Budoucí vývoj automobilismu

Moderátor:phofy
Odpovědět
Uživatelský avatar
Tomin123
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 540
Registrován: 09.07.2009 16:02
Bydliště: Kamenné Žehrovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Budoucí vývoj automobilismu

Příspěvek od Tomin123 » 12.03.2020 21:26

MK3 si jeste nastartoval bez CAN sbernice. Stacila funkcni PCM (motor.ECU), nic vic.
I kdyz CAN nekdy auto melo, tak jen pro doplnkove veci. Nikoliv pro immobilizer.

MK4 uz je o dost slozitejsi. PCM je spojena s ABS a s GEMem - vypadek jednoho z techto modulu znamena ze NEnastartujes -> podval. Poruchy CANu nejsou ojedinele. Staci nekde zlomeny dratek, kuna, .... podval.
Tomin
Diagnostika ForDiag pro Ford motory, TDCI, CAN, ABS, Airbag, GEM, ...
Mondeo MK4 2.5T, Focus MK2 1.6 HWDA, Sierra DOHC turbo dlouho ve stavbě

stano.
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 13502
Registrován: 18.07.2011 19:55

Re: Budoucí vývoj automobilismu

Příspěvek od stano. » 12.03.2020 23:29

Takze ho bude vozit oturbeny decht... ale neeee :lol:

Ma.rt
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2867
Registrován: 25.04.2008 19:25
Bydliště: Praha

Re: Budoucí vývoj automobilismu

Příspěvek od Ma.rt » 13.03.2020 06:21

Tak zrovna canbus neni neco, co by se ve velkem na autech sypalo. To spis ty nesmyslne tenke draty, ktere setri par kg na aute - ale to je taky důsledek urednickych nesmyslu.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down

Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001

Uživatelský avatar
ZaQik
Admin
Admin
Příspěvky: 24628
Registrován: 30.05.2010 17:33
Bydliště: exit 82 na D0

Re: Budoucí vývoj automobilismu

Příspěvek od ZaQik » 16.03.2020 16:24

https://hlidacipes.org/prezili-byste-za ... ho-mysleni

Dalšími příklady klamu přeživšího jsou třeba:
vnímání starší techniky nebo hudby jako lepší oproti současnosti (dneska se používají nebo poslouchají jen ty nejlepší prověřené časem)
:wink:
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.

civic66
Nováček
Nováček
Příspěvky: 62
Registrován: 20.02.2019 11:35

x

Příspěvek od civic66 » 19.03.2020 15:51

viewtopic.php?p=1176986#p1176986


Bodaj by si mal pravdu, ZaQik .
Ford Focus 1.6Ti-VCT 2018

Uživatelský avatar
ZaQik
Admin
Admin
Příspěvky: 24628
Registrován: 30.05.2010 17:33
Bydliště: exit 82 na D0

Re: Budoucí vývoj automobilismu

Příspěvek od ZaQik » 20.03.2020 12:22

https://www.reflex.cz/clanek/komentare/ ... ology.html

ze by Pikora cetl muj profil? :)
viewtopic.php?p=1176986#p1176986

a pak to prodaval jako svoje myslenky :nunu:
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.

fofok
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4969
Registrován: 16.10.2009 19:27
Bydliště: střední čechy
Kontaktovat uživatele:

Re: FF3 poFL, Trend DoDo

Příspěvek od fofok » 20.03.2020 12:26

Přesně tohle jsem říkal taky.
Byl Focus II kombi 2011 1,6 16v
Obrázek
Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019

Ma.rt
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2867
Registrován: 25.04.2008 19:25
Bydliště: Praha

Re: FF3 poFL, Trend DoDo

Příspěvek od Ma.rt » 20.03.2020 22:53

Ja myslel, ze Ty tem modernim "nenormalnim" motorum fandis. Zakaznik by mel mit podle me moznost volby. Fofok si pro atmosku nepujde a ja vzhledem ke svemu jizdnimu režimu bych atmosky s neprimym vstrikem uvital. Rozdil v ekologickem dopadu je zanedbatelny.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down

Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001

Uživatelský avatar
enjoy
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5329
Registrován: 05.02.2013 18:38
Bydliště: Praha

x

Příspěvek od enjoy » 20.03.2020 23:54

Faceliftovy Hyundai i30 má 1.5 DPi(bez turba), čtyřválec, 110k.
Pro mě to zní zajímavě.
Ford Mondeo MK4 Kombi 2008, 2.0i
Ford Ranger, 2008, 2.5 TDCi

fofok
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4969
Registrován: 16.10.2009 19:27
Bydliště: střední čechy
Kontaktovat uživatele:

Re: FF3 poFL, Trend DoDo

Příspěvek od fofok » 21.03.2020 07:03

Ma.rt píše:Ja myslel, ze Ty tem modernim "nenormalnim" motorum fandis. Zakaznik by mel mit podle me moznost volby. Fofok si pro atmosku nepujde a ja vzhledem ke svemu jizdnimu režimu bych atmosky s neprimym vstrikem uvital. Rozdil v ekologickem dopadu je zanedbatelny.
Ano,ale momentálně není na místě zabývat se plastovýma brčkama a podobnejma nesmyslama.Nic se nemá přehánět.Motorům fandím moderním a hlavně spalovacím.Tím,že všechny automobilky zavřou budou mít nástroj k vidírání EU to ekovýpalný a přísný normy odložit.Pokuta by momentálně dělala tuším v průměru u každého prodaného auta cca 70 000,- což se logicky promítne do ceny zákazníkovi a krizi by to ještě prohloubilo,že by to nějaká automobilka nemusela ustát.Atmošky s nepřímým vstřikem nejsou a nebudou a pochybuju,že by se nějakým způsobem mohlo euro 4 vrátit,jen se to trochu usměrní ten rychleji nástup nízkoemisních aut a líp si to sedne dle mého.
Byl Focus II kombi 2011 1,6 16v
Obrázek
Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019

Uživatelský avatar
ZaQik
Admin
Admin
Příspěvky: 24628
Registrován: 30.05.2010 17:33
Bydliště: exit 82 na D0

Re: Budoucí vývoj automobilismu

Příspěvek od ZaQik » 21.03.2020 07:29

klasicka atmosfrera umi plnit euro5
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.

fofok
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4969
Registrován: 16.10.2009 19:27
Bydliště: střední čechy
Kontaktovat uživatele:

Re: Budoucí vývoj automobilismu

Příspěvek od fofok » 21.03.2020 07:43

Ale už nejede jako euro 4 a na turbo už hodně ztrácí kvůli přiškrcení.
Byl Focus II kombi 2011 1,6 16v
Obrázek
Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019

stano.
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 13502
Registrován: 18.07.2011 19:55

Re: x

Příspěvek od stano. » 21.03.2020 08:22

enjoy píše:Faceliftovy Hyundai i30 má 1.5 DPi(bez turba), čtyřválec, 110k.
Pro mě to zní zajímavě.
Priamovstrek, nie?

fofok
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4969
Registrován: 16.10.2009 19:27
Bydliště: střední čechy
Kontaktovat uživatele:

Re: Budoucí vývoj automobilismu

Příspěvek od fofok » 21.03.2020 08:31

https://www.auto.cz/co-udela-s-cenami-v ... edium=dave

Článek Síse dnešní,ale ještě v tom moc nekalkulujou s koronavirusovou pauzou.
Byl Focus II kombi 2011 1,6 16v
Obrázek
Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019

fofok
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4969
Registrován: 16.10.2009 19:27
Bydliště: střední čechy
Kontaktovat uživatele:

Re: x

Příspěvek od fofok » 21.03.2020 08:41

stano. píše:
enjoy píše:Faceliftovy Hyundai i30 má 1.5 DPi(bez turba), čtyřválec, 110k.
Pro mě to zní zajímavě.
Priamovstrek, nie?
Dvojitý nepřímí.To zrychlení za 12,3 je tragický a i ten litr nemaj taky moc dobrej.Tady bych šel k jiný značce už jenom kvůli strašný hlučnosti od podvozku.Ta atmosféra bude okrajová záležitost pro důchodce do Lidlu dobrá.

https://www.autosalon.tv/novinky/nova-a ... nove-srdce
Byl Focus II kombi 2011 1,6 16v
Obrázek
Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019

Odpovědět

Zpět na „Pokec“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 hostů