Zdravím, píšeš, že TDI a TDCI nemají škrtící klapku... mám Focus 1.6 TDCI 66kW a škrtící klapku přívodu vzduchu má.... :OzZorZz píše:Takže !!! koukám že je tu snad každej amatér nebo já nevim !!!!
BLOW OFF ventil na DIESLI JDE a má stejnej účinek jako na benzínech!!! a to takovej že vypouští přebytek tlaku z hadic kterej při přeřazení (nebo při rychlém sundání nohy z plynu) zpomalí bo dokonce zastaví lopatky TURBA!!!
Takže klady jsou jasné!!! šetří turbo a jeho součástky, snižuje čas prí zryychlení a neodmyslitelně k tomu patří i ZVUK ODFUKU VENTILU!!!
A PRO KRITIKY .... ano TDI TDCI atd... není škrtící klapka , proto se podtlaková hadička zapojí jiínam to je celé.
BTW: BLOW OFF A POP OFF je úplně něco jiného !!! POP OFF ventil je TZV POJISTNEJ VENTIL PROTI POŠKOZENÍ MOTORU
TADY MÁTE JASNÉ VIDEA ŽE TO OPRAVDU FUNGUJE TAK JAK MÁ
http://www.youtube.com/watch?v=K4dtSmEQA-8
http://www.youtube.com/watch?v=9p6np0diMt4
pokud máte dotazi ohledně tehle vecí a vymožeností tak písněte sem))https://www.facebook.com/hebkous.zorz
Blow OFF ventil
-
- Nováček
- Příspěvky: 3
- Registrován: 26.04.2013 09:00
Re: Blow OFF ventil
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 13485
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: Blow OFF ventil
Staci sa dostat po " bo dokonce zastaví lopatky TURBA!!! " a je jasne, ze je zbytocne dalej citat.
- 2Romeo
- Nováček
- Příspěvky: 32
- Registrován: 22.01.2010 15:18
- Bydliště: Děčín
Re: Blow OFF ventil
Stano. přesně tak jak říkáš, taky jsem to dočetl tam co ty... 

- djcraty
- Junior
- Příspěvky: 294
- Registrován: 25.08.2013 21:41
- Bydliště: Most
Re: Blow OFF ventil
Na zvuk si spíš udělejte čistou rouru popřípadě s nějakým laďákem (ale přece lepší jenom čistá roura).. a turbo vám bude tak odfukovat, že za váma budou odlítávat auta.. do toho nějakej pořádnej profi abc chip, ať pořádně lítaj saze a mít o 1000000koníků navíc 

Ford Focus 2 2006 - 1.6 TDCi: EGR ON, DPF OFF, DECAT, úprava SW, Hybrid turbo (1,5 Bar)
https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 95&t=39649

https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 95&t=39649
-
- Příspěvky: 1
- Registrován: 20.03.2014 00:14
Re: Blow OFF ventil
mám 1.8 Tddi co si myslíte o tomto? : http://www.spoilercentrum.cz/eshop/prod ... sel-motor/
popř. máte někdo zkušenost s montáží?
popř. máte někdo zkušenost s montáží?
-
- Příspěvky: 1
- Registrován: 29.12.2015 15:52
- Bydliště: Hodonín
Re: Blow OFF ventil
Ahoj lidi,
prosím o radu mám blow . Chci to vyzkoušet na 1,6HDI r.v.2009.
Potřeboval bych informaci, neměl by někdo schéma pinů na plynovém pedálu?
Díky
prosím o radu mám blow . Chci to vyzkoušet na 1,6HDI r.v.2009.
Potřeboval bych informaci, neměl by někdo schéma pinů na plynovém pedálu?
Díky
Octavia RS 2,0Tfsi - 268PS
Ford Focus 1,6 TDCI 2009, chip by TDIfun,
Ford Focus 1,6 TDCI 2009, chip by TDIfun,
- vitacz
- Zkušený
- Příspěvky: 1744
- Registrován: 16.06.2008 22:08
- Bydliště: Praha 10
Re: Blow OFF ventil
Tvl to je téma 
To: michalll vyplň si prosím podpis, díky.

To: michalll vyplň si prosím podpis, díky.
- vitr73
- Test driver
- Příspěvky: 3916
- Registrován: 25.02.2011 20:33
- Bydliště: Železný Brod
- Kontaktovat uživatele:
Re: Blow OFF ventil
ted odfuk tlaku je tam jen a pouze proto aby se turbo nezastavovalo a porad se tocilo...aby to nemelo diru pri slapnuti na plyn a turbo diky tomu ze se porad toci naplnilo motor daleko drive..proto je tam ten odfuk protoze do "tvrdejch" pri zavreni klapky se okamzite zastavi a netoci se a pri dalsi slapnuti na plyn ma strasnou prodlevu nez se roztoci a naplni valce...
u wrc je dokonce takova vychytavka ze to na volnobeh vynechava zapal a tim ze palivo hori az mezi zavrenym ventilem a turbem ho drzi v dost otackach aby prave pro seslapnuti rychle naplnil valce
...ale to vsechno mnou napsane plati jen u motoru ktere se plni vetsim tlakem nez 1 atm...wrc plnej az 3 atm a TSI TFSI malicko prez 2 atm...a turbo neni kompresor..to se v tlaku zastavi...
stare ropaky se plnej do 1 atm...tam fakt odfuk neni potreba ....
u wrc je dokonce takova vychytavka ze to na volnobeh vynechava zapal a tim ze palivo hori az mezi zavrenym ventilem a turbem ho drzi v dost otackach aby prave pro seslapnuti rychle naplnil valce
...ale to vsechno mnou napsane plati jen u motoru ktere se plni vetsim tlakem nez 1 atm...wrc plnej az 3 atm a TSI TFSI malicko prez 2 atm...a turbo neni kompresor..to se v tlaku zastavi...
stare ropaky se plnej do 1 atm...tam fakt odfuk neni potreba ....
Ford Focus kombi 1.8 16V zmetec -E léta páně 1999
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 13485
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: Blow OFF ventil
Odfuk je aj kvoli tomu, aby roztocene turbo netlacilo bomby do zavrenej klapky. Moze poskodit turbo (lopatky), klapku, potrubie, medzichladic...
Len ropaky ziadnu klapku nemaju
Chlapce, na podobne hratky si si nemal kupit naftaka.
Len ropaky ziadnu klapku nemaju

Chlapce, na podobne hratky si si nemal kupit naftaka.
- petulak
- Test driver
- Příspěvky: 5658
- Registrován: 06.02.2010 15:45
- Bydliště: Liberec
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 13485
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: Blow OFF ventil
Ano. Tie s EGR a casto DPF. Na upravu tlaku v sani. Pomaha aj pri regeneracii a recirkulacii spalin cez EGR. Pripadne pomaha vypnut motor. A byva este pred turbom.
Nefunguje ako klasicka skrtiaca klapka ovladana plynovym pedalom.
Nefunguje ako klasicka skrtiaca klapka ovladana plynovym pedalom.
- petulak
- Test driver
- Příspěvky: 5658
- Registrován: 06.02.2010 15:45
- Bydliště: Liberec
Re: Blow OFF ventil
FF-1.8-16V-ZETEC-E, SPORT-hatchback
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 13485
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: Blow OFF ventil
Este som toho vela nevidel 

Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti