
rozdíl mezi 110 a 132 kW
- djdekl
- Test driver
- Příspěvky: 4029
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Praha 9
- Kontaktovat uživatele:
Re: rozdíl mezi 110 a 132 kW
Prepneme zpet
a udelej test na Spiritce...

- kozelos
- Pokročilý
- Příspěvky: 676
- Registrován: 28.12.2011 23:17
Re: rozdíl mezi 110 a 132 kW
Myslím, že bude snazší, když si to Raada přepne a podá report:)
Je: Ford S-max MK2, 2.0 TDCi 110kW (MY2016)
Byl: Ford Focus kombi MK3, 1.5EB 110kW Magnetic Grey (MY2018)
Byl: Ford Focus kombi MK1, 1.6 74kW, Silver (MY2002)

Byl: Ford Focus kombi MK3, 1.5EB 110kW Magnetic Grey (MY2018)

Byl: Ford Focus kombi MK1, 1.6 74kW, Silver (MY2002)
- Martin89
- Junior
- Příspěvky: 493
- Registrován: 21.06.2020 17:03
- Bydliště: ČB
Re: rozdíl mezi 110 a 132 kW
Škoda že není možnost u 132kw přidat pomocí DIA druhý turbo 

M MK5 132kW AWD PowerShift 2017
- Raada
- Test driver
- Příspěvky: 2755
- Registrován: 07.09.2008 00:35
- Bydliště: Exit 10 na D10
Re: rozdíl mezi 110 a 132 kW
No jo. Ze bych si teda udelal downgrade? 

- kozelos
- Pokročilý
- Příspěvky: 676
- Registrován: 28.12.2011 23:17
Re: rozdíl mezi 110 a 132 kW
Safra, poplet jsem lidi:-D
Je: Ford S-max MK2, 2.0 TDCi 110kW (MY2016)
Byl: Ford Focus kombi MK3, 1.5EB 110kW Magnetic Grey (MY2018)
Byl: Ford Focus kombi MK1, 1.6 74kW, Silver (MY2002)

Byl: Ford Focus kombi MK3, 1.5EB 110kW Magnetic Grey (MY2018)

Byl: Ford Focus kombi MK1, 1.6 74kW, Silver (MY2002)
-
- Nováček
- Příspěvky: 131
- Registrován: 30.01.2020 21:32
- Bydliště: Modřice
Re: rozdíl mezi 110 a 132 kW
Nemusíte to přepínat zpět, já to mám přepnuté ze 110 na 132 a můžu potvrdit, že je to znát. Pružnost je lepší a určitě se zvýšila maximálka, při 110 to sotva přelezlo 200, teď jsem na 200 i do kopce a zatím max. co to ukázalo 237. Takže koně navíc jsou tam určitě. Četl jsem nějakou diskuzi na YT a tam to nějakej Polák popisoval, že prý to není přepnutí na jinou mapu, ale spíš odemčení nějakého škrcení výkonu toho motoru. Takže těch 132 kW by měl být ten správný výkon bez škrcení, 110 i 85 jsou jen softwarem uškrcené varianty. A prý ani ten menší mezichladič není problém, měl by to zvládat. Prý jsou snad 3 druhy toho mezichladiče.
Ford Mondeo Combi, 2.0 TDCi/110-132 kW, Powershift, 2016, Titanium
Ford Focus C-MAX, 1.6 TDCi/80 kW, 2005
ex. Ford Mondeo Combi, 1.6 TDCi/85 kW, 2012
Ford Focus C-MAX, 1.6 TDCi/80 kW, 2005
ex. Ford Mondeo Combi, 1.6 TDCi/85 kW, 2012
-
- Nováček
- Příspěvky: 4
- Registrován: 16.11.2020 21:22
Re: rozdíl mezi 110 a 132 kW
Tady zmizelo alespon 10 cca tyden starých komentářů... 
...a ja potrebuju “přepnout”
Djdekl: psal jsem ti SZ... Rad prijedu, ale nejak se domluvit, pls mobil cislo, zavolam

...a ja potrebuju “přepnout”

Djdekl: psal jsem ti SZ... Rad prijedu, ale nejak se domluvit, pls mobil cislo, zavolam

- Martin89
- Junior
- Příspěvky: 493
- Registrován: 21.06.2020 17:03
- Bydliště: ČB
- ZaQik
- Admin
- Příspěvky: 24546
- Registrován: 30.05.2010 17:33
- Bydliště: exit 82 na D0
Re: rozdíl mezi 110 a 132 kW
tohle je technicke vlakno, takze jsem kecy okolo presunul tam, kam patri ... tlacitko hledat pripadne prohlizeni vlastnich prispevku ukaze, kde to ted je ... za nedodrzevani pravidel budu "trestat"
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
-
- Nováček
- Příspěvky: 8
- Registrován: 06.11.2020 13:06
Re: rozdíl mezi 110 a 132 kW
Právě jsem provedl přepnutí a posílám výsledky.
Měřili jsme zrychlení před a po úpravě, ve stejný den.
Časy berte orientačně, měřeno dle diag, tj. rychlost dle tacho. Měřeno na silnicích, tj. žádná dokonalá rovina. Čísla jsou průměr vždy min z 3 měření. Měřili jsme: 0-100; 60-100 na 4q, 80-120 na 4q. S-Max manuál 4x4 7 míst.
0-100: Před 13,9 s / Po 11,7 s
60-100: 9,5s / 8,1s
80-120: 10,7s / 9,1s.
Tj. všechny časy cca o 15 % lepší.
Subjektivně: v nižších otáčkách menší rozdíl, od cca 2500 ot je to zřetelný rozdíl. Nad cca 3500 veliký rozdíl, předtím tam ta gradace výkonu fakt chyběla.
Určitě to udělejte taky
Měřili jsme zrychlení před a po úpravě, ve stejný den.
Časy berte orientačně, měřeno dle diag, tj. rychlost dle tacho. Měřeno na silnicích, tj. žádná dokonalá rovina. Čísla jsou průměr vždy min z 3 měření. Měřili jsme: 0-100; 60-100 na 4q, 80-120 na 4q. S-Max manuál 4x4 7 míst.
0-100: Před 13,9 s / Po 11,7 s
60-100: 9,5s / 8,1s
80-120: 10,7s / 9,1s.
Tj. všechny časy cca o 15 % lepší.
Subjektivně: v nižších otáčkách menší rozdíl, od cca 2500 ot je to zřetelný rozdíl. Nad cca 3500 veliký rozdíl, předtím tam ta gradace výkonu fakt chyběla.
Určitě to udělejte taky

-----
Ford S-Max AWD 2015 110 kw TDCi man.
Ford S-Max AWD 2015 110 kw TDCi man.
- kozelos
- Pokročilý
- Příspěvky: 676
- Registrován: 28.12.2011 23:17
Re: rozdíl mezi 110 a 132 kW
Dobrá práce!
Je: Ford S-max MK2, 2.0 TDCi 110kW (MY2016)
Byl: Ford Focus kombi MK3, 1.5EB 110kW Magnetic Grey (MY2018)
Byl: Ford Focus kombi MK1, 1.6 74kW, Silver (MY2002)

Byl: Ford Focus kombi MK3, 1.5EB 110kW Magnetic Grey (MY2018)

Byl: Ford Focus kombi MK1, 1.6 74kW, Silver (MY2002)
- Martin89
- Junior
- Příspěvky: 493
- Registrován: 21.06.2020 17:03
- Bydliště: ČB
Re: rozdíl mezi 110 a 132 kW
Měřil jsi to aspoň na jednom místě? Nebo jsi to měl cestou z úpravy z kopce?
M MK5 132kW AWD PowerShift 2017
-
- Nováček
- Příspěvky: 8
- Registrován: 06.11.2020 13:06
Re: rozdíl mezi 110 a 132 kW
V rámci možností ano, u nás není moc úplně rovných silnic, pokud možno bez provozu, ani žádná solná pláň
Měřili jsme v obou směrech, tak by i příp. vítr měl být eliminován, krajní hodnoty jsem dal pryč a beru průměr z několika měření.
Samozřejmě když budeš větší ras na auto, tak 0-100 určitě půjde ještě líp, ale mě nešlo o absolutní časy, hlavně o ten rozdíl 110 vs 132 kw.

Měřili jsme v obou směrech, tak by i příp. vítr měl být eliminován, krajní hodnoty jsem dal pryč a beru průměr z několika měření.
Samozřejmě když budeš větší ras na auto, tak 0-100 určitě půjde ještě líp, ale mě nešlo o absolutní časy, hlavně o ten rozdíl 110 vs 132 kw.
-----
Ford S-Max AWD 2015 110 kw TDCi man.
Ford S-Max AWD 2015 110 kw TDCi man.
-
- Nováček
- Příspěvky: 8
- Registrován: 06.11.2020 13:06
Re: rozdíl mezi 110 a 132 kW
Něco jsem od té doby najezdil, tak ještě subjektivní dojmy:
Podle mě to jede lépe i v těch nižších otáčkách, cca od 1400 ot. se motor začíná sbírat. Celkově teď ten motor táhne jak má, předtím byl udušený a pocitově trochu mdlý. Pamatuji si, že jsem při začátcích s Maxem byl trochu zklamaný, že je těch 150 k nějak zdechlých
Podle mě to jede lépe i v těch nižších otáčkách, cca od 1400 ot. se motor začíná sbírat. Celkově teď ten motor táhne jak má, předtím byl udušený a pocitově trochu mdlý. Pamatuji si, že jsem při začátcích s Maxem byl trochu zklamaný, že je těch 150 k nějak zdechlých

-----
Ford S-Max AWD 2015 110 kw TDCi man.
Ford S-Max AWD 2015 110 kw TDCi man.
- Raada
- Test driver
- Příspěvky: 2755
- Registrován: 07.09.2008 00:35
- Bydliště: Exit 10 na D10
Re: rozdíl mezi 110 a 132 kW
Mel jsem 110kW v automatu v Mondeu a ted mam 132kW v automatu v SMaxu. Prijde mi, ze obe auta jedou podobne. SMax se musi prat s vyssi hmotnosti a odporem vzduchu. Diky automatu mi neprislo, ze by ani v jednom pripade melo auto malo vykonu, pro bezny jezdeni je to v pohode a i ve vyssich rychlostech v plnem obsazeni jsem taky nemel problem. V obou autech automat bezne necha padnout otacky na cca 1500 a to je pro plynulou jizdu po rovine naprosto v pohode. Rozdil ve spotrebe pri stejnem stylu jizdy a skladbe jizd je necely litr (Mondeo dlouhodoba 5,7 litru, S-Max 6,6 litru). V Maxovi by tech 110kW uz mohlo byt slabsich, protoze je to tezsi krabice. Takto mi prijde, ze na S-Maxe je tech 180k a 400Nm tak akorat.
Mozna by bylo zajimavy i srovnat jak jede novy motor s Euro 6.2 tj. 190k, ktery ale pres vyssi vykon muze byt utlumenej a taky jak radi novy 8st. menicovy automat vs. 6st. dvojspojka.
Mozna by bylo zajimavy i srovnat jak jede novy motor s Euro 6.2 tj. 190k, ktery ale pres vyssi vykon muze byt utlumenej a taky jak radi novy 8st. menicovy automat vs. 6st. dvojspojka.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host