opět já a opět problém...


1) Vstupní info:
- v autě jsou vzadu v kufru 2 konektory - C4014C (černý, tzn. od senzorů) a C4014A (žlutý, tzn. od BCM/RJB) = příprava "jen" na zadní parkováky;
- k tomu dokoupen modul (PAM) F1ET-15K866-AH - tedy na zadní parkováky;
- dokoupen kabel a čidla F1ET-15K868-BTD = s 6 čidly (4 zadní + 2 boční);
- konektor C4014C má obsazeno 6 pinů (č. 2, 3, 4, 5, 8, 11) - počet a pozice (ne barevnost) sedí se schema;
- konektor C4014A má obsazeny 4 piny (č. 1, 6, 8, 15) - počet, pozice i barevnost sedí se schema;
- konektor pod nárazníkem (C431) má na straně k PAM obsazeno 6 pinů (č. 1, 2, 3, 4, 5, 6), počet, pozice i barevnost sedí se schema;
- konektor kabelu od čidel k C431 má obsazeno 8 pinů (č. 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ), počet, pozice i barevnost sedí se schema (7+8 jsou boční signály, že?);
- propojeno, v forscanu zapnuto (park. asist. - jen zadní čidla nebo jak se položka jmenuje). A po zařazení zpátečky vyskočí hláška, že je chyba v asistentu a prý alou do servisu...
2) Kolize + pokusy + dotazy:
- pin 3 a pin 4 v C4014C mají prohozené barvy. Po cvičném prohození drátů, aby barvy seděly, přestane sice skákat hláška (nebo se to tak alespoň tváří), ale senzory nesenzorují

- Není problém třeba v tom, že kabel s konektorem od čidel je s 8 piny? Ale barevnost sedí.
- Nebo že kabel je na 6 čidel, ale jednotka má dráty jen na 4 čidla?
- Musí se PAMka nějak konfigurovat, resp. Forscan ji má vidět jako další modul? Konstatuji, že nevidí.
Moc díky všem za nasměrování k cílové rovince...