startování studeného motoru 2.0 TDCi
- Mr.Zdenda
- Junior
- Příspěvky: 318
- Registrován: 25.11.2011 20:38
- Bydliště: Ml. Boleslav, Ústí n. Labem
Re: startování studeného motoru 2.0 TDCi
Díky za pomoc. Auto jsem odvezl včera známému, doufám, že bude rozumný a nechá si předložit i tyhle grafy..
2018-?: Rapid 1.0
2016-2018: ex. BMW e39 530dA, 142 kW
2015-2016: ex. Rapid 1.2 TSI 63 kw
2011-2015: ex. Ford Focus II 2.0 100 kW TDCI
2012-2018: ex. Suzuki Bandit GSF 600s 57 kW
2007-2012: ex. 323F BG 1.6 16V 66 kW
2006-2007: ex. Seat Ibiza 1.5glx 66 kW
2016-2018: ex. BMW e39 530dA, 142 kW
2015-2016: ex. Rapid 1.2 TSI 63 kw
2011-2015: ex. Ford Focus II 2.0 100 kW TDCI
2012-2018: ex. Suzuki Bandit GSF 600s 57 kW
2007-2012: ex. 323F BG 1.6 16V 66 kW
2006-2007: ex. Seat Ibiza 1.5glx 66 kW
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: startování studeného motoru 2.0 TDCi
Nezabudni mu pripomenut aj ten nizky tlak pri startovani. Podla dokumentacie je minimalny 125, resp. 150 bar, pretoze ked je nizsi, nie je uz mozne zdvihnut ihly vo vstrekovacoch.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: startování studeného motoru 2.0 TDCi
Tak ako, mame nieco nove ?
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
- Mr.Zdenda
- Junior
- Příspěvky: 318
- Registrován: 25.11.2011 20:38
- Bydliště: Ml. Boleslav, Ústí n. Labem
Re: startování studeného motoru 2.0 TDCi
Dneska jsem s ním mluvil a bohužel se mu závada neprojevila(auto poslouchá a startuje):-(Na moje rady nedá. Takže jsem tam, kde jsem byl... 

2018-?: Rapid 1.0
2016-2018: ex. BMW e39 530dA, 142 kW
2015-2016: ex. Rapid 1.2 TSI 63 kw
2011-2015: ex. Ford Focus II 2.0 100 kW TDCI
2012-2018: ex. Suzuki Bandit GSF 600s 57 kW
2007-2012: ex. 323F BG 1.6 16V 66 kW
2006-2007: ex. Seat Ibiza 1.5glx 66 kW
2016-2018: ex. BMW e39 530dA, 142 kW
2015-2016: ex. Rapid 1.2 TSI 63 kw
2011-2015: ex. Ford Focus II 2.0 100 kW TDCI
2012-2018: ex. Suzuki Bandit GSF 600s 57 kW
2007-2012: ex. 323F BG 1.6 16V 66 kW
2006-2007: ex. Seat Ibiza 1.5glx 66 kW
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: startování studeného motoru 2.0 TDCi
Zmen servis...
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
- Mr.Zdenda
- Junior
- Příspěvky: 318
- Registrován: 25.11.2011 20:38
- Bydliště: Ml. Boleslav, Ústí n. Labem
Re: startování studeného motoru 2.0 TDCi
Ono to bude stejný, protože nikomu se moc nechce měnit nic, co si nemohou sami vyzkoušet, že nefunguje:-(
2018-?: Rapid 1.0
2016-2018: ex. BMW e39 530dA, 142 kW
2015-2016: ex. Rapid 1.2 TSI 63 kw
2011-2015: ex. Ford Focus II 2.0 100 kW TDCI
2012-2018: ex. Suzuki Bandit GSF 600s 57 kW
2007-2012: ex. 323F BG 1.6 16V 66 kW
2006-2007: ex. Seat Ibiza 1.5glx 66 kW
2016-2018: ex. BMW e39 530dA, 142 kW
2015-2016: ex. Rapid 1.2 TSI 63 kw
2011-2015: ex. Ford Focus II 2.0 100 kW TDCI
2012-2018: ex. Suzuki Bandit GSF 600s 57 kW
2007-2012: ex. 323F BG 1.6 16V 66 kW
2006-2007: ex. Seat Ibiza 1.5glx 66 kW
- Mr.Zdenda
- Junior
- Příspěvky: 318
- Registrován: 25.11.2011 20:38
- Bydliště: Ml. Boleslav, Ústí n. Labem
Re: startování studeného motoru 2.0 TDCi
mechanik mi dal do ruky tento bazmek, že by to mohlo být tím.. je na něm delphi 55pp03-01, MY B, 03322296834, dále 9307z507a... Našel jsem to na výše uvedeném linku, že to je na mondeo mk3 2.0 tdci... bude to nějak kompatibilní, má cenu zkoušet to měnit?
V12: Prosím Tě, neměl bys někde odkaz, kolik a kde stojí ten regulátor tlaku paliva? Nějak jsem to nedohledal. Popř. je tady někdo, kdo by mi to vyměnil nebo doporučil kam s tím ject? Jsem z Ústí nad Labem a jezdím párkrát do měsíce Mladá Boleslav a Mělník.
V12: Prosím Tě, neměl bys někde odkaz, kolik a kde stojí ten regulátor tlaku paliva? Nějak jsem to nedohledal. Popř. je tady někdo, kdo by mi to vyměnil nebo doporučil kam s tím ject? Jsem z Ústí nad Labem a jezdím párkrát do měsíce Mladá Boleslav a Mělník.
2018-?: Rapid 1.0
2016-2018: ex. BMW e39 530dA, 142 kW
2015-2016: ex. Rapid 1.2 TSI 63 kw
2011-2015: ex. Ford Focus II 2.0 100 kW TDCI
2012-2018: ex. Suzuki Bandit GSF 600s 57 kW
2007-2012: ex. 323F BG 1.6 16V 66 kW
2006-2007: ex. Seat Ibiza 1.5glx 66 kW
2016-2018: ex. BMW e39 530dA, 142 kW
2015-2016: ex. Rapid 1.2 TSI 63 kw
2011-2015: ex. Ford Focus II 2.0 100 kW TDCI
2012-2018: ex. Suzuki Bandit GSF 600s 57 kW
2007-2012: ex. 323F BG 1.6 16V 66 kW
2006-2007: ex. Seat Ibiza 1.5glx 66 kW
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: startování studeného motoru 2.0 TDCi
Je to cidlo tlaku paliva - za pokus to samozrejme stoji, cidlo je pooooodstatne lacnejsie, ako najlacnejsi repas cerpadla, alebo vstrekovacov.
Ten regulator je sucastou cerpadla a nie som si isty, ci sa da kupit samostatne. Skus sa spytat niekde v dieselservise.
Ten regulator je sucastou cerpadla a nie som si isty, ci sa da kupit samostatne. Skus sa spytat niekde v dieselservise.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
- Mr.Zdenda
- Junior
- Příspěvky: 318
- Registrován: 25.11.2011 20:38
- Bydliště: Ml. Boleslav, Ústí n. Labem
Re: startování studeného motoru 2.0 TDCi
Kontaktoval jsem http://www.e-cat.cz/ a regulátor tlaku nemají... Nejspíše to tedy bude bohužel součástí čerpadla.. :-/
2018-?: Rapid 1.0
2016-2018: ex. BMW e39 530dA, 142 kW
2015-2016: ex. Rapid 1.2 TSI 63 kw
2011-2015: ex. Ford Focus II 2.0 100 kW TDCI
2012-2018: ex. Suzuki Bandit GSF 600s 57 kW
2007-2012: ex. 323F BG 1.6 16V 66 kW
2006-2007: ex. Seat Ibiza 1.5glx 66 kW
2016-2018: ex. BMW e39 530dA, 142 kW
2015-2016: ex. Rapid 1.2 TSI 63 kw
2011-2015: ex. Ford Focus II 2.0 100 kW TDCI
2012-2018: ex. Suzuki Bandit GSF 600s 57 kW
2007-2012: ex. 323F BG 1.6 16V 66 kW
2006-2007: ex. Seat Ibiza 1.5glx 66 kW
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: startování studeného motoru 2.0 TDCi
Skontaktuj diesel servis. Uz mas nejake info od mechanika ?
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
- Mr.Zdenda
- Junior
- Příspěvky: 318
- Registrován: 25.11.2011 20:38
- Bydliště: Ml. Boleslav, Ústí n. Labem
Re: startování studeného motoru 2.0 TDCi
Mechanik to nenašel a pujčil mi jen to čidlo. Teďka jsem napsal vyčerpávající email do diesel servisu, tak snad se k tomu nějak vyjádří...V12 píše:Skontaktuj diesel servis. Uz mas nejake info od mechanika ?
2018-?: Rapid 1.0
2016-2018: ex. BMW e39 530dA, 142 kW
2015-2016: ex. Rapid 1.2 TSI 63 kw
2011-2015: ex. Ford Focus II 2.0 100 kW TDCI
2012-2018: ex. Suzuki Bandit GSF 600s 57 kW
2007-2012: ex. 323F BG 1.6 16V 66 kW
2006-2007: ex. Seat Ibiza 1.5glx 66 kW
2016-2018: ex. BMW e39 530dA, 142 kW
2015-2016: ex. Rapid 1.2 TSI 63 kw
2011-2015: ex. Ford Focus II 2.0 100 kW TDCI
2012-2018: ex. Suzuki Bandit GSF 600s 57 kW
2007-2012: ex. 323F BG 1.6 16V 66 kW
2006-2007: ex. Seat Ibiza 1.5glx 66 kW
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: startování studeného motoru 2.0 TDCi
A ako to vyzera s tym cidlom ? Stale este robi problemy ?
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
-
- Nováček
- Příspěvky: 180
- Registrován: 13.05.2012 13:09
- Bydliště: Praha/Zbiroh
Re: startování studeného motoru 2.0 TDCi
Jak příběh pokračuje?
Po téměř dvouleté službě (bez závady) jsem poslední 4 starty zaznamenal zaváhání. Jednou mi i motor zhasl po startu. Připisoval jsem to tomu, že jsem třeba nepočkal dostatečně dlouho po otočení klíčku do první polohy. Minulý pátek ráno jsem točil poměrně dlouho než to naskočilo, to už jsem začal větřit vážný problém. Na parkovací místo jsem večer raději zacouval. No a hle, sobota ráno – točim točím a nic. Měl jsem podezření na kuny nebo něco takového, ale hned další tip je ten vysokotlaký regulátor... I když je fakt, že nenastartování motoru může být důsledek mnoha poruch.
Řešil tu někdo nový regulátor, nebo rovnou nové čerpadlo? Na kolik ta legrace vyjde? Shodou okolností už mám objednaný OBD2 Bluetooth adapter, bohužel ještě na cestě z Číny či odkud to chodí
.
Jinak info k autu – najeto 125 tisíc, tankováno výhradně palivo AGIP.
Po téměř dvouleté službě (bez závady) jsem poslední 4 starty zaznamenal zaváhání. Jednou mi i motor zhasl po startu. Připisoval jsem to tomu, že jsem třeba nepočkal dostatečně dlouho po otočení klíčku do první polohy. Minulý pátek ráno jsem točil poměrně dlouho než to naskočilo, to už jsem začal větřit vážný problém. Na parkovací místo jsem večer raději zacouval. No a hle, sobota ráno – točim točím a nic. Měl jsem podezření na kuny nebo něco takového, ale hned další tip je ten vysokotlaký regulátor... I když je fakt, že nenastartování motoru může být důsledek mnoha poruch.
Řešil tu někdo nový regulátor, nebo rovnou nové čerpadlo? Na kolik ta legrace vyjde? Shodou okolností už mám objednaný OBD2 Bluetooth adapter, bohužel ještě na cestě z Číny či odkud to chodí

Jinak info k autu – najeto 125 tisíc, tankováno výhradně palivo AGIP.
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: startování studeného motoru 2.0 TDCi
Na natocenie motora je potrebny signal zo senzora polohy vacky a klukovky. Takze kompletna kontrola kabelaze nutna, ak sa nezisti nic podozrive, treba na osciloskope preverit obe cidla, ako aj cidlo na raile. Ak je vsetko OK ale pri startovani tlak v raile nie je 125 - 150 barov, moze to byt naozaj cerpadlo, resp. regulator tlaku. To vsetko za predpokladu cisteho palivoveho filtra, 100% tesnej palivovej sustavy a nespadajaucej nafty.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
-
- Nováček
- Příspěvky: 180
- Registrován: 13.05.2012 13:09
- Bydliště: Praha/Zbiroh
Re: startování studeného motoru 2.0 TDCi
Tak ja mam vyřešené. Ze servisu prijeli, auto nastartovalo uplne v pohodě. V servisu tedy hledali, pátrali. Nakonec to vypada na uvolněny kabel od baterky. Zdalo se mi ze to toci v pohodě ale prej staci malo, neco nedava hodnoty takove jakoby melo a uz je problem. No ted poznam, ze mi to nastartuje o trosicku rychleji nez pred tim. Takze to asi opravdu bylo ono. Zaplatil jsem 200kč a hotovo. Pro me tedy stastny konec.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti