Stránka 25 z 168
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Napsal: 11.03.2020 14:53
od Ma.rt
Tak jestli tb ma ve 2000 vystrelit a atmoska je ve 3000 mrtva, tak tu neco hodne nesedí. Treba atmo 2.0 bude mit pri 3000 ot. cca 180Nm, tak tb by musel mit pri 2000 ot. 270Nm, aby tahnul stejne (pri stejne rychlosti, hmotnosti atd.). Nejake foukane litry, 1.2, mozna i vetsi to nemaji ani náhodou.
A hodnotit motory jen podle dynamiky je dost kratkozrake. Ale chapu, ze lidem, co chtějí jen slapat na plyn, nic neříká kultivovanost behu, prubeh momentu a vykonu. Nedejboze pak spolehlivost a veci okolo.
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Napsal: 11.03.2020 14:54
od Ma.rt
fofok píše:Hele ty si fakt zamrzl v devadesátkách jinak by si neměl takový názory.
Nikoliv. Jen pouzivam hlavu a nenecham si bulikovat nesmysly od uredniku.
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Napsal: 12.03.2020 06:21
od ballu
Ma.rt píše:fofok píše:Hele ty si fakt zamrzl v devadesátkách jinak by si neměl takový názory.
Nikoliv. Jen pouzivam hlavu a nenecham si bulikovat nesmysly od uredniku.
Všichni jsme zamrzli v devadesátých letech, jen fofok rozmrzl a vystřelil v 1500 otáčkách jak raketa.
Čtu to tu, ale nemá cenu reagovat na názory, na technické nedomrdky, které mají být výkvět techniky. Když i bývalí jezdci F1 kroutí hlavou, jaké paskvily vylézají na trh pod taktovkou úředníků. A jinak v hospodách se debata změnila. " kámo, ten litr s turbem, co jsem si koupil, táhne již od 1200 otáček, nepotřebuji jít přes 3000 otáček a spotřeba 4,5 L.
A nekup to.
Budu se bavit s člověkem, který to má technicky v hlavě srovnaný, ikdyž bude mít jiný názor.
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Napsal: 12.03.2020 06:34
od Ma.rt
Asi tak nejak

Ono vsechno eco je dle fofoka skvely.. eco start/stop, eco nabíjení, eco kabelaz o 10kg lehci, ale po par letech problemova, eco motory jsou podobny paskvil...
Clovek nemusi zamrznout v 90kach, aby si udelal nazor.
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Napsal: 12.03.2020 08:17
od fofok
Kuci to už je na doktora.Já nikde nic netlačím a uvažuju čistě racionálně.Přečtěte si diskuse pět let starý na tyhle motory a dneska.Taky jsem změnil hodně rychle názor,ale už někdy před deseti rokama.Rétorika stejná jenže už to papouškuje jen pár jedinců, včetně vás třech vytrvalců,protože ti ostatní se v tom buď svezli nebo nějaký turbo už prostě mají doma.Jako co chceš dělat.Češi jsou strašně vyplašený z každý změny.Vstup do EU-Němci tady všechno skoupí,oturbený babety-to se rozsype,naložený to nevyjede kopec a bude žrát roští podél cesty atd.Všechny testy a zkušenosti uživatelů tohle vyvrací tak proč teda lezete na diskuze o vývoji a novejch motorech,když vás to prostě nezajímá a nechcete si koupit nový auto nebo na něj nemáte a trollíte furt to samí dokola?Doba fakt pokročila a valcha i atmosférický motory jsou zapomenutou minulostí.Vývoj nezastavíš ať je třeba zčásti vynucenej ekoteroristama nebo třeba komančema,který všechno zase stopli,když ve škodě vyvynuli prototyp předohrabu v sedmdesátkách tak se tu jezdilo zadohrabem z šedesátek až skoro do revoluce.Vy budete furt nespokojený s něčím novým.
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Napsal: 12.03.2020 08:45
od Karel2
ale vzdyt se to zase rozjelo jen konstatovanim o podtaceni a Tva reakce potom.........
enjoy píše:Hele když vidím, kolik lidí motory neuvěřitelně podtaci... Někdy si stoupni k menšímu kruhaci a poslouchej, na jakou rychlost vyjíždí z kruhace. Klidně za 3 nebo za 4. Motory doslova brečí.
Lidi se placaj přes peněženku, kolik zrovna šetří na benzínu.
Mm. v malych otackach tam strikne velke mnozstvi benzinu, coz primovstriku nedela dobre, atmo da vedet, ze se mu to nelibi, narozdil od turbobenzinu dnesnich motoru.
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Napsal: 12.03.2020 09:15
od Ma.rt
Tak pokud ciste racionalne: komu se vyplati kupovat auto, ktere je slozitejsi, drazsi, mene spolehlive za usporu do 2l/100km?
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Napsal: 12.03.2020 09:58
od fofok
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Napsal: 12.03.2020 10:30
od smoula
Ma.rt píše:Tak pokud ciste racionalne: komu se vyplati kupovat auto, ktere je slozitejsi, drazsi, mene spolehlive za usporu do 2l/100km?
A proč ne? Jízdní komfort je úplně někde jinde, vybavení také

Re: Budoucí vývoj automobilismu
Napsal: 12.03.2020 10:32
od Stanley_vy
To nevysvětlíš. Všichni, kdo kupují nová auta to totiž činí zcela iracionálně.

Re: Budoucí vývoj automobilismu
Napsal: 12.03.2020 10:37
od smoula
Ma.ar: Moc tedy nechápu proč sis nenechal 2001 Mk3 a šel si do 2010 MkIV

Zbytečně složité auto, víc elektroniky

Re: Budoucí vývoj automobilismu
Napsal: 12.03.2020 10:50
od ballu
smoula píše:Ma.rt píše:Tak pokud ciste racionalne: komu se vyplati kupovat auto, ktere je slozitejsi, drazsi, mene spolehlive za usporu do 2l/100km?
A proč ne? Jízdní komfort je úplně někde jinde, vybavení také

No a předpisově do druhé brázdy. Kritizuje tu někdo jízdní komfort a vybavení. Opravdu jak zajíci, nejde to v jedné brázdě, šup do druhé.
Bavíme se o tom, že oturbované babety splnily očekávané jen na papíře. To co vše se vymění za životnost tohoto motoru, to by byl nový atmosférický, který by plnil normu emisí spolehlivěji. Tady si pánové neuvědomují to, co byl problém technologicky vyrobit v devadesátkách, již je posun, tak by s novéma výrobníma technologiema atmosféra vypadala jinak.
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Napsal: 12.03.2020 10:58
od fofok
Tohle je téma vývoj automobilismu,atmosféra vs turbo je jinde.
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Napsal: 12.03.2020 14:13
od Ma.rt
smoula píše:Ma.rt píše:Tak pokud ciste racionalne: komu se vyplati kupovat auto, ktere je slozitejsi, drazsi, mene spolehlive za usporu do 2l/100km?
A proč ne? Jízdní komfort je úplně někde jinde, vybavení také

A byl by problem vyrobit stejne komfortní auto, ktere by melo spolehlivejsi a levnejsi atmosferu? 10kg na dratech fakt ovlivni emise? Start/stop přineslo co? Urcite ne snizeni emisi..
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Napsal: 12.03.2020 14:17
od Ma.rt
smoula píše:Ma.ar: Moc tedy nechápu proč sis nenechal 2001 Mk3 a šel si do 2010 MkIV

Zbytečně složité auto, víc elektroniky

No zrovna v me mk4 te elektroniky o moc vic neni. A i kdyz stara mk3 bez problémů sloužila i po 15 letech / 200tkm, obnovil jsem auto zase o atmosferu, dokud se dala koupit jeste nejaka zanovni a zde navic od spolehliveho zdroje. Jednou me turbo ceka asi taky, ale verim, ze to uz snad bude vychytanejsi. Nejaka elektrifikace v blízké budoucnosti rozhodne nebude.