Stránka 29 z 34
Re: EcoBoost motory
Napsal: 03.05.2012 08:46
od klobi2664
Nicco píše:motor - udavana - realnaspotreba - rozdiel
2.0tdci - 5.0 - 6.9 - +38%
1.6EB - 6.0 - 7.2 - +20%
průměrné spotřeby 6,9l u 2.0 tdci jsem nikdy nedosáhl, ani s koly na střeše na dálnici...
Re: EcoBoost motory
Napsal: 03.05.2012 09:00
od Anduril
A treba tatka nema problem s 1.6ecb jezdit za 6,8-7l v Mondeu..
Re: EcoBoost motory
Napsal: 03.05.2012 09:15
od Mirec.K
Spotreba v rátane dynamických meraní, myslím, že aj s EcB to ide za menej

Re: EcoBoost motory
Napsal: 03.05.2012 10:31
od Nicco
klobi2664 píše:
průměrné spotřeby 6,9l u 2.0 tdci jsem nikdy nedosáhl, ani s koly na střeše na dálnici...
Tazko povedat, je to vcetne dynamickych mereni, s PowerShiftom a inym typom DPF, nez mas ty.
Re: EcoBoost motory
Napsal: 04.05.2012 14:43
od Cowley
jeste k zivotnosti: trochu se
vyjasnuje u TSI, tak doufam ze si ECB tyhle detsky choroby odpusti

Re: EcoBoost motory
Napsal: 05.05.2012 17:04
od George V.
U nového 1.0 EcoBoost mi vadí jediné "kurvítko", a to elektricky poháněné olejové čerpadlo. Ostatní věci jsou docela chytře vymyšleny. U benzínových přeplňovaných motorů nejsou ani tak velkým problémem vysoké spalovací tlaky jako příliš vysoká teplota výfukových plynů a tím pádem problém s chlazením výfukových ventilů (ty mívají už od dob II.sv. války vnitřní chlazení pomocí sodíku). Tlaky u EcoBoostu řeší použití litinového bloku, problém s teplotou výfukových plynů jednak koncepce s chlazenými výfukovými svody jako součásti hlavy motoru a jednak i to kritizované tříválcové uspořádání oproti čtyřválcovému o stejném objemu, kdy větší objem na jeden válec znamená i větší vrtání, tudíž i možnost použití větších ventilů s lepší možností chlazení (VW tento problém třeba řeší jen dvouventilovým rozvodem(!!!)). Takže o spolehlivost HW bych se nebál, ten motor je vymyšlen víc než dobře, jiná věc bude kvalita použitých materiálů i subdodavatelů...
Re: EcoBoost motory
Napsal: 07.05.2012 08:35
od No Name
Info...
Re: EcoBoost motory
Napsal: 07.05.2012 09:54
od Cowley
zajimavy je, jak se u toho litru vykon v 1000 otackach limitne blizi nule
tzn. do autoskoly naprosto nevhodna motorizace

Re: EcoBoost motory
Napsal: 07.05.2012 10:15
od v.marty
Ten 250 konovej ecoboost ve Focusu je jeste docela prijemnej downsizing..
"...agregát
s výkonem 240 k nabídne nejvyšší točivý
moment 340 Nm v rozmezí od 1900 do
3500 ot./min., přičemž 320 Nm točivého
momentu může řidič využít i v 5000 ot./min."
Re: EcoBoost motory
Napsal: 07.05.2012 10:16
od Nicco

konecne superi proti TSI
Re: EcoBoost motory
Napsal: 07.05.2012 11:16
od Karel2
No ja tam ctu "Primy vstrik,
vysokotlake vstrikovani benzinu"nezda se vam to povedome?

Re: EcoBoost motory
Napsal: 07.05.2012 12:55
od George V.
Ani ne; nesrovnávat, prosím, s nafťákama, tam je to možná o pář řádů výše.... Jediné, co bude společné, je filtr DPF při Euro VI/VII....

.
Re: EcoBoost motory
Napsal: 07.05.2012 13:12
od No Name
Re: EcoBoost motory
Napsal: 07.05.2012 19:16
od Karel2
George V. píše:Ani ne; nesrovnávat, prosím, s nafťákama, tam je to možná o pář řádů výše.... Jediné, co bude společné, je filtr DPF při Euro VI/VII....

.
To je snad kazdemu jasne, ze srovnovat vstrikovani ropaka,kde to vstrikne vyssim tlakem a 4x za cyklus(ci kolikrat), je neco jineho jak u tohohle turbobenzinu,me to jen zaujalo a asi jsem tam dal spatnyho smajlika.Jenze kdyz nad tim uvazuju, tak zase benzin je suchej a nafta maze.

No a na spolehlivost je podle me lepsi mit 2,5l petivalec jak tohle,nejlip ve versi RS.

Re: EcoBoost motory
Napsal: 07.05.2012 23:33
od Bastr
Karel2 píše:George V. píše:Ani ne; nesrovnávat, prosím, s nafťákama, tam je to možná o pář řádů výše.... Jediné, co bude společné, je filtr DPF při Euro VI/VII....

.
To je snad kazdemu jasne, ze srovnovat vstrikovani ropaka,kde to vstrikne vyssim tlakem a 4x za cyklus(ci kolikrat), je neco jineho jak u tohohle turbobenzinu,me to jen zaujalo a asi jsem tam dal spatnyho smajlika.Jenze kdyz nad tim uvazuju, tak zase benzin je suchej a nafta maze.

No a na spolehlivost je podle me lepsi mit 2,5l petivalec jak tohle,nejlip ve versi RS.

Taky mě to celkem zarazilo to vysokotlaké čerpadlo....Právě dneska jsem to někde četl o tom že to přímé vstřikování o síle 140barů (pokud si dobře pamatuju) ropák má myslím 2300baru? a vstřikovače EcoBoostů dokážou až osum vstřiků za jeden cyklus a vstřikovač má sedumotvorů VW jen šest

A ještě tam psali aj to že 1.6EcoBoost je vlastně motor z Fiesty WRC.....
Můžu se kílit ale protože to ted nemůžu najít kde to bylo psané....