Stránka 4 z 4

Re: Jak vypadá EGR pro 2.0TDCi 97kW vyráběno od roku 2005

Napsal: 10.05.2009 22:11
od horis
ventil i trubku jsem oskrabal a pak vycistil v petroleji, u toho chladice jsem se vydesil nejvic, ale ta dira se sklada z nekolika mensich, takze tam pomohl mensi sroubovacek. akorat jsem myslel ze to bude takovy mekci smir, ale bylo to uplne vytvrdle..

Re: Jak vypadá EGR pro 2.0TDCi 97kW vyráběno od roku 2005

Napsal: 01.06.2009 15:03
od Noell34
Tento tyzden budem menit EGR ventil na Ford C-max 2.0 TCDI , tak teda dufam ,ze tam nebude tolko sajrajtu ... :( podelim sa o fotografie..

Re: Jak vypadá EGR pro 2.0TDCi 97kW vyráběno od roku 2005

Napsal: 19.06.2009 10:25
od Noell34
Ahojte pridavam fotografie vymeny EGR-ka.Uplna katastrofa ,velmi zly pristup tam ,kde sa ventil nachadza...

Re: Jak vypadá EGR pro 2.0TDCi 97kW vyráběno od roku 2005

Napsal: 19.06.2009 10:31
od Noell34
Az teraz som zistil ,ze ked som mal vadne EGR otacky som mal na volnobehu 750 a teraz 800 co je podla tabuliek spravne..

EGR-ventil zaslepenie

Napsal: 05.10.2009 18:19
od okurigana
Vcera som zaslepil EGR ventil na C-maxe 2,0 TDCi, 2004 Euro 3 velky problem bol samotny ventil vymontovat je prichyteny 3 srobami o blok motora , 2 sroby su celkom dobre pristupne maju 6-hrannu hlavu, 3 srob sa da nahmatat len rukou je na 5 imbuss, naspat som ho vobec nenamontoval .Ventil samotny nebol az tak zaneseny ale sacie potrubie to bola katastrofa.Motor je ako znovu zrodeny ma tah uz od nizkych otacok , spotrebu budem teraz sledovat.Jediny problem je kontrolka , ktora po nastartovan zhasla ale po kratkej jazde (asi 10 minut )sa znovu rozsvietila a svieti. Nevie mi niekto poradit co sa s tym da robit?

Re: Jak vypadá EGR pro 2.0TDCi 97kW vyráběno od roku 2005

Napsal: 06.10.2009 09:29
od Ne_RAY
mal som ten isty problem vyriesit sa to neda takze bud jazdis s kontrolkou alebo bez zaslepenia :)