Stránka 4 z 13

Re: motor netáhne

Napsal: 07.08.2012 16:42
od phofy
Podtlakový ovládání turba, na to bych se zaměřil. A při těhle kilometrech by si nechal proměřit tlaky.

Re: motor netáhne

Napsal: 07.08.2012 19:17
od nehamik
juknu na to. taky me napadlo jestli nezavira obtok na turbu :cry:
jo a co tu ctu tak spotreba 5az6 litru jeu me scifi :nnou:
pod 7 to nejde a to stim jezdi pani s mladym takze lank sam 8O :nunu:
dik za reakci

Re: motor netáhne

Napsal: 07.08.2012 19:38
od phofy
Jukni a pak dej vědět jak jsi pokročil. A nebo taky palivový čerpadlo mě napadlo

Re: motor netáhne

Napsal: 27.08.2012 13:55
od Zuz
ahojte, prosím o radu, nám netáhne motor a důvod si myslím, že je v prořízlém díle na fotce, bohužel jako laik nepoznám co to je?poradíte? případně za kolik se to dá sehnat? díky moc, máme 1.6 TDCi, 2004

Re: motor netáhne

Napsal: 01.09.2012 12:52
od Ivo
Zuz jsi ve špatne sekci musíš to dát do 2004+

Jinak mám taky problém s výkonem. Mám nové vstřikovače,pal. filtr, vzduch filtr, vyčištěnej IC, ale stejně to furt netáhne dřiv to mělo kolem 1800ot zatah jako svina a teď je to prostě mrtvé až do nějakých 3000 ot pak se to jakš takš probere a rozjede se to, dneska jsme zkoušeli odpojit EGR jedina změna byla že to přestalo kouřit, ale motor pořád netáhne(hadice od turba zkontrolovane, ty malé podtlakové taky, ovladání lopatek taky šlape jak hodinky, tak bych potřeboval vědět počem ještě jít, jen dodám že občas se motor zničeho nic probere a zase jede jak zamlada, ale potom je to zase mrtvé. Napadl mě ucpaný katalizátor nebo zanesené saní. Tak třeba je tu měl někdo stejný problém :nixw:
doufám že ten text je k pochopení.

Re: motor netáhne

Napsal: 01.09.2012 13:58
od xbobcz
Podle toho co pises to vypada, ze netlaci turbo co by melo. Kdyz je to mrtve az do 3000 tak to vypada ze nastaveni lopatek turba je stale na minimu. Mel jsem obdobny problem, pricina byla skripnuta hadicka od cidla tlaku v sani. Problem muze byt i to cidlo. Pokud dava spatne hodnoty tak jednotka pak necha turbo na minimu aby nedoslo k prefouknuti motoru. Chce to diagnostiku a podivat se jaky to ukazuje tlak v sani. Kdyz se to obcas probere to je spis bude elektricka chyba nez mechanicka zavada. To cidlo tlaku je bud na hornim ulozeni tlumice vedle pojistkovky v motorovem prostoru - v pripade ze je pripojene primo do trubky mezi mezichladicem a sanim. Ale podle roku vyroby co mas v podpisu budes mit asi verzi, ktera ho ma na motorove prepazce vlevo od nadobky na brzdovou kapalinu. Jeste me napadlo, ze asi mas verzi, ktera ma 3 elektromagneticke ventily na ovladani podtlaku. Mohl by byt jeste problem s ovladanim klapky v sani, ktera je tam pro lepsi zhasinani motoru. Je mozne, ze se ta klapka naplno neotevre a skrti to privod vzduchu. Muzes zkusit sundat to gumove koleno a trubku od mezichladice do sani a mel bys ji videt.

Záhada TDCI

Napsal: 03.09.2012 20:28
od astar84
Ahoj všem,

sice to bude trošku delší, ale popíšu vám moji "záhadu" s Focusem 2003 TDCI 74kw, jestli nějaké chytré hlavy zde budou mít nějaké nápady. Začalo to tím, že auto při 4. a 5. rychlostním stupni v plném zátahu skákalo do nouzáku a rozblikalo se žhavení. Diagnostika ukázala nízkej/vysokej tlak na liště. Vymontovaly se vstřiky, daly na zkušebnu a zjistilo se, že mají špatné přepady, tak se nechaly repasovat. Poté vše podle měření OK. Namontovaly se do auta a po pár desítkách km, znovu žhavení a nouzák. Znovu diagnostika a závada- špatné údaje na tlakovém čidle paliva čerpadla. Vyměnilo se čidlo a při té příležitosti se znovu vstřiky vymontovaly a dali na stolici, jestli není přidřené čerpadlo a nebude nějaký špatný. Změřilo se a všechno OK, jako čerstvě po repasi. S vyměněným tlakovým čidlem a se vstřiky OK sem se znovu vydal na silnici a po pár km v plném zátahui na 5ku cca kolem 130-140km/h znovu nouzák a blikající žhavení. Už nevím co s tím. Nemáte někdo nějaký nápady nebo zkušenosti? Moc bych to uvítal. Díky

Re: Záhada TDCI

Napsal: 03.09.2012 20:51
od Eidž
Shrnutí:
Poprvé vstřiky ven, KO. repas.
Podruhé vstřiky ven, OK.

Čerpadlo bylo venku kdy? Dělat repas vstřiků bez opravy/repas čerpadla je asi cesta do pekel. Resp. rychlá cesta k přidření repasovaných vstřiků.

A dej si do podpisu typ a rok výroby :-)

Re: Záhada TDCI

Napsal: 03.09.2012 21:23
od astar84
čerpadlo venku nebylo. Proto se vymontovaly vstřiky ven znovu, aby se zjistilo jestli je něco neucpalo nebo se nezhoršily. A byly ok. Ale na čerpadlo se mi to nezdá. Auto nekouří, výkon OK, chytá OK

Re: Záhada TDCI

Napsal: 03.09.2012 21:28
od Jardak
Co ukázala diagnostika po posledním blikání žhavení? Do nouzáku při plným výkonu může motor shodit i váznoucí regulace na turbu.

Pokud při repasu vstřiků v nich nanajdou kovový částečky,dá se předpokládat,že čerpadlo je OK.

Re: Záhada TDCI

Napsal: 03.09.2012 21:37
od Meda
A když jsi dělal tyhle opravy vyměnil jsi i palivový filtr za originální?

Re: Záhada TDCI

Napsal: 03.09.2012 23:44
od astar84
nevim jestli je filtr originál, ale je vyměněnej. kovový částečky v nich nenašly a dokonce jak byly teď venku podruhé, tak měření ukázalo že jsou ok, takže to nemohlo spadnout do nouzáku kvůli vstřikům

Re: Záhada TDCI

Napsal: 04.09.2012 06:27
od Eidž
Mně bylo řečeno, že dělat vstřiky bez repase čerpadla je možné, ale poněkud krátkozraké. Vstřik neodejde jen tak pro nic za nic. V lepším případě končí jeho životnost. A životnost čerpadla není dvojnásobná, oproti vstřikům. Takže pokud se dělá repas či výměna vstřiků, to samé s čerpadlem. Info je od p. Častka. Místní asi znají.

Re: Záhada TDCI

Napsal: 04.09.2012 08:59
od astar84
Tak je to tady pánové, na diagnostice chyba 0251, takže přepdpokládám že čerpadlo :( Nevíte jaká je cenovka za jeho repas?

Re: Záhada TDCI

Napsal: 04.09.2012 09:31
od mikki
Viděl bych to na nízkej tlak v liště ,dělal jsem se stejnou závadou Conect,Chlap měl taky vstřiky repas ale auto stejně nejelo,nakonec repas čerpadla ,auto mělo najeto 165 000 tis a repas čerpadla stál cca 16000 kč.