Stránka 29 z 187
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Napsal: 25.03.2019 15:12
od robbert
Tys nedostal jako základní výbavu vozu režijku na vlaky?
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Napsal: 25.03.2019 15:14
od Wolf78
Stanley_vy píše:
Mám na tachometru 49.615 km.
Mám to ještě riskovat zítra do práce autem nebo radši sednout na autobus?

Nedojedeš

Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Napsal: 25.03.2019 15:19
od Stanley_vy
robbert píše:Tys nedostal jako základní výbavu vozu režijku na vlaky?
Kde by měla v autě být? Nikde jsem ji nenašel.

Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Napsal: 25.03.2019 16:07
od stano.
Vo viecku nadrze. Namiesto skrabky

Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Napsal: 25.03.2019 16:31
od fofok
Simly ČD

Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Napsal: 25.03.2019 16:53
od Ferino
ZaQik píše:tak v patek jsem videl na vlastni oci (a na diagnostice mel pripojeny) 1.0EB s 240kkm ...
Kastle tedy vydrží dost, ale zřejmě tedy už pátej motor v tomhle autě ...

Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Napsal: 30.03.2019 21:46
od ballu
http://www.autoforum.cz/technika/motory ... hleduplne/
Tak, tady další osvěta jak to je s těma maléma výkonéma morory.
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Napsal: 30.03.2019 22:58
od enjoy
Ballu. Co ty budes delat, az budes nuceny sahnout po jinem aute?
Ps: docela for je, ze muj tata ma stejne auto jako ty(i barvu:-)) a mel i obe predchozi generace ve stejnem objemu. A ja mam mk4 ve stejne motorizaci.
A nejlip jela ta prvni generace s 96kW. To byla pila. Dodnes mam pred ocima, jak mi napraskal, kdyz jsem ho zkousel s Escortem 1.6 66kW.
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Napsal: 31.03.2019 08:35
od ballu
Já jel kupovat Mondeo s 1,6 Escortem. Když jsem sedl do kombajnu 1,8, tak jsem se zhrozil, žádná akcelerace a bylo to na tu kastli slabé. Tak tím padla volba na 2,0 , nebo 2,5 . V tu dobu ale nebyl dvaapůllitr k mání, tak jsem šel do dvoulitra. Po půl roce vymontovány vířivé klapky a definitivně jsem přešel na olej Valvoline 10W40. Při dovozu z Francie bylo na tachometru 112 tis.km po osmi létech. Volant a pedály se leskly jak psí koule, tak že bylo něco stočeno ( odhadem kolem min .50 tisíc) . V tuto dobu má auto na tacháču 262 tis.km , reálně přes 300 tis. km. Pŕi troše dodržování rychlosti mimo obec vezme 7,6L/100km , olej 0,3L/1000km. Jediná investice krom spotřebáku, byla nová spojka a benzínové čerpadlo .
Příští rok mně dojde STK, tak se se spolehlivým pojízdným obyvákem rozloučím.
Co dál, nevím, asi bez auta, v žádném případě novodobé výmysly. Syni auta mají, a já během posledních dvou roku najel maximálně 1500km.
Otázkou pak je, né jaké auto, ale co za motor......
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Napsal: 31.03.2019 10:32
od robbert
To auto není schopné projít STK, že se chceš loucit?
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Napsal: 31.03.2019 13:08
od ballu
Nejde o rozvody a hlavu, ale podvozek to má za sebou. To by musela nastat repase ramen, uložení zadní nápravy, a taky začínají kvést prahy, načaté kamínky od předních kol. Již se nevyplatí to opravovat, aby to stálo před barákem. Stejně nalítám 25 tisíc ročně na BMW.
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Napsal: 01.04.2019 22:00
od Ma.rt
ballu píše:Já jel kupovat Mondeo s 1,6 Escortem. Když jsem sedl do kombajnu 1,8, tak jsem se zhrozil, žádná akcelerace a bylo to na tu kastli slabé. Tak tím padla volba na 2,0 , nebo 2,5 . V tu dobu ale nebyl dvaapůllitr k mání, tak jsem šel do dvoulitra. Po půl roce vymontovány vířivé klapky a definitivně jsem přešel na olej Valvoline 10W40. Při dovozu z Francie bylo na tachometru 112 tis.km po osmi létech. Volant a pedály se leskly jak psí koule, tak že bylo něco stočeno ( odhadem kolem min .50 tisíc) . V tuto dobu má auto na tacháču 262 tis.km , reálně přes 300 tis. km. Pŕi troše dodržování rychlosti mimo obec vezme 7,6L/100km , olej 0,3L/1000km. Jediná investice krom spotřebáku, byla nová spojka a benzínové čerpadlo .
Příští rok mně dojde STK, tak se se spolehlivým pojízdným obyvákem rozloučím.
Co dál, nevím, asi bez auta, v žádném případě novodobé výmysly. Syni auta mají, a já během posledních dvou roku najel maximálně 1500km.
Otázkou pak je, né jaké auto, ale co za motor......
měl jsem escorta 1.6 a pak Mondeo 1.8 92kW a ta 1.8ma byla o dost živější. Escorta potápělo navíc dlouhé zpřevodování.. i časy 0-100 12.2 vs 11.2 jasně mluví pro 1.8
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Napsal: 28.04.2019 15:41
od miki21
jedna vlaštovka jaro nedělá
viewtopic.php?f=241&t=49617
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Napsal: 28.04.2019 15:53
od fofok
To by mě zajímalo víc do podrobna a co to bylo za servis,když nepoznaj chycenej motor a vyměňujou půl auta zbytečně.
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Napsal: 28.04.2019 21:30
od ballu
Ale více vlaštovek pak na podzim v hejnu odlétá
