Jak vypadá EGR pro 2.0TDCi 97kW vyráběno od roku 2005

Uživatelský avatar
horis
Nováček
Nováček
Příspěvky: 181
Registrován: 04.07.2008 22:45
Bydliště: Jeseník
Kontaktovat uživatele:

Re: Jak vypadá EGR pro 2.0TDCi 97kW vyráběno od roku 2005

Příspěvek od horis » 10.05.2009 22:11

ventil i trubku jsem oskrabal a pak vycistil v petroleji, u toho chladice jsem se vydesil nejvic, ale ta dira se sklada z nekolika mensich, takze tam pomohl mensi sroubovacek. akorat jsem myslel ze to bude takovy mekci smir, ale bylo to uplne vytvrdle..

Uživatelský avatar
Noell34
Nováček
Nováček
Příspěvky: 20
Registrován: 01.06.2009 10:48
Bydliště: Bratislava - okolie

Re: Jak vypadá EGR pro 2.0TDCi 97kW vyráběno od roku 2005

Příspěvek od Noell34 » 01.06.2009 15:03

Tento tyzden budem menit EGR ventil na Ford C-max 2.0 TCDI , tak teda dufam ,ze tam nebude tolko sajrajtu ... :( podelim sa o fotografie..

Uživatelský avatar
Noell34
Nováček
Nováček
Příspěvky: 20
Registrován: 01.06.2009 10:48
Bydliště: Bratislava - okolie

Re: Jak vypadá EGR pro 2.0TDCi 97kW vyráběno od roku 2005

Příspěvek od Noell34 » 19.06.2009 10:25

Ahojte pridavam fotografie vymeny EGR-ka.Uplna katastrofa ,velmi zly pristup tam ,kde sa ventil nachadza...
Přílohy
Uz nove EGR
Uz nove EGR
16062009179.jpg
16062009177.jpg
16062009175.jpg
16062009174.jpg

Uživatelský avatar
Noell34
Nováček
Nováček
Příspěvky: 20
Registrován: 01.06.2009 10:48
Bydliště: Bratislava - okolie

Re: Jak vypadá EGR pro 2.0TDCi 97kW vyráběno od roku 2005

Příspěvek od Noell34 » 19.06.2009 10:31

Az teraz som zistil ,ze ked som mal vadne EGR otacky som mal na volnobehu 750 a teraz 800 co je podla tabuliek spravne..

okurigana
Nováček
Nováček
Příspěvky: 3
Registrován: 05.10.2009 18:09

EGR-ventil zaslepenie

Příspěvek od okurigana » 05.10.2009 18:19

Vcera som zaslepil EGR ventil na C-maxe 2,0 TDCi, 2004 Euro 3 velky problem bol samotny ventil vymontovat je prichyteny 3 srobami o blok motora , 2 sroby su celkom dobre pristupne maju 6-hrannu hlavu, 3 srob sa da nahmatat len rukou je na 5 imbuss, naspat som ho vobec nenamontoval .Ventil samotny nebol az tak zaneseny ale sacie potrubie to bola katastrofa.Motor je ako znovu zrodeny ma tah uz od nizkych otacok , spotrebu budem teraz sledovat.Jediny problem je kontrolka , ktora po nastartovan zhasla ale po kratkej jazde (asi 10 minut )sa znovu rozsvietila a svieti. Nevie mi niekto poradit co sa s tym da robit?

Ne_RAY
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 866
Registrován: 17.07.2008 13:31

Re: Jak vypadá EGR pro 2.0TDCi 97kW vyráběno od roku 2005

Příspěvek od Ne_RAY » 06.10.2009 09:29

mal som ten isty problem vyriesit sa to neda takze bud jazdis s kontrolkou alebo bez zaslepenia :)
DOST BOLO...
Ford FOCUS II ST FACELIFT 2008, K&N air filter GALERIA
Ford FOCUS II 2.0 TDCi TITANIUM 2005, EIBACH -30 mm, disky 18" x 8J from Focus II ST, K&N air filter GALERIA

Odpovědět

Zpět na „Focus - naftové 2004 - 2011“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host