Turbo - komu húka krajšie?

Odpovědět
Uživatelský avatar
cr4sh3r87
.
.
Příspěvky: 559
Registrován: 28.09.2008 14:21
Bydliště: Přerov

Re: Turbo - komu húka krajšie?

Příspěvek od cr4sh3r87 » 09.03.2013 17:17

Ono asi dost lidí i mě docela udivilo to, že V12 přišel, spočítal o kolik % stouply otáčky motoru, tak řekl, že o dalších 20% stoupnou otáčky Turba. Což je samozřejmě blbost.

Otáčky můžou vzrůst o 5% ale i o 100% ale můžou být i nižší, což nebude tenhle případ tohoto pidi motoru, ale může se to stát.

Se zbytkem jde souhlasit s V12tkou a není se proti čemu ohradit.

Tak klíd chlapi :nazdravi:
Je:Ford Mondeo ST220, 05', BLACK PANTHER-RECARO RED INFRA
Je:Ford Focus 1,6 16V 02' - silver, tinted window, -40mm, 17Alu z ST170 - Kostitřas do špatného počasí
Bylo:Ford Focus mkII 1.6TDCi 80kw bez DPF, EGR off
Bylo:Ford Focus mkI 1.8 16V Wolf

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: Turbo - komu húka krajšie?

Příspěvek od V12 » 09.03.2013 18:19

OK, suhlasim, ze to nemusi byt prave tych 20%. Podstatne je ale to, ze sa otacky turba budu menit. Tak, ako sa meni plniaci tlak so zmenou krutiaku potrebneho na prekonanie jazdnych odporov. Na tutu temu uz koncim, podme sa radsej opat venovat hukajucim turbam

:nazdravi:
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Uživatelský avatar
foker
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 551
Registrován: 15.01.2012 14:27
Bydliště: Nitra

Re: Turbo - komu húka krajšie?

Příspěvek od foker » 10.03.2013 01:28

V tomto tusim zatial vyhravam :cry:
Ford S-Max 2014 2.0TDCi 120kW

Uživatelský avatar
Marod22
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 844
Registrován: 09.05.2012 08:19
Bydliště: Bratislava

Re: Turbo - komu húka krajšie?

Příspěvek od Marod22 » 10.03.2013 13:51

foker nejsou dukazy :twisted:

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: Turbo - komu húka krajšie?

Příspěvek od V12 » 10.03.2013 18:15

Nepritomnost dokazov nie je dokaz o nepritomnosti...
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Uživatelský avatar
foker
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 551
Registrován: 15.01.2012 14:27
Bydliště: Nitra

Re: Turbo - komu húka krajšie?

Příspěvek od foker » 10.03.2013 21:21

Marod22 píše:foker nejsou dukazy :twisted:
Jakoze nie?A toto: http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 70#p847070 ???


Este mi povedzte co si myslite o turbe za 250€ z e-parts.Repasovane.V Autokelly 570€,Elit 500€
Ford S-Max 2014 2.0TDCi 120kW

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: Turbo - komu húka krajšie?

Příspěvek od V12 » 11.03.2013 10:45

O repasovanych turbach zopakujem slova mojho mechanika :
- ak si auto chces nechat, vykasli sa na repas a zainvestuj, mas pokoj
- ak mas tu karu na kseft, repasuj najlacnejsie ako sa da, cestu do bazaru a par skusobnych jazd to vydrzi

Ja som volil to prve.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Uživatelský avatar
vitacz
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1744
Registrován: 16.06.2008 22:08
Bydliště: Praha 10

Re: Turbo - komu húka krajšie?

Příspěvek od vitacz » 12.03.2013 16:48

Nevím proč se bát repasu.
Při repasu zůstavá původní jen obal části výfuk. plynů. Alespoň to tak bylo u mě.
Jo ještě tam zůstava mechanika variabilního naklápění lopatek.
Ale ta po repasi chodila jak víno.
Mě osobně připadá koupě nového jako vyhozené prachy. Ale třeba je tam ještě něco důležitého co se nemění při repasy a u nového to je. Tak kdyby mi někdo vysvětlil proč né repas, třeba změním názor.
Díky
Ford Focus 1.8 TDCi 74kW chip 92kW 125HP Kombi 2004 ->Galerie<-
Ford S-Max 2.0 TDCi 103KW - 2011
ObrázekObrázek

Uživatelský avatar
Jardak
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2713
Registrován: 10.01.2010 10:52
Bydliště: Kaznějov

Re: Turbo - komu húka krajšie?

Příspěvek od Jardak » 12.03.2013 21:09

vitacz: jenže u tvýho auta je turbo projektovaný na to aby něco vydrželo,tedy není tak vylehčený...
je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia kombi 1,4 TDI 70 kW 2008
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,

Uživatelský avatar
foker
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 551
Registrován: 15.01.2012 14:27
Bydliště: Nitra

Re: Turbo - komu húka krajšie?

Příspěvek od foker » 12.03.2013 22:44

Ja teda neviem,meni sa vnutrajsok,zostava iba kostra.A v mojom aute variabil tusim neni
Ford S-Max 2014 2.0TDCi 120kW

Uživatelský avatar
Mr.Zdenda
Junior
Junior
Příspěvky: 318
Registrován: 25.11.2011 20:38
Bydliště: Ml. Boleslav, Ústí n. Labem

Re: Turbo - komu húka krajšie?

Příspěvek od Mr.Zdenda » 13.03.2013 10:02

foker píše:Ja teda neviem,meni sa vnutrajsok,zostava iba kostra.A v mojom aute variabil tusim neni
Naklápění lopatek snad je ve všech turbínách FoFo2 ne ?
2018-?: Rapid 1.0
2016-2018: ex. BMW e39 530dA, 142 kW
2015-2016: ex. Rapid 1.2 TSI 63 kw
2011-2015: ex. Ford Focus II 2.0 100 kW TDCI
2012-2018: ex. Suzuki Bandit GSF 600s 57 kW
2007-2012: ex. 323F BG 1.6 16V 66 kW
2006-2007: ex. Seat Ibiza 1.5glx 66 kW

Uživatelský avatar
smoula
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4355
Registrován: 21.06.2012 15:24
Bydliště: Klecany

Re: Turbo - komu húka krajšie?

Příspěvek od smoula » 13.03.2013 10:03

Mr:zdenda: mám zato, že v 66kw variabilní naklápení lopatek nemá :-)

Uživatelský avatar
vita_k
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 4025
Registrován: 05.11.2010 17:55
Bydliště: Brno a okoli

Re: Turbo - komu húka krajšie?

Příspěvek od vita_k » 13.03.2013 10:26

smoula píše:Mr:zdenda: mám zato, že v 66kw variabilní naklápení lopatek nemá :-)
nema VNT
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw

Uživatelský avatar
Mr.Zdenda
Junior
Junior
Příspěvky: 318
Registrován: 25.11.2011 20:38
Bydliště: Ml. Boleslav, Ústí n. Labem

Re: Turbo - komu húka krajšie?

Příspěvek od Mr.Zdenda » 13.03.2013 10:29

vita_k píše:
smoula píše:Mr:zdenda: mám zato, že v 66kw variabilní naklápení lopatek nemá :-)
nema VNT
Ok, tak jsem zase chytřejší :)
2018-?: Rapid 1.0
2016-2018: ex. BMW e39 530dA, 142 kW
2015-2016: ex. Rapid 1.2 TSI 63 kw
2011-2015: ex. Ford Focus II 2.0 100 kW TDCI
2012-2018: ex. Suzuki Bandit GSF 600s 57 kW
2007-2012: ex. 323F BG 1.6 16V 66 kW
2006-2007: ex. Seat Ibiza 1.5glx 66 kW

Uživatelský avatar
vitacz
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1744
Registrován: 16.06.2008 22:08
Bydliště: Praha 10

Re: Turbo - komu húka krajšie?

Příspěvek od vitacz » 13.03.2013 13:59

Jardak píše:vitacz: jenže u tvýho auta je turbo projektovaný na to aby něco vydrželo,tedy není tak vylehčený...
Jenže ten samej motor je i ve FOFOII a Cmax
Pokud se teda nebavíme o Fancouzkejch 1.6
Ford Focus 1.8 TDCi 74kW chip 92kW 125HP Kombi 2004 ->Galerie<-
Ford S-Max 2.0 TDCi 103KW - 2011
ObrázekObrázek

Odpovědět

Zpět na „Focus - naftové 2004 - 2011“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host