Stránka 25 z 30

Re: DVOUHMOTOVÝ SETRVAČNÍK

Napsal: 09.01.2012 10:19
od Hampy
miki21 píše:sloučeno :wink:
Díky ;-)

Re: DVOUHMOTOVÝ SETRVAČNÍK

Napsal: 12.01.2012 18:50
od Hampy
Tak už mám auto doma, jak jsem dopadl popisuju tady: http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 92#p712692

Celková cena za LUK spojkovou sadu + LUK setrvačník byla bez pár kaček 10 000,- a za výměnu 1 500,- bez fraktůry u známého. (Pak se k tomu přidalo ještě pár drobností viz moje vlákno)

Re: DVOUHMOTOVÝ SETRVAČNÍK

Napsal: 14.01.2012 12:11
od obinho22
Zdravím, mám nejspíš stejný problém s tím dvouhmotákem, ale nejsem si jistý jelikož mi to udělá jen při startu a to třeba jednou z 20 startů a to rachocení je vždy jen tak na pár sekund, spojce žádné vibrace nejsou, při jízdě vůbec nic, při chcípání taky vůbec nic, to rachtaní mi nastane vždy když spustím dřív klíček od startovací polohy než naskočí motor, jinak mi to neudělá.. Myslíte že je to ten dvouhmoták? Ta cena výměny je totiž opravdu šílena :(

Díky moc za rady :)

Re: DVOUHMOTOVÝ SETRVAČNÍK

Napsal: 14.01.2012 12:31
od Hampy
U mě to začínalo stejně a pomalu se to zhoršovalo :(

Re: DVOUHMOTOVÝ SETRVAČNÍK

Napsal: 14.01.2012 13:18
od obinho22
Noo to mě tedy vůbec nepotěšilo :( neví někdo na kolik by to vyšlo ty opravy tady někde na Břeclavsku (jižní morava) ty opravy?

Re: DVOUHMOTOVÝ SETRVAČNÍK

Napsal: 26.02.2012 10:28
od michalvk
Osobně doporučuji nahrazení dvouhmotového setrvačníku jednohmotovým každému, kdo se s problémem předčasného opotřebení "dvouhmoťáku" setkává (ať již je na vině jízdní styl či vysoká porce ročně ujetých kilometrů). Opadají tak starosti se servisem a nákladnou výměnou spojky. U jednohmotového setrvačníku doslala spojková lamela zesílené pružiny a navíc můžete měnit jednotlivé díly (lamelu, přítlačný talíř či ložisko) což je finančně přijatelnější a mírně zhoršený akustický komfort či vibrace v nízkých otáčkách nepředstavují zásadnější problém. Při problémech se setrvačníkem doporučuji navštívit, popř. obvolat více servisů, jelikož ceny se podle našeho zjištění dosti liší.

Re: DVOUHMOTOVÝ SETRVAČNÍK

Napsal: 27.02.2012 06:26
od SiebenCZ
Já mám taky předěláno na jednohmotu.
K nepříznivým jevům jednohmotybychale připsal i další věc, kteoru sem tu moc neviděl nikoho zmiňovat a přito mě to neustále irituje.

Problémem je "cukání" - projevuje se to tak, že pokud přidám plyn, motor sebou "cukne" (trhne) a to stejné děšlá i když pustím plynovej pedál. Tohleto dělá i při 130km/h na dálnici - kdy mírné přidání plynu způsobí nepříjemné cuknutí motoru a následné puštění plynu autem opět cukne.
Je to nepříjemné, protože jízda pak není plynulá...

Není to způsobeno přidáním plynu - tedy zvýšením výkonu, ale tím, že motor se "pohne".
Uchycení motoru a tak by mělo být OK. Dělá to až po výměně za jednohmotu.
S otcovým fofoněm co má dvojhmotu to ale nedělá.

Tohle je aspoň dle mého názoru největší zhoršení po výměně na jednohmotu. Na zvukový projev si zvykneme (holt je to traktor :) )

Re: DVOUHMOTOVÝ SETRVAČNÍK

Napsal: 27.02.2012 14:03
od StenliH
Ahoj tak toho jsem si nevšiml a na dálnici jsem najel už hodně . Máš dobré silentbloky ? Protože podobné projevy na silnici jako by opožděný nástup mě dělala maximálně má totálně vyježděná dvojhmota . Já si tu výměnu chválím ale bohužel jsem auto koupil už se setrvačníkem po smrti smrťoucí tak u mě ta výměna byla 100% k lepšímu . Dokonce zmlknul interiér .

Re: DVOUHMOTOVÝ SETRVAČNÍK

Napsal: 27.02.2012 15:37
od Karel2
Panove,zajimalo by me jestli nekdo resil GO toho 2hmot.setrvaku.Vzdyt to nekdo musel nejak vyrobit,tak to musi jit i opravit ne?Nemyslim na kolene,ale s poradnym strojnim vybaveni a sikovnyma rukama.V nastrojarskych dilnach jde fuskou udelat cokoliv.

Re: DVOUHMOTOVÝ SETRVAČNÍK

Napsal: 06.03.2012 08:46
od olso
SiebenCZ píše:Já mám taky předěláno na jednohmotu.
K nepříznivým jevům jednohmotybychale připsal i další věc, kteoru sem tu moc neviděl nikoho zmiňovat a přito mě to neustále irituje.

Problémem je "cukání" - projevuje se to tak, že pokud přidám plyn, motor sebou "cukne" (trhne) a to stejné děšlá i když pustím plynovej pedál. Tohleto dělá i při 130km/h na dálnici - kdy mírné přidání plynu způsobí nepříjemné cuknutí motoru a následné puštění plynu autem opět cukne.
Je to nepříjemné, protože jízda pak není plynulá...
Není to způsobeno přidáním plynu - tedy zvýšením výkonu, ale tím, že motor se "pohne".
Uchycení motoru a tak by mělo být OK. Dělá to až po výměně za jednohmotu.
S otcovým fofoněm co má dvojhmotu to ale nedělá.

Tohle je aspoň dle mého názoru největší zhoršení po výměně na jednohmotu. Na zvukový projev si zvykneme (holt je to traktor :) )
Ja mam dvojhmotu (presne co popisujes robi od 10 tis km na novom aute), ale pri nizsej rychlosti, cca 100kmh na 5, 70 na 4.
Plus vibracie okolo 1900ot a servisaci sa tvaria ze je to normal. Ci som to ho znicil ja svojim zlym stylom (pod 1500 nechodim, ani pri spomalovani, tiez extremne nepodradujem, tak 2x za rok na svojej oblubenej okreske mu dam za usi, ale extrem to tiez nie je, a ff1 benzin to bolo zabavnejsie), alebo niekomu dvojhmota padla na zem, ked sa to montovala, je uz jedno, kedze je auto v zaruke. Zaujimave je, ze ked je zima, -3 tak to zacne robit az ked sa auto zahreje. Najkultivovanejsi je moj fofik, ked je studeny.

Re: DVOUHMOTOVÝ SETRVAČNÍK

Napsal: 06.03.2012 19:46
od Milano
to SiebenCZ:
Cukání při přidání a ubrání jsem nezmiňoval, protože po výměně na mým autě k ničemu takovýmu nedochází!! Aby ti takhle velký cukání způsobil jednohmot'ák je holý nesmysl. Bud' ti tam dali místo něj nějakou jetou dvojhmotu nebo máš některej silenblok motoru v pr...li... asi tím, jak měli motor zvednutej skrz převodovku...

Re: DVOUHMOTOVÝ SETRVAČNÍK

Napsal: 14.03.2012 07:12
od Fabi
Sadu jsem koupil přes pár lidí za nákupní cenu 10997,-, nevím jestli to bylo s DPH nebo bez, doklad jsem neviděl, každopádně to bylo za nákupku, je potřeba přičíst 40%. Co se týče toho přílačáku, tak na krabici té sady bylo varování že se musí použít spec. přípravek pro montáž tohoto přílačáku. Dle vyjádření některých známých, kteří pracují ve fordu, tak žádnej přípravek nepoužívaj ( že ho prej ani nemají ) a zatím se jim žádnej focus nevrátil. Jen je potřeba při montáži dodržet určitá pravidla a to namontovat nejprve tři šrouby do kříže postupně po pár závitech, prostě aby se to nezkřížilo. Navíc dle vyjdření nejškolenejšího šéfa z nejmenovaného servisu jde jen o matení hlavy mechanikům. Jinak podotýkám, že veškeré informace mám z druhé ruky, poněvadž výměna téhleté sady proběhla v režii mého kamaráda a já byl pouze jako helfr.
Jen doufám, že to tak je a spojka je namontovaná správně. Zatím jsem najel cca 300 km a jsem naprosto spokojen. Žádné vibrace ( jak bylo zmiňováno v této diskusi výše ) a jízdu si náležitě užívám 8O . Popravdě jsem toho za poslední měsíc vyměnil více turbo, čepy, tlumiče a pružiny, autíčko jede jako nové, nasypal jsem do toho asi tak 40tis. Pokud bych to dal do forda tak by to asi odvezli rovnou na vrakoviště, protože ty jejich ceny to je....... (ložisko polosy 1500,-, olej převodový 500,-Kč litr


to: Vozgrunt

zdravim,


pises, ze si pomahal pri vymene zotrvacniku. Chcem sa opytat, ci pri tejto vymene sa demontuje aj intercooler aj horny kryt motora, vzduch. filter...?

Vdaka za odpoved

Re: DVOUHMOTOVÝ SETRVAČNÍK

Napsal: 30.03.2012 15:51
od čert
Ahoj všichni co máte jednohmotu. Šli by jste do toho znovu? Nebo by jste radši dali dvouhmotu.

Re: DVOUHMOTOVÝ SETRVAČNÍK

Napsal: 30.03.2012 21:12
od StenliH
Já bych dal zas 1 hmotu . Jsem velmi spokojený . :palec_nahoru:

Re: DVOUHMOTOVÝ SETRVAČNÍK

Napsal: 31.03.2012 12:56
od machiii73
já to měmil minulej týden,dvouhmoták,spojka,ložislko,na 1,8tdci 2003.cena i s prací 8,800 luk,a 2000 práce.mechanik mi ale doporučoval přejít na jednohmotu.sice o 3 dražší,ale neměl jsem na ní.http://www.mdily.cz/luk-600004400-spojk ... tml,myslím slušná cena.