Taky se na to ve Fordech, kde se objevim ptám a .. nevím proč by mi kecali, když už jsem auto davno zaplatil a nemusí mi mazat med kolem huby - s 1.5EB prej problémy víceméně neznaj. To spíš mluví o 1,6ce. Tak nevím.
Jak už se tu řešilo tisíckrat, podělat se může naprosto cokoliv, o to víc složitější stroj, ale dokud to funguje, tak si to hodlám i užívat.
Za sebe po dvou letech provozu říkám - i kdyby byla jiná doba a byla nějaká volba (což neni), tak než atmo, šel bych znova do motoru s turbem, jezdí se mi s tim líp.
Motáme se tu v kruhu, protože mi na to někdo řekne, že nevydrží ani 100k ... tak záruku mam na 200k km/7 let, tak uvidíme, přivolávat nic nechci
EDIT: Ještě něco k tématu, já vim, že budu srovnávat nesrovnatelný a po 20 letech, ale nedá mi to. Na přelomu 90. let/2000 jsem měl XR2ku fiestu, počítám taková stará predchůdkyně dnešního STčka. Cca 100koní na 900kilo (možná min, je to dvacet let, pamet neslouží) váhy. To auto bylo na svou dobu neuvěřitelně zábavný. Teď po vyzkoušení nový ST jsem byl .. ale jo .. v transu.

Tak zábavný auto, hravý, za "rozumný" peníze .. a s turbem

Co byste dneska v takovým autě vy staromilci chtěli?