Stránka 30 z 187

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 28.04.2019 22:07
od stano.
MikoMk píše:... zadřením motoru na klice po výměně rozvodů. Vzhledem k tomu že nedošlo k chybě na straně servisu...
Aka zhoda nahod. Akurat po tom, ako sa hrabali v rozvodoch. Bol by som zvedavy, ako sa vylucila chyba na strane servisu.

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 29.04.2019 19:28
od MikoMk
Oprava proběhla v úplně jiném servisu a motor mám doma.

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 29.04.2019 19:43
od MikoMk
fofok píše:To by mě zajímalo víc do podrobna a co to bylo za servis,když nepoznaj chycenej motor a vyměňujou půl auta zbytečně.
Při posledním servisu kdy se ďělaly rozvody a dvouhmota byly tlaky na na válcích v pořádku a ani kontrolka tlaku oleje při jízdě ani neblikla. Prostě do poslední chvíle jakoby nic. Dokonce zmizely vibrace když se udělala dvouhmota. To je právě ta past že si člověk jezdí a nejednou stojí

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 29.04.2019 20:21
od phofy
Odsuď začni číst a možná ti bude jasný kde udělali chybu viewtopic.php?p=1149476#p1149476

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 29.04.2019 21:32
od MikoMk
V autě je od výroby používán magnetec 5w20 pro start stop alespoň dle faktur, jelikož mám kompletní faktury už od prvního majitele. Rozvody se dělaly dvakrát vždy origo.

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 29.04.2019 22:12
od stano.
Dvakrat? Na tak mladom aute? Pri necelych 200t km?

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 30.04.2019 06:16
od MikoMk
Já osobně měním rozvody vždy když kupuju ojeté auto nikdy nevíš jak s tím kdo jezdil. A pak po 80 000 dělám to u každého auta

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 30.04.2019 07:29
od petulak
ani kontrolka tlaku oleje při jízdě ani neblikla.

******************

ty spínače jsou naštelovaný, na 0.5 - 0.75 atm.
na volnoběh ti to stačí umazat, ale při cca 4000 ot. je to už málo.
------------ zlatej budík tlaku oleje. :mrgreen:

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 30.04.2019 07:40
od miki21
JJ když se ukáže kontrolka mazání, tak je většinou pozdě a na průser je zaděláno. :wink:

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 30.04.2019 09:51
od MikoMk
Kontrolka s hláškou mazání se ukázaly až byl motor ten tam.

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 30.04.2019 10:00
od ballu
U této koncepce motoru, jde vždy o rychlou smrt.

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 30.04.2019 10:09
od MikoMk
Nováček
Nováček

Registrován: 22.05.2009 16:02
Příspěvky: 57
Bydliště: Buštěhrad
Odpovědět s citací
Nový příspěvek Focus combi 1,5 ecoboost - motor KO
Hezký večer,
chtěl bych se s Vámi poradit, jestli se někomu stalo nebo ví něco bližšího.
Mám Focus combi 2015 s 1,5 ecoboost 110 kw z roku 2015 a najeto cca 67000 km. Při cestě z práce najednou úplná ztráta výkonu a po dojetí pár km domů v garáži smrad. Nechal jsem to odtáhnout do aut.servisu, kde probíhala veškerá údržba auta, a tam na diagnostice zjistili nejdřív problém s tlakem paliva. Při rozebírání se přišlo na prodřený kalíšek na vačce, odřenou vačku a nízkou hladinu oleje, která nastala asi vadným pístním kroužkem = klesla hladina oleje (tlak byl v pořádku, kontrolka nic) takže se začala zadírat vačka. Podle servisu je motor KO - musí se komplet rozebrat poslat na srovnání a na test.lavici atd. atd. a oprava 150.000 = výměna motoru. Chtěl bych se teda zeptat, jestli s tím někdo nemáte zkušenost. Prý na to tyto motory trpí :( Záruka byla samozřejmě 2 roky takže je po. Jsou nějaké šance tlakem na aut.servis resp. zast. Fordu něco uhrát pokud se jedná o "chronickou" vadu motoru (asi konstrukční problém nebo problém materiálu). Rovnou mi ukazovali, že tam mají stejný motor se stejnou závadou ani ne po dvou letech...
Děkuji za každou radu, tip, pomoc... :palec_nahoru:
Je to dost strašné, jestli má motor životnost necelé 4 roky... :dih:

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 30.04.2019 10:09
od MikoMk
Tak ten můj je vytrvalec

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 09.05.2019 12:19
od IvanSt
Karel2 píše:Tady nejde o spotrebu, ale o to, ze tyhle motory jsou konstruovany na +-200k km, pridej trivalec a s tim spojene problemy(vyvazeni), pozadavky na emise, spotrebu atd. a jsme tam, kde jsme. Cim je motor konstruovan na vetsi km vydrz, tim je mensi pravdepodobnost poruchy v "mensim" najezdu. Zajimalo by mne kdo z vas by si koupil tenhle i jiny trivalec se 150k km. Vzdy je neco za neco a tady podle me ty nevyhody prevazuji. Kdo meni auto +- 3-5 let, tak na to bude mit jiny pohled jako treba ja, kdy mam auto cca 8 let a +- 100k km. Proste jako u ropaka, jen nove auto a s co nejdelsi zarukou, coz ostatne automobilky potrebuji ne? Jel jsem s timhle motorem a osobne se mne projev libi, ale radsi fordi 1,5 ci jiny 4 valec. Mm. nedelaji se nahodou v Rumunsku? :D
Já ti rozumím. I když neustálé opakování, že je 1.0EB konstruovaný na +-200k km je tak trochu demagogie. Koukni na diskuze před sedmi lety - 1.0EB 92kW a ještě olej 5W-20?? HAHA ty motory nevydrží ani 50 tisíc! Kdo se teď k tomu hlásí? A podobné to bude i s metou 200 tisíc km, jen ta už není taková pitomost :)
Vzhledem k tomu, kolik milionů motorů 1.0EB jezdí po světě, bude zajímavé sledovat jejich nájezd za dalších 10 let. Je dost pravděpodobné, že polovina najede do těch 200k km a pak auto zruší jako 18 let starý korozí chycený krám. Ti další s dobrou údržbou a zacházením stihnou víc, někteří třeba dvojnásobek. A ano, tisíce motorů se za tu dobu vážně poškodí. A i kdyby to byly v ČR desítky kusů ročně, bude to pro dost lidí strašák. Hlavně pro ty, kteří chodí na toto fórum :)

BTW Vyrábí se v Asii, Evropě (Rumunsko i Německo), Americe :wink:

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 09.05.2019 13:08
od fofok
Kuci a která automobilka dneska nabízí atmosféru ve dvoulitru,když to tady pořád obhajujete?

Rád se poučím.