Atmosféra vs. downsizing motory
-
- Test driver
- Příspěvky: 4979
- Registrován: 16.10.2009 19:27
- Bydliště: střední čechy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
To vím.Chci jinej odkaz s 50 000 km a motorem KO.Palivový čerpadlo není kleklej motor.
Byl Focus II kombi 2011 1,6 16v

Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019

Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019
- zdenek34
- Junior
- Příspěvky: 218
- Registrován: 14.03.2010 16:27
- Bydliště: Jeseník
-
- Test driver
- Příspěvky: 4979
- Registrován: 16.10.2009 19:27
- Bydliště: střední čechy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
To vím.Chci odkaz v 50 000 km a jinej ne tady s fóra.
Byl Focus II kombi 2011 1,6 16v

Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019

Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019
- zdenek34
- Junior
- Příspěvky: 218
- Registrován: 14.03.2010 16:27
- Bydliště: Jeseník
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Kdyby ses vyjadřoval konkrétně hned, tak by jsme tady nepsali zbytečné příspěvky 
A ještě by mě zajímalo, co si představuješ pod pojmem "kleklej motor", když to, že odejde palivové čerpadlo, od toho dojde ke zničení vačky, není kleklej motor, tak asi další debata bude zbytečná...

A ještě by mě zajímalo, co si představuješ pod pojmem "kleklej motor", když to, že odejde palivové čerpadlo, od toho dojde ke zničení vačky, není kleklej motor, tak asi další debata bude zbytečná...
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 13551
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Ok, takze skrtame 1.0 a aj 1.5 Ecoboosty, vratane Focusov STmiki21 píše:Tříhrneček není motor.

Ta doramovana vacka nevyzera pokazena od cerpadla. Skor mi to pripada, ze v tom rohu hlavy to nemazalo, chybal olej. Preto ohlodalo vacku a znicilo prepoj medzi cerpadlom a vackou.
-
- Test driver
- Příspěvky: 4979
- Registrován: 16.10.2009 19:27
- Bydliště: střední čechy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Kdyby si četl pořádně,tak víš na čí přízpěvek reaguju a v těch vláknech mám taky přízpěvky,takže tě to mělo trknout.zdenek34 píše:Kdyby ses vyjadřoval konkrétně hned, tak by jsme tady nepsali zbytečné příspěvky
A ještě by mě zajímalo, co si představuješ pod pojmem "kleklej motor", když to, že odejde palivové čerpadlo, od toho dojde ke zničení vačky, není kleklej motor, tak asi další debata bude zbytečná...
No Ballu čekám a vy ostatní se na to vy..te.ballu píše:Trochu to tu opráším.
Jak čtu v jiných vláknech, nejen na tomto foru, tak směr vývoje k oturbovaným babetám, byl krok do pekla. Která atmosféra klekla po padesáti tisících......
Byl Focus II kombi 2011 1,6 16v

Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019

Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019
- zdenek34
- Junior
- Příspěvky: 218
- Registrován: 14.03.2010 16:27
- Bydliště: Jeseník
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Takže z čeho má člověk poznat, že nestojíš o příspěvky z tohoto fóra????
Z tohoto?
Společně s KAREL2 jsme ti odpověděli přesně na otázky a ještě pič..eš...
Z tohoto?
Nebo z tohoto?fofok píše:Který turbo po padesáti tisících kleklo?Prosím odkaz,ať tu nevaříme z vody.
Tak se vzpamatuj a ptej se pořádně nebo se na to vyser...fofok píše:To vím.Chci jinej odkaz s 50 000 km a motorem KO.Palivový čerpadlo není kleklej motor.
Společně s KAREL2 jsme ti odpověděli přesně na otázky a ještě pič..eš...
-
- Test driver
- Příspěvky: 4979
- Registrován: 16.10.2009 19:27
- Bydliště: střední čechy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Tak já nevím už.Ani jednno od tud není po padesáti tisících a ve vláknech přispívám a ballu psal i na jiných fórech.Víc ktomu nemám co říct.Spíš mě zaráží ,jak některý lidi dokáže rozčílit maličkost.To je horší než KO motor koukám,tam jde o zdraví 

Byl Focus II kombi 2011 1,6 16v

Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019

Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019
- zdenek34
- Junior
- Příspěvky: 218
- Registrován: 14.03.2010 16:27
- Bydliště: Jeseník
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Jó tak, člověk musí přečíst všechna vlákna na fóru, aby se dozvěděl, na co se tady jeden trouba ptá. Fakt dobrý
A pokud jsi to nepochopil, tak těch 50tis. km bylo orientačně, samozřejmě nemyslel přesně na jeden km 50.000. A nediv se, že se člověk dokáže rozčílit, protože jak se říká: "Nejhorší je srážka s blbcem".
Opravdu mám nejraději hlupáky, kteří místo toho, aby uznali chybu, tak hledají chybu u jiných 



- miki21
- Test driver
- Příspěvky: 13492
- Registrován: 01.04.2009 18:21
- Bydliště: Třinec
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
U nového auta je relativně jedno, jestli 50, nebo 60.
Jde o to, že by tam měla být aspoň 1.

Fofo II 1,8 16v modrá combi
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.
-
- Test driver
- Příspěvky: 4979
- Registrován: 16.10.2009 19:27
- Bydliště: střední čechy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Pokud se budeš se mnou bavit takhle,tak na mne už nereaguj.zdenek34 píše:Jó tak, člověk musí přečíst všechna vlákna na fóru, aby se dozvěděl, na co se tady jeden trouba ptá. Fakt dobrýA pokud jsi to nepochopil, tak těch 50tis. km bylo orientačně, samozřejmě nemyslel přesně na jeden km 50.000. A nediv se, že se člověk dokáže rozčílit, protože jak se říká: "Nejhorší je srážka s blbcem".
Opravdu mám nejraději hlupáky, kteří místo toho, aby uznali chybu, tak hledají chybu u jiných
Byl Focus II kombi 2011 1,6 16v

Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019

Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019
- Wolf78
- Pokročilý
- Příspěvky: 623
- Registrován: 27.10.2012 10:01
- Bydliště: Mladá
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
to bude dlouhé hledánífofok píše:To vím.Chci odkaz v 50 000 km a jinej ne tady s fóra.

Je - Ford Focus III ST-Line 134kW mk3,5
- Ford Fiesta 1,5 EB ST mk8 147kW
- Ford Fusion 1,4 59kW
Byl - Ford Fiesta 1,0 EB Titanium mk8
- Ford Ka TITANIUM - 51kW
- Ford C-Max 1,8TDCi -92kW
- Ford Focus I 1,8-16v -85 kW
- Ford Fiesta XR2i 1,6-8v-76kW
- Ford Fiesta 1,5 EB ST mk8 147kW
- Ford Fusion 1,4 59kW
Byl - Ford Fiesta 1,0 EB Titanium mk8
- Ford Ka TITANIUM - 51kW
- Ford C-Max 1,8TDCi -92kW
- Ford Focus I 1,8-16v -85 kW
- Ford Fiesta XR2i 1,6-8v-76kW
- miki21
- Test driver
- Příspěvky: 13492
- Registrován: 01.04.2009 18:21
- Bydliště: Třinec
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Jestli to taky nebude tím, že se s takovýma věcma nikdo moc nechlubí... ono přiznat, že jsem koupil nesmysl, je někdy těžké a proto budu chválit chválit chválit chálit chválit chválit ... a vy ostatní tomu nerozumíte.

Fofo II 1,8 16v modrá combi
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.
-
- Test driver
- Příspěvky: 4915
- Registrován: 28.01.2009 22:46
- Bydliště: Zlín
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
http://www.auto.cz/male-preplnovane-zaz ... rne-123668
Je třeba přečíst diskuzi na jiných fórech. Veřejně takový článek automobilky nepovolí - pisálek nedostanou dotací.
Je třeba přečíst diskuzi na jiných fórech. Veřejně takový článek automobilky nepovolí - pisálek nedostanou dotací.
BMW R1100 RT
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
- petulak
- Test driver
- Příspěvky: 5658
- Registrován: 06.02.2010 15:45
- Bydliště: Liberec
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Naopak malý kompresní poměr se sice více hodí pro motory pracující ve vysoké zátěži (tudíž třeba závodních aut), avšak pro režim nízkého až středního zatížení a také středních otáček je méně vhodný.
takže, tady bychom mohli dát třeba 9:1????






FF-1.8-16V-ZETEC-E, SPORT-hatchback
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Amazon [Bot], Bing [Bot] a 2 hosti