1,6TDCI - podfouknuty vstrik
- Jardak
- Test driver
- Příspěvky: 2714
- Registrován: 10.01.2010 10:52
- Bydliště: Kaznějov
Re: 1,6TDCI - podfouknuty vstrik
Ne. Myslím dosedací plochu vstřikovače jak je ta měděná podložka.
je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia kombi 1,4 TDI 70 kW 2008
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,
-
- Nováček
- Příspěvky: 103
- Registrován: 08.02.2013 22:27
- Bydliště: Praha
Re: 1,6TDCI - podfouknuty vstrik
Předpokládám že dosedací plochu vstřiku - správně se má zafrézovat,ale většina z nás si kuli tomu frézky nekupuje a ošmrdlá to šroubovákem,já také.
Jestli máš frézku tak to udělej,ale de to i bez ní.
Jestli máš frézku tak to udělej,ale de to i bez ní.
Focus 1,6tdci 80kw Kombi Ghia 2009 po ff
Focus 1,8 tddi r2000
Autounion DKW Munga F4
Focus 1,8 tddi r2000
Autounion DKW Munga F4
- Jardak
- Test driver
- Příspěvky: 2714
- Registrován: 10.01.2010 10:52
- Bydliště: Kaznějov
Re: 1,6TDCI - podfouknuty vstrik
Tak už jsem toho asfalťáka kuchnul. Dělal jsem to na ohřátým motoru a vstřik šel ven dobře.
Pokud bych to ale nechal vychladnout asi by to bylo horší, protože ten asfalt kolen vstřiku by ztuhnul.
Pokud bych to ale nechal vychladnout asi by to bylo horší, protože ten asfalt kolen vstřiku by ztuhnul.
je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia kombi 1,4 TDI 70 kW 2008
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,
-
- Nováček
- Příspěvky: 103
- Registrován: 08.02.2013 22:27
- Bydliště: Praha
Re: 1,6TDCI - podfouknuty vstrik
Rovnou si zkontroluj sání,to bejvá totálně zakarbonované..
Focus 1,6tdci 80kw Kombi Ghia 2009 po ff
Focus 1,8 tddi r2000
Autounion DKW Munga F4
Focus 1,8 tddi r2000
Autounion DKW Munga F4
- Jardak
- Test driver
- Příspěvky: 2714
- Registrován: 10.01.2010 10:52
- Bydliště: Kaznějov
Re: 1,6TDCI - podfouknuty vstrik
Abych byl upřímnej, jsem rád, že jsem se jeho demontáži vyhnul.
Úkol zněl totiž jasně - přetěsnit podfukující vstřik, nic víc, nic míň.
Úkol zněl totiž jasně - přetěsnit podfukující vstřik, nic víc, nic míň.

je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia kombi 1,4 TDI 70 kW 2008
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,
- vita_k
- Člen klubu
- Příspěvky: 4025
- Registrován: 05.11.2010 17:55
- Bydliště: Brno a okoli
Proč lezt do sání? Tam je vždy svincik
Sent from my Nexus 5 using Tapatalk
Sent from my Nexus 5 using Tapatalk
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
- Jardak
- Test driver
- Příspěvky: 2714
- Registrován: 10.01.2010 10:52
- Bydliště: Kaznějov
Re: 1,6TDCI - podfouknuty vstrik
Tak nějak. Demontáž sání předpokládá demontáž trubek ke všem vstřikům. U Cmaxu bych se asi nevyhnul demontáži stěračů a torpéda aby se dostal k railu. A jak se říká: každý dobrý skutek bývá po zásluze potrestán. Motor jinak funguje v pohodě, tak proč se srát tam kam nemusím?
je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia kombi 1,4 TDI 70 kW 2008
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,
- TomFocus
- Test driver
- Příspěvky: 8239
- Registrován: 12.05.2013 17:06
- Bydliště: Praha
Re: 1,6TDCI - podfouknuty vstrik
Jardak...dopředu se k tobě hlásím. Až mě to začne prolínat 

- Jardak
- Test driver
- Příspěvky: 2714
- Registrován: 10.01.2010 10:52
- Bydliště: Kaznějov
Re: 1,6TDCI - podfouknuty vstrik
Operace se zdařila. Jen pro zajímavost aktuální ceny těsnění na jeden vstřik:
je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia kombi 1,4 TDI 70 kW 2008
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,
- Prokysoft
- Nováček
- Příspěvky: 3
- Registrován: 20.06.2009 11:54
Re: 1,6TDCI - podfouknuty vstrik
Mám v tom rád pořádek, tak jsem si to vytisknul, třeba to bude i někomu jinému nápomocné ještě jednou zopakuji co zde již někdo psal materiál na komplet přetěsnění vstřiků a sání (když máte u vstřiků loužičky nafty nebo oleje a nevíte odkud, je lepší vyměnit vše, za těch pár korun to stojí):
Vstřiky:
364862 Svorka 4ks 9.00 36.00
1314368 Drzak 4ks 91.00 364.00
1233683 Podlozka vstriku 4ks 52.00 208.00
1432205 Podlozka 4ks 44.00 176.00
Sání:
1254376 Tesneni kryt 4ks 92.00 368.00 (jsou k dostání i sady z druhovýroby po 4 kusech)
1254375 Tesneni kryt 4ks 89.00 356.00 (jsou k dostání i sady z druhovýroby po 4 kusech)
Vstřiky:
364862 Svorka 4ks 9.00 36.00
1314368 Drzak 4ks 91.00 364.00
1233683 Podlozka vstriku 4ks 52.00 208.00
1432205 Podlozka 4ks 44.00 176.00
Sání:
1254376 Tesneni kryt 4ks 92.00 368.00 (jsou k dostání i sady z druhovýroby po 4 kusech)
1254375 Tesneni kryt 4ks 89.00 356.00 (jsou k dostání i sady z druhovýroby po 4 kusech)
Ford Focus 1.6 16V TREND, 2001, 5dv,tmavě modrá metalíza, leštěnka.
Ford Focus II 1.8 TDCi 85 Kw Combi - momentálně po nehodě, celý bok KO
Ford Focus C-Max 1.6 TDCi 2004, náhrada za Focusa II, leštěnka, tmavě šedá metalíza.
Ford Focus II 1.8 TDCi 85 Kw Combi - momentálně po nehodě, celý bok KO
Ford Focus C-Max 1.6 TDCi 2004, náhrada za Focusa II, leštěnka, tmavě šedá metalíza.
-
- Nováček
- Příspěvky: 9
- Registrován: 19.09.2016 14:11
- Bydliště: Rychvald
Re: 1,6TDCI - podfouknuty vstrik
Ahoj všichni.
Jak to tak čtu, tak všechny Fordy snad mají problémy se vstřikovači. Některé dříve, jiné později.
Jsem tedy rád, že jsem si koupil ojetého Forda Focuse Combi II po faceliftu 1,6TDCi 66kw 2010, trend+CDPF 160000 (nyní 170000) a tyto problémy nemám. Auto jezdí, mám jej 7 měsíců od koupě (koupeno 03/2016). Zatím jsem po koupi už 2x investoval do výměny oleje, výměnu kabinového a motorového vzduchového a palivového filtru. Jinak nic víc. Je ale pravda, že jsem se kolem vtřikovačů moc nedíval. Jsem laik, takže si k tomu vždycky pozvu kámoše, co se trochu vyzná.
Zvukově se mi taky nic neprojevuje, co by se mi nějak extra nelíbilo. Jen pozoruju jakoby cvakání při jízdě bez plynu. Zní to, jakoby se kovový ventilátor točil a lopatky o něco zadrhávaly. Při brdění nebo přidání plynu ten zvuk zmizí. Regeneraci jsem zažil asi 2x, co jsem si jí všiml a bůhví kolikrát nevšiml.
Toť zatím má zkušenost s Fordem. Jo a autorizovaný servis, tam už nejedu.
Jak to tak čtu, tak všechny Fordy snad mají problémy se vstřikovači. Některé dříve, jiné později.
Jsem tedy rád, že jsem si koupil ojetého Forda Focuse Combi II po faceliftu 1,6TDCi 66kw 2010, trend+CDPF 160000 (nyní 170000) a tyto problémy nemám. Auto jezdí, mám jej 7 měsíců od koupě (koupeno 03/2016). Zatím jsem po koupi už 2x investoval do výměny oleje, výměnu kabinového a motorového vzduchového a palivového filtru. Jinak nic víc. Je ale pravda, že jsem se kolem vtřikovačů moc nedíval. Jsem laik, takže si k tomu vždycky pozvu kámoše, co se trochu vyzná.
Zvukově se mi taky nic neprojevuje, co by se mi nějak extra nelíbilo. Jen pozoruju jakoby cvakání při jízdě bez plynu. Zní to, jakoby se kovový ventilátor točil a lopatky o něco zadrhávaly. Při brdění nebo přidání plynu ten zvuk zmizí. Regeneraci jsem zažil asi 2x, co jsem si jí všiml a bůhví kolikrát nevšiml.
Toť zatím má zkušenost s Fordem. Jo a autorizovaný servis, tam už nejedu.
Askovran - Ford Focus combi 1,6 TDCi, 66kw, r.v. 09/ 2010
- speedy
- Pokročilý
- Příspěvky: 831
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Slánsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1,6TDCI - podfouknuty vstrik
mohu poprosit o číslo P/N toho hranatého těsnění sání. Je to dle obrázku č.5.
Mám už taky přetěsnění vstřiků za sebou, prosakovali lehce dva, ale udělal jsem všechny plus vyčistil komplet sání. Ceny koukám stále podobné.
Mám už taky přetěsnění vstřiků za sebou, prosakovali lehce dva, ale udělal jsem všechny plus vyčistil komplet sání. Ceny koukám stále podobné.
Karel FoFo 3 combi 2015 1.5 TDCi Black Shadow
malá FoFi 1.4i 71kW 2009 titanium violet
historie FoFo2 combi 2006 1.6TDCi Tonic blue
hitorie FoFo1 HB5 1.8 85kwi 1999 green metallic
historie FoFo1 HB5 1.6 74kwi 1999 silver
malá FoFi 1.4i 71kW 2009 titanium violet
historie FoFo2 combi 2006 1.6TDCi Tonic blue
hitorie FoFo1 HB5 1.8 85kwi 1999 green metallic
historie FoFo1 HB5 1.6 74kwi 1999 silver
-
- Nováček
- Příspěvky: 11
- Registrován: 12.01.2015 21:04
- Bydliště: Ostrava
Re: 1,6TDCI - podfouknuty vstrik
Když jsou všechny 4 vstřiky podfouknuté, je možné že to háže do nouzového režimu? Díky 
Chyba byla někde jinde, ale podfukujou.

Chyba byla někde jinde, ale podfukujou.
FF combi 1.6 tdci 66 kW rok 2006
- MajklHe
- Člen klubu
- Příspěvky: 1046
- Registrován: 16.05.2015 19:37
- Bydliště: Humenné SR
Re: 1,6TDCI - podfouknuty vstrik
čaute focusáci, chcel by som vedieť váš názor, pred troma týždňami výmena oleja, o týždeň neskôr som dolieval asi dva tri deci, samozrejme netrafil som otvor a trochu šlo mimo. Od tej doby pozorujem po zohriatí motora v kabíne zápach, zo začiatku to bolo za olejom, teraz za prepáleným olejom, no o niečo slabšie, dnes kontrola a pri prvom vstreku hneď pri víčku na dolievanie, mokré. Zazdálo sa mi aj ako keby ho podfukovalo, ten zvuk, SSS ale iba občas. Podfuknutý vsttek som mal, bol to zápach za spalenou naftou a okolo vsttrku niečo ako asfalt. Môže ten zápach spôsobovať ten rozliaty olej? odvtedy najazdené 20 jázd po 20km, už by ho vypálilo nie?
- miki21
- Test driver
- Příspěvky: 13433
- Registrován: 01.04.2009 18:21
- Bydliště: Třinec
Re: 1,6TDCI - podfouknuty vstrik
Za 20 km se ropák ani pořádně nezahřeje. 

Fofo II 1,8 16v modrá combi
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti