Stránka 4 z 15
Napsal: 15.01.2007 19:45
od pelen
Vyzkousej ji zatezovym voltmetrem na akumulatory, nebo si zmer hustotu elektrolytu nebo muzes pouzit kombinaci napeti naprazdno a teploty elektrolytu, nekde jsem tu umistil vzorec na vypocet % nabiti. Pokud mas baterku hodne starou, tak te ceka vymena, pokud ji mas jen nenabitou, tak hodne rychle nabijet a stav nabiti pravidelne kontrolovat.

Napsal: 21.08.2007 12:13
od ronin
Jaký je proud žhavicí svíčky,vím že š.felicie má 8 Amper na 1 žhavící svíčku.Je to i u fofo tak.Nebo jak se dá změřit jestli to žhaví správně.jestli to
tu někde je tak pardón a dík za odkaz
Napsal: 23.10.2007 21:59
od David 1
Omylem se mi stalo,že jsem sedl do auta a hned jsem startoval.Auto chytlo úplně bez problémů.Tak jsem to zkusil i dnes ráno.Venku byl jeden nad nulou a zase jsem okamžitě startoval a zase krásně naskočil.Zajímalo by mě čím to je.Někdo říká rychložhavení,anebo,že při otevření dveří to začíná samo žhavit,ale toto snad Fordy nemají.Nebo ty tddička tak startujou.Měl jsem z Forda strach co bude v zimě a teď to vypadá,že to žhavení ani nepotřebuju(zatím).Jsem z toho jelen.
Napsal: 23.10.2007 22:05
od Jozkablack
Myslim že dokud nemrzne nejsou žhaviče potřeba! Mě to čas od času udělá manželka, sedne a hned startuje bez žhavení! Je pravda že to chytne okamžitě! Vlastně nepoznám rozdíl mezi žhavením a nežhavením! Já si myslim že to přijde prvnímy mrazy, až teploty pujdou aspoň pod -5st. Pak teprve potřebujem žhaviče!
Napsal: 23.10.2007 22:17
od David 1
No v práci už se žhaví o sto šest ,VW si ani nečuchne,to samé Mercedes,ani Peugeot.Chlapům to nechytá bez žhavení.

Napsal: 23.10.2007 22:23
od Jozkablack
Mě taky stará Fiesta bez žhavení nečapne! Jednou jsem sednul do tchánova Nissana 2.0D a zapoměl jsem nažhavit při -10st (tehdy jsem jezdil jen s benzínem) a ono to krásně čaplo, ani mě to netrklo, ale když tchán po zavření vrat nased, řekl jen sedíš v dieslu, tak příště žhav! Myslim že u modernějších aut, pokud je vše OK žhaviče začnou bejt nutný až při mrazech!
Napsal: 23.10.2007 23:45
od pelen
Mi to startovalo az do -15°C bez funkcnich zhavicu.
Napsal: 24.10.2007 18:45
od Obake
Napsal: 24.10.2007 19:14
od fplisek
Traktory

, u nás v truhlářství mají starýho Tranzita, má nalítáno 350tis., oleje žere skoro víc jak nafty

, vůbec nemá žhavení, ale startuje jak pes, v létě, v zimě, na otočku
Napsal: 24.10.2007 19:19
od Hugo72
Zajtra nežhavím

A cez víkend vyhodím všetky žhaviče...
Veď princíp vznetového motoru je založený na kompresnom tlaku no nie? Na čo tam potom tie blbé žhaviče dávali?

Napsal: 24.10.2007 20:44
od powermax
priamovstrekove motory potrebuju zhavit len ak je extremne nizka teplota tak pod -15 , komorkove musia zhavit furt-preto starsie agregaty bez zahvenia nechytnu.
Napsal: 24.10.2007 21:02
od Hugo72
powermax píše:priamovstrekove motory potrebuju zhavit len ak je extremne nizka teplota tak pod -15 , komorkove musia zhavit furt-preto starsie agregaty bez zahvenia nechytnu.
Samo, že to bol vtip s tými žhavičmi a vôbec.....
Napsal: 25.10.2007 08:37
od nego
u maxika mi zhaveni vzdy jen kratce problikne, takze asi vubec nejsou v techto teplotach potreba (muj odhad)
Napsal: 25.10.2007 08:51
od Noah
Jak uz tu bylo psano,kontrolka doopravdy jen problikne nebo sviti velmi kratce ale ve skutecnosti zhavi dal,dokud neodpadne rele je to na nic nechapu ze tam nedali kontrolku ktera informuje o konci zhaveni.No co se da delat .
Napsal: 25.10.2007 09:40
od jamaka
Noah píše:Jak uz tu bylo psano,kontrolka doopravdy jen problikne nebo sviti velmi kratce ale ve skutecnosti zhavi dal,dokud neodpadne rele je to na nic nechapu ze tam nedali kontrolku ktera informuje o konci zhaveni.No co se da delat .
Aby si startoval , ked je este koniec zhavica rozzeraveny, pretoze stale vytvara teplo.