To me prijde celkem nepravdepodobne. To by delalo nahodne kdykoliv. Ale me nestartuje jenom kdyz je delsi dobu lehce pod nulou (mozna i vlhko na to ma vliv). A pak problem pretrvava dokud teplota nejde nekolik stupnu nad nulu ve dne i v noci. A stane se to najednou z niceho nic.stano. píše:Ked sa to objavi raz za cas je to otazne. Mozes skontrolovat kabel, ktory ide do snimaca tlaku. Zvykne sa dolamat pri konektore.Mighty_Morpheus píše:Loni stejna chyba a na diagnostice pry bylo "Nizky tlak paliva". Cerpadlo pry OK. Servisak to smaznul, ze uvidime jestli se to objevi znovu. Bohuzel (mozna bohudik) uz bylo jaro a teploty uz pod nulu nesly. Vcera se problem vratil.stano. píše:Ak blika zhavenie, musi byt zapisana chyba. Takze diagnostika a potom riesit dalej.
ford focus 1.8 tdci, 85 kw, špatné startování
-
- Nováček
- Příspěvky: 49
- Registrován: 15.02.2012 21:11
- Bydliště: Liberec
Re: ford focus 1.8./ 85 kw, tdci r.v. 2004 špatné startování
aktuálně: Ford Mondeo 2.0 TDCi, 103kW, 2010 - kombi
dříve: Ford Focus 1.8 TDCi, 74kW, 2003 - kombi
dávno: Citroen ZX 1.9D, 55kW, 1995 - kombi
dříve: Ford Focus 1.8 TDCi, 74kW, 2003 - kombi
dávno: Citroen ZX 1.9D, 55kW, 1995 - kombi
- kule
- Nováček
- Příspěvky: 25
- Registrován: 01.04.2011 15:20
- Bydliště: Praha, Braník
Re: ford focus 1.8./ 85 kw, tdci r.v. 2004 špatné startování
Přesně, problém začíná s teplotami kolem nuly a na jaře zase mizí.
Ford Focus Combi 2002 1.8 TDCI 85kw (již prodán
)
Ford Mondeo Combi 2009 2.2 TDCI 129kw

Ford Mondeo Combi 2009 2.2 TDCI 129kw
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 13521
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: ford focus 1.8./ 85 kw, tdci r.v. 2004 špatné startování
Ja narazam na tu chybu, ktora bola zapisana. Mohol to byt ten kabel. Nad nulou sa zraza voda, to tiez moze mat vplyv. Inak pri takych teplotach aj moj benzinak nejako horsie startuje. Chyti na prvy sup, ale ako keby sa mu nechcelo, tak sa zatrasie, zakasle a potom naskoci volnobeh. Upodozrievam vahu vzduchu (snimac teploty v nej). Aj auto nejako horsie taha. Na skusku som prehodil pozicanu od jedneho uja a islo lepsie.
U vas to asi vaha nebude, to by sa takto nespravalo. Chcelo by to asi live data zo startu. Co to robi. Tlak, teplota, starter, napatie (suvisi so zhavenim), atd.
U vas to asi vaha nebude, to by sa takto nespravalo. Chcelo by to asi live data zo startu. Co to robi. Tlak, teplota, starter, napatie (suvisi so zhavenim), atd.
- vitut
- Člen klubu
- Příspěvky: 3029
- Registrován: 25.06.2008 13:03
- Bydliště: Milovice(NB), Štoky(HB)
- Kontaktovat uživatele:
Re: ford focus 1.8./ 85 kw, tdci r.v. 2004 špatné startování
Myslim, ze podobna temata tu jsou a resi se to pomerne obsahle.
Reseni lze shrnout asi nasledovne:
1. Baterka - pokud ji pri nizkych teplotach prilis klesa kapacita, vymenit. Problem nemusi byt v samotne baterii, ale v jejim dobijeni - at uz uzivanim auta (prilis kratke jizdy, caste starty), nebo problemem v dobijeni (alternator, rizeni dobijeni, atp.)
2. Zhavicky - pokud je podezreni, ze je nektera vadna, vymenit vsechny. Pokud si nevzpominate, kdy byly naposledy menene, vymenu neodkladat. Pritom udelat kontrolu vsech souvisejicich vodicu a zhaviciho rele.
3. Starter - casem se zanese, pripadne se vydrou kluzna pouzdra a starter zacne tocit motorem pomaleji. V dusledku toho pomalu roste tlak paliva v railu a bud se vubec neotevrou vstrikovace, nebo je davka paliva chybna.
4. Teplotni cidla - na motoru jsou asi ctyri (namatkou chladici kapalina, blok, palivo, nasavany vzduch), vsechna by mela pred startem davat podobne hodnoty. Lze zkontrolovat diagnostikou. Pokud je nekde nesoulad, hledat chybu tam.
Reseni lze shrnout asi nasledovne:
1. Baterka - pokud ji pri nizkych teplotach prilis klesa kapacita, vymenit. Problem nemusi byt v samotne baterii, ale v jejim dobijeni - at uz uzivanim auta (prilis kratke jizdy, caste starty), nebo problemem v dobijeni (alternator, rizeni dobijeni, atp.)
2. Zhavicky - pokud je podezreni, ze je nektera vadna, vymenit vsechny. Pokud si nevzpominate, kdy byly naposledy menene, vymenu neodkladat. Pritom udelat kontrolu vsech souvisejicich vodicu a zhaviciho rele.
3. Starter - casem se zanese, pripadne se vydrou kluzna pouzdra a starter zacne tocit motorem pomaleji. V dusledku toho pomalu roste tlak paliva v railu a bud se vubec neotevrou vstrikovace, nebo je davka paliva chybna.
4. Teplotni cidla - na motoru jsou asi ctyri (namatkou chladici kapalina, blok, palivo, nasavany vzduch), vsechna by mela pred startem davat podobne hodnoty. Lze zkontrolovat diagnostikou. Pokud je nekde nesoulad, hledat chybu tam.
S-Max, 2.0 TDCi, 103 kW, 2009, modrá Blazer
FoFo1 combi, 2.0 16V, 127 kW, 2003, modrá Imperial
C-Max mk1, 1.8 16V, 88 kW, 2004
byl: FoFo1 combi, 1.8 TDCi, 85 kW, 2002, šedá

FoFo1 combi, 2.0 16V, 127 kW, 2003, modrá Imperial
C-Max mk1, 1.8 16V, 88 kW, 2004
byl: FoFo1 combi, 1.8 TDCi, 85 kW, 2002, šedá

- qwerton
- Pokročilý
- Příspěvky: 705
- Registrován: 25.02.2008 22:41
- Bydliště: Praha - Chodov
Re: ford focus 1.8./ 85 kw, tdci r.v. 2004 špatné startování
super, pro mě bezvadné shrnutí, díky
baterku jsme vyloučil, takže druhé jsou na řadě žhavičky.

baterku jsme vyloučil, takže druhé jsou na řadě žhavičky.
- vitut
- Člen klubu
- Příspěvky: 3029
- Registrován: 25.06.2008 13:03
- Bydliště: Milovice(NB), Štoky(HB)
- Kontaktovat uživatele:
Re: ford focus 1.8./ 85 kw, tdci r.v. 2004 špatné startování
Ten starter bych mozna posunul na 2. misto ...
A propos, jake napeti nameris na baterii po nekolikadennim stani a pri teplote kolem -5 °C?
A propos, jake napeti nameris na baterii po nekolikadennim stani a pri teplote kolem -5 °C?
S-Max, 2.0 TDCi, 103 kW, 2009, modrá Blazer
FoFo1 combi, 2.0 16V, 127 kW, 2003, modrá Imperial
C-Max mk1, 1.8 16V, 88 kW, 2004
byl: FoFo1 combi, 1.8 TDCi, 85 kW, 2002, šedá

FoFo1 combi, 2.0 16V, 127 kW, 2003, modrá Imperial
C-Max mk1, 1.8 16V, 88 kW, 2004
byl: FoFo1 combi, 1.8 TDCi, 85 kW, 2002, šedá

- qwerton
- Pokročilý
- Příspěvky: 705
- Registrován: 25.02.2008 22:41
- Bydliště: Praha - Chodov
Re: ford focus 1.8./ 85 kw, tdci r.v. 2004 špatné startování
hele to nevím, manželka s tím teď jezdila skoro každý den krátké trasy a pak to najednou začlo dělat problém. Baterku mám teď půjčenou od chlápka co je prodává a on tu mojí nabíjí a testuje na zátěži. Ale když ji měřil hned když jsme k němu přijel na výměnu (po cca 10 km jízdy a 15ti minutách od nastartování) ukazovala snad 12,7 ale startovací kapacitu si nepamatuju.
-
- Junior
- Příspěvky: 266
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Ostravsko
Re: ford focus 1.8./ 85 kw, tdci r.v. 2004 špatné startování
Co zkusit tzv. balónek se zpětným ventilem, připojený na vstup filtru. Zabraňuje padání nafty.
http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 8&p=730653
http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 8&p=730653
Ford Focus combi 1.8 TDCI 85 kW, 2002, silver
- kule
- Nováček
- Příspěvky: 25
- Registrován: 01.04.2011 15:20
- Bydliště: Praha, Braník
Re: ford focus 1.8./ 85 kw, tdci r.v. 2004 špatné startování
Ahoj.EL píše:Co zkusit tzv. balónek se zpětným ventilem, připojený na vstup filtru. Zabraňuje padání nafty.
http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 8&p=730653
Kdyby padala nafta, nebyl by problém se startováním i v létě?
Ford Focus Combi 2002 1.8 TDCI 85kw (již prodán
)
Ford Mondeo Combi 2009 2.2 TDCI 129kw

Ford Mondeo Combi 2009 2.2 TDCI 129kw
-
- Nováček
- Příspěvky: 49
- Registrován: 15.02.2012 21:11
- Bydliště: Liberec
Re: ford focus 1.8./ 85 kw, tdci r.v. 2004 špatné startování
Padala a navíc to u TDCi neexistuje a montovat to tam z TDi je hovadina. Kdysi to sem někdo psal a když jsem to řekl v servisu, tak jsem byl za idiotakule píše:Ahoj.EL píše:Co zkusit tzv. balónek se zpětným ventilem, připojený na vstup filtru. Zabraňuje padání nafty.
http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 8&p=730653
Kdyby padala nafta, nebyl by problém se startováním i v létě?

aktuálně: Ford Mondeo 2.0 TDCi, 103kW, 2010 - kombi
dříve: Ford Focus 1.8 TDCi, 74kW, 2003 - kombi
dávno: Citroen ZX 1.9D, 55kW, 1995 - kombi
dříve: Ford Focus 1.8 TDCi, 74kW, 2003 - kombi
dávno: Citroen ZX 1.9D, 55kW, 1995 - kombi
- qwerton
- Pokročilý
- Příspěvky: 705
- Registrován: 25.02.2008 22:41
- Bydliště: Praha - Chodov
Re: ford focus 1.8./ 85 kw, tdci r.v. 2004 špatné startování
Tak včera došlo na výměnu žhaviček. Když jsem jel na "demontáž", tak startování pořád na nic, žhavení na několikrát a dlouhý točení. Prostě furt to samý. A pak konečně došlo na výměnu....
Překvapivě to nebyla ani moc složitá operece, brácha to popsal jako že je to takový lego
za hodinu a půl bylo hotovo i s pokecáním. Každopádně jsem koupil žhavičky Bosch a po výměně svítí kontrolka žhavení stále cca jenom vteřinu +/- (před problémy se startování svítila cca 5 vteřin).
dneska ráno jsem startoval, žhavit sem nechal, než cvaklo relé a na první točení to naskočilo, jako za mlada
Sice nebyla žádná velká zima, ale ten pocit, že to naskočilo napoprvý, ten byl super
Staré žhavičky byli BERU a když jsem je vyzkoušel zapojit přímo na baterku, tak ze čtyř se rozpálila jen jedna......
tímto považuju svůj problém za vyřešený a doufám, že bude zase chvilku klid... Díky všem co se snažili přispět radou k vyřešení problému....
Překvapivě to nebyla ani moc složitá operece, brácha to popsal jako že je to takový lego

dneska ráno jsem startoval, žhavit sem nechal, než cvaklo relé a na první točení to naskočilo, jako za mlada


Staré žhavičky byli BERU a když jsem je vyzkoušel zapojit přímo na baterku, tak ze čtyř se rozpálila jen jedna......
tímto považuju svůj problém za vyřešený a doufám, že bude zase chvilku klid... Díky všem co se snažili přispět radou k vyřešení problému....
-
- Nováček
- Příspěvky: 49
- Registrován: 15.02.2012 21:11
- Bydliště: Liberec
Re: ford focus 1.8./ 85 kw, tdci r.v. 2004 špatné startování
U mě stále stejný problém. Byl jsem s tím v autorizovaným servisu, kde jim to prý startovalo normálně. Vyměnili palivový filtr (17 stovek v háji), zkontrolovali žhaviče a baterku. Všechno OK. Čerpadlo prý drží tlak normálně a startér (je nový) taky točí OK. Dneska ráno startuju na 2 otočení motoru, ale odpoledne zase točím do aleluja (resp. než začne blikat kontrolka žhavení (cca 20s) - signalizuje chybu a v logu určitě bude "Nízký tlak paliva") pak čekám pár sekund a opakuju. Asi při páté sekvenci to chytá, motor si hezky přede, jede jako vždycky. Žádný pokles výkonu, nic. Podotýkám, že celý den bylo cca 3st nad nulou. Auto stálo asi 9 hodin.
Dle technika ze servisu tam nafta padat nemůže, protože je v nádrži podávací čerpadlo, které palivovou soustavu ihned po otočení klíčku naplní.
Nesetkal se někdo s tímto problémem?
Dle technika ze servisu tam nafta padat nemůže, protože je v nádrži podávací čerpadlo, které palivovou soustavu ihned po otočení klíčku naplní.
Nesetkal se někdo s tímto problémem?
aktuálně: Ford Mondeo 2.0 TDCi, 103kW, 2010 - kombi
dříve: Ford Focus 1.8 TDCi, 74kW, 2003 - kombi
dávno: Citroen ZX 1.9D, 55kW, 1995 - kombi
dříve: Ford Focus 1.8 TDCi, 74kW, 2003 - kombi
dávno: Citroen ZX 1.9D, 55kW, 1995 - kombi
- zdenek34
- Junior
- Příspěvky: 218
- Registrován: 14.03.2010 16:27
- Bydliště: Jeseník
Re: ford focus 1.8./ 85 kw, tdci r.v. 2004 špatné startování
Určitě má v nádrži podávací čerpadlo????
Já myslím, že nee a v tom případě je technik na 


Naposledy upravil(a) zdenek34 dne 07.02.2014 18:42, celkem upraveno 1 x.
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 13521
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: ford focus 1.8./ 85 kw, tdci r.v. 2004 špatné startování
Mne sa tiez nezda. Odporucam vymenit technika.
- Jardak
- Test driver
- Příspěvky: 2713
- Registrován: 10.01.2010 10:52
- Bydliště: Kaznějov
Re: ford focus 1.8./ 85 kw, tdci r.v. 2004 špatné startování
Pokud to někdy startuje normálně a někdy je problém, můžou bejt na vině vstřiky, resp. jeden vstřik.
Může se totiž stát, že je některej vstřik netěsnej a když se motor po vypnutí zastaví tak, že v postiženým válci zůstane zbytkovej kompresní tlak a ten stlačenej vzduch skrz netěsnej vstřik vytlačí naftu z vysokotlakýho okruhu. Pak musíš startovat tak dlouho až se to odvzdušní a pak naskočí.
V nádrži opravdu žádný čerpadlo není...
Může se totiž stát, že je některej vstřik netěsnej a když se motor po vypnutí zastaví tak, že v postiženým válci zůstane zbytkovej kompresní tlak a ten stlačenej vzduch skrz netěsnej vstřik vytlačí naftu z vysokotlakýho okruhu. Pak musíš startovat tak dlouho až se to odvzdušní a pak naskočí.
V nádrži opravdu žádný čerpadlo není...
je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia kombi 1,4 TDI 70 kW 2008
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti