Stránka 4 z 6
Re: Duratec HE tuning
Napsal: 31.05.2009 00:31
od bee
e-e

Re: Duratec HE tuning
Napsal: 31.05.2009 00:34
od TripleJay
Ja setrim na Fiestu ST

Uz mam na jednu sedacku s airbagom, lave predne obute koleso a zadne brzdove kotuce s dostickami

Re: Duratec HE tuning
Napsal: 02.06.2009 23:17
od kackaj
Normalne som zacal rozmyslat, ze vyviniem nejaky motor do svojeho tatosa

Ked mozu inginieri v UK , mozem aj ja. Oprasim zvaracku a ficim

Dobre, najprv sa povenujeme odlahceniu.
Re: Duratec HE tuning
Napsal: 10.06.2009 01:09
od bee
Tusim
tam pribudlo velke tucne zlte "available NOW", len zatial netusim co to znamena

Re: Duratec HE tuning
Napsal: 10.06.2009 01:12
od TripleJay
no aspon graf po uprave alebo nieco mohli hodit

A cenu

Re: Duratec HE tuning
Napsal: 04.07.2009 07:26
od bee
Tak a je to vonku aj s cenou:
Hi There George,
The Product is now released for sale, the price is 2500GBP, but the first 10 kits receive free fitting! Please see attachment for details! Many Thanks
ken@drm
Re: Duratec HE tuning
Napsal: 04.07.2009 10:27
od vcedula
je to trocha za mojim rozpoctovym limitom

Re: Duratec HE tuning
Napsal: 04.07.2009 11:36
od TripleJay
a co bolo v tom "attachmente"?? Graf?

Re: Duratec HE tuning
Napsal: 08.07.2009 16:21
od bee
pridal som ten pôvodny attchmt, len v rozumnej velkosti (povodny mal 2,2 MB), tolke mrhanie zdrojmi na taky bull**t

Re: Duratec HE tuning
Napsal: 10.07.2009 17:24
od TripleJay
Re: Duratec HE tuning
Napsal: 10.07.2009 19:43
od bee

Thumbs up

Re: Duratec HE tuning
Napsal: 12.07.2009 11:27
od TripleJay
Neviem ci som to sem uz nedaval, tak len pre istotu

Dalsia
skvela stranka na tuning a aj teoriu
Inac precital som vcera to pdf z fastfordmag a velmi velmi zaujimave citanie

Pri spravnych investiciach, ktore nemusia byt ani extra zavratne, sa dostat na tych 220k, kde este nie je potrebne menit creva (aj ked pre spolahlivost a pri dostatku cashu je to urcite vhodne), nie je problem

Re: Duratec HE tuning
Napsal: 13.07.2009 09:03
od bee
Presne tak, preto je Duratec tak skvely na tuning.
Jediny problem v "normalnom" cestnom aute je ze potrebuje specializovanu ECU (bye-bye klima, palubny pocitac atd..)
V tom je FBW-200 vynimocny
Re: Duratec HE tuning
Napsal: 13.07.2009 09:11
od TripleJay
Hej? To som nevedel

Sa mi nezdala hned ta cena, bo na tej stranke burtonracing, je tych throttle boddies viac, a "len" za cca Ł1800 (Cosworth a aj nejake ine).
Inac ked cisto teoreticky uvazujem, ze ci je lepsie Fiesta ST150 alebo Focus 2.0, tak som pri Fieste oproti Focusu narazil na zasadny problem = prevodovka. Ma IB5 klasicku, ktora je normovana ako "standard" a FoFo ma MTX75, ktora je "heavy duty" (podla burtonracing, vid. link vyssie). Otazne je, ci sa oplati dat prednost prevodovke alebo celkovej vahe a agilite Fiesty, samozrejme pri uvazovani upgradov na tych cca 220k, kde by uz IB5 bola asi najslabsim clankom pohonneho ustrojenstva.
Re: Duratec HE tuning
Napsal: 15.07.2009 11:22
od bee
S tym treba pocitat, kazda raz odide, pri "sportovom" pouzivani "normalneho" auta
