Stránka 27 z 187

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 20.03.2019 11:28
od zdenek34
Tady také popisujou KO motoru u 1.5 ecoboost a ty motory neměly ani 50.000 km
https://www.kugaownersclub.co.uk/forum/ ... ilure.html

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 20.03.2019 11:48
od Wolf78
ballu píše:To věřím, že si se taky zamiloval, když do předcházejících benzínů jsi měl narvaný LPG, to pak jede opravdu lépe.
Tebe omlouvá za tvá tvrzení jen tvá BLBOST , nebo ZÁVIST jedno z toho :irre: Dále si oprašuj svého veterána (na nové jistě nemáš ) a komentuj opravdu jen a jen svá tvrzení :wink: Díky :wink:

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 20.03.2019 11:59
od Wolf78
to zdenek34 - stát se může cokoliv vždyť je to jen stroj a různá hejblata , která se můžou opotřebit :cry: většinou ale je problém mezi volantem a sedačkou :wink: a jak píše pisatel na druhé stránce pouze 3 problémy s motorem na celém fóru to je úspěch :D Tady na fóru máme jeden problém s motorem na x uživatelů ( neberu problém s turbem ) :palec_nahoru:

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 20.03.2019 12:24
od TomFocus
Proč do všeho někteří (par vás tu takových je) taháte peníze (starý auto)?
Mám taky veterána (11let)... a když plní vše co potřebuji a ještě lépe (vykon, spotreba, jízda, spolehlivost) než podobná auta nová a je spolehlivé bez nesmyslných nároků na údržbu nemám důvod jej zatím měnit :nixw: Nebo, že bych neměl na novější? Hmmm....zajímavá teorie...

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 20.03.2019 12:42
od zdenek34
Wolf78 píše:to zdenek34 - stát se může cokoliv vždyť je to jen stroj a různá hejblata , která se můžou opotřebit :cry: většinou ale je problém mezi volantem a sedačkou :wink: a jak píše pisatel na druhé stránce pouze 3 problémy s motorem na celém fóru to je úspěch :D Tady na fóru máme jeden problém s motorem na x uživatelů ( neberu problém s turbem ) :palec_nahoru:
Myslím, že dva motory se stejným (podobným) problémem tady na fóru :wink: (nevím jaklý problém s turbem myslíš). A v obou případech v servisech měli další auta s podobnou závadou. Neříkám, že je to moc, jen konstatuji fakta.

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 20.03.2019 13:39
od Wolf78
Nečetl jsem kde ty auta mají v servisu a kde mají podobné zkušenosti s problémem u 1,5 EB - 4V . Kam příjdu do Forda tak tam si ty motory chválí , že jsou bezproblémové :nixw: a že se nesetkávají s problémem . (asi chodím do špatných Ford-servisů ) . V mém okolí znám min. 5 lidí co mají 1,5 EB od roku výroby 15 - 18 (všichni jsou první majitelé) a všichni pouze dolívají benzín včetně mě . :wink: a mají najeto více než 60 tis.km :lol: (hraniční nájezd pro motory 1,5EB dle místních odborníků )

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 20.03.2019 15:29
od Sentik
Taky se na to ve Fordech, kde se objevim ptám a .. nevím proč by mi kecali, když už jsem auto davno zaplatil a nemusí mi mazat med kolem huby - s 1.5EB prej problémy víceméně neznaj. To spíš mluví o 1,6ce. Tak nevím.
Jak už se tu řešilo tisíckrat, podělat se může naprosto cokoliv, o to víc složitější stroj, ale dokud to funguje, tak si to hodlám i užívat.

Za sebe po dvou letech provozu říkám - i kdyby byla jiná doba a byla nějaká volba (což neni), tak než atmo, šel bych znova do motoru s turbem, jezdí se mi s tim líp.
Motáme se tu v kruhu, protože mi na to někdo řekne, že nevydrží ani 100k ... tak záruku mam na 200k km/7 let, tak uvidíme, přivolávat nic nechci :nnou:

EDIT: Ještě něco k tématu, já vim, že budu srovnávat nesrovnatelný a po 20 letech, ale nedá mi to. Na přelomu 90. let/2000 jsem měl XR2ku fiestu, počítám taková stará predchůdkyně dnešního STčka. Cca 100koní na 900kilo (možná min, je to dvacet let, pamet neslouží) váhy. To auto bylo na svou dobu neuvěřitelně zábavný. Teď po vyzkoušení nový ST jsem byl .. ale jo .. v transu. :mrgreen: Tak zábavný auto, hravý, za "rozumný" peníze .. a s turbem :wink: Co byste dneska v takovým autě vy staromilci chtěli?

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 21.03.2019 13:02
od Ma.rt
Kazdy ma svuj duvod, proc si vybral sve auto. To ze atmo by mela byt spolehlivejsi, to asi nikdo nerozporuje, stejne tak jako ze drtiva vetsina EB je v poradku (i kdyz ty prusvihy, co jsou ted, tolik s atmosferami nebyly). Kazdy at se vyporada sam s riziky a pozadavky na vykon a spotrebu. Mne treba na mem aute nejvic vadi, ze nema 6ku, byt do nejakych 140 je to v pohode i takhle. Na motor si nestezuju, pro moje potreby to staci.

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 21.03.2019 13:48
od Wolf78
Ma.rt píše:Kazdy ma svuj duvod, proc si vybral sve auto. To ze atmo by mela byt spolehlivejsi, to asi nikdo nerozporuje, stejne tak jako ze drtiva vetsina EB je v poradku ......
:palec_nahoru: přesně jak píšeš :palec_nahoru:

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 23.03.2019 20:34
od TomFocus

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 23.03.2019 20:46
od ballu
Že bych měl pravdu. Ale zase se najdou jedinci......

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 23.03.2019 20:53
od miki21
Nemůžeš mít pravdu, protože jezdíš ve staré předpotopní atmosférické, nemoderní kraksně. :mrgreen:

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 23.03.2019 20:57
od TomFocus
:mrgreen:

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 23.03.2019 22:23
od Wolf78
Prodám svou 1,5 EB , najeto 16000 km . Důvod prodeje - přečetl jsem si pár článků zde a už motoru potažmo autu nevěřím :lol: :lol: Už si nikdy nekoupím 1,5 EB :dih: Popřípadě vyměním za 2,0 benzín s minimálním nájezdem 200 tis.km ,abych měl 100% jistotu , že motor bude fungovat . Děkuji za případné nabídky :totlsmile:

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 23.03.2019 22:50
od ballu
Na to, že máš najeto 16000km , dost vychvaluješ jeho spolehlivost.