Atmosféra vs. downsizing motory
- Wolf78
- Pokročilý
- Příspěvky: 623
- Registrován: 27.10.2012 10:01
- Bydliště: Mladá
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
A proč to kluci řešíte , někdo si tady bude kupovat Vitaru či něco co má 1,0 EB - 1,0 TSI ???
Je - Ford Focus III ST-Line 134kW mk3,5
- Ford Fiesta 1,5 EB ST mk8 147kW
- Ford Fusion 1,4 59kW
Byl - Ford Fiesta 1,0 EB Titanium mk8
- Ford Ka TITANIUM - 51kW
- Ford C-Max 1,8TDCi -92kW
- Ford Focus I 1,8-16v -85 kW
- Ford Fiesta XR2i 1,6-8v-76kW
- Ford Fiesta 1,5 EB ST mk8 147kW
- Ford Fusion 1,4 59kW
Byl - Ford Fiesta 1,0 EB Titanium mk8
- Ford Ka TITANIUM - 51kW
- Ford C-Max 1,8TDCi -92kW
- Ford Focus I 1,8-16v -85 kW
- Ford Fiesta XR2i 1,6-8v-76kW
- Sentik
- Test driver
- Příspěvky: 4064
- Registrován: 30.05.2018 13:00
- Bydliště: JČ
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
No já se těšil, že budu v novej občas svezen, ale nebudu, protože byl ten nákup pro nevhodnost motoru vybírajícím zamítnut...
Téma je atmo vs downsize, tak jen hlasim realnou zkušenost z před pár dnů, kdy se majitel rozhodl jak se rozhodl, že to dneska nemají kupující lehký.

Téma je atmo vs downsize, tak jen hlasim realnou zkušenost z před pár dnů, kdy se majitel rozhodl jak se rozhodl, že to dneska nemají kupující lehký.
Wiki:
"Zahryovat, býti Zahryován" - náhodná a opakovaná bezdůvodná kontrola účastníka sil. provozu, kdy je příslušníkem PČR tento vyhodnocen jako živel podvratný, přičemž zpravidla jde o řidiče slušného, bezúhonného a předpisů dodržujícího
"Zahryovat, býti Zahryován" - náhodná a opakovaná bezdůvodná kontrola účastníka sil. provozu, kdy je příslušníkem PČR tento vyhodnocen jako živel podvratný, přičemž zpravidla jde o řidiče slušného, bezúhonného a předpisů dodržujícího
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 13551
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Vitara vyzera velka a robustna. V skutocnosti je to karosarsky papierove auto. Celny naraz s malym presahom by som nechcel absolvovat - tam nema okrem plastov absolutne nic. Pod prednym svetlom a od svetla smerom k A stlpiku nic nie je.
Prahy tenucke, slabucke. Vzadu ma na dvihanie heverom specialne oko, prah by (asi) prevalilo. Plechy tiez tenke...
Verim tomu, ze ma o 250kg menej ako Focus.
A aj to je dovod, preco je Vitara s 1.6 benzinovou atmosferou celkom ziva.
Prahy tenucke, slabucke. Vzadu ma na dvihanie heverom specialne oko, prah by (asi) prevalilo. Plechy tiez tenke...
Verim tomu, ze ma o 250kg menej ako Focus.
A aj to je dovod, preco je Vitara s 1.6 benzinovou atmosferou celkom ziva.
- TomFocus
- Test driver
- Příspěvky: 8239
- Registrován: 12.05.2013 17:06
- Bydliště: Praha
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Co málo váží má i malou setrvačnost při nárazu...jiná je náraz od težšího auta. ÓTé 

-
- Zkušený
- Příspěvky: 1354
- Registrován: 09.12.2010 17:34
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Sentik :
Na běžný provoz litrový turbomotor pro Vitaru v pohodě stačí.I s méně kW má podobnou dynamiku jako 1.0 EB ve fokusu. Pokud ovšem,jak jsi posléze doplnil,hodlá k plně naloženému autu ještě navíc tahat přívěs,tak logicky musí zvolit výkonnější motorizaci.S tím přeci musí počítat každý budoucí majitel litrového motoru napříč všemi značkami ,fordem nevyjímaje.Co se týče hmotnosti,tak litrová vitara váží 1160 kg a focus 1303 kg.(Nějak jsem se přepočítal
) Váhy se můžou lišit stupněm výbavy.
Na běžný provoz litrový turbomotor pro Vitaru v pohodě stačí.I s méně kW má podobnou dynamiku jako 1.0 EB ve fokusu. Pokud ovšem,jak jsi posléze doplnil,hodlá k plně naloženému autu ještě navíc tahat přívěs,tak logicky musí zvolit výkonnější motorizaci.S tím přeci musí počítat každý budoucí majitel litrového motoru napříč všemi značkami ,fordem nevyjímaje.Co se týče hmotnosti,tak litrová vitara váží 1160 kg a focus 1303 kg.(Nějak jsem se přepočítal

Kuga ST-Line X 2.5 Duratec Hybrid AWD Solar
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 13551
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Ked prva deformovafelna vec je A stlpik, nizka vaha ti nepomoze.TomFocus píše:Co málo váží má i malou setrvačnost při nárazu...jiná je náraz od težšího auta. ÓTé
- TomFocus
- Test driver
- Příspěvky: 8239
- Registrován: 12.05.2013 17:06
- Bydliště: Praha
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Stano typl
bych, že jinej Á sloupek (a jiné) bude mít Vitara a Tuareg, rozdíl tuna v pohotovostní hmotnosti. Asi těžko bude tunovy auto mít dimenzovanej skelet jako 2,3t auto. Že by setrvačnost hmotnosti...
EB 1,5 3R (zmenšování) ....po stránce reakce a výkonu dle testů super co se týče spotřeby to rádo papá víc než 1,5EB 4R.

EB 1,5 3R (zmenšování) ....po stránce reakce a výkonu dle testů super co se týče spotřeby to rádo papá víc než 1,5EB 4R.
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 13551
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Sice to uz sem nepatri, ale dokoncim myslienku:
V spominanom crash teste nejde o tuhost karoserie a vahu. Tam ide o naraz s malym presahom (small overlap test), kde vela aut nema nic. Iba zaves kolesa (relativne makky) a potom az A stlpik a dvere. Vitara patri medzi tie auta, co tam nemaju nic. Ze samotna karoseria je papierova z tenkych plechov je druha vec.
Kde aj taky Lexus dopadol velmi zle (dalej napriklad aj Rav4, Partner/Berlingo):
YouTube Video
V spominanom crash teste nejde o tuhost karoserie a vahu. Tam ide o naraz s malym presahom (small overlap test), kde vela aut nema nic. Iba zaves kolesa (relativne makky) a potom az A stlpik a dvere. Vitara patri medzi tie auta, co tam nemaju nic. Ze samotna karoseria je papierova z tenkych plechov je druha vec.
Kde aj taky Lexus dopadol velmi zle (dalej napriklad aj Rav4, Partner/Berlingo):
-
- Test driver
- Příspěvky: 4915
- Registrován: 28.01.2009 22:46
- Bydliště: Zlín
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Trochu to tu opráším.
Jak čtu v jiných vláknech, nejen na tomto foru, tak směr vývoje k oturbovaným babetám, byl krok do pekla. Která atmosféra klekla po padesáti tisících......
Jak čtu v jiných vláknech, nejen na tomto foru, tak směr vývoje k oturbovaným babetám, byl krok do pekla. Která atmosféra klekla po padesáti tisících......
BMW R1100 RT
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
- phofy
- Moderátor
- Příspěvky: 9509
- Registrován: 23.07.2011 11:32
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
-
- Test driver
- Příspěvky: 4979
- Registrován: 16.10.2009 19:27
- Bydliště: střední čechy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Který turbo po padesáti tisících kleklo?Prosím odkaz,ať tu nevaříme z vody.
Byl Focus II kombi 2011 1,6 16v

Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019

Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019
- Wolf78
- Pokročilý
- Příspěvky: 623
- Registrován: 27.10.2012 10:01
- Bydliště: Mladá
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
možná jedno z x tisíc vyrobených 

Je - Ford Focus III ST-Line 134kW mk3,5
- Ford Fiesta 1,5 EB ST mk8 147kW
- Ford Fusion 1,4 59kW
Byl - Ford Fiesta 1,0 EB Titanium mk8
- Ford Ka TITANIUM - 51kW
- Ford C-Max 1,8TDCi -92kW
- Ford Focus I 1,8-16v -85 kW
- Ford Fiesta XR2i 1,6-8v-76kW
- Ford Fiesta 1,5 EB ST mk8 147kW
- Ford Fusion 1,4 59kW
Byl - Ford Fiesta 1,0 EB Titanium mk8
- Ford Ka TITANIUM - 51kW
- Ford C-Max 1,8TDCi -92kW
- Ford Focus I 1,8-16v -85 kW
- Ford Fiesta XR2i 1,6-8v-76kW
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 13551
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Atmosfericke HTP mreli hromadne 

- miki21
- Test driver
- Příspěvky: 13492
- Registrován: 01.04.2009 18:21
- Bydliště: Třinec
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Tříhrneček není motor. 

Fofo II 1,8 16v modrá combi
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.
- Karel2
- Test driver
- Příspěvky: 6889
- Registrován: 10.09.2011 09:51
- Bydliště: Přerov
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
neni to po 50 ale po 60 a nekleklo uplne, ale i ty dalsi problemy mluvi jasne, koukni i na videa. Pri tomhle najezdu by me to sakra sralo. viewtopic.php?f=241&t=49320&st=0&sk=t&sd=afofok píše:Který turbo po padesáti tisících kleklo?Prosím odkaz,ať tu nevaříme z vody.
Ford Focus III ST-Line, 1.5, 110kW, Red and Black ed. (r.v. 17)
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti