Stránka 4 z 6

Napsal: 18.12.2007 11:20
od Noah
Dle servisu delphi nelejt zadne pripravky na cisteni vstriku,udajne vysusuji a tim dojde k pridreni vstriku,neni to z me hlavy tak me neukamenujte :))

Napsal: 18.12.2007 14:10
od Gold
Kamenovat Tě nebudu, protože mě podobnou informaci řekli před týdnem v aut. servisu. Jen jsem se to sem bál napsat :D Ale daleko více mě dostala informace, že mají spostu aut s vadnými vstřiky (prý špatnou naftou) a klienti tvrdí, že tankují pouze u Shellu. Jsem si jistý, že tímto tu zvednu velkou vlnu nesouhlasu, ale není to prosím můj názor, ale informace aut.servisu. :!: Já tam totiž tankuji také. Trochu mě uklidnilo, že se jedná převážně o mondea.

Napsal: 18.12.2007 14:21
od Konik
Kamarád automechanik už se setkal s několika zadřenými čerpadly. Majitelé prý tankovali Shell Diesel Power (nebo jak se ta nafta jmenuje). Ale můžu Vás uklidnit, bylo to u motorů HDi. Ale stejně na tom asi něco bude...

Napsal: 18.12.2007 19:22
od pelen
Noah píše:Dle servisu delphi nelejt zadne pripravky na cisteni vstriku,udajne vysusuji a tim dojde k pridreni vstriku,neni to z me hlavy tak me neukamenujte :))
Ja pouzivam jiz od dubna 2005 aditivum Hekra do kazdeho tankovani. Myslim si, ze prevezne se jedna o letecky petrolej (cca 70%) nebo u modernich prvky nanotechnologie:
http://si.vega.cz/zpravy/11154-praktick ... ogii-v-cr/
O tom, ze by aditivum vysusovalo naftu a pridiralo vstriky slysim uplne poprve.
30 litru nafty a 70ml aditiva, i kdybych tam pouzil misto aditiva rozpoustedlo, napriklad aceton, tak bych vstriky nezadrel. :wink:

Napsal: 18.12.2007 20:13
od jamaka
Pozor - nezamienat vstreky v TDCi a TDDi.

Pelen - nezadrel by si ich pri jednom natankovani, ale ak nalejes takto 30x nadrz s acetonom, na 100% by si rozbijal prasiatko na opravu :)

Napsal: 18.12.2007 21:18
od pelen
No konecne rozumne vyprovokovane slovo.
Prostredek na procisteni vstriku je jednorazovy!!!
To je ta obdoba s acetonem.
Prostredek na trvale udrzovani v cistote, to je napriklad ta Hekra. :lol:

Napsal: 18.12.2007 22:16
od Noah
Tak auto doma jezdi ale divne to klepe,bud to delaji ty vstriky nebo ja uz nevim,klepe to jak kdyz chrastej ventily,neprijemnej zvuk.Dle technika jezdit pokud se zavada projevi znova repase vstriku.No nemam z toho dobrej pocit,nejak se mi to nezda ze by to delali vstriky.

Napsal: 18.12.2007 22:30
od jamaka
ak to tak divne klepe, budu to asi tie vstreky, na diagnostike to v jednom mode pekne ukazuje.

Napsal: 18.12.2007 22:50
od Noah
jamaka píše:ak to tak divne klepe, budu to asi tie vstreky, na diagnostike to v jednom mode pekne ukazuje.
Pojedu tam zitra znovu protoze tohle se mi fakt nezda a jezdit s takovym zentourem se mi teda nechce a hlavne oci misto abych cumel na cestu jukaji furt na kontrolku zhaveni.Myslis ze ma cenu brat z bouracky jiny vstriky nebo radsi nechat udelat ten repas?

Napsal: 18.12.2007 22:59
od jamaka
ak ma buracka iste km - tak v pohode, ak ma menej ako ty (ak vies presne kolko mas :) ) tak tiez, inak asi repas.
A pozerat na kontrolku nemusi, ono ta hned na nu upozorni chod motora, prip sa vypne.

Napsal: 20.12.2007 11:45
od Noah
Cauky,mate nekdo zkusenosti s tim jake projevy ma kdyz je v coudu setrvacnik?Moje story pokracuje,vsude kde sem byl vsichni tvrdi vstrik ale me se furt nezda to cvakani,jakoby bylo pridreny zdvihatko.Nerad bych resil velmi nakladnou opravu vstriku a nakonec to bude neco jineho,je mi jasny ze setrvacnik je cenove shodna zalezitost kurna :(Budu rad za kazdy vas postreh .

Napsal: 20.12.2007 15:19
od Gold
Zničený dvouhmotový setrvačník o sobě dává vědět rázy při změně zatížení – například řazení nebo přidání plynu. Postupně to dospěje tak daleko, že rána provází každý pohyb plynového pedálu.

zdroj autoweb

Napsal: 20.12.2007 17:25
od Noah
Tak pouziju vyraz nevim kdo uz to byl snad opicak,prave sem se vratil z hradu :))opet diagnostika,tentokrat 6 jinych podle technika nesmyslnych chyb,nevedel si uz rady co s tim vstriky udajne podle nakyho grafu na ktery koukal to podle nej nedeleji,jelikoz budou svatky tak prej na to jukneme po svatcich,ale jako jeste jednu zkousku opet znova nakodoval vstriky a svete div se tuk,tuk nekam na zelezo klepani prestalo.Tak bud uz je to tesne pred smrti a nebo se povedlo.Achjo to sou nervy ze by mi praskla hlava uz :))

Napsal: 20.12.2007 23:26
od HonzaV
Jen dej pokoj, ještě aby ti tak praskla u TDCi hlava :-)

Re: TDDi - ztráta výkonu, bliká žhavení

Napsal: 17.03.2008 20:10
od pepe123
Hoši, mne tiež odchadza plynový pedál, zohnal som si starší, ale ako zistim či je na moj typ motora. Nerád by som namontoval pedál určený na benzín do diesla, alebo to je jedno?
Našiel som na nálepke číslo: 9C04C, alebo odliate v plaste: D1U7A. Je v poho na 66 kw Diesel??