Atmosféra vs. downsizing motory

Moderátor:phofy
Odpovědět
Uživatelský avatar
Wolf78
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 623
Registrován: 27.10.2012 10:01
Bydliště: Mladá

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od Wolf78 » 28.02.2019 19:39

A proč to kluci řešíte , někdo si tady bude kupovat Vitaru či něco co má 1,0 EB - 1,0 TSI ???
Je - Ford Focus III ST-Line 134kW mk3,5
- Ford Fiesta 1,5 EB ST mk8 147kW
- Ford Fusion 1,4 59kW

Byl - Ford Fiesta 1,0 EB Titanium mk8
- Ford Ka TITANIUM - 51kW
- Ford C-Max 1,8TDCi -92kW
- Ford Focus I 1,8-16v -85 kW
- Ford Fiesta XR2i 1,6-8v-76kW

Uživatelský avatar
Sentik
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4064
Registrován: 30.05.2018 13:00
Bydliště:

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od Sentik » 28.02.2019 19:41

No já se těšil, že budu v novej občas svezen, ale nebudu, protože byl ten nákup pro nevhodnost motoru vybírajícím zamítnut... :roll:
Téma je atmo vs downsize, tak jen hlasim realnou zkušenost z před pár dnů, kdy se majitel rozhodl jak se rozhodl, že to dneska nemají kupující lehký.
Wiki:
"Zahryovat, býti Zahryován" - náhodná a opakovaná bezdůvodná kontrola účastníka sil. provozu, kdy je příslušníkem PČR tento vyhodnocen jako živel podvratný, přičemž zpravidla jde o řidiče slušného, bezúhonného a předpisů dodržujícího

stano.
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 13551
Registrován: 18.07.2011 19:55

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od stano. » 28.02.2019 19:44

Vitara vyzera velka a robustna. V skutocnosti je to karosarsky papierove auto. Celny naraz s malym presahom by som nechcel absolvovat - tam nema okrem plastov absolutne nic. Pod prednym svetlom a od svetla smerom k A stlpiku nic nie je.
Prahy tenucke, slabucke. Vzadu ma na dvihanie heverom specialne oko, prah by (asi) prevalilo. Plechy tiez tenke...
Verim tomu, ze ma o 250kg menej ako Focus.
A aj to je dovod, preco je Vitara s 1.6 benzinovou atmosferou celkom ziva.

Uživatelský avatar
TomFocus
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8239
Registrován: 12.05.2013 17:06
Bydliště: Praha

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od TomFocus » 28.02.2019 19:58

Co málo váží má i malou setrvačnost při nárazu...jiná je náraz od težšího auta. ÓTé :oops:
FF II meziFL performance1600D upgrade +++ Color blue
Galerie
Obrázek
Obrázek

Standa.64
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1354
Registrován: 09.12.2010 17:34
Bydliště: Jablonec nad Nisou

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od Standa.64 » 28.02.2019 20:18

Sentik :
Na běžný provoz litrový turbomotor pro Vitaru v pohodě stačí.I s méně kW má podobnou dynamiku jako 1.0 EB ve fokusu. Pokud ovšem,jak jsi posléze doplnil,hodlá k plně naloženému autu ještě navíc tahat přívěs,tak logicky musí zvolit výkonnější motorizaci.S tím přeci musí počítat každý budoucí majitel litrového motoru napříč všemi značkami ,fordem nevyjímaje.Co se týče hmotnosti,tak litrová vitara váží 1160 kg a focus 1303 kg.(Nějak jsem se přepočítal :oops:) Váhy se můžou lišit stupněm výbavy.
Kuga ST-Line X 2.5 Duratec Hybrid AWD Solar

stano.
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 13551
Registrován: 18.07.2011 19:55

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od stano. » 01.03.2019 10:10

TomFocus píše:Co málo váží má i malou setrvačnost při nárazu...jiná je náraz od težšího auta. ÓTé :oops:
Ked prva deformovafelna vec je A stlpik, nizka vaha ti nepomoze.

Uživatelský avatar
TomFocus
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8239
Registrován: 12.05.2013 17:06
Bydliště: Praha

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od TomFocus » 01.03.2019 10:50

Stano typl :wink: bych, že jinej Á sloupek (a jiné) bude mít Vitara a Tuareg, rozdíl tuna v pohotovostní hmotnosti. Asi těžko bude tunovy auto mít dimenzovanej skelet jako 2,3t auto. Že by setrvačnost hmotnosti...

EB 1,5 3R (zmenšování) ....po stránce reakce a výkonu dle testů super co se týče spotřeby to rádo papá víc než 1,5EB 4R.
FF II meziFL performance1600D upgrade +++ Color blue
Galerie
Obrázek
Obrázek

stano.
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 13551
Registrován: 18.07.2011 19:55

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od stano. » 01.03.2019 16:47

Sice to uz sem nepatri, ale dokoncim myslienku:
V spominanom crash teste nejde o tuhost karoserie a vahu. Tam ide o naraz s malym presahom (small overlap test), kde vela aut nema nic. Iba zaves kolesa (relativne makky) a potom az A stlpik a dvere. Vitara patri medzi tie auta, co tam nemaju nic. Ze samotna karoseria je papierova z tenkych plechov je druha vec.

Kde aj taky Lexus dopadol velmi zle (dalej napriklad aj Rav4, Partner/Berlingo):
YouTube Video

ballu
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4915
Registrován: 28.01.2009 22:46
Bydliště: Zlín

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od ballu » 18.03.2019 20:03

Trochu to tu opráším.
Jak čtu v jiných vláknech, nejen na tomto foru, tak směr vývoje k oturbovaným babetám, byl krok do pekla. Která atmosféra klekla po padesáti tisících......
BMW R1100 RT
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V


fofok
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4979
Registrován: 16.10.2009 19:27
Bydliště: střední čechy
Kontaktovat uživatele:

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od fofok » 18.03.2019 20:55

Který turbo po padesáti tisících kleklo?Prosím odkaz,ať tu nevaříme z vody.
Byl Focus II kombi 2011 1,6 16v
Obrázek
Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019

Uživatelský avatar
Wolf78
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 623
Registrován: 27.10.2012 10:01
Bydliště: Mladá

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od Wolf78 » 18.03.2019 21:07

možná jedno z x tisíc vyrobených :palec_nahoru:
Je - Ford Focus III ST-Line 134kW mk3,5
- Ford Fiesta 1,5 EB ST mk8 147kW
- Ford Fusion 1,4 59kW

Byl - Ford Fiesta 1,0 EB Titanium mk8
- Ford Ka TITANIUM - 51kW
- Ford C-Max 1,8TDCi -92kW
- Ford Focus I 1,8-16v -85 kW
- Ford Fiesta XR2i 1,6-8v-76kW

stano.
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 13551
Registrován: 18.07.2011 19:55

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od stano. » 18.03.2019 23:18

Atmosfericke HTP mreli hromadne :lol:

Uživatelský avatar
miki21
Test driver
Test driver
Příspěvky: 13492
Registrován: 01.04.2009 18:21
Bydliště: Třinec

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od miki21 » 19.03.2019 06:35

Tříhrneček není motor. :wink:
Fofo II 1,8 16v modrá combi
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.

Uživatelský avatar
Karel2
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6889
Registrován: 10.09.2011 09:51
Bydliště: Přerov

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od Karel2 » 19.03.2019 07:32

fofok píše:Který turbo po padesáti tisících kleklo?Prosím odkaz,ať tu nevaříme z vody.
neni to po 50 ale po 60 a nekleklo uplne, ale i ty dalsi problemy mluvi jasne, koukni i na videa. Pri tomhle najezdu by me to sakra sralo. viewtopic.php?f=241&t=49320&st=0&sk=t&sd=a
Ford Focus III ST-Line, 1.5, 110kW, Red and Black ed. (r.v. 17)
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie

Odpovědět

Zpět na „Pokec“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti