Stránka 26 z 168
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Napsal: 12.03.2020 21:26
od Tomin123
MK3 si jeste nastartoval bez CAN sbernice. Stacila funkcni PCM (motor.ECU), nic vic.
I kdyz CAN nekdy auto melo, tak jen pro doplnkove veci. Nikoliv pro immobilizer.
MK4 uz je o dost slozitejsi. PCM je spojena s ABS a s GEMem - vypadek jednoho z techto modulu znamena ze NEnastartujes -> podval. Poruchy CANu nejsou ojedinele. Staci nekde zlomeny dratek, kuna, .... podval.
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Napsal: 12.03.2020 23:29
od stano.
Takze ho bude vozit oturbeny decht... ale neeee

Re: Budoucí vývoj automobilismu
Napsal: 13.03.2020 06:21
od Ma.rt
Tak zrovna canbus neni neco, co by se ve velkem na autech sypalo. To spis ty nesmyslne tenke draty, ktere setri par kg na aute - ale to je taky důsledek urednickych nesmyslu.
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Napsal: 16.03.2020 16:24
od ZaQik
https://hlidacipes.org/prezili-byste-za ... ho-mysleni
Dalšími příklady klamu přeživšího jsou třeba:
vnímání starší techniky nebo hudby jako lepší oproti současnosti (dneska se používají nebo poslouchají jen ty nejlepší prověřené časem)

x
Napsal: 19.03.2020 15:51
od civic66
viewtopic.php?p=1176986#p1176986
Bodaj by si mal pravdu, ZaQik .
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Napsal: 20.03.2020 12:22
od ZaQik
Re: FF3 poFL, Trend DoDo
Napsal: 20.03.2020 12:26
od fofok
Přesně tohle jsem říkal taky.
Re: FF3 poFL, Trend DoDo
Napsal: 20.03.2020 22:53
od Ma.rt
Ja myslel, ze Ty tem modernim "nenormalnim" motorum fandis. Zakaznik by mel mit podle me moznost volby. Fofok si pro atmosku nepujde a ja vzhledem ke svemu jizdnimu režimu bych atmosky s neprimym vstrikem uvital. Rozdil v ekologickem dopadu je zanedbatelny.
x
Napsal: 20.03.2020 23:54
od enjoy
Faceliftovy Hyundai i30 má 1.5 DPi(bez turba), čtyřválec, 110k.
Pro mě to zní zajímavě.
Re: FF3 poFL, Trend DoDo
Napsal: 21.03.2020 07:03
od fofok
Ma.rt píše:Ja myslel, ze Ty tem modernim "nenormalnim" motorum fandis. Zakaznik by mel mit podle me moznost volby. Fofok si pro atmosku nepujde a ja vzhledem ke svemu jizdnimu režimu bych atmosky s neprimym vstrikem uvital. Rozdil v ekologickem dopadu je zanedbatelny.
Ano,ale momentálně není na místě zabývat se plastovýma brčkama a podobnejma nesmyslama.Nic se nemá přehánět.Motorům fandím moderním a hlavně spalovacím.Tím,že všechny automobilky zavřou budou mít nástroj k vidírání EU to ekovýpalný a přísný normy odložit.Pokuta by momentálně dělala tuším v průměru u každého prodaného auta cca 70 000,- což se logicky promítne do ceny zákazníkovi a krizi by to ještě prohloubilo,že by to nějaká automobilka nemusela ustát.Atmošky s nepřímým vstřikem nejsou a nebudou a pochybuju,že by se nějakým způsobem mohlo euro 4 vrátit,jen se to trochu usměrní ten rychleji nástup nízkoemisních aut a líp si to sedne dle mého.
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Napsal: 21.03.2020 07:29
od ZaQik
klasicka atmosfrera umi plnit euro5
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Napsal: 21.03.2020 07:43
od fofok
Ale už nejede jako euro 4 a na turbo už hodně ztrácí kvůli přiškrcení.
Re: x
Napsal: 21.03.2020 08:22
od stano.
enjoy píše:Faceliftovy Hyundai i30 má 1.5 DPi(bez turba), čtyřválec, 110k.
Pro mě to zní zajímavě.
Priamovstrek, nie?
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Napsal: 21.03.2020 08:31
od fofok
https://www.auto.cz/co-udela-s-cenami-v ... edium=dave
Článek Síse dnešní,ale ještě v tom moc nekalkulujou s koronavirusovou pauzou.
Re: x
Napsal: 21.03.2020 08:41
od fofok
stano. píše:enjoy píše:Faceliftovy Hyundai i30 má 1.5 DPi(bez turba), čtyřválec, 110k.
Pro mě to zní zajímavě.
Priamovstrek, nie?
Dvojitý nepřímí.To zrychlení za 12,3 je tragický a i ten litr nemaj taky moc dobrej.Tady bych šel k jiný značce už jenom kvůli strašný hlučnosti od podvozku.Ta atmosféra bude okrajová záležitost pro důchodce do Lidlu dobrá.
https://www.autosalon.tv/novinky/nova-a ... nove-srdce