Budoucí vývoj automobilismu
- Tomin123
- Pokročilý
- Příspěvky: 540
- Registrován: 09.07.2009 16:02
- Bydliště: Kamenné Žehrovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Budoucí vývoj automobilismu
MK3 si jeste nastartoval bez CAN sbernice. Stacila funkcni PCM (motor.ECU), nic vic.
I kdyz CAN nekdy auto melo, tak jen pro doplnkove veci. Nikoliv pro immobilizer.
MK4 uz je o dost slozitejsi. PCM je spojena s ABS a s GEMem - vypadek jednoho z techto modulu znamena ze NEnastartujes -> podval. Poruchy CANu nejsou ojedinele. Staci nekde zlomeny dratek, kuna, .... podval.
I kdyz CAN nekdy auto melo, tak jen pro doplnkove veci. Nikoliv pro immobilizer.
MK4 uz je o dost slozitejsi. PCM je spojena s ABS a s GEMem - vypadek jednoho z techto modulu znamena ze NEnastartujes -> podval. Poruchy CANu nejsou ojedinele. Staci nekde zlomeny dratek, kuna, .... podval.
Tomin
Diagnostika ForDiag pro Ford motory, TDCI, CAN, ABS, Airbag, GEM, ...
Mondeo MK4 2.5T, Focus MK2 1.6 HWDA, Sierra DOHC turbo dlouho ve stavbě
Diagnostika ForDiag pro Ford motory, TDCI, CAN, ABS, Airbag, GEM, ...
Mondeo MK4 2.5T, Focus MK2 1.6 HWDA, Sierra DOHC turbo dlouho ve stavbě
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 13502
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Takze ho bude vozit oturbeny decht... ale neeee 

-
- Test driver
- Příspěvky: 2867
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Tak zrovna canbus neni neco, co by se ve velkem na autech sypalo. To spis ty nesmyslne tenke draty, ktere setri par kg na aute - ale to je taky důsledek urednickych nesmyslu.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
- ZaQik
- Admin
- Příspěvky: 24628
- Registrován: 30.05.2010 17:33
- Bydliště: exit 82 na D0
Re: Budoucí vývoj automobilismu
https://hlidacipes.org/prezili-byste-za ... ho-mysleni
Dalšími příklady klamu přeživšího jsou třeba:
vnímání starší techniky nebo hudby jako lepší oproti současnosti (dneska se používají nebo poslouchají jen ty nejlepší prověřené časem)

Dalšími příklady klamu přeživšího jsou třeba:
vnímání starší techniky nebo hudby jako lepší oproti současnosti (dneska se používají nebo poslouchají jen ty nejlepší prověřené časem)

Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
-
- Nováček
- Příspěvky: 62
- Registrován: 20.02.2019 11:35
- ZaQik
- Admin
- Příspěvky: 24628
- Registrován: 30.05.2010 17:33
- Bydliště: exit 82 na D0
Re: Budoucí vývoj automobilismu
https://www.reflex.cz/clanek/komentare/ ... ology.html
ze by Pikora cetl muj profil?
viewtopic.php?p=1176986#p1176986
a pak to prodaval jako svoje myslenky
ze by Pikora cetl muj profil?

viewtopic.php?p=1176986#p1176986
a pak to prodaval jako svoje myslenky

Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
-
- Test driver
- Příspěvky: 4969
- Registrován: 16.10.2009 19:27
- Bydliště: střední čechy
- Kontaktovat uživatele:
Re: FF3 poFL, Trend DoDo
Přesně tohle jsem říkal taky.
Byl Focus II kombi 2011 1,6 16v

Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019

Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019
-
- Test driver
- Příspěvky: 2867
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: FF3 poFL, Trend DoDo
Ja myslel, ze Ty tem modernim "nenormalnim" motorum fandis. Zakaznik by mel mit podle me moznost volby. Fofok si pro atmosku nepujde a ja vzhledem ke svemu jizdnimu režimu bych atmosky s neprimym vstrikem uvital. Rozdil v ekologickem dopadu je zanedbatelny.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
-
- Test driver
- Příspěvky: 4969
- Registrován: 16.10.2009 19:27
- Bydliště: střední čechy
- Kontaktovat uživatele:
Re: FF3 poFL, Trend DoDo
Ano,ale momentálně není na místě zabývat se plastovýma brčkama a podobnejma nesmyslama.Nic se nemá přehánět.Motorům fandím moderním a hlavně spalovacím.Tím,že všechny automobilky zavřou budou mít nástroj k vidírání EU to ekovýpalný a přísný normy odložit.Pokuta by momentálně dělala tuším v průměru u každého prodaného auta cca 70 000,- což se logicky promítne do ceny zákazníkovi a krizi by to ještě prohloubilo,že by to nějaká automobilka nemusela ustát.Atmošky s nepřímým vstřikem nejsou a nebudou a pochybuju,že by se nějakým způsobem mohlo euro 4 vrátit,jen se to trochu usměrní ten rychleji nástup nízkoemisních aut a líp si to sedne dle mého.Ma.rt píše:Ja myslel, ze Ty tem modernim "nenormalnim" motorum fandis. Zakaznik by mel mit podle me moznost volby. Fofok si pro atmosku nepujde a ja vzhledem ke svemu jizdnimu režimu bych atmosky s neprimym vstrikem uvital. Rozdil v ekologickem dopadu je zanedbatelny.
Byl Focus II kombi 2011 1,6 16v

Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019

Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019
- ZaQik
- Admin
- Příspěvky: 24628
- Registrován: 30.05.2010 17:33
- Bydliště: exit 82 na D0
Re: Budoucí vývoj automobilismu
klasicka atmosfrera umi plnit euro5
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
-
- Test driver
- Příspěvky: 4969
- Registrován: 16.10.2009 19:27
- Bydliště: střední čechy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Ale už nejede jako euro 4 a na turbo už hodně ztrácí kvůli přiškrcení.
Byl Focus II kombi 2011 1,6 16v

Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019

Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019
-
- Test driver
- Příspěvky: 4969
- Registrován: 16.10.2009 19:27
- Bydliště: střední čechy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Budoucí vývoj automobilismu
https://www.auto.cz/co-udela-s-cenami-v ... edium=dave
Článek Síse dnešní,ale ještě v tom moc nekalkulujou s koronavirusovou pauzou.
Článek Síse dnešní,ale ještě v tom moc nekalkulujou s koronavirusovou pauzou.
Byl Focus II kombi 2011 1,6 16v

Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019

Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019
-
- Test driver
- Příspěvky: 4969
- Registrován: 16.10.2009 19:27
- Bydliště: střední čechy
- Kontaktovat uživatele:
Re: x
Dvojitý nepřímí.To zrychlení za 12,3 je tragický a i ten litr nemaj taky moc dobrej.Tady bych šel k jiný značce už jenom kvůli strašný hlučnosti od podvozku.Ta atmosféra bude okrajová záležitost pro důchodce do Lidlu dobrá.stano. píše:Priamovstrek, nie?enjoy píše:Faceliftovy Hyundai i30 má 1.5 DPi(bez turba), čtyřválec, 110k.
Pro mě to zní zajímavě.
https://www.autosalon.tv/novinky/nova-a ... nove-srdce
Byl Focus II kombi 2011 1,6 16v

Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019

Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 hostů