A proč to kluci řešíte , někdo si tady bude kupovat Vitaru či něco co má 1,0 EB - 1,0 TSI ???
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Napsal: 28.02.2019 19:41
od Sentik
No já se těšil, že budu v novej občas svezen, ale nebudu, protože byl ten nákup pro nevhodnost motoru vybírajícím zamítnut...
Téma je atmo vs downsize, tak jen hlasim realnou zkušenost z před pár dnů, kdy se majitel rozhodl jak se rozhodl, že to dneska nemají kupující lehký.
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Napsal: 28.02.2019 19:44
od stano.
Vitara vyzera velka a robustna. V skutocnosti je to karosarsky papierove auto. Celny naraz s malym presahom by som nechcel absolvovat - tam nema okrem plastov absolutne nic. Pod prednym svetlom a od svetla smerom k A stlpiku nic nie je.
Prahy tenucke, slabucke. Vzadu ma na dvihanie heverom specialne oko, prah by (asi) prevalilo. Plechy tiez tenke...
Verim tomu, ze ma o 250kg menej ako Focus.
A aj to je dovod, preco je Vitara s 1.6 benzinovou atmosferou celkom ziva.
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Napsal: 28.02.2019 19:58
od TomFocus
Co málo váží má i malou setrvačnost při nárazu...jiná je náraz od težšího auta. ÓTé
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Napsal: 28.02.2019 20:18
od Standa.64
Sentik :
Na běžný provoz litrový turbomotor pro Vitaru v pohodě stačí.I s méně kW má podobnou dynamiku jako 1.0 EB ve fokusu. Pokud ovšem,jak jsi posléze doplnil,hodlá k plně naloženému autu ještě navíc tahat přívěs,tak logicky musí zvolit výkonnější motorizaci.S tím přeci musí počítat každý budoucí majitel litrového motoru napříč všemi značkami ,fordem nevyjímaje.Co se týče hmotnosti,tak litrová vitara váží 1160 kg a focus 1303 kg.(Nějak jsem se přepočítal ) Váhy se můžou lišit stupněm výbavy.
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Napsal: 01.03.2019 10:10
od stano.
TomFocus píše:Co málo váží má i malou setrvačnost při nárazu...jiná je náraz od težšího auta. ÓTé
Ked prva deformovafelna vec je A stlpik, nizka vaha ti nepomoze.
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Napsal: 01.03.2019 10:50
od TomFocus
Stano typl bych, že jinej Á sloupek (a jiné) bude mít Vitara a Tuareg, rozdíl tuna v pohotovostní hmotnosti. Asi těžko bude tunovy auto mít dimenzovanej skelet jako 2,3t auto. Že by setrvačnost hmotnosti...
EB 1,5 3R (zmenšování) ....po stránce reakce a výkonu dle testů super co se týče spotřeby to rádo papá víc než 1,5EB 4R.
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Napsal: 01.03.2019 16:47
od stano.
Sice to uz sem nepatri, ale dokoncim myslienku:
V spominanom crash teste nejde o tuhost karoserie a vahu. Tam ide o naraz s malym presahom (small overlap test), kde vela aut nema nic. Iba zaves kolesa (relativne makky) a potom az A stlpik a dvere. Vitara patri medzi tie auta, co tam nemaju nic. Ze samotna karoseria je papierova z tenkych plechov je druha vec.
Kde aj taky Lexus dopadol velmi zle (dalej napriklad aj Rav4, Partner/Berlingo):
YouTube Video
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Napsal: 18.03.2019 20:03
od ballu
Trochu to tu opráším.
Jak čtu v jiných vláknech, nejen na tomto foru, tak směr vývoje k oturbovaným babetám, byl krok do pekla. Která atmosféra klekla po padesáti tisících......
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Napsal: 18.03.2019 20:11
od phofy
HTP
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Napsal: 18.03.2019 20:55
od fofok
Který turbo po padesáti tisících kleklo?Prosím odkaz,ať tu nevaříme z vody.
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Napsal: 18.03.2019 21:07
od Wolf78
možná jedno z x tisíc vyrobených
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Napsal: 18.03.2019 23:18
od stano.
Atmosfericke HTP mreli hromadne
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Napsal: 19.03.2019 06:35
od miki21
Tříhrneček není motor.
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Napsal: 19.03.2019 07:32
od Karel2
fofok píše:Který turbo po padesáti tisících kleklo?Prosím odkaz,ať tu nevaříme z vody.
neni to po 50 ale po 60 a nekleklo uplne, ale i ty dalsi problemy mluvi jasne, koukni i na videa. Pri tomhle najezdu by me to sakra sralo. viewtopic.php?f=241&t=49320&st=0&sk=t&sd=a