazovat![]()
ale najskorej, ak budem xciet silnejsie auto, znovu zvolim silnejsi zaklad
FORD FOCUS mk 3 1.6 Ecoboost 2011
FORD FOCUS ST 2.5T (166 kw), 3/2008, ST3, snow white, STOCK
FORD FOCUS 2,1.6 TI-VCT (95.1kw), 10/2005, Ghia first edition
Ford Focus 2 kombi , 1.8 tdci (85kw) , 10/2005
Skoda Favorit 135 Sport 1990
FORD FOCUS ST 2.5T (166 kw), 3/2008, ST3, snow white, STOCK
FORD FOCUS 2,1.6 TI-VCT (95.1kw), 10/2005, Ghia first edition
Ford Focus 2 kombi , 1.8 tdci (85kw) , 10/2005
Skoda Favorit 135 Sport 1990
- Jozef
- Pokročilý

- Příspěvky: 912
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Trnava - SK
Re: Meranie vykonu auta - Hlasovanie
Pred casom tu bola debata o stratovom vykone. Vrta mi v hlave, preco pri dvoch meraniach hned za sebou mi namerali najprv 25,9 kW a hned potom 20,9 kW, co je podla mna dost velky rozdiel. A ako sa to vlastne urcuje, pretoze 25,9 kW je pri 3250 ot/min a 20,9 kW je pri 3050 ot/min. Poradite ?
Ak pri tom prvom merani pozriem stratovy vykon tiez pri otackach 3050 ot/min, tiez mi tam vychadza str. vykon 21 kW ... ???
- killerhammer
- Test driver

- Příspěvky: 5140
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Banská Bystrica / Slovensko
Re: Meranie vykonu auta - Hlasovanie
o tom stratovom vykone som raz niekde cital odborny clanok. uz to nenajdem
ten clanok sa tykal teorie merania na brzde a prave tento stratovy vykon tam rozoberali, ze vela odbornikov sa nevie zhodnut ci sa meria dobre alebo zle. on sa totiz nemeria ale rata
inac to meranie na brzde by som fakt neprecenoval
ratal by som tam nepresnost do 10% vo vsetkych parametroch (aj ked oni udavaju na stranke nepresnost do 2%
).
teda pri 100 kW aute je to 90 - 110 kW
ten clanok sa tykal teorie merania na brzde a prave tento stratovy vykon tam rozoberali, ze vela odbornikov sa nevie zhodnut ci sa meria dobre alebo zle. on sa totiz nemeria ale rata
inac to meranie na brzde by som fakt neprecenoval
ratal by som tam nepresnost do 10% vo vsetkych parametroch (aj ked oni udavaju na stranke nepresnost do 2%
teda pri 100 kW aute je to 90 - 110 kW
-
tchifla
- Nováček

- Příspěvky: 189
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Pezinok
- Kontaktovat uživatele:
Re: Meranie vykonu auta - Hlasovanie
to jozef: Podla toho, co nam hovoril p Madro na zaciatku, tak stratovy vykon sa zacne merat hned po tom, ako sa dosiahnu maximalne otacky - v podstate vyradia rychlost/vypnu spojku a nechaju volne dobehnut.
Podla mna to suvisi s odporom a stratami, ktory motoru kladie prevodovka,diferencial,loziska atd... skratka vsetko co je pohanane motorom.
Podla mna pri jednom merani dava system vacsi odpor ako pri druhom - mohlo by to suvisiet aj napr. s teplotou oleja v prevodovke, pripadne moze mat urcitu neprosnost brzda -tazko povedat...
Podla mna to suvisi s odporom a stratami, ktory motoru kladie prevodovka,diferencial,loziska atd... skratka vsetko co je pohanane motorom.
Podla mna pri jednom merani dava system vacsi odpor ako pri druhom - mohlo by to suvisiet aj napr. s teplotou oleja v prevodovke, pripadne moze mat urcitu neprosnost brzda -tazko povedat...
Focus 5D, 2.0 Duratec, Ghia, Chill metla
Bol : Focus II, 5dv., 1.6 TDCi, 05/06, Jeans
Bol : Focus II, 5dv., 1.6 TDCi, 05/06, Jeans
- vcedula
- .

- Příspěvky: 4065
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Bratislava
Re: Meranie vykonu auta - Hlasovanie
moze to ovplyvnit aj cas, kedy vytlaci spojku a necha kolesa dotoct.
Ford Focus II 2.5T Duratec ST 166kW/320 Nm Electric Orange
bol: Ford Focus II 2.0 Duratec 110 kW/194 Nm Panther Black + 60mm throttle body
bol: Ford Focus II 2.0 Duratec 110 kW/194 Nm Panther Black + 60mm throttle body
- killerhammer
- Test driver

- Příspěvky: 5140
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Banská Bystrica / Slovensko
Re: Meranie vykonu auta - Hlasovanie
bee to napisal krasne jednou vetou, nieco v tomto zmysle:
auto som daval merat 6x, ani raz som nemal rovnake vysledky
takze asi tak
auto som daval merat 6x, ani raz som nemal rovnake vysledky
takze asi tak
- misoo
- Test driver

- Příspěvky: 14839
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Bratislava SR
- Kontaktovat uživatele:
Re: Meranie vykonu auta - Hlasovanie
mne merali vzdy 2x a nikdy som nemal velky rozdiel. neratal som to presne, ale 10% to zdaleka nebolo ! mozno ani 2%, ale rozhodne blizsie k 2% ako k 10% 
- killerhammer
- Test driver

- Příspěvky: 5140
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Banská Bystrica / Slovensko
Re: Meranie vykonu auta - Hlasovanie
sak niekto mal a niekto nie.
hovorim, ze to meranie je uplne hore dole ako sa tomu pristroju zmysli
ja som mal rozdiel v dvoch po sebe iducich meraniach 88 kW a 93.1 kW co je (ak beriem 85 kW podla TP ako nominal) +3.5% resp +9.5% k dobru voci TP. a hlavne rozdiel medzi dvomi po sebe iducimi meraniami je 6% !!!
podla mna ale tych 10% je v pohode. znamena to len, ze sa nema zmysel hadat o par kW, ak ma niekto viacej a druhy menej. to ste si sami potom overili na ceste ked ste testovali (pod)meranu 1.8 tdci a (nad)meranu 1.6 ti-vct, ak sa dobre pamatam ?
ked ale uz davas vykon hore cipom povedzme o 20,30 a viacej kW, tak potom brzda by ti uz urcite mala namerat rozdiel
a o tom to je podla mna. overit si, ci ten chip pomohol vykonu a krutiaku
ak tam budes mat do 10% navysenie pred cipom a po cipe, tak ten cip mozes rovno vratit naspat

hovorim, ze to meranie je uplne hore dole ako sa tomu pristroju zmysli
ja som mal rozdiel v dvoch po sebe iducich meraniach 88 kW a 93.1 kW co je (ak beriem 85 kW podla TP ako nominal) +3.5% resp +9.5% k dobru voci TP. a hlavne rozdiel medzi dvomi po sebe iducimi meraniami je 6% !!!
podla mna ale tych 10% je v pohode. znamena to len, ze sa nema zmysel hadat o par kW, ak ma niekto viacej a druhy menej. to ste si sami potom overili na ceste ked ste testovali (pod)meranu 1.8 tdci a (nad)meranu 1.6 ti-vct, ak sa dobre pamatam ?
ked ale uz davas vykon hore cipom povedzme o 20,30 a viacej kW, tak potom brzda by ti uz urcite mala namerat rozdiel
a o tom to je podla mna. overit si, ci ten chip pomohol vykonu a krutiaku
ak tam budes mat do 10% navysenie pred cipom a po cipe, tak ten cip mozes rovno vratit naspat
- Ondro
- Junior

- Příspěvky: 326
- Registrován: 24.04.2008 08:17
- Bydliště: Bratislava
Re: Meranie vykonu auta - Hlasovanie
KH: mas recht. Prave meranie u Madra odhalilo zle chipovanie a Kois musel potom robit na novo - samozrejme zadara. Po jeho kvazi oprave sa to konecne krasne prejavilo. meranie bolo samozrejme u Madra ako pred tym.
Ford Focus 1,8 TDCi 85 kW - kombi, tango metla, Trend X, pružiny Eibach

galeria - https://www.facebook.com/p.php?i=1652257 ... 5CAFTF6ZR3
pre otvorenie - 2 x klik na fotku

galeria - https://www.facebook.com/p.php?i=1652257 ... 5CAFTF6ZR3
pre otvorenie - 2 x klik na fotku
- Jozef
- Pokročilý

- Příspěvky: 912
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Trnava - SK
Re: Meranie vykonu auta - Hlasovanie
KH: tych +/- 10% to si myslim aj celkom prehnal. Tych +/- 2% to by som este bral.
Ved ostatne parametre (max. vykon, t. mom., ...) su v podstate rovnake. Zmena mozno mohla byt zohriatim, mozno tou spojkou .... Neviem.
PS: a mozno, ze ked sa konecne roztocil motor po prvy krat po dvoch rokoch zivota na maximum, ze sa v nom nieco pohlo a precistilo sa to
(zartujem
)
Ved ostatne parametre (max. vykon, t. mom., ...) su v podstate rovnake. Zmena mozno mohla byt zohriatim, mozno tou spojkou .... Neviem.
PS: a mozno, ze ked sa konecne roztocil motor po prvy krat po dvoch rokoch zivota na maximum, ze sa v nom nieco pohlo a precistilo sa to
- misoo
- Test driver

- Příspěvky: 14839
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Bratislava SR
- Kontaktovat uživatele:
Re: Meranie vykonu auta - Hlasovanie
no vidis Jozo, este pojdes par krat na brzdu a tych 150k tam das !!Jozef píše:PS: a mozno, ze ked sa konecne roztocil motor po prvy krat po dvoch rokoch zivota na maximum, ze sa v nom nieco pohlo a precistilo sa to(zartujem
)
- Jozef
- Pokročilý

- Příspěvky: 912
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Trnava - SK
Re: Meranie vykonu auta - Hlasovanie
Hej, zeby to bolo tak lahke
A Ty si tam bol uz kolko krat

A Ty si tam bol uz kolko krat
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host




