Stránka 25 z 74
Re: Turbo - komu húka krajšie?
Napsal: 13.03.2013 14:02
od V12
Statisticky je dokazane, ze repasovane turba vydrzia v priemere 50k km. Moze to byt samozrejme aj 100k, ale aj 10k, v extreme 200km, to sem ale nepatri. Ak chcem s tym autom urobit 100k km, uz len pre tu statistiku radsej kupim nove, ako riesit 2x repas.
Re: Turbo - komu húka krajšie?
Napsal: 13.03.2013 14:04
od Jardak
Taky to turbo u 1,8 TDCi tedy u původním fordově motoru nemá takový problémy s životností jako u motorů od PSA.
Re: Turbo - komu húka krajšie?
Napsal: 13.03.2013 14:05
od smoula
ale tak, problémy s turbem u PSA mají hlavně 80kw verze ne? 66kW verze jsou napohodu...

Re: Turbo - komu húka krajšie?
Napsal: 13.03.2013 14:09
od V12
Zalezi od toho, ako sa ten repas urobi. Nie je repasnik ako repasnik. Ako som uz viackrat spominal, mechanik ma od repasu vyslovene odhovaral. Istu dobu jazdil vo vlastnorucne oturbenom bawu niekolko sezon King of the Drift, takze zrejme vedel, co hovoril.
Re: Turbo - komu húka krajšie?
Napsal: 14.03.2013 10:33
od vitacz
To V12: pokud jsi reagoval na mojí otázku tak jsi to pořád nevysvětlil. Ohánět se statistikou ok proč ne, zajímá mě z jakých zdrojů jsi čerpal. A pak tvůj mechanik je asi boží nemůžem soudit, ale furt ho sem necpi.Je vidět a zpětně se podívám co tu plácáš, že jen ukecanej forďák. Určitě ledacos víš o tom žádná, ale sorry meleš. Prostě Ti nevěřim a nebo to prostě neumíš napsat důvěryhodně.
Re: Turbo - komu húka krajšie?
Napsal: 14.03.2013 14:14
od V12
Jeden cerstvy priklad :
P307SW 1.6HDI 80kW - repas turba po 127k km. Auto dalo dalsie 3 tisicky km a turbo zacalo znova hukat. Uz ho ale firma opravovat nedala, slo do drazby a ten, kto ho kupil to riesil opat repasom. Zatial este jazdi. nabehanych ma ale od repasu iba 500 km.
Ad mechanik - ja budem viac verit cloveku, co si sam pripravuje auto na zavody, ten ma toho v hlave daleko viac, ako zbierka mechanikov z autorizovaneho servisu, ktori v podstate ani nie su mechanici ale menici dielov. OK, verit mi nemusis, nehnevam sa

Re: Turbo - komu húka krajšie?
Napsal: 14.03.2013 14:42
od cr4sh3r87
V12 píše:Jeden cerstvy priklad :
P307SW 1.6HDI 80kW - repas turba po 127k km. Auto dalo dalsie 3 tisicky km a turbo zacalo znova hukat. Uz ho ale firma opravovat nedala, slo do drazby a ten, kto ho kupil to riesil opat repasom. Zatial este jazdi. nabehanych ma ale od repasu iba 500 km.
Absolutně nicneříkající příklad. Jelikož se neví kdo repas dělal, jak ho dělal, co měnil, jestli vyvažoval a na kolik. Pak se neví kdo to montoval, jak to montoval, co vyměnil, co nevyměnil, respektive co pojebal. Pak se neví kdo to řídil, jak to řídil, ale asi nějakej ocas, když odrovnal první turbo po 127tkm.
Prostě příklad s hromadou písmenek o ničem. Nezlob se

Re: Turbo - komu húka krajšie?
Napsal: 14.03.2013 16:12
od V12
Daj lepsi priklad.
Re: Turbo - komu húka krajšie?
Napsal: 14.03.2013 16:56
od paranmax
Tak příklad 80KW najeto 210000km,mazací zkouška cca 0.5l za minutu. Tlačí dobře,a hlavně nepíská ani nehouká. Turbo originál co tam v roce 2004 dali.
Re: Turbo - komu húka krajšie?
Napsal: 14.03.2013 20:57
od vita_k
nj, to jsou ti, co nemaj DPF:)
Re: Turbo - komu húka krajšie?
Napsal: 15.03.2013 09:46
od vitacz
V12 píše:Jeden cerstvy priklad :
P307SW 1.6HDI 80kW - repas turba po 127k km. Auto dalo dalsie 3 tisicky km a turbo zacalo znova hukat. Uz ho ale firma opravovat nedala, slo do drazby a ten, kto ho kupil to riesil opat repasom. Zatial este jazdi. nabehanych ma ale od repasu iba 500 km.
Ad mechanik - ja budem viac verit cloveku, co si sam pripravuje auto na zavody, ten ma toho v hlave daleko viac, ako zbierka mechanikov z autorizovaneho servisu, ktori v podstate ani nie su mechanici ale menici dielov. OK, verit mi nemusis, nehnevam sa

OK

Re: Turbo - komu húka krajšie?
Napsal: 18.03.2013 06:48
od vita_k
Kouknite radši na muj masomlynek

Zlehcime tema... ložisko stale stejne,ale piska trochu vic .odeslano z mobilu.pak u pc zkontroluji obrazky.
Re: Turbo - komu húka krajšie?
Napsal: 18.03.2013 12:17
od Marod22
Podľa mňa tieto mierne zmeny v zvukovom prejave môže spôsobiť úplne malá čiastočka ktorá prejde cez vzduchový filter a narazí na lopatku turba. Voľným okom to nemusí byť ani viditeľné, preto si myslím, že to netreba až tak riešiť. To je môj názor.
Re: Turbo - komu húka krajšie?
Napsal: 18.03.2013 13:11
od cr4sh3r87
Když se dívám na ty fotky vejš, tak marně přemýšlím kde soudruzi od Fordu udělali chybu v konstrukci filtru nasávanýho vzduchu. Už na první pohled je krásně vidět, že lopatky jsou obroušený od malých nečistot(tudíž rozvážené) a ty usazeniny na lopatkách té nevyváženosti ještě přidaváj. To je pak jasný že to turbo bude houkat. Myslím, že by stačilo vyčistit a nechat vyvážit a je po houkání na chvilku, ikdyž je to zbytečnost...
Jaký tam máš filtrbox?
Re: Turbo - komu húka krajšie?
Napsal: 18.03.2013 13:26
od vita_k
Ja mam hranaty filtr. To je ten starsi. Pro jistotu jsem jej vymenil za novejsi, kdyz mel muj stary par strzenych zavitu... Akusroubovak je fakt blbej nastroj (ja to nebyl)
Myslim, ze hlavni duvod, proc se mi tam dostavaly necistoty a takhle to "upravily" je v tom, ze je to nedoresena konstrukce.
1. Kdyz jsem mel ulomenou packu z hadicky odvetrani - jak upadne ve velkem mnozstvi pripadu, tak se sem tam hadicka vybracemi vyvlikla z odvetrani a tim padem nasavalo turbo necisty vzduch. Packa by se nemela lehce ulomit, jak se to deje.
2. Filtrbox - viz nahore. Escort TD to ma lip vyresene - o 10 starsi konstrukce!
3. Z odvetrani skrine jde pomerne dost oleje primo na turbo. Muze to byt chyba i dale v motoru-ale podle me to neni muj pripad. Ale mel by tam byt separator v kazdem pripade. Olejova mlha tvaruje turbo postupne, ale vytrvale. Je to dalsi kurvitko.