Dovolte mi, aby som tuto temu symbolicky uzavrel vyhlasenim, ktoremu Focusu II patri kralovska koruna v rieseni dialnicneho problemu zrychlenia zo 70 na 130 km/h.
A vitazom sa stava :
... 2.0i
v tesnom zavese s 2.0TDCi, ktory ale tiez ma svoje caro v minimalnom pouzivani saltpaky. Ako treti sa umiestnuje 1.8TDCi a za nim je TiVCT 85 kW. K III. a IV. miestu chcem poznamenat, ze matematicky model rata s oficialnymi krivkami priebehu krutiaku a vykonu, no skutocnost je taka, ze prakticky vsetky TiVCT maju na brzde o cca 7kW a 5 Nm lepsie parametre, ako na papieri. Ak by som zobral do uvahy aj toto, rozdiel medzi modernym TiVCT a veteranom Kentom by sa uplne zmazal, co dokazali jazdne testy publikovane v inom vlakne tohto fora.
Na zaver este upresnim podmienky simulacie :
- hmotnost vsetkych konkurentov namodelovana na 1327 kg podla najtazsieho 2.0TDCi, lahsie vozy umelo "zatazene" na danu hmotnost;
- hmotnost vodica nastavena na nulu (jedna sa o matematicku simulaciu)
- cas potrebny na preradenie 0.6 sekundy (priemer mnohych merani, ako radim ja) od zaciatku sliapnutia na spojku az po jej uplne pustenie
- simulovana turbodiera dieslov 0.7 sekundy
- simulovana reakcia na plyn benzinakov 0.2 sekundy
- globalna ucinnost prenosu taznej sily 82%
- sucin celnej plochy a koeficientu cx Acx=0.73 (Fofo II hatchback 5 dverovy) bez aerodynamickej optimalizacie tuningom / tuzingom
- kolesa 205/55 R16 s priemerom 63 cm
- vsetky technicke parametre brane z tu uvedeneho PDF dokumentu v
http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 18#p429718, vdaka
vcedula
Dakujem za pozornost
V prilohe je excelovsky subor s podkladovymi datami pre dalsie analyzy.